Нідерланди - Україна: коли питань більше, ніж відповідей

Олексій Сливченко - про стартовий поєдинок «синьо-жовтих» на Євро-2020

Нідерланди - Україна: коли питань більше, ніж відповідей
© Getty Images/Global Images Ukraine

Ось ми і дочекалися повноцінного початку чемпіонату Європи - дня, коли на поле вийшла наша національна збірна. Погодьтеся, набагато цікавіше стежити за Євро-2020 не в якості стороннього спостерігача, а в ролі вболівальника, яким кожен з нас в більшій чи меншій мірі був напередодні ввечері в дуелі «синьо-жовтих» проти Нідерландів, яка відбулася в Амстердамі.

Треба сказати, що Андрій Шевченко все-таки здивував з розстановкою. Було очікування, що проти Нідерландів українцям варто зіграти з трьома центральними захисниками - так, як команда діяла у відборі на ЧС-2022 проти Франції (1:1) на виїзді. Але коуч «синьо-жовтих» розсудив інакше, і на полі з'явилася формація, яку у фазі оборони можна охарактеризувати, як 4-1-4-1, а у фазі атаки, як повноцінні 4-3-3. Що правда, атакували наші вкрай нечасто - всього 15 позиційних атак проти 44 у суперника.

Ще до матчу було зрозуміло, що успішний результат Україні в битві проти Нідерландів здатні принести, перш за все, якісні дії в обороні з швидким переходом в контратаки. Іншими словами, у «синьо-жовтих» був прекрасний приклад Туреччини, яка навесні в подібному стилі не дала шансів «помаранчевим» на успіх, нокаутувавши команду Франка де Бура з рахунком 4:2.

На жаль, але зіграти чітко та безпомилково в обороні українцям не вдалося. Все пішло не так практично з найперших хвилин. І справа тут, схоже, не тільки й не стільки у травмі Зубкова, через яку Шевченко вже на 13-й хвилині змушений був випускати на лівий фланг півзахисту Марлоса. Якщо спокійно оцінити все, що відбувалося на нашій лівій «бровці» у цьому поєдинку, то стає очевидним - відхід Зубкова не привів до виникнення безлічі проблем у цій зоні, тому що проявлятися вони почали ще, коли Олександр був на полі.

Зокрема, вже на 5-й хвилині до наших воріт прорвався правий фулбек ПСВ Дензел Думфріс, якого чомусь абсолютно забули. Навколо 25-річного футболіста збірної Нідерландів утворилася величезна вільна зона, якою було гріх не скористатися. Тому саме туди пішов пас, і якби не відчайдушний стрибок Бущана, то виймати м'яч із сітки власних воріт українцям довелося б вже на перших хвилинах поєдинку. Що в цей момент робили Миколенко і Зубков - загадка, адже стоп-кадр не дає чіткого розуміння, яку тактичну вказівку тренерського штабу виконували ці футболісти. Навіть, якщо припустити, що Миколенко закривав зону, то чому Зубков опинився настільки глибоко, і не поспішив підстрахувати партнерів - питання, відповідь на яке належить знайти аналітикам збірної.

На жаль, але аналогічна проблема переслідувала збірну України практично по ходу всього поєдинку. Нідерланди планомірно розхитували оборону «синьо-жовтих» то праворуч, то ліворуч, але коли переконалися, що слабкою зоною є фланг Миколенка та Зубкова/Марлоса, то почали максимально акцентувати свою увагу саме там.

Вже на 40-й хвилині «помаранчеві» фактично повторили те, що спробували виконати на початку поєдинку. Думфріс знову опинився абсолютно самотній у своїй зоні, і безперешкодно відгукнувся на навіс з протилежного флангу. Україні пощастило, що удар головою фулбека нідерландців пройшов повз ворота, а то далеко не факт, що Бущан зумів би потягнути постріл з настільки близької дистанції.

Цікаво, що розташування Марлоса та Миколенка у цій ситуації було практично аналогічним тому, як займали позиції на 5-й хвилині Зубков і Миколенко при першому забійному моменті Думфріса. Віталій знову перебував значно попереду фулбека суперників, а Марлос, як і раніше Зубков, не поспішав накривати цього гравця. Це дозволяє зробити висновок, що або у наших хавбеків не було завдання персонально стежити за вриваннями у зону правого захисника опонентів, або Зубков та Марлос байдуже поставилися до виконання цієї вказівки.

У будь-якому випадку, полупозиція, яку в обох випадках займав Миколенко, також не додає вістів лівому захиснику «синьо-жовтих». А той факт, що після другого шансу Думфріса в кадр потрапили взаємні претензії Миколенка та Марлоса з приводу того, хто зобов'язаний був закривати цього гравця, говорить не на користь версії, що наші футболісти добре зрозуміли тактичні установки тренерського штабу. Інакше інтерпретувати емоційні підкидання рук з боку Миколенка й Марлоса, спрямовані на адресу вільної зони, яка постійно виникала у Думфріса, просто неможливо.

Власне, нідерландці зуміли конвертувати слабкість нашого лівого флангу на свою гольову перевагу вже на початку другого тайму. Спершу Марлос не пішов в активний пресинг, дозволивши опоненту спокійно видати точний пас на забігання партнеру по «бровці», а Миколенко в черговий раз упустив Думфріса, не зумівши виставити ногу й вибити м'яч в аут. Простріл, який пішов у штрафний майданчик українців, призвів до виходу Бущана, відскоку на Вейналдума, та голу в наші ворота.

Другий м'яч Нідерландів знову прийшов з лівого флангу нашої оборони. У фінальній фазі тут також провалився Миколенко, який мав великий просторовий зазор перед Думфрісом, але знову примудрився програти позиційну боротьбу опоненту. Опинившись першим на м'ячі, Віталій чомусь вирішив впасти у власному штрафному, одразу ж почавши апелювати до рефері на предмет порушення правил. Однак те, що проходить в УПЛ часто залишається непоміченим на більш високому рівні. До подібного Миколенку та багатьом іншим нашим футболістам пора звикати, особливо якщо вони хочуть незабаром поїхати в один з топ-чемпіонатів.

Важливо, що у Миколенка був час для того, щоб спокійно винести м'яч і розрядити обстановку. Але наш захисник на ці дії не пішов, і в підсумку «наварив» на пропущений гол. До слова, збірна України взагалі відверто нечасто вдавалася до виносів м'яча в обороні. Їх статистики нарахували всього 12, і це проти топ-опонента вельми невисокий показник. Скажімо, в успішних битвах Ліги націй проти Швейцарії та Іспанії в минулому році в активі наших футболістів було 44 та 29 виносів, відповідно. Чому проти Нідерландів Україна вирішила грати більш хитромудро в першій третині поля - чергове запитання без відповіді...

Не можна не згадати, що друга гольова атака збірної Нідерландів на наші ворота почалася після невдалого пасу Зінченка, який був перехоплений, і потім відбулася передача Френкі де Йонга на забігання Думфрісу. Наш легіонер з «Манчестер Сіті» вчора ввечері взагалі не вразив, оскільки в його активі було лише 65% вдалих дій, хоча в середньому в сезоні-2020/21 цей показник для Олександра дорівнює 80%. Втім, після того, як відбулася зворотна заміна Марлоса (у нього показник вдалих дій в матчі виявився рівним 58% проти 73% в середньому в сезоні), й Зінченко перебрався на лівий фланг, а Шапаренко зайняв місце в центральній зоні, гра в України значно покращилася.

Два забиті м'ячі збірної України - це те, чим наші дуже порадували. Незважаючи на 0:2, «синьо-жовті» показали бажання битися і здобувати результат. І це дуже здорово, особливо на тлі пріснопам'ятного Євро-2016, коли в кожному поєдинку не покидало відчуття, що нашим абсолютно все одно, з яким рахунком завершиться матч. Нідерланди, здається, теж не очікували від опонента такої прудкості, а тому були дещо спантеличені, коли пропустили двічі.

Причому зіграла невластива загалом за Шевченка ставка на дальні удари та стандарти, хоча саме ці прийоми найчастіше виявляються робочими в поєдинках андердогів та фаворитів. Після того, як рахунок став 2:2, «синьо-жовтим» потрібно було нарешті згадати про простий футбол, в якому головне результат, а не красиві дії на полі. На жаль, але Караваєв та Бущан знову не захотіли вдаватися до виносів, а намагалися розігрувати і зберігати м'яч до останнього, внаслідок чого сталася втрата, а за нею й фатальна передача Аке на Думфріса. Той, хто весь поєдинок «прасував» нашу «бровку» логічно поставив крапку в грі, яка була його справжнім бенефісом.

Удвічі прикро для України те, що в цілому наші досить добре показали себе в боротьбі за м'яч. «Синьо-жовті» виграли 72% єдиноборств в обороні, що стало для нашої команди абсолютно кращим показником за весь час роботи Андрія Шевченка на посаді головного тренера, і це дійсно значуще досягнення з точки зору якості гри.

На жаль, але результат дуелі на користь Нідерландів визначили дрібниці. Позиційні недопрацювання Зубкова і Марлоса, помилки Миколенка, нездатність виграти верхову боротьбу з боку Зінченка, нервозність Бущана (все-таки по першого та третього м'ячів до нашого голкіпера, який в іншому провів відмінний поєдинок, є питання)... Команда Франка де Бура вчора не постала непереможною машиною, з якою неможливо змагатися на футбольному полі. У цього колективу багато своїх проблем, частково на яких вдалося зіграти й Україні. Однак в останній момент наші все-таки не дотримали нічию.

Втім, посипати голову попелом не варто. З самого початку мало хто припускав, що Україні вдасться зачепитися за очки з Нідерландами (особливо відразу після жеребкування фінальної частини Євро-2020, коли «помаранчевими» ще керував Рональд Куман), а тому вся наша увага тепер зміщується на два ключових поєдинки групи - проти Північної Македонії та Австрії. Там українцям потрібно брати шість очок, щоб залишатися господарями становища, і не сидіти «на калькуляторах» перед визначенням всіх учасників плей-оф.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Олексій Сливченко, Sport.ua

(68 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Empty
      Empty, 14.06.2021 18:39
    0
    kirya178, 14.06.2021 13:37
    Почему все винят Миколенко он тащил свой фланг как мог но его постоянно оставляют одного,что Зубков, что Марлос, а во втором голе что делал расхваленный Матвиенко, Забарный и Сидор тащили оборону, а Матвиенко смотрелся как пятое колесо в телеге
    В первом голе что сидор делал ? Сидор воопше слабо отыграл очень как и мыколенко .. а как не винить мыколенко если он упал в борьбе .. мог выбить , пропустил пас в ноги от соперника
    Ukraine_Kiev_Fan
      Ukraine_Kiev_Fan, 14.06.2021 16:26
    +2
    Если честно уже напрягает читать все это. Перед евро "вопросов больше чем ответов. Во время евро "вопросв больше чем ответов" и т.д. Может просто все поддерржим нашу сборную? Поболеем единодушно без всяких вопросов и ответов.
    Viktor Krichevskii
    online
      Viktor Krichevskii, 14.06.2021 16:12
    +2
    Зина психологически готов как игрок АПЛ...но по работе в матче чегото сверх естественного не увидел...Малина хорош...но Муриель реагирует на его прорезньіе...наши не успевают....жалко что Бущан не віьгрузил перед третим голом, в такой игре надо бьіло не стесняться играть на отбой..
    Alex1976
    online
      Alex1976, 14.06.2021 14:19
    +5
    Work W1901, 14.06.2021 11:29
    " Чому проти Нідерландів Україна вирішила грати більш хитромудро в першій третині поля - чергове запитання без відповіді..."
    Якби були виноси, які так гаряче любить автор, то і голів наших теж могло не бути. Втрата мяча без жодної спроби щось зробити - це шлях до третього дивізіону ліги націй.
    Автор дуже посередній, вибачай
    Речь не идёт о постоянных выносах,а только там,где это необходимо! Как раз второй и третий голы . Когда надо выносить мяч с ногами соперника,наши начали мудрить. И намутили два гола себе. Бущан без вариантов должен был вынести мяч в поле. Есть эпизоды ,в которых игрок должен играть максимально просто и надежно . Этому в дюсш ещё меня учили. На таком уровне так играть нельзя.
    Тарас Чубак
    online
      Тарас Чубак, 14.06.2021 14:09
    0
    Макс Руденко, 14.06.2021 13:37
    Якщо футболіст випадає з гри, його тренер міняє. ЧЄ, це не товарняк, коли невідомо, хто може замінити. Шева набрав перспективних, чого Миколенка не замінив, куди тягнув. Про це автор якось забув згадати. Бущан Миколенко Сидорчук - зло. Вийдуть багІ з австрійцями, навчать європу грати.
    А Бущан та Сидорчук ччим так заслужили? Можливо Бущан, тягнув все, що міг, але у 3 голі зіграв не ідеально
    Alex1976
    online
      Alex1976, 14.06.2021 14:09
    +7
    samird, 14.06.2021 10:56
    Моё мнение - ключевой эпизод это выход Марлоса. Я согласен с автором, что Зубков тоже слабоват в обороне, но Марлос - это сразу минус один у защите. Плюс не лучшие матч Зинченко. Как результат - левый фланг оставили на растерзание двум нидерландцам. Это НЕИЗБЕЖНО должно было привести к эпизодическим провалам. Так и случилось. Миколенко ещё явно не хватает опыта и мощи чтобы противостоять на фланге напору двух топ-игроков. Тут звучали мнения, что надругательств было Соболя выпускать вместо Миколенко. Это была бы такая же катастрофа, как и выход Марлоса. Соболь откровенно слаб в защите (видел достаточно матчей с его участием для подобного вывода - в том числе за Брюгге). Те ошибки, за которые вчера разносили Миколенко, для Соболя в порядке вещей. Эдуарда скорее можно было выпустить вместо Зубкова, как верно заметили ранее. А надо было сразу выпускать вместо Зубкова Шапаренко, а Зинченко отправлять на левый фланг на помощь Миколенко. Именно это был оптимальный вариант на сегодня. Очень нужен Цыганков.
    Абсолютно согласен со всем выше написанным! Это ошибка Шевченко!! Левый фланг отдали на растерзание вместо того ,чтобы усилить. И это с голландцами,которые всегда играют на атаку ,зачастую жертвуя своей обороной. Плюс с минуты 35-ой очень сильно прижались к своим воротам и встречали соперника фактически на линии штрафной. Думал тренер это увидит и второй тайм начнём иначе. Но наши продолжили и стало понятно ,что пропущенный гол это вопрос времени! Почему это не видел тренерский штаб остаётся загадкой! И не стоит надеяться на лёгкие две прогулки в следующих матчах. Там будет ещё сложнее,там надо будет побеждать,а с реализацией у нас огромные проблемы! А команды будут противостоять очень организованные. Любая наша ошибка будет стоить очень дорого. Не стоит сейчас сильно восхвалять нашу команду и думать ,что мы на равных играли с голландцами и легко пройдём остальных.
    stopor2016
    online
      stopor2016, 14.06.2021 13:57
    +2
    Макс Руденко, 14.06.2021 13:37
    Якщо футболіст випадає з гри, його тренер міняє. ЧЄ, це не товарняк, коли невідомо, хто може замінити. Шева набрав перспективних, чого Миколенка не замінив, куди тягнув. Про це автор якось забув згадати. Бущан Миколенко Сидорчук - зло. Вийдуть багІ з австрійцями, навчать європу грати.
    Погано бути безтолковим ...
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 14.06.2021 13:56
    -2
    Надо Бущану отдохнуть в преддверии матча с Австрией.
    А на македонян и Трубина хватит.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 14.06.2021 13:56
    -3
    Надо Бущану отдохнуть в преддверии матча с Австрией.
    А на македонян и Трубина хватит.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 14.06.2021 13:55
    0
    А Шева 3 слот замен не сделал, ни сразу после 2:2. Ни на 88 и 91 когда менялись голландцы.
    Надо было свежих выпускать игроков.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 14.06.2021 13:54
    -1
    Зина в комментариях сказал, что-то типа "добивать пошли" и тут прилетело...
    Макс Руденко
    online
      Макс Руденко, 14.06.2021 13:37
    -3
    Якщо футболіст випадає з гри, його тренер міняє. ЧЄ, це не товарняк, коли невідомо, хто може замінити. Шева набрав перспективних, чого Миколенка не замінив, куди тягнув. Про це автор якось забув згадати. Бущан Миколенко Сидорчук - зло. Вийдуть багІ з австрійцями, навчать європу грати.
    kirya178
      kirya178, 14.06.2021 13:37
    0
    Почему все винят Миколенко он тащил свой фланг как мог но его постоянно оставляют одного,что Зубков, что Марлос, а во втором голе что делал расхваленный Матвиенко, Забарный и Сидор тащили оборону, а Матвиенко смотрелся как пятое колесо в телеге
    dadaali177188
    online
      dadaali177188, 14.06.2021 13:32
    +4
    шо все вцепились в Марлоса? ещё до выхода Марлоса оранжевые задали такой темп и нанесли с десяток ударов, шо если бы не удача и Жора Бущан, то можно было бы всем уходить с поля. Марлос вышел хорошо, каши не испортил, но он вышел не на свой фланг, согласен что должны были лучше выпустить либо Шапаренко, либо Соболя, а Марлоса поберечь на второй тайм. Потому что пока в первом тайме были "свежие" ещё огрызались, во втором тайме вышли с ватными ногами, да и голандцы так запресенговали, что сил хватило только на детские ошибки, и что самое обидное - одни и те же ошибки. В целом ничего смертельного не произошло, да проиграли, да обидно, в двойне обидно после такого отыграша, в тройне обидней на последних минутах, но наши ключевые игры впереди, вот там осечек не должно быть
    vitaha33
    online
      vitaha33, 14.06.2021 13:31
    +3
    euro2012_za_2012euro, 14.06.2021 13:26
    Чтобы быть хозяевам и 4 очков хватит.
    Понятное дело выше 2 места мы не поднимемся и в таком случае попадём на Италию , ну вы знаете....
    Надо побеждать Македонию и потом можно и катать товарищескую ничью с Австрией
    Возможно будет соблазн с 3 места попасть на победителя группы Е Испанию/Швецию ИЛИ победителя группы F Францию/Германию/Португалию.
    Но хрен редьки не слаще, слабых соперников не предвидится.
    Самыми "слабыми выглядят" шведы, но им - сверхзадача выиграть группу...
    Є ще один варіант, ми берем 6 очок, а австрійці виграють в голландців 1:0, ми їх обігруєм 2:1 і ми перші. Такий варіант теж можливий, доказано фінами...
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 14.06.2021 13:26
    0
    Чтобы быть хозяевам и 4 очков хватит.
    Понятное дело выше 2 места мы не поднимемся и в таком случае попадём на Италию , ну вы знаете....
    Надо побеждать Македонию и потом можно и катать товарищескую ничью с Австрией
    Возможно будет соблазн с 3 места попасть на победителя группы Е Испанию/Швецию ИЛИ победителя группы F Францию/Германию/Португалию.
    Но хрен редьки не слаще, слабых соперников не предвидится.
    Самыми "слабыми выглядят" шведы, но им - сверхзадача выиграть группу...
    Сергей Евланов
      Сергей Евланов, 14.06.2021 13:23
    +1
    Inka Dinka, 14.06.2021 12:56
    Убрать Ярмолу, Марсоса и Мыколенко из сборной. Первых двоих навсегда. Вот и все выводы.
    А еще Бущана. И вообще играть вшестером!
    vitaha33
    online
      vitaha33, 14.06.2021 13:19
    +5
    Миколенко не перервав пас в 1 голі, в 2 не вибив, хоча голландець фолив. Але вішати всіх собак на нього неправильно. Він не може один закривати весь фланг плюс страхувати лівого центрального. Знову ж таки системна помилка тренерського штабу, а Микола не справився з тиском. Зігоай в 5 захисників і голанцям прийшлось би лізти через центр. А через центр в статичні грі, де 70хв голандці катали м'яч, навряд чи у них би щось получилось, окрім вривань Депая. Походу Шева цього боявся, тому і оголив фланги, але це ще небезпечні виявилось. Впринципі, як Зубков зламався, логічно було перебудувати на 5-1-3-1, і не Марлоса випустити, а Кривцова або ж Соболя зі зміщенням Миколенко лівим центральним. Це треба було робити і миттєво, як рахунок став 2:2, але голандці випускають 5 свіжих гравців, а ми тільки 2. І яким же недалекоглядним був Шева, коли Безуса не включив в заявку, який міг вийти замість Зубкова
    Oleg Shcherbak
    online
      Oleg Shcherbak, 14.06.2021 13:15
    +1
    Бажання є, рівень зігранності і Інд. майстерності невисокій (крім гравців атаки), браку багато((
    олег вихнич
      олег вихнич, 14.06.2021 13:12
    +3
    Гра супер !!! Стільки ємоцій !!! Перший тайм Бущан Браво !!! Другий після провальних індивідуальних помилок - зібратись і зрівняти перевагу у два м'ячі це неймовірно !!! Третій м'яч це показник що Нідерланди всеж індивідуально трохи сильніше наших гравців ! Але після такої гри є надія що якщо десь вдача трохи більше буде на нашому боці то ми будемо ще не один раз святкувати перемогу ! Тому-що хлопці довели що у них такі є яйця !!Героям Слава !
    Batya
    online
      Batya, 14.06.2021 10:24
    +29
    Тренерська поразка 1. Захромав Зубков, Шева помилився, який НАХ... Марлос у такій грі... НЕГАЙНО здвоїти проблемний фланг Соболем, щоб із Миколенком НАГЛУХО закрили його та по черзі бігали вперед. 2. ЗАСТАВИТИ Зіну ПАХАТИ у відборі, бо а ля Коно номер два вимальовується... Або паше у відборі, або на лавку, у сучасному футболі мінус один у відборі це проблема... 3. Після 3-2 МИТТЄВО у ва банк ОДНОЧАСНО Бєсєдіна та Довбика замість Яремчука та Сидора, які НАЇЛИСЯ...з переходом на 4-4-2
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 14.06.2021 10:42
    +24
    Ярмола прав, он сказал посмотрите с кем мы играли где мы играли.
    Весь стадион оранжевый был.
    Стартовая игра сборной.
    0:2 гореть потом 2:2.
    Потом 3:2. Какие могут быть вопросы.
    Надо всем журналистским цехом поддержать ребят.
    Не искать кто виноват кто прав и т.д.
    Я смотрел все матчи евро
    Это пока лучший матч турнира.
    Гол Ярмолы пока лучший на турнире.
    Браво Украина
    samird
    online
      samird, 14.06.2021 10:56
    +23
    Моё мнение - ключевой эпизод это выход Марлоса. Я согласен с автором, что Зубков тоже слабоват в обороне, но Марлос - это сразу минус один у защите. Плюс не лучшие матч Зинченко. Как результат - левый фланг оставили на растерзание двум нидерландцам. Это НЕИЗБЕЖНО должно было привести к эпизодическим провалам. Так и случилось. Миколенко ещё явно не хватает опыта и мощи чтобы противостоять на фланге напору двух топ-игроков. Тут звучали мнения, что надругательств было Соболя выпускать вместо Миколенко. Это была бы такая же катастрофа, как и выход Марлоса. Соболь откровенно слаб в защите (видел достаточно матчей с его участием для подобного вывода - в том числе за Брюгге). Те ошибки, за которые вчера разносили Миколенко, для Соболя в порядке вещей. Эдуарда скорее можно было выпустить вместо Зубкова, как верно заметили ранее. А надо было сразу выпускать вместо Зубкова Шапаренко, а Зинченко отправлять на левый фланг на помощь Миколенко. Именно это был оптимальный вариант на сегодня. Очень нужен Цыганков.
    stalker digga
      stalker digga, 14.06.2021 10:39
    +15
    Грамотный обзор.
    fifa2020
      fifa2020, 14.06.2021 10:38
    +13
    1. Миколенко подарував на рівному місці 2 голи голландцям, як і нічию фінам.
    2. Замість Марлоса потрібно було випускати Шапаренка, а зіну переводити на фланг. Надіюсь в наступних матчах такий стартовий склад і буде!
    mavast
      mavast, 14.06.2021 11:34
    +11
    Помилявся Миколенко через помилку ШЕ-ВИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Шапаренко в центр, Зіна на лівий півзахист. Невже тренер не бачив, що голанці зліва домінують - НОЛЬ!!! реакції.
    samird
    online
      samird, 14.06.2021 10:59
    +11
    dudigo78, 14.06.2021 10:47
    Якщо Нідерланди так само криво зіграють з Австрією, то швидше за все програють. По грі, то ніяка не топ збірна, з величезними проблемами в захисті і невмінням відбирати мяч. Австрійці є більш прагматичними і з більшим досвідом ігор на топовому рівні, ніж ми. Тому саме в їх наступному матчі з Нідерландами визначиться переможець групи
    Чушь. Судя по матчу с Македонией они слабее и Нидерландов, и Украины. Что конечно не значит, что они и мы их обыграем. Но в целом - мы сильнее и по подбору игроков, и по игре. Но надо доказать это на поле, а не пижонить, как отдельные наши звёзды.
    Alex1976
    online
      Alex1976, 14.06.2021 14:09
    +7
    samird, 14.06.2021 10:56
    Моё мнение - ключевой эпизод это выход Марлоса. Я согласен с автором, что Зубков тоже слабоват в обороне, но Марлос - это сразу минус один у защите. Плюс не лучшие матч Зинченко. Как результат - левый фланг оставили на растерзание двум нидерландцам. Это НЕИЗБЕЖНО должно было привести к эпизодическим провалам. Так и случилось. Миколенко ещё явно не хватает опыта и мощи чтобы противостоять на фланге напору двух топ-игроков. Тут звучали мнения, что надругательств было Соболя выпускать вместо Миколенко. Это была бы такая же катастрофа, как и выход Марлоса. Соболь откровенно слаб в защите (видел достаточно матчей с его участием для подобного вывода - в том числе за Брюгге). Те ошибки, за которые вчера разносили Миколенко, для Соболя в порядке вещей. Эдуарда скорее можно было выпустить вместо Зубкова, как верно заметили ранее. А надо было сразу выпускать вместо Зубкова Шапаренко, а Зинченко отправлять на левый фланг на помощь Миколенко. Именно это был оптимальный вариант на сегодня. Очень нужен Цыганков.
    Абсолютно согласен со всем выше написанным! Это ошибка Шевченко!! Левый фланг отдали на растерзание вместо того ,чтобы усилить. И это с голландцами,которые всегда играют на атаку ,зачастую жертвуя своей обороной. Плюс с минуты 35-ой очень сильно прижались к своим воротам и встречали соперника фактически на линии штрафной. Думал тренер это увидит и второй тайм начнём иначе. Но наши продолжили и стало понятно ,что пропущенный гол это вопрос времени! Почему это не видел тренерский штаб остаётся загадкой! И не стоит надеяться на лёгкие две прогулки в следующих матчах. Там будет ещё сложнее,там надо будет побеждать,а с реализацией у нас огромные проблемы! А команды будут противостоять очень организованные. Любая наша ошибка будет стоить очень дорого. Не стоит сейчас сильно восхвалять нашу команду и думать ,что мы на равных играли с голландцами и легко пройдём остальных.
    Игорь Григорьевич
      Игорь Григорьевич, 14.06.2021 12:10
    +7
    Коментар згорнуто. Показати
    ard, 14.06.2021 12:01
    Бандерівці програли
    Мокши обосрались по полной, гавно воняет до самого Киева
    Сергей Иванамофф
      Сергей Иванамофф, 14.06.2021 12:29
    +6
    Миколенко на всех фото как раз находился там, где и должен был - рядом с противником и закрывал его. Убери его на первых фото, это оставить 22 номер одного против двух нападающх перед воротами! Где стоят Зубков и Марлос - вот вопрос! Почему наши ворота атакуют 5 игроков против 3х защитников?! Где средняя линия?
    Первый гол - провал всей обороны на всех участках...
    Второй гол - Миколенко отработал 100%. Кто так выносит мяч, как девочка, перед воротами своими? Матвиенко.
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 14.06.2021 11:30
    +6
    вопще странная игра была как для Евро, куча хаоса на поле, по сути играли без обороны с обеих сторон, хоть и зрелищно. Для наших буратин в обороне это абсолютно не та стихия. Это еще хорошо что у голандцев нету всяких Мбаппе в атаке, а то позалитало бы только так. Шева конечно чтото прошляпил однозначно, иначе действительно эти провалы на левом фланге сложно объяснить.
    Милан Милан
      Милан Милан, 14.06.2021 11:15
    +6
    Да, Миколенко так не продаст себя дорого. Уже вроде игра с Финнами должна была научить играть проще... Играли плохо. Тут и говорить нечего. Не выглядит сборная сейчас машиной, как раньше(
    Alex1976
    online
      Alex1976, 14.06.2021 14:19
    +5
    Work W1901, 14.06.2021 11:29
    " Чому проти Нідерландів Україна вирішила грати більш хитромудро в першій третині поля - чергове запитання без відповіді..."
    Якби були виноси, які так гаряче любить автор, то і голів наших теж могло не бути. Втрата мяча без жодної спроби щось зробити - це шлях до третього дивізіону ліги націй.
    Автор дуже посередній, вибачай
    Речь не идёт о постоянных выносах,а только там,где это необходимо! Как раз второй и третий голы . Когда надо выносить мяч с ногами соперника,наши начали мудрить. И намутили два гола себе. Бущан без вариантов должен был вынести мяч в поле. Есть эпизоды ,в которых игрок должен играть максимально просто и надежно . Этому в дюсш ещё меня учили. На таком уровне так играть нельзя.
    vitaha33
    online
      vitaha33, 14.06.2021 13:19
    +5
    Миколенко не перервав пас в 1 голі, в 2 не вибив, хоча голландець фолив. Але вішати всіх собак на нього неправильно. Він не може один закривати весь фланг плюс страхувати лівого центрального. Знову ж таки системна помилка тренерського штабу, а Микола не справився з тиском. Зігоай в 5 захисників і голанцям прийшлось би лізти через центр. А через центр в статичні грі, де 70хв голандці катали м'яч, навряд чи у них би щось получилось, окрім вривань Депая. Походу Шева цього боявся, тому і оголив фланги, але це ще небезпечні виявилось. Впринципі, як Зубков зламався, логічно було перебудувати на 5-1-3-1, і не Марлоса випустити, а Кривцова або ж Соболя зі зміщенням Миколенко лівим центральним. Це треба було робити і миттєво, як рахунок став 2:2, але голандці випускають 5 свіжих гравців, а ми тільки 2. І яким же недалекоглядним був Шева, коли Безуса не включив в заявку, який міг вийти замість Зубкова
    Nordenus
    online
      Nordenus, 14.06.2021 12:32
    +5
    Матч был огонь, за что спасибо обеим командам. А теперь какие выводы можно сделать:
    1. Зачем было выпускать Марлоса? Футболист который в своем возрасте уже не может играть весь матч, при этом он не дорабатывает в обороне, и это знают ВСЕ. Его нужно выпускать исключительно в концовке матча. На позицию Зубкова у нас мало альтернатив, но почему бы Шапаренко сразу не выпустить? Это был единственный очевидный косяк Шевы в этом матче.
    2. Миколенко привез два гола и точка. С финнами ситуация такая же была. Миколенко выводов не сделал. Винить тут тренера или других футболистов нет смысла. Очевидно что после первого тайма Де Бур понял что нужно давить как раз через фланг Миколенка, и в итоге это сработало.
    3. И самое удивительно, что лучшим на поле был Ярмоленко! Человек после травмы, который долго не играл, и ему уже за тридцать, а он выходит на поле и просто показывает свой уровень как в старые времена. С таким же успехом можно было выпустить Коноплянку если бы не травма. А где был например Малиновский??? Наш "новый лидер" сборной запомнился только навесом на Яремчука, и больше на поле я его не видел... Ну и Зинченко конечно, опять пытается быть лидером на поле, много говорит что то своим партнерам, а в итоге как всегда косячит и из за него пропускаем третий гол. К Бущану претензий нет никаких, он тащил все что мог, красавец.
    Короче главный вывод, Шевченку нужно пересмотреть несколько позиций в нашей сборной. Считаю что тактику на игру мы выбрали верную, проиграли в первую очередь из за индивидуальных ошибок одного двух футболистов. Ну и в контратаках, особенно в первом тайме, нужно было хоть что то реализовывать, шансы то были. Но с реализацией у нас беда, это мы знаем.
    vitaha33
    online
      vitaha33, 14.06.2021 11:55
    +5
    Вже який матч збірної у нас та сама помилка, правий центральний перекриває правий фланг оборони, відповідно Миколенко в таких моментах грає на позиції лівого центрального, і йому закидають за пазуху. Це було декілька матчів підряд. Подивіться фото 2, де грає і з ким Матвієнко? На фото 3 та сама картина, Миколенко зміщається в центр і висловлює претензії, чому Марлос в пів позиції і не страхує його. Тобто Миколенко не зовсім і винен, хоча йому треба грати на крок блище до свого флангу. Та сама ситуація з Караваєв им, згадайте, як закинули за пазуху французи. Тобто тут іде уже системна помилка нашого тренерського штабу, і аналітики суперників це замітили і проти нас саме так і грають. Треба Шеві заборонити центральному захисник зміщатись на фланг, а нище опускати для підстраховку флангових захисників Ярмолу чи Зубков а, тоді не буде таких ситуацій.
    Ну і логічніше було зіграти з 3 центральними, але то таке...
    samird
    online
      samird, 14.06.2021 11:07
    +5
    dudigo78, 14.06.2021 11:03
    те, що вони з македонцями не зіграли у яскравий футбол, не означає, що вони слабші. Вони прагматичніші, їх футбол більш вертикальний, але саме це їх робить сильнішими. Грати в тікі - сраку з посередніми гравцями це самогубство. В Австрії це розуміють, а Шева ні. Грати потрібно на результат в першу чергу.
    Я не о "яркости" и прагматизме, а о качестве исполнителей и футбола говорил. Качественно и Нидерланды, и Украина сильнее Австрии. Это моё мнение. Если сыграем в полную силу - обязаны их обыгрывать.
    dadaali177188
    online
      dadaali177188, 14.06.2021 13:32
    +4
    шо все вцепились в Марлоса? ещё до выхода Марлоса оранжевые задали такой темп и нанесли с десяток ударов, шо если бы не удача и Жора Бущан, то можно было бы всем уходить с поля. Марлос вышел хорошо, каши не испортил, но он вышел не на свой фланг, согласен что должны были лучше выпустить либо Шапаренко, либо Соболя, а Марлоса поберечь на второй тайм. Потому что пока в первом тайме были "свежие" ещё огрызались, во втором тайме вышли с ватными ногами, да и голандцы так запресенговали, что сил хватило только на детские ошибки, и что самое обидное - одни и те же ошибки. В целом ничего смертельного не произошло, да проиграли, да обидно, в двойне обидно после такого отыграша, в тройне обидней на последних минутах, но наши ключевые игры впереди, вот там осечек не должно быть
    Тарас Чубак
    online
      Тарас Чубак, 14.06.2021 13:08
    +4
    K_Sarioglo@i.ua, 14.06.2021 11:52
    Мои основные выводы по игре:
    1. Украину можно похвалить за самоотдачу и волю к победе (при 0:2 не опустили руки). В принципе при такой игре шансы на 2-е место очень неплохие. Голландцы просто банально выше уровнем индивидуально и школа футбола у них работает лучше.
    Дальше про недостатки Украины:
    1. Миколенко пока в основу сборной рано. Он кажись вторую официальную игру подряд привозит голы в свои ворота, причем тут уже не один, а два.
    2. Марлос в свою очередь уже не тянет уровень сборной против топ-соперников в силу возраста.
    3. Брак опыта или просто не лучший уровень виден и у остальных защитников. В частности Забарный тоже несколько "пожаров" привез, да и Матвиенко не лучше. Три гола из пределов штрафной - это много.
    4. Возможно мне просто так кажется по этому матчу, но как по мне Малиновский, Зинченко, Ярмоленко и Марлос( а в конце и Шапаренко) одновременно на поле это многовато. Было видно что каждый из них чувствует себя не совсем в своей тарелке. Да, Ярмоленко положил красавца, а Малиновский сделал голевую, но и "обрезался" Руслан немало, а Зинченко вообще каким-то "потерянным" выглядел. Марлос был неплох в 1-м тайме, но видно что он больше получаса-сорока минут в высоком темпе уже чисто физически не тянет.
    Та ну, Миколенко грає за збірну вже 2 роки і грав успішно, тобто рано?? але останнім часом з ним якась фігня. Бо в цілому він грає протягом матчу норм, але потім починає привозити на рівному місці, вже другий матч таке
    umnuy2
    online
      umnuy2, 14.06.2021 11:51
    +4
    Финляндия, Нидерланды....скажите уже кто-то Витале Миколенко что надо выбивать а не корпусом прикрывать эти мячи
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності