Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Чемпіонат Європи
| Оновлено 11 березня 2024, 22:03
20888
20

Екіпірування збірних на Євро: битва Nike і Adidas, Україна вибрала Joma

Україна отримує від виробника близько 1,3 млн на рік. Лідирує Німеччина - 56 млн

| Оновлено 11 березня 2024, 22:03
20888
20
Екіпірування збірних на Євро: битва Nike і Adidas, Україна вибрала Joma
Getty Images/Global Images Ukraine

Євро-2020 стане полем битви не тільки національних команд, а й виробників екіпірування, які вкладають величезні кошти в те, щоб саме їхній логотип красувався на формі максимальної кількості збірних.

Перед чемпіонатом Європи основна битва розгорнулася між Nike і Adidas, які відхопили левову частку спонсорських контрактів.

У цьому змаганні виграє Nike, який підготував екіпіровку для 9 збірних, тоді як Adidas - для восьми.

Ще чотири збірні, в тому числі Італія, будуть одягнені в форму від Puma, а збірна України стала єдиною, яка скористалася послугами компанії Joma. Крім того, збірну Данії забезпечує Hummel (власне, датський виробник), а Північна Македонія вибрала фірму Jako.

Але топові збірні, крім Італії, підписали контракти з двома гігантами: Adidas забезпечує Німеччину, Іспанію та Бельгію, а Nike - Францію, Англію, Нідерланди і Португалію.

У правій колонці - сума контракту на рік (фунти). Theathletic.com

«9 у Nike і 8 - у Adidas? Це майже картель. Упевнений, керівництво цих компаній вважає, що все добре і виглядає саме так, як потрібно», - сказав Кріс Бреді, директор з досліджень фірми Sportsology.

При цьому вирізняється різний підхід двох гігантів до роботи. Adidas перед Євро активно рекламує і говорить про футбол, тому що цей спорт в цілому - частина ДНК цієї фірми. Тоді як Nike особливо не рекламує свою участь в Євро, якщо не враховувати Киліана Мбаппе. Експерти вказують, що Nike більше сконцентрований на побудові свого іміджу через окремих спортсменів. Колись це був (та й є зараз) Майкл Джордан (легендарне взуття Jordans), а зараз - Мбаппе.

Дві компанії борються на фінансовому полі. Зараз найдорожчу спонсорську угоду мають Adidas і збірна Німеччини (Німецький футбольний союз): в 2016 році сторони підписали рекордний контракт на 10 років і 560 мільйонів фунтів (56 мільйонів на рік).

Цікаво, що в тому ж році Англія підписала контракт з Nike на менш вигідних умовах: 12 років і 400 мільйонів фунтів. Вся справа в успіхах на футбольному полі. Якщо Німеччина підписувала контракт в статусі чемпіона світу, то англійці провалили і ЧС-2014, і Євро-2016, що позначилося на сумі.

Зараз Англійська футбольна асоціація має третій за сумою контракт (33,3 мільйона фунтів), а 2-е місце слідом за Німеччиною очікувано займає Франція. Чемпіони світу мають контракт до 2026 року, отримуючи від Nike 43 мільйони фунтів на рік.

Для чого Adidas, Nike і всі інші платять такі гроші?

«Всі ці компанії ведуть бізнес розумно. Вони б не витрачали ці гроші, якщо б не вірили у віддачу. Футболісти цього літа будуть постійно з'являтися на екранах ваших телевізорів, смартфонів і комп'ютерів, демонструючи рекламу цих фірм. Буде величезна рекламна віддача, якщо команда з лого того чи іншого виробника виграє трофей. Все це відіб'ється на продажах одягу».

«Adidas до старту ЧС 2014 продав в світі 2 мільйони футболок збірної Німеччини. Відразу після перемоги німців на турнірі був проданий ще мільйон футболок», - сказав Бреді.

Getty Images/Global Images Ukraine

Експерти впевнені, що це гонка тільки двох виробників - Nike і Adidas. Всі інші раді просто бути представленими на Євро. Серед таких і фірма Joma, яка одягає збірну України. За інформацією The Athletic, УАФ отримує від компанії близько 1,3 мільйона фунтів на рік. Це 19-й показник серед усіх команд Євро-2020.

Найменший контракт у Північній Македонії і Jako - 400 тисяч на рік.

За матеріалами The Athletic

Оцініть матеріал
(113)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 20
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
stalker digga
Joma должна выплатить Украине премиальные за скандал с формой. Сейчас во всех новостях ее логотип .
scorpio16
Меня одного мучает вопрос , что нужно было сделать 404й ,чтобыАдилас им стал платить по 10 лямов ?) Португальцы с бельгийцами в разы меньше получают 😆
Igor Avtoigor
Користувача заблоковано адміністрацією за порушення правил
Сергей Кудинов
федерасты хорошую рекламу сделали JOMA
Dozor
Остальные бренды наверное не знают что такое откат, поэтому с ними и не договорились))) выбрали Joma
Михаил Степанов
Думаю 1,3 млн для Украины это только оффициоз. Скорее всего есть еще "шапка". Качество продукта, по крайней мере того,ч то продается в магазе, мягко говоря, оставляет желать лучшего.
Да и Adidas, в отличии от Joma, обладает сетью магазинов, в которых и ассортимент и размер можно прикинуть
Володимир Коновал
А Рибок на у
сіх забив
POWER
Украине нужно свой бренд одежды тоже мощный создать!
Олег Мандрівник
После истерики запоребрика, Joma нужно будет с десяток фабрик построить, чтоб покрыть спрос
Александр Казюк
У испанцев скорее всего с обналичиванием всё ок. Заносят нал, вот и выбрали их.
olshody
А у каких команд тоже есть лозунги на форме? Запоздал вопрос и придётся самому высматривать во всех группах. Но это же и стимул для просмотра даже мыла.
Canadian_stallion
в Украине Адидас не прижилась из-за детской дразнилки «кто носит фирму Адидас, тот настоящий….»
Perets8
Не дивлячись на суми, як на мене найкращий дизайн у Hummel. Адік без "коронки" виглядає ширпотребом. 2 місце віддаю Puma, 3 - Under Armour.
Face Control
Користувача заблоковано адміністрацією за порушення правил
axylinam
Что интересно,что испанцы играют в адидасе,а не форме испанской фирмы жома или жопа,никакого патриотизма