Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Формула 1
| Оновлено 30 березня 2021, 13:34
3964
3

Скарги Мерседеса і Астон Мартін. Потужний Ред Булл. Що показав старт сезону

Підсумки після насиченого старту сезону Формули-1 в Бахрейні

| Оновлено 30 березня 2021, 13:34
3964
3
Скарги Мерседеса і Астон Мартін. Потужний Ред Булл. Що показав старт сезону
Getty Images/Global Images Ukraine

Ред Булл тут і готовий битися за титул

Перша гонка сезону Формули-1 вийшла не надто видовищною, але, в цілому, цікавою. Головне, що нам вдалося з'ясувати - це форма Ред Булла. Були великі побоювання, що на тестах Мерседес приховує свій реальний темп, а в гонці знову повернеться звична перевага німецької команди. Однак Ред Булл виграв кваліфікацію і зупинився за крок від перемоги в гонці.
 

Незважаючи на тріумф Хемілтона, який показав весь свій чемпіонський клас і явно був вимушений працювати більше ніж зазвичай, щоб фінішувати першим, у Ред Булла точно є невелика перевага за загальним темпом. Хемілтон заявив, що у Хонди також є перевага в потужності мотора, а концепт боліда Биків зараз виглядає краще.

З огляду на характеристики траси в Бахрейні, поки рано робити остаточні висновки, але, схоже, вперше за довгий час ми отримаємо реальну битву за титул між двома командами.

High-rake vs Low-rake. На що скаржаться Мерседес і Астон Мартін

Є дві базові концепції нинішніх болідів Формули-1: з високою задньою підвіскою (high-rake) і низькою (low-rake). Високо підняту задню частину машини тривалий час використовує Ред Булл, тоді як Мерседес і більша частина команд відають перевагу концепту низько посадженої машини. Останні сезони все говорило про перевагу low-rake концепції, однак перед чемпіонатом-2021 був дещо змінений регламент.

the-race.com

Команди були змушені змінити форму днища боліда, що вплинуло на всю аеродинаміку машини. І цей регламент більше підходить болідам з високо піднятою задньою частиною. Повідомляється, що взимку Мерседес намагався перейти на high-rake, але зробити це не вдалося. Льюїс Хемілтон після кваліфікації заявив, що новий регламент спрямований саме проти Мерседеса, бажаючи уповільнити домінуючу команду. Це ж повторює керівництво Астон Мартіна, що частково використовує техніку Мерседеса.

Незважаючи на реальне прискорення Ред Булла, Мерседес відстає зовсім трохи. Можна не сумніватися, що оновлення по ходу сезону будуть ключовими в битві за титул, і досвідчені інженери німецької команди напевно знайдуть, чим відповісти Бикам.

Макларен - третя сила

За підсумками Гран-прі Бахрейну стало зрозуміло, що Макларен сильно відстає від Ред Булла і Мерседеса. Помаранчеві боліди не в змозі тримати темп двох лідерів, але Макларен, схоже, все одно є третьою силою. У Бахрейні Ландо Норріс і Даніель Ріккардо фінішували 4-м і 7-м відповідно, демонструючи впевнену перевагу над Феррарі і іншими конкурентами.

На старті Шарль Леклер навіть підняв Феррарі в топ-3, але на довгій дистанції Скудерія все ж поступається Макларену в темпі. З урахуванням битви Ред Булла і Мерседеса, пілотам Макларена залишається мало місця для боротьби за подіум, але можна не сумніватися, що кілька разів в сезоні Норріс і Ріккардо все ж порадують своїх фанів фінішем в топ-3.

Альпін і Астон Мартін. Поки дуже не дуже

Очікувалося, що Астон Мартін і Альпін зможуть відразу влитися в щільну боротьбу серед великої кількості середняків. Точно очікувалося, що Астон Мартін виявиться швидшим за Феррарі і поруч з Маклареном. Однак зелені боліди не мали стабільного темпу, а Себастьян Феттель ніби не залишав Феррарі. У німця знову невдача в кваліфікації (старт останнім через штраф), а в гонці фініш поза топ-10 і ще один штраф за аварію з Естебаном Оконом. На цьому тлі молодий Ленс Стролл, який здобув 1 очко, виглядає позитивно. Але це не той темп, якого чекали від Астон Мартін.

Це ж стосується Альпін. Фернандо Алонсо на класі зумів вийти в третю частину кваліфікації, а в гонці тримався в топ-10, але був змушений зійти через технічні проблеми. Окон не мав потрібного темпу, а в кінці отримав удар від Феттеля. Чекаємо поліпшень від цих команд.

Оцініть матеріал
(21)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 3
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
dedpixto
удивляет, что ни на одном ресурсе, среди тех, которые я читаю, нет ни слова о Пересе, который, между прочим, имел проблемы с машиной и в квалификации и непосредственно перед стартом, стартовал с питлейн, ТРИЖДЫ заезжал в боксы и финишировал пятым, не успев догнать и обогнать Ландо! складывается такое впечатление, что от него может исходить угроза ещё большая, чем от Макса (и ему тут же обрежут крылышки)
Maximus
В Бахрейне Хемилтон доказал всем ещё раз, что равных ему сегодня нет. И дело здесь не только в совершенном болиде. Ред Булл, как по мне, ничем не уступал Мерседесу, но пилотирование Льюиса было просто превосходное. Посмотрим как дальше будет, сезон Ф1 в этом году куда интересней. Я лично наслаждаюсь обилием супер профессионалов на треке. Райконен, Алонсо, Феттель, Хемилтон - все легенды. Также очень заинтересовали Цунода и Альфа Таури в целом. Ну и хочется увидеть Шумахера младшего и Джорджа Расселе в более сильных болидах, эти парни могут дать жару
Lebron
Нуу про Макларее і впевнено про третю силу це вони дарма:мало того, шо у Ферарі були проблеми з гумою і це саме моторна впершу чергу траса, так шей і особливої переваги небуло а той же Сайнц постійно вкінці був на хвості Дена, а шо буде як траса аеродинамічна буде?? Правильно.. Перевага Феррарі..