ВІДЕО. Зрубав двох одним підкатом. Матч Вереса закінчився бійкою

Груба гра футболіста «Вереса» у товариському поєдинку спровокувала масову бійку

ВІДЕО. Зрубав двох одним підкатом. Матч Вереса закінчився бійкою
© ФК Верес

Товариський матч українського «Вереса» з «Окжетпесом» на навчально-тренувальних зборах в Туреччині не дограли через масову бійку.

На 29-й хвилині зустрічі за рахунку 1:1 футболіст «Вереса» одним підкатом зрубав відразу двох гравців «Окжетпеса», чим спровокував масову бійку між двома командами. Матч не був продовжений.

«Через бійку «Верес» не дограв останній товариський матч на зборах. На жаль, є ідіоти, для яких життя — це війна і агресія... Один з таких грає в «Окжетпесі»...

Деталі — у наступній серії «Футболіста».

P.S. Всі живі і здорові», — прокоментував епізод футболіст «Вереса» Дмитро Поворознюк.

На відео з 30:52.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Instagram

(73 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Zardunchenk@
      Zardunchenk@, 25.02.2021 18:56
    -3
    Zardunchenk@, 25.02.2021 18:56
    Казаки! И наши умеют, а не только Самара.
    13 февр. 2021 г. — Массовая драка с участием российского клуба! Вид спорта не перепутали? Арбитру пришлось досрочно завершить встречу
    Футболисты «Крыльев Советов» подрались с игроками «Бораца» в контрольном матче в Турции.
    Zardunchenk@
      Zardunchenk@, 25.02.2021 18:56
    -3
    Казаки! И наши умеют, а не только Самара.
    13 февр. 2021 г. — Массовая драка с участием российского клуба! Вид спорта не перепутали? Арбитру пришлось досрочно завершить встречу
    Artem !
    online
      Artem !, 25.02.2021 18:51
    +2
    Да с таким подкатом можно сломать ногу человеку! А это товарняк. Не пойму, что и кого Поворознюк тут оправдывает.
    цукацуа цуацау
      цукацуа цуацау, 25.02.2021 18:42
    +5
    А нахрена было так прыгать?
    marko2020
      marko2020, 25.02.2021 18:34
    0
    какой же ты туповатый Дима Поворознюк. Спровоцировал драку костолом Вереса в подкате СЗАДИ в ТОВАРИЩЕСКОЙ встрече! Молодцы соперники, что заступились за своих игроков!
    K_Sarioglo@i.ua
      K_Sarioglo@i.ua, 25.02.2021 18:26
    +1
    Редакция, вообще-то двоих за раз срубил как раз игрок Вереса, нечего дезу сливать.
    BekXan
      BekXan, 25.02.2021 18:25
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    R1d3r, 25.02.2021 18:13
    Редактор из Ровно, походу.
    Да походу он вообще даже видео не сморел и понятия не имел какие команды играют.Умеет только жёлтые заголовки ставит.
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 25.02.2021 18:15
    +1
    Гравець Вереса зрубав підкатом двох гравців Окжетпеса по ходу. Он воно шо. Заголовок суперечить відео((((
    R1d3r
      R1d3r, 25.02.2021 18:13
    +1
    BekXan, 25.02.2021 17:58
    Судя по видео как раз так и получается.В заголовке откровенное враньё !
    Редактор из Ровно, походу.
    Муґунот Уух
    online
      Муґунот Уух, 25.02.2021 18:06
    -1
    от же ж пес!
    BekXan
      BekXan, 25.02.2021 18:00
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    Теперь понятно почему спорт уа ищет редакторов.Вот из за такого идёт деза и говно на вентилятор
    "На 29-й хвилині зустрічі за рахунку 1:1 футболіст «Окжетпеса» одним підкатом зрубав відразу двох гравців «Вереса», чим спровокував масову бійку між двома командами. Матч не був продовжений".
    BekXan
      BekXan, 25.02.2021 17:58
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Dmytro Solovyov, 25.02.2021 17:46
    "...футболист «Окжетпеса» одним подкатом срубил сразу двух игроков «Вереса»" - мне одному кажется, что это футболист "Вереса" срубил двух игроков? "Верес" вроде как в черном играл...
    Судя по видео как раз так и получается.В заголовке откровенное враньё !
    lehach_08
    online
      lehach_08, 25.02.2021 17:52
    +4
    футболист вереса подкатом срубил сразу двоих игроков окжентпеса.
    Святослав Куцан
      Святослав Куцан, 25.02.2021 17:50
    -1
    взагалі-то гравець Вереса зрубав... Але це не виправдання хлопаці з Окжетпеса
    Dmytro Solovyov
      Dmytro Solovyov, 25.02.2021 17:46
    +6
    "...футболист «Окжетпеса» одним подкатом срубил сразу двух игроков «Вереса»" - мне одному кажется, что это футболист "Вереса" срубил двух игроков? "Верес" вроде как в черном играл...
    Trollface
    online
      Trollface, 25.02.2021 17:36
    +1
    Правильно. Пистить такого нужно всей командой.
    hanter567
      hanter567, 25.02.2021 17:35
    +1
    НЕНОРМАЛЬНЫЙ ЧУДАК--никакого уважения к коллегам по цеху,ДИБИЛ-интересно если у него спросить ЧЕМ ТЫ РУКОВОДСТВОВАЛСЯ,когда стелился в подкат,что бы он ответил?????
    Dmytro Solovyov
      Dmytro Solovyov, 25.02.2021 17:46
    +6
    "...футболист «Окжетпеса» одним подкатом срубил сразу двух игроков «Вереса»" - мне одному кажется, что это футболист "Вереса" срубил двух игроков? "Верес" вроде как в черном играл...
    цукацуа цуацау
      цукацуа цуацау, 25.02.2021 18:42
    +5
    А нахрена было так прыгать?
    BekXan
      BekXan, 25.02.2021 17:58
    +5
    Коментар згорнуто. Показати
    Dmytro Solovyov, 25.02.2021 17:46
    "...футболист «Окжетпеса» одним подкатом срубил сразу двух игроков «Вереса»" - мне одному кажется, что это футболист "Вереса" срубил двух игроков? "Верес" вроде как в черном играл...
    Судя по видео как раз так и получается.В заголовке откровенное враньё !
    lehach_08
    online
      lehach_08, 25.02.2021 17:52
    +4
    футболист вереса подкатом срубил сразу двоих игроков окжентпеса.
    Artem !
    online
      Artem !, 25.02.2021 18:51
    +2
    Да с таким подкатом можно сломать ногу человеку! А это товарняк. Не пойму, что и кого Поворознюк тут оправдывает.
    K_Sarioglo@i.ua
      K_Sarioglo@i.ua, 25.02.2021 18:26
    +1
    Редакция, вообще-то двоих за раз срубил как раз игрок Вереса, нечего дезу сливать.
    BekXan
      BekXan, 25.02.2021 18:25
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    R1d3r, 25.02.2021 18:13
    Редактор из Ровно, походу.
    Да походу он вообще даже видео не сморел и понятия не имел какие команды играют.Умеет только жёлтые заголовки ставит.
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 25.02.2021 18:15
    +1
    Гравець Вереса зрубав підкатом двох гравців Окжетпеса по ходу. Он воно шо. Заголовок суперечить відео((((
    R1d3r
      R1d3r, 25.02.2021 18:13
    +1
    BekXan, 25.02.2021 17:58
    Судя по видео как раз так и получается.В заголовке откровенное враньё !
    Редактор из Ровно, походу.
    BekXan
      BekXan, 25.02.2021 18:00
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    Теперь понятно почему спорт уа ищет редакторов.Вот из за такого идёт деза и говно на вентилятор
    "На 29-й хвилині зустрічі за рахунку 1:1 футболіст «Окжетпеса» одним підкатом зрубав відразу двох гравців «Вереса», чим спровокував масову бійку між двома командами. Матч не був продовжений".
    Trollface
    online
      Trollface, 25.02.2021 17:36
    +1
    Правильно. Пистить такого нужно всей командой.
    hanter567
      hanter567, 25.02.2021 17:35
    +1
    НЕНОРМАЛЬНЫЙ ЧУДАК--никакого уважения к коллегам по цеху,ДИБИЛ-интересно если у него спросить ЧЕМ ТЫ РУКОВОДСТВОВАЛСЯ,когда стелился в подкат,что бы он ответил?????
    marko2020
      marko2020, 25.02.2021 18:34
    0
    какой же ты туповатый Дима Поворознюк. Спровоцировал драку костолом Вереса в подкате СЗАДИ в ТОВАРИЩЕСКОЙ встрече! Молодцы соперники, что заступились за своих игроков!