Шахтар і Динамо разом займаються заміною газону НСК Олімпійський
Обидва клуби вклали гроші в реновацію газону

Під час міжсезоння «Шахтар» і «Динамо» вирішили спільно вкласти гроші в новий газон НСК Олімпійський. Процес реновації повинні завершити до старту нового сезону.
Про ситуацію розповів Вадим Гунько, директор департаменту експлуатації ТОВ «Шахтар-Сервіс».
– Новий сезон зазвичай стартує в середині липня...
– Так і є. Ми розраховуємо, що до середини липня цей газон уже буде в досить гарному стані, а до кінця липня й початку серпня – ідеальний, чудової якості.
– Що ми хочемо отримати, якщо порівняти два газони? У чому буде різниця?
– Сторонній спостерігач, можливо, й не помітить кардинальної різниці, проте уважний глядач відзначить, що газон стане однорідного кольору. Якщо хтось придивлявся, надто коли трансляція в режимі високої роздільної здатності, міг помітити плями світло-зеленого кольору – це так званий однорічний тонконіг, фактично бур'ян. Таким бур'яном було вражено практично всю поверхню цього газону. Так завжди відбувається, якщо його не замінювати протягом кількох років. Ми перш за все плануємо і розраховуємо, що естетично поле стане значно кращим і красивішим, з функціональної точки зору, що являє найбільшу важливість для гравців, – більш швидкісним та якісним, а найголовніше – набагато міцнішим. Це безпосередньо позначиться на відчуттях футболістів і на їхній здатності виявляти найкращі ігрові властивості.
– Як відбувається взаємодія з НСК «Олімпійський» і з «Динамо»? Чи спричиняли якісь питання дисонанс?
– Жодного дисонансу – наразі працюємо абсолютно в унісон. З керівництвом «Олімпійського» знаходимо розуміння з усіх питань. Я впевнений, що й Міністерство молоді та спорту в цьому випадку розуміє важливість процесу. Керівництво ФК «Динамо» також підтримує цю ідею, і не лише підтримує, а й фактично взяло певні фінансові зобов'язання щодо участі та інвестування в проєкт. Нині все йде за планом. Роботи виконуються силами насамперед агрономічної служби НСК «Олімпійський», безумовно, з нашою участю. Просто в нас є досвід – ми знаємо, як це робити, маємо технології та вміємо контролювати якість. А замовником цього процесу є НСК «Олімпійський». Велика подяка його керівництву за те, що воно розуміє важливість і займається реалізацією цієї ідеї.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ


Дивіться відеоогляд поєдинку-відповіді 1/8 фіналу Ліги чемпіонів


Пенсіонери у матчі-відповіді в Лондоні переграли суперників з рахунком 1:0












