Антгольц-2021. Жіночий мас-старт. Текстова трансляція

Слідкуйте за текстовою трансляцією гонки Кубка світу

Антгольц-2021. Жіночий мас-старт. Текстова трансляція
© Український біатлон. Юлія Джима

У суботу, 23 січня, в італійському Антгольці відбудеться жіночий мас-старт у рамках сьомого етапу Кубка світу.

Пропонуємо ознайомитися зі стартовим номером українки.

24.  Юлія Джима

Попередній стартовий лист тут

Sport.ua проведе текстову трансляцію гонки. Початок о 14:10 за Києвом.

 

📺 Відеотрансляція

 

Біатлонний сезон-2020/21: розклад, анонси, трансляції, результати

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(4 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Александр Науменко
    online
      Александр Науменко, 23.01.2021 16:03
    0
    Александр Купцов, 23.01.2021 14:49
    Юля, с 13-ой на 10....Уважуха, еще и после падения!!! Молодчина!!! Единственное, что завтра на эстафете будет никакая...2 очень трудозатратные гонки..
    Яка естафета?
    adidas77
    online
      adidas77, 23.01.2021 15:41
    0
    Кстати сегодня Юля стреляла хоть и точно но очень медленно.
    Не поверите, но она сегодня по времени на стрельбе лишь 27 я !!!
    Ходом Юля была 17 я.
    Если учтём то, что она ещё и упала.
    Это просто чудо, что она сегодня попала в десятку!
    adidas77
    online
      adidas77, 23.01.2021 15:38
    +2
    der_MaiStier, 23.01.2021 15:10
    Кацапи завжди якимось дивом є найшвидшими в Антхольці - мабуть, винайшли дієвий "сиропчик" для висотних умов. Навіть жирні свині, які на рівнині повзали за всіма іншими, тут отримували надзвичайну для себе швидкість. Міронова так "насиропилась", що останніми пострілами навіть по установці не потрапила. Я вже думав, що в неї перемога в руках і буде навіть час зіганути пару-трійцю разів
    Нынешние смутные времена связанные с пандемией, это просто рай для обмана в спорте.
    Если раньше делали массу допинг тестов, то сейчас все заняты тестами другими.
    Я понимаю, что это не означает, что на допинг спортсменов не проверяют. Но уделяют сейчас этому гораздо меньше внимания, чем до пандемии.
    Плюс границы всех стран прикрыты закрыты. Это просто лучшее время сейчас для манипуляций, в которых раша истинные чемпионы!
    der_MaiStier
      der_MaiStier, 23.01.2021 15:10
    -1
    adidas77, 23.01.2021 14:42
    Меня интересует другой вопрос.
    Как скоро разоблачат очередной обман кацапов?
    Все у них сейчас летят как на крыльях!
    Что эти свонособаки жрут на этот раз, мы к сожалению узнаем гораздо позже.
    Кацапи завжди якимось дивом є найшвидшими в Антхольці - мабуть, винайшли дієвий "сиропчик" для висотних умов. Навіть жирні свині, які на рівнині повзали за всіма іншими, тут отримували надзвичайну для себе швидкість. Міронова так "насиропилась", що останніми пострілами навіть по установці не потрапила. Я вже думав, що в неї перемога в руках і буде навіть час зіганути пару-трійцю разів
    Павел СН
    online
      Павел СН, 23.01.2021 14:55
    -2
    Sashamar, 23.01.2021 14:52
    Десята. Молодець, просто.
    Ще й двох росіянок обійшла, не дала їм себе випередити.
    Якби влучила все, була б сьомою-восьмою, тобто не набагато вище. Отже, беззаперечно ця гонка в актив нашій лідерші.
    могла бути и 4-5-ою,якби не прикре пад!ння
    Sashamar
      Sashamar, 23.01.2021 14:52
    +5
    Десята. Молодець, просто.
    Ще й двох росіянок обійшла, не дала їм себе випередити.
    Якби влучила все, була б сьомою-восьмою, тобто не набагато вище. Отже, беззаперечно ця гонка в актив нашій лідерші.
    Alexander Киев
    online
      Alexander Киев, 23.01.2021 14:52
    +6
    Кацапов хлопнула она здорово!
    Tkach008
      Tkach008, 23.01.2021 14:51
    +5
    👏 стоя!!!Умница Юля💪
    ingvar8888
    online
      ingvar8888, 23.01.2021 14:50
    +4
    Юля ти найкраща...
    Павел СН
    online
      Павел СН, 23.01.2021 14:50
    -1
    Павел СН, 23.01.2021 09:03
    перша10-ка-це максимум,що Юля може досягти в ций гонци
    як в воду дивився
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:49
    +4
    Юля, с 13-ой на 10....Уважуха, еще и после падения!!! Молодчина!!! Единственное, что завтра на эстафете будет никакая...2 очень трудозатратные гонки..
    Tristan
    online
      Tristan, 23.01.2021 14:49
    +2
    Юля умница!
    István István
    online
      István István, 23.01.2021 14:48
    +2
    Ого ...Сімон два масстарти підряд виграє ... молодець
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:48
    +4
    Кайфонул прям))
    Футбол в квадрате
    online
      Футбол в квадрате, 23.01.2021 14:48
    0
    Вот интересно, Эберг случайно подбила палку или специально?
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:47
    0
    Красивый финишшш
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:45
    +1
    István István, 23.01.2021 14:44
    Буде цікавий фініш ...ставлю на Хаузер
    Симон
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:45
    +3
    Все равно она лучшее, что с нами случалось в биатлоне за последние года 3)
    István István
    online
      István István, 23.01.2021 14:44
    0
    Буде цікавий фініш ...ставлю на Хаузер
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:44
    -1
    Ничего страшного, упала девочка, со всеми бывает...Обидно канеш, думаю, была бы в 10-е, если б не упала..
    Alexander Киев
    online
      Alexander Киев, 23.01.2021 14:52
    +6
    Кацапов хлопнула она здорово!
    Sashamar
    online
      Sashamar, 23.01.2021 14:52
    +5
    Десята. Молодець, просто.
    Ще й двох росіянок обійшла, не дала їм себе випередити.
    Якби влучила все, була б сьомою-восьмою, тобто не набагато вище. Отже, беззаперечно ця гонка в актив нашій лідерші.
    Tkach008
    online
      Tkach008, 23.01.2021 14:51
    +5
    👏 стоя!!!Умница Юля💪
    ingvar8888
    online
      ingvar8888, 23.01.2021 14:50
    +4
    Юля ти найкраща...
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:49
    +4
    Юля, с 13-ой на 10....Уважуха, еще и после падения!!! Молодчина!!! Единственное, что завтра на эстафете будет никакая...2 очень трудозатратные гонки..
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:48
    +4
    Кайфонул прям))
    Sashamar
    online
      Sashamar, 23.01.2021 14:42
    +4
    Твою мать, останній
    adidas77
    online
      adidas77, 23.01.2021 14:42
    +4
    Меня интересует другой вопрос.
    Как скоро разоблачат очередной обман кацапов?
    Все у них сейчас летят как на крыльях!
    Что эти свонособаки жрут на этот раз, мы к сожалению узнаем гораздо позже.
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:45
    +3
    Все равно она лучшее, что с нами случалось в биатлоне за последние года 3)
    adidas77
    online
      adidas77, 23.01.2021 15:38
    +2
    der_MaiStier, 23.01.2021 15:10
    Кацапи завжди якимось дивом є найшвидшими в Антхольці - мабуть, винайшли дієвий "сиропчик" для висотних умов. Навіть жирні свині, які на рівнині повзали за всіма іншими, тут отримували надзвичайну для себе швидкість. Міронова так "насиропилась", що останніми пострілами навіть по установці не потрапила. Я вже думав, що в неї перемога в руках і буде навіть час зіганути пару-трійцю разів
    Нынешние смутные времена связанные с пандемией, это просто рай для обмана в спорте.
    Если раньше делали массу допинг тестов, то сейчас все заняты тестами другими.
    Я понимаю, что это не означает, что на допинг спортсменов не проверяют. Но уделяют сейчас этому гораздо меньше внимания, чем до пандемии.
    Плюс границы всех стран прикрыты закрыты. Это просто лучшее время сейчас для манипуляций, в которых раша истинные чемпионы!
    Tristan
    online
      Tristan, 23.01.2021 14:49
    +2
    Юля умница!
    István István
    online
      István István, 23.01.2021 14:48
    +2
    Ого ...Сімон два масстарти підряд виграє ... молодець
    Павел СН
    online
      Павел СН, 23.01.2021 09:03
    +2
    перша10-ка-це максимум,що Юля може досягти в ций гонци
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:45
    +1
    István István, 23.01.2021 14:44
    Буде цікавий фініш ...ставлю на Хаузер
    Симон
    adidas77
    online
      adidas77, 23.01.2021 14:37
    +1
    Sashamar, 23.01.2021 14:35
    В неї зі швидкістю завжди було не дуже. Тому й краща індівідуалка, де за промах дають хвилину, а не штрафне коло. Отже якщо буде у 15 - успіх, у двадцятці - нормально. Тримаймо кулаки, один рубіж залишився.
    Если бы в сезоне было бы в два раза больше индивидуалок, Юля боролась бы за 5 ку лучших в сезоне.
    Но масс старт с её скоростью, это при самых лучших раскладах, где то в конце 10 ки.
    ingvar8888
    online
      ingvar8888, 23.01.2021 14:10
    +1
    Головне щоб була швидкість і стрільба не підвела!..
    Вперед до перемоги!..
    Александр Науменко
    online
      Александр Науменко, 23.01.2021 16:03
    0
    Александр Купцов, 23.01.2021 14:49
    Юля, с 13-ой на 10....Уважуха, еще и после падения!!! Молодчина!!! Единственное, что завтра на эстафете будет никакая...2 очень трудозатратные гонки..
    Яка естафета?
    adidas77
    online
      adidas77, 23.01.2021 15:41
    0
    Кстати сегодня Юля стреляла хоть и точно но очень медленно.
    Не поверите, но она сегодня по времени на стрельбе лишь 27 я !!!
    Ходом Юля была 17 я.
    Если учтём то, что она ещё и упала.
    Это просто чудо, что она сегодня попала в десятку!
    Футбол в квадрате
    online
      Футбол в квадрате, 23.01.2021 14:48
    0
    Вот интересно, Эберг случайно подбила палку или специально?
    Александр Купцов
    online
      Александр Купцов, 23.01.2021 14:47
    0
    Красивый финишшш