Скарги Мерседеса і Астон Мартін. Потужний Ред Булл. Що показав старт сезону
Підсумки після насиченого старту сезону Формули-1 в Бахрейні
Ред Булл тут і готовий битися за титул
Перша гонка сезону Формули-1 вийшла не надто видовищною, але, в цілому, цікавою. Головне, що нам вдалося з'ясувати - це форма Ред Булла. Були великі побоювання, що на тестах Мерседес приховує свій реальний темп, а в гонці знову повернеться звична перевага німецької команди. Однак Ред Булл виграв кваліфікацію і зупинився за крок від перемоги в гонці.
Незважаючи на тріумф Хемілтона, який показав весь свій чемпіонський клас і явно був вимушений працювати більше ніж зазвичай, щоб фінішувати першим, у Ред Булла точно є невелика перевага за загальним темпом. Хемілтон заявив, що у Хонди також є перевага в потужності мотора, а концепт боліда Биків зараз виглядає краще.
З огляду на характеристики траси в Бахрейні, поки рано робити остаточні висновки, але, схоже, вперше за довгий час ми отримаємо реальну битву за титул між двома командами.
High-rake vs Low-rake. На що скаржаться Мерседес і Астон Мартін
Є дві базові концепції нинішніх болідів Формули-1: з високою задньою підвіскою (high-rake) і низькою (low-rake). Високо підняту задню частину машини тривалий час використовує Ред Булл, тоді як Мерседес і більша частина команд відають перевагу концепту низько посадженої машини. Останні сезони все говорило про перевагу low-rake концепції, однак перед чемпіонатом-2021 був дещо змінений регламент.
the-race.com
Команди були змушені змінити форму днища боліда, що вплинуло на всю аеродинаміку машини. І цей регламент більше підходить болідам з високо піднятою задньою частиною. Повідомляється, що взимку Мерседес намагався перейти на high-rake, але зробити це не вдалося. Льюїс Хемілтон після кваліфікації заявив, що новий регламент спрямований саме проти Мерседеса, бажаючи уповільнити домінуючу команду. Це ж повторює керівництво Астон Мартіна, що частково використовує техніку Мерседеса.
Незважаючи на реальне прискорення Ред Булла, Мерседес відстає зовсім трохи. Можна не сумніватися, що оновлення по ходу сезону будуть ключовими в битві за титул, і досвідчені інженери німецької команди напевно знайдуть, чим відповісти Бикам.
Макларен - третя сила
За підсумками Гран-прі Бахрейну стало зрозуміло, що Макларен сильно відстає від Ред Булла і Мерседеса. Помаранчеві боліди не в змозі тримати темп двох лідерів, але Макларен, схоже, все одно є третьою силою. У Бахрейні Ландо Норріс і Даніель Ріккардо фінішували 4-м і 7-м відповідно, демонструючи впевнену перевагу над Феррарі і іншими конкурентами.
На старті Шарль Леклер навіть підняв Феррарі в топ-3, але на довгій дистанції Скудерія все ж поступається Макларену в темпі. З урахуванням битви Ред Булла і Мерседеса, пілотам Макларена залишається мало місця для боротьби за подіум, але можна не сумніватися, що кілька разів в сезоні Норріс і Ріккардо все ж порадують своїх фанів фінішем в топ-3.
Альпін і Астон Мартін. Поки дуже не дуже
Очікувалося, що Астон Мартін і Альпін зможуть відразу влитися в щільну боротьбу серед великої кількості середняків. Точно очікувалося, що Астон Мартін виявиться швидшим за Феррарі і поруч з Маклареном. Однак зелені боліди не мали стабільного темпу, а Себастьян Феттель ніби не залишав Феррарі. У німця знову невдача в кваліфікації (старт останнім через штраф), а в гонці фініш поза топ-10 і ще один штраф за аварію з Естебаном Оконом. На цьому тлі молодий Ленс Стролл, який здобув 1 очко, виглядає позитивно. Але це не той темп, якого чекали від Астон Мартін.
Це ж стосується Альпін. Фернандо Алонсо на класі зумів вийти в третю частину кваліфікації, а в гонці тримався в топ-10, але був змушений зійти через технічні проблеми. Окон не мав потрібного темпу, а в кінці отримав удар від Феттеля. Чекаємо поліпшень від цих команд.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Гран-прі пройде завтра, 24 листопада
Тайсон згадав, що ніколи не програвав у реваншах