Врятувати рядового Луніна

Оглядач Sport.ua - про патову ситуацію голкіпера «Реала» і збірної України

Врятувати рядового Луніна
© Getty Images/Global Images Ukraine. Андрій Лунін

Український голкіпер Андрій Лунін потрапив до заявки «Реала» на перший матч чвертьфіналу Ліги чемпіонів проти «Ліверпуля». Але не зіграв: тренер «вершкових» Зинедін Зідан традиційно віддав місце в воротах Тібо Куртуа. Напевно 22-річний голкіпер потрапить в заявку «королівського клубу» і на повторну гру проти команди Юргена Клоппа. Так само, як і на суботнє «класико». Тільки ось майже точно він там і сям не зіграє. З тієї простої причини, що Зізу продовжує ставити на Куртуа.

Андрій Лунін потрапив до розширеної заявки національної збірної України на березневі матчі відбору на чемпіонат світу 2022 року. Але не зіграв у жодному з трьох поєдинків: тренер «синьо-жовтих» Андрій Шевченко зробив свій вибір на воротарській позиції на користь «ігрової практики». Тобто, першими на даний момент голкіперами нашої головної команди країни є Георгій Бущан і Анатолій Трубін, а третім, тим, хто просто потрапляє в реєстр, виявився Андрій Пятов.

Поки що Андрій Лунін не особливо потрібен ні Зідану, ні Шевченку. І як би не було прикро за дійсно надзвичайно талановитого українського воротаря, який винятково своїми силою, волею і генієм домігся визнання і зловив, як здавалося, мрію за хвіст, звинувачувати в його непотрібності не можна ні тренера «Реала», ні керманича збірної України.

***

Воротар – надто вже специфічна, тонка матерія. Місце в основі завжди одне, і, як правило, на цьому місці люди грають постійно. А інші люди постійно сидять на заміні. Винятки з правил трапляються, але нечасто. Якщо говорити про клуби, то дуже рідко. І пов'язані такі винятки лише з форс-мажорами. Тобто травмою основного кіпера, або ретроградним Меркурієм, який, ні з того, ні з сього, раптом вирішить вставити свої п'ять копійок. Але поки що ні бунтівна планета, ні серйозні хвороби бельгійського голкіпера «Мадрида» не турбують. Тому він і займає своє місце в основі команди. Заслужене місце. Його купували в якості гравця основи. Він і є таким. Небезгрішний, але цілком надійний, авторитетний футболіст, якому дуже довіряє Зідан. Цей пазл склався, і розпастися він може, як було сказано вище, тільки в разі форс-мажору. На наш жаль, подібних обставин зараз немає. Тому дуже талановитий, а головне наш голкіпер Андрій Лунін продовжує полірувати лавку для запасних. Прикро? Безумовно. Несправедливо? Навряд чи.

Getty Images/Global Images Ukraine

Зідан давав шанс Андрію проявити себе. Нехай той шанс був примарним апріорі, але він був. Лунін вийшов на гру Кубка Короля - проти безрідного «Алькояно» - і не зіграв так, як міг, як повинен був зіграти. Напевно не можна всіх собак за ту гучну поразку фаворита андердогу вішати на українця. Але він реально не виручив. Шанс свій не використав. Тому тепер потрапляє лише до заявки. Які можуть бути претензії до Зідана? І не кажіть мені в цьому зв'язку про ніжний вік: Касильяс дебютував за «Реал» в 18 років, і практично відразу ж застовпив за собою перший номер.

Getty Images/Global Images Ukraine

Ситуація для Луніна в збірній України частково схожа на його клубну. Шевченку на позиції воротаря потрібен, в першу чергу, виконавець з ігровим тонусом. Коли Трубіна ще не підпускали до основи «гірників», Бущан тільки-тільки затверджувався в ролі основного в «Динамо», наш тренерський штаб охоче викликав стража воріт «Реала», який не має практики. Тому що тоді був Андрій Пятов і порожнеча. Точніше, Юрій Паньків. Зараз такої порожнечі немає. Швидше навпаки: Жора дуже хороший на всіх фронтах, та й юне обдарування «Шахтаря» спочатку потихеньку, а тепер вже остаточно засунуло в тил Пятова. Не запрошувати Бущана і Трубіна Шевченко не мав морального права. Так само, як і Пятова. Тут така справа: недавно основний воротар «Шахтаря» пройшов від дзвінка до дзвінка відбір на Євро-2020, був однією з головних опор і команди, і тренерського штабу. Ну як йому не дати можливість хоча б в якості запасного побувати на чемпіонаті Європи, куди, власне, він майже «самотужки» втягнув нашу збірну? Виходить, що і тут Лунін може розраховувати тільки на статус запасного. Причому не першого, як в «Реалі», а четвертого. Але чотирьох воротарів беруть лише на збори, а не на турніри...

***

За останній рік голкіпер Андрій Лунін не став гірше. У всякому разі, з точки зору навичок і рефлексів. Часом його сейви на тренувальних заняттях «Реала» - щось з арсеналу «спайдермена».

Тільки ось Зідан довіряє Куртуа. І буде йому довіряти й далі. Ну, якщо Тібо не зіп'ється або особисто не скаже, мовляв, я втомився, я йду. Словом, дивись вище, там, де йдеться про форс-мажори. А якщо Зідан продовжить ставити на Куртуа, Шевченко апріорі не зможе ставити на Луніна. Все дуже просто, і дуже взаємозалежно. Немов закон збереження матерії: якщо десь убуває, то десь прибуває. Ну, ви знаєте.

Хоча ще більше ця ситуація скидається на замкнуте коло. Начебто і досяг своєї мрії - потрапив у найкращий клуб світу, але от далі все пішло не так. Не граєш, а тільки числишся, здається, що ти на вершині світу, але цю вершину окупували інші, ти ж тільки сидиш на лавці, спостерігаючи за чужим салютом.

Чи є вихід з усього цього? Та є, звичайно ж. Він завжди є. І, як правило, він там, де вхід. Якщо говорити про перспективи Андрія Луніна поїхати на Євро-2020, то вони мізерно малі. Якщо не відбудеться нічого надприродного, українець і далі буде за спиною Куртуа. Бущан, Трубін, Пятов - якщо нічого не зміниться, ця трійка поїде на континентальну першість. Луніну можна в зв'язку з цим сподіватися лише на диво. Та поспівчувати.

Що ж стосується його справ в «Реалі», то тут вже від нього залежить дуже багато чого. Якщо не все. Нещодавно один не зовсім основний гравець київського «Динамо» зізнався, що «готовий отримувати три мільйони на рік і сидіти на лавці», ніж «заробляти одну тисячу, але грати». Це право кожного. Якщо Лунін хоче непогано заробляти, у нього вже є така можливість. Ну і, звичайно ж, при такому розкладі треба продовжувати чекати з моря погоди: форс-мажор ніхто ж не відміняв.

Є й інший шлях: піти куди-небудь, точніше, в «Ов'єдо», «Вальядолід», «Леганес», та хоч «Зорю», щоб знову опинитися на виду, в своїй тарілці, в збірній України. Але, швидше за все, з горезвісною «тисячею» в кишені.

Загалом, варіанти є. Вибирати повинен сам Андрій. Як і врятувати себе може тільки він.     

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Валерій Василенко, Sport.ua

(44 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    yan2018
    online
      yan2018, 10.04.2021 11:37
    0
    Зарабатывает не плохо. Через 2 года получит испанский паспорт, а там будет видно.
    Pavel Yakimovich
    online
      Pavel Yakimovich, 09.04.2021 15:19
    0
    scorpio16, 08.04.2021 22:20
    А кроме примера с Икером , есть ещё варианты у автора ?
    Сравнение с Икером вообще неуместно !
    Касильяс испанец и с детства в структуре клуба , даже если бы он не использовал свой первый шанс, в дальнейшем он у него был бы ещё не один раз.
    А так как тут есть один кипер с более серьезным именем и второй молодой по сути без имени , то понятное дело кому будет приоритет + не с подачи Зидана покупали Лунина , я ещё удивляюсь как Зидану не удалось продавить своего сына на #2 .
    На месте Лунина я бы уже дал команду агенту искать клуб из ТоП чемпионатов , который ему гарантирует место в старте , а такие по-любому будут.
    да и пример с икером не в тему
    первый свой шанс он получил изза травмы основного кипера, но потом из-за возраста его задвинули на замену
    и матч, после которого он стал железобетонным игроком основы - многие называют финал против байера, что правда этот матч икер начинал на скамейке и вышел изза травмы основного вратаря
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 09.04.2021 15:06
    0
    DKTheBest2, 09.04.2021 14:40
    Він сам повинен вирішити, чекати кубку чи піти. Від того, що ми тут сперечажємося йому ні холодно, ні жарко.
    Як вирішить, так і буде. Просто на даний момент ніякий серйозний клуб його не підпише, бо його ніхто не бачить.
    та да
    D.Lanskoy
      D.Lanskoy, 09.04.2021 14:49
    +1
    euro2012_za_2012euro, 08.04.2021 23:08
    Лунин оказался не в то время и не в том месте. Куртуа во всех вратарских номинациях в Топ-5 вратарей текущей Примере.
    Сухая серия З67 (3).
    /
    23 пропущено в 29 матчах=0,79 (4), уступает немного Тер Штегену у которого 0.78.
    Причем Куртуа 6 пропустил с пенальти больше всех в лиге, и остальные 17 с игры.
    /
    12 сухих матча (3 результат в лиге).
    Ну а как по-другому, если это и есть топ-клуб. Если они купили Куртуа при живом Навасе. И не только Лунин, но и Навас сел на лавку. Видели, что творил Навас, перейдя в ПСЖ, в матче с Баварией? И вот такой вратарь, легенда ЧМ-2014, Коста-Рики и 3 раза подряд победитель Лиги Чемпионов, сидел в Реале на лавке после прихода Куртуа. Лунин высоко замахнулся, но увы, именно в нынешнем чемпионском Реале не удалось себя проявить. Надо спокойно уходить в клуб поскромнее.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 09.04.2021 14:40
    +1
    dd dent, 08.04.2021 21:44
    Так ему так до пенсии сидеть ждать кубок тот?
    Він сам повинен вирішити, чекати кубку чи піти. Від того, що ми тут сперечажємося йому ні холодно, ні жарко.
    Як вирішить, так і буде. Просто на даний момент ніякий серйозний клуб його не підпише, бо його ніхто не бачить.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 08.04.2021 23:08
    +1
    Лунин оказался не в то время и не в том месте. Куртуа во всех вратарских номинациях в Топ-5 вратарей текущей Примере.
    Сухая серия З67 (3).
    /
    23 пропущено в 29 матчах=0,79 (4), уступает немного Тер Штегену у которого 0.78.
    Причем Куртуа 6 пропустил с пенальти больше всех в лиге, и остальные 17 с игры.
    /
    12 сухих матча (3 результат в лиге).
    scorpio16
    online
      scorpio16, 08.04.2021 22:20
    +3
    А кроме примера с Икером , есть ещё варианты у автора ?
    Сравнение с Икером вообще неуместно !
    Касильяс испанец и с детства в структуре клуба , даже если бы он не использовал свой первый шанс, в дальнейшем он у него был бы ещё не один раз.
    А так как тут есть один кипер с более серьезным именем и второй молодой по сути без имени , то понятное дело кому будет приоритет + не с подачи Зидана покупали Лунина , я ещё удивляюсь как Зидану не удалось продавить своего сына на #2 .
    На месте Лунина я бы уже дал команду агенту искать клуб из ТоП чемпионатов , который ему гарантирует место в старте , а такие по-любому будут.
    dd dent
    online
      dd dent, 08.04.2021 21:44
    +1
    DKTheBest2, 08.04.2021 21:40
    Правильно. А Реал розраховує на Луніна. Якби не було але Навас кращий за Луніна, по крайній мірі на разі, але Реал зробив ставку на молодого Луніна. В цьому сезоні просто не повезло з Кубком, інакше Лунін міг би себе проявити і можливо дістав би якийсь час і в Лізі. Хоча так як грає в цьому сезоні Реал мабуть ні, бо у них кожен матч як фінальний.
    Так ему так до пенсии сидеть ждать кубок тот?
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 08.04.2021 21:40
    0
    Alex86 1, 08.04.2021 21:34
    так там воротники были основные, а 1 из них так вообще лидер команды и кэп, там априори мало было шансов, на кой им наигрывать основным чужого воротника из аренды? о_О
    Правильно. А Реал розраховує на Луніна. Якби не було але Навас кращий за Луніна, по крайній мірі на разі, але Реал зробив ставку на молодого Луніна. В цьому сезоні просто не повезло з Кубком, інакше Лунін міг би себе проявити і можливо дістав би якийсь час і в Лізі. Хоча так як грає в цьому сезоні Реал мабуть ні, бо у них кожен матч як фінальний.
    Oleksandr Hevari
      Oleksandr Hevari, 08.04.2021 21:34
    0
    Mac_Gyver, 08.04.2021 20:38
    На тренировки-то он ходит. И там, наверное, не в самом худшем свете себя показывает. Иначе давно выгнали бы и с лавки.
    Ради кого выгонять? Алтубе? Так он не железно основной в Кастилье...
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 08.04.2021 21:34
    +1
    DKTheBest2, 08.04.2021 21:30
    Лунін хороший воротар і це не дивно, але в Овьедо його віддавали при умові, що буде грати, а от за Леганес ледве 5 матчів відстояв тв за Вальядолід аж ні одного.
    Виходить, що постурався основним воротарям навіть в таких командах.
    так там воротники были основные, а 1 из них так вообще лидер команды и кэп, там априори мало было шансов, на кой им наигрывать основным чужого воротника из аренды? о_О
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 08.04.2021 21:33
    -1
    Посмотрел я тут статистику, оказывается это нормальная практика в Примере:
    7 Вратарей проведшие все 29 из 29 матчей
    Облак Ян / Атлетико,
    Куртуа Тибо / Реал,
    Бадия Эдгар / Эльче,
    Ремиро Алехандро / Реал Сосьедад,
     Асенхо Серхио / Вильярреал,
    Пачеко Фернандо / Алавес,
    Симон Унай / Атлетик.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 08.04.2021 21:30
    0
    euro2012_za_2012euro, 08.04.2021 21:00
    Когда Лунин выступал в Сегунде он был там в Топ-5 вратарей.
    Во всех командах Сегунды не было такого разделения-отрыва Второго вратаря от Первого.
    /
    Да и в ЛаЛиге это уникальный случай.
    Лунин - самый незаслуженно " обделённый " вратарь лиги из Вторых Запасных.
    Лунін хороший воротар і це не дивно, але в Овьедо його віддавали при умові, що буде грати, а от за Леганес ледве 5 матчів відстояв тв за Вальядолід аж ні одного.
    Виходить, що постурався основним воротарям навіть в таких командах.
    Виктор Андрущик
    online
      Виктор Андрущик, 08.04.2021 21:22
    -4
    На фото с Куртуа,кто такая?
    Tasha19
      Tasha19, 08.04.2021 21:08
    +3
    Лунін в Реалі, від чого його рятувати? Інше питання коли футболіст переходить у 18-20 в топ клуб має враховувати всі ризики, тим більше воротар, бо у польового гравця хоч шанс є на 5-10 хвилин вийти раз на п'ять матчів, у воротаря такої можливості не буде.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 08.04.2021 21:00
    -3
    DKTheBest2, 08.04.2021 18:27
    Дайте хоч якусь статистику по запасним воротарям з інших топ-команд для порівняння.
    Лунін традиційно мав грати всі матчі на кубок Іспанії, але Реал вилетів після першого з Луніним в складі. В інших матчах він може зайняти місце в воротах якщо Куртуа травмується або дістане дискваліфікацію.
    Він сам має вирішити чи варто йому чекати на шанс в Реалі, чи перейти в іншу команду. Але не факт, що його хтось візьме основним, бо ігрової практики у нього нема. Хіба піде в якийсь посередній клуб Кіпру або Туреччини.
    Але тоді прийдеться починати все спочатку.
    Когда Лунин выступал в Сегунде он был там в Топ-5 вратарей.
    Во всех командах Сегунды не было такого разделения-отрыва Второго вратаря от Первого.
    /
    Да и в ЛаЛиге это уникальный случай.
    Лунин - самый незаслуженно " обделённый " вратарь лиги из Вторых Запасных.
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 08.04.2021 20:38
    +3
    Олег Мандрівник, 08.04.2021 18:24
    С одной стороны жаль пацана - сидит на лавке. С другой завидно - сидишь, нихрена не делаешь и получаешь кучу бабла
    На тренировки-то он ходит. И там, наверное, не в самом худшем свете себя показывает. Иначе давно выгнали бы и с лавки.
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 08.04.2021 19:52
    +6
    На прикладі Луніна треба усвідомити, чому молодим українським футболістам не можна починати зарубіжну кар'єру в топ командах. Треба починати з скромніших клубів.
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 08.04.2021 19:49
    0
    Жора дуже хороший на всіх фронтах,
    _______________________________________
    Жора дебютує .... збірна програє 1:7,(товарняк із Францією)
    Жора скидує на нападника суперників в простій ситуації. Збірна програє 1:2.(Це матч з Німеччиною)
    Жора вибігає в бородьбу між своїм захисником і нападниом супериника і збиває свого захисника. (Це матч з Фінлядією).
    Ох, і Жора....
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 08.04.2021 19:43
    0
    Побачив те слово, зразу ж зорзумів що автор - Василенко.
    Якщо в тексті є "апріорі" , це точно - він.
    BekXanov
      BekXanov, 08.04.2021 18:34
    +9
    Ему 22 года попал в Реал с УПЛ вратарь.Реальная игра вратарей от 25 лет старт.Не нада сравнивать с великими это случай и мастерство.Кого спасать и от кого?))Он уже был в аренде помогло?Возраст и великая команда позволяют и ждать и ловить случай.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 08.04.2021 18:40
    +7
    Michael Savchyn, 08.04.2021 18:39
    мабуть то вже кінець його кар'єрі та й усе...
    Звісно ж! 22 роки то вам не жарти
    Саша Яковенко
    online
      Саша Яковенко, 08.04.2021 19:52
    +6
    На прикладі Луніна треба усвідомити, чому молодим українським футболістам не можна починати зарубіжну кар'єру в топ командах. Треба починати з скромніших клубів.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 08.04.2021 18:31
    +5
    Кста если б не вечная лавка в Реале, то именно он должен был быть и стал бы на долгие годы, скорее всего, воротник # 1 в СБУ, пятов как раз сдал тогда ... теперь же тяжелее станет намного, бо тут еще и бущан с трубиным подтянулись
    nabooo
    online
      nabooo, 08.04.2021 19:43
    +4
    Нужно учесть очень важный фактор: Реал провалил арендную политику касательно Лунина. Его дважды отрпавляли в клубы, в которых тренеры делали максимальную ставку на "родного" вратаря, и даже годные редкие матчи не оставляли ему шанса стать основным. И в самом Мадриде факт этих ошибок уже признают.
    Ёкарный Бабай
    online
      Ёкарный Бабай, 08.04.2021 19:12
    +4
    С чем-чем, а с вратарями в сборной проблем нет. Да и зачем спасать того у кого зарплата полтора ляма и тренировки с лучшими игроками планеты? Спасите Максымку лучше, он уже загибается.
    scorpio16
    online
      scorpio16, 08.04.2021 22:20
    +3
    А кроме примера с Икером , есть ещё варианты у автора ?
    Сравнение с Икером вообще неуместно !
    Касильяс испанец и с детства в структуре клуба , даже если бы он не использовал свой первый шанс, в дальнейшем он у него был бы ещё не один раз.
    А так как тут есть один кипер с более серьезным именем и второй молодой по сути без имени , то понятное дело кому будет приоритет + не с подачи Зидана покупали Лунина , я ещё удивляюсь как Зидану не удалось продавить своего сына на #2 .
    На месте Лунина я бы уже дал команду агенту искать клуб из ТоП чемпионатов , который ему гарантирует место в старте , а такие по-любому будут.
    Tasha19
    online
      Tasha19, 08.04.2021 21:08
    +3
    Лунін в Реалі, від чого його рятувати? Інше питання коли футболіст переходить у 18-20 в топ клуб має враховувати всі ризики, тим більше воротар, бо у польового гравця хоч шанс є на 5-10 хвилин вийти раз на п'ять матчів, у воротаря такої можливості не буде.
    Mac_Gyver
    online
      Mac_Gyver, 08.04.2021 20:38
    +3
    Олег Мандрівник, 08.04.2021 18:24
    С одной стороны жаль пацана - сидит на лавке. С другой завидно - сидишь, нихрена не делаешь и получаешь кучу бабла
    На тренировки-то он ходит. И там, наверное, не в самом худшем свете себя показывает. Иначе давно выгнали бы и с лавки.
    aleks8-48
      aleks8-48, 08.04.2021 19:16
    +3
    Яшин не удачный пример, Лев до 29-ти лет был вторым в московском Динамо после Хомича, но это, как указанно вами, не помешало ему в дальнейшем стать лучшим вратарём мира. Я,конечно,не желаю Лунину такой путь для признания, ему обязательно нужно уходить,если не совсем, то в аренду точно.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 08.04.2021 18:13
    +3
    Как можно спасти чувака, если его самого прет сидеть там на лавке, но главное шо в Реале? Разве шо сама команда пинка даст, хотя б в аренду, а то мхом уже порос весь, а зря, мог бы пылить уже # 1 в топ 4 чемпах в каком-то клубе трохи по проще чем испанцы
    var
    online
      var, 08.04.2021 18:13
    +3
    Как на рыбалке.
    Пусть ждёт когда клёв начнётся. С голода ж не пухнет.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 08.04.2021 18:49
    +2
    Oleksandr Hevari, 08.04.2021 18:35
    Моё мнение - Лунин просто очень переоценен. Да, хороший вратарь, да, классно играл в Днепре и Заре. Но и только. Инста-видосики с тренировок - тоже еще не показатель чего-то супер-пупер экстраординарного....
    А шо он должен как яшин золотой мяч взять с лавки реала?)
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 08.04.2021 18:38
    +2
    Oleksandr Hevari, 08.04.2021 18:33
    И Ризнык где-то рядом... Так что Лунину не факт, что светит даже позиция третьего кипера сборной после ухода Пятова.
    Если Ризныку хватит ума в шахту не пойти, то да, вполне может быть еще + 1 неплохой воротник, пока Лунин заполировывает лавку до блеска
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 08.04.2021 18:37
    +2
    DKTheBest2, 08.04.2021 18:34
    Згоден, але якщо Лунін хоч декілька матчів проведе за Реал, то може перейти в кудись як На вас.
    Ну это да, но вопрос еще как проведет, а то его пару раз выпустили последние и тут же косяки пошли, а с воротниками это бросается в глаза тут же, так шо лучше б хоть в аренду куда-то сходил, но желательно был там # 1 и засветился, а то в реале опять долго ждать сл раз придется ... очень
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 08.04.2021 18:34
    +2
    Alex86 1, 08.04.2021 18:29
    Так толку то? Даже если бельгийца поломают, то как он вернется, то 99,9 % его первым сделают опять, учитывая ск он стоит, получает, статус и звездность ну и самое главное уровень, а бедняга наш вылез что в СБУ тогда, что в кубке Исп и тут же накосячил ибо заржавел на лавке там
    Згоден, але якщо Лунін хоч декілька матчів проведе за Реал, то може перейти в кудись як На вас.
    Олег Мандрівник
    online
      Олег Мандрівник, 08.04.2021 18:24
    +2
    С одной стороны жаль пацана - сидит на лавке. С другой завидно - сидишь, нихрена не делаешь и получаешь кучу бабла
    D.Lanskoy
    online
      D.Lanskoy, 09.04.2021 14:49
    +1
    euro2012_za_2012euro, 08.04.2021 23:08
    Лунин оказался не в то время и не в том месте. Куртуа во всех вратарских номинациях в Топ-5 вратарей текущей Примере.
    Сухая серия З67 (3).
    /
    23 пропущено в 29 матчах=0,79 (4), уступает немного Тер Штегену у которого 0.78.
    Причем Куртуа 6 пропустил с пенальти больше всех в лиге, и остальные 17 с игры.
    /
    12 сухих матча (3 результат в лиге).
    Ну а как по-другому, если это и есть топ-клуб. Если они купили Куртуа при живом Навасе. И не только Лунин, но и Навас сел на лавку. Видели, что творил Навас, перейдя в ПСЖ, в матче с Баварией? И вот такой вратарь, легенда ЧМ-2014, Коста-Рики и 3 раза подряд победитель Лиги Чемпионов, сидел в Реале на лавке после прихода Куртуа. Лунин высоко замахнулся, но увы, именно в нынешнем чемпионском Реале не удалось себя проявить. Надо спокойно уходить в клуб поскромнее.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 09.04.2021 14:40
    +1
    dd dent, 08.04.2021 21:44
    Так ему так до пенсии сидеть ждать кубок тот?
    Він сам повинен вирішити, чекати кубку чи піти. Від того, що ми тут сперечажємося йому ні холодно, ні жарко.
    Як вирішить, так і буде. Просто на даний момент ніякий серйозний клуб його не підпише, бо його ніхто не бачить.
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 08.04.2021 23:08
    +1
    Лунин оказался не в то время и не в том месте. Куртуа во всех вратарских номинациях в Топ-5 вратарей текущей Примере.
    Сухая серия З67 (3).
    /
    23 пропущено в 29 матчах=0,79 (4), уступает немного Тер Штегену у которого 0.78.
    Причем Куртуа 6 пропустил с пенальти больше всех в лиге, и остальные 17 с игры.
    /
    12 сухих матча (3 результат в лиге).
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності