Кубок України. Агробізнес вибив Ворсклу, перемоги Колоса, Вереса і Дніпра-1

Відбулися чотири матчі 1/8 фіналу Кубка України

Кубок України. Агробізнес вибив Ворсклу, перемоги Колоса, Вереса і Дніпра-1
© koloskovalivka.com

Відбулися перші матчі 1/8 фіналу Кубка України.

Відзначимо першоліговий «Верес», який зумів вибити представника УПЛ «Маріуполь» з рахунком 1:0. З тим же рахунком «Агробізнес» переміг «Ворсклу», вибивши фіналіста минулого розіграшу.

У чвертьфінал впевнено вийшли «Дніпро-1», який розібрався з ВПК-Агро 5:0, і «Колос», який розгромив «Ниву» Вінниця з рахунком 4:0.

Пізніше завершиться матч «Агробізнес» - «Ворскла».

Кубок України. 1/8 фіналу

Верес - Маріуполь 1:0
Гол: Гегедош, 68

Нива Вінниця - Колос 0:4
Голи: Оріховський, 41, 68, Костишин, 83, Коваль, 90+1

ВПК-Агро - Дніпро-1 0:5
Голи: Сафронов, 25, Назаренко, 47, 53, Довбик, 72 (з пен), Когут, 90+2

Агробізнес - Ворскла 1:0
Гол: Черненко, 25

Олександрія - Минай 3:0
Голи: Вантух, 5, Бондаренко, 62 (з пен), Довгий, 90+5

Матч Десна - Зоря відбудеться 16-го грудня.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(10 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    a.fedorenko1953
      a.fedorenko1953, 02.12.2020 20:30
    0
    Al Zolo, 02.12.2020 17:07
    К сожалению полтавчане посыпались а так хорошо начали сезон.....все остальное ожиданно
    Ворскла Нацелилась на ЛЧ ,поэтому слила КУ ! ))
    ВВВ
      ВВВ, 02.12.2020 18:14
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    axylinam, 02.12.2020 18:11
    Мини Маркевич ведёт Мариуполь в никуда-позор одним словом
    А ти саму гру бачив? Ворскла теж програла і що? Чому т про Максимова не пишеш подібне?
    axylinam
    online
      axylinam, 02.12.2020 18:11
    -3
    Мини Маркевич ведёт Мариуполь в никуда-позор одним словом
    BekXan
      BekXan, 02.12.2020 17:58
    +1
    kum_Poltava_, 02.12.2020 16:56
    Ворскла стабільна у своїй нестабільності
    Увы это так)
    Al Zolo
    online
      Al Zolo, 02.12.2020 17:07
    +2
    К сожалению полтавчане посыпались а так хорошо начали сезон.....все остальное ожиданно
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 02.12.2020 16:56
    +3
    BekXan, 02.12.2020 16:17
    Ворскла закономерно.Хватило запаса на начало сезона тем составом что Максимов слепил.А дальше всё.Лавки нет запаса нет один молодняк.Плюс корона покосила пол состава плюс травмы и проблемы со складом и усталостью по полной.Нужен перерыв что бы привести команду в порядок и усилить основу иначе до конца сезона даже в 10 ке не закрепиться
    Ворскла стабільна у своїй нестабільності
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 02.12.2020 16:47
    +2
    Хмм... можливо хозяйва клубів забули, що Володар КУ потрапляє до Кубка ЛЄ на наступний сезон, у порівнянні з місцями 3-4(4-5), котрі прямують у плейофф новоутвореного Ліги Конференцій???
    Мария Потапчук
      Мария Потапчук, 02.12.2020 16:32
    +6
    sidor zalcman, 02.12.2020 15:58
    Мариуполь стоячий был.
    А ещё интересный комментатор.
    Сначала посочувствовал приазовцам, что они шатаются по западной Украине уже 3-ю игру. Потом рассказал что игрокам Вереса обещали хорошие премиальные. А ГГГОООЛЛЛ орал шо дурной. Нейтральный типа.)
    Так и появляются мысли, что и Мариуполю отстегнули за отбывание номера.)
    Гол то... Гегедош не очень то и врезал, но мяч от стенки Гальчук не достал полностью...
    Где ВАР? В глаза ему посмотреть
    Комментатор на Ровенской канале должен был плакать, когда Верес гол забил??!??! Вацко плачет, когда Украина забивает??
    Олександр Жарчинський
      Олександр Жарчинський, 02.12.2020 16:31
    +7
    Маріуполь ніякий.напевне бережуть сили на Динамо. у рівних складах Верес повністю перегравав.один Гегедош ще в 1 таймі міг 3 забити...хвилин 20 Верес грав у меншості.і гра була рівною!!! ще і суддя Маріуполь пожалів. при штрафному з якого забив Гегедош 100% була жовта.яка була би для гравця другою...
    Yurenc
      Yurenc, 02.12.2020 16:23
    +5
    sidor zalcman, 02.12.2020 16:08
    Может это ты такая твар*ка? У которой отсутствует полностью чувство юмора.
    Нк и какой юмор в твоем изрыгании
    BekXan
      BekXan, 02.12.2020 16:17
    +6
    Ворскла закономерно.Хватило запаса на начало сезона тем составом что Максимов слепил.А дальше всё.Лавки нет запаса нет один молодняк.Плюс корона покосила пол состава плюс травмы и проблемы со складом и усталостью по полной.Нужен перерыв что бы привести команду в порядок и усилить основу иначе до конца сезона даже в 10 ке не закрепиться
    sidor zalcman
      sidor zalcman, 02.12.2020 16:08
    -8
    Коментар згорнуто. Показати
    Yurenc, 02.12.2020 16:04
    Чому ти така закінченна тварюка, скрізь хочеш найти своєму дебільному мізку якесь виправдання. Може про футболи поговорим, де тільки за одну команду коментатори топлять?
    Может это ты такая твар*ка? У которой отсутствует полностью чувство юмора.
    Yurenc
      Yurenc, 02.12.2020 16:04
    +6
    sidor zalcman, 02.12.2020 15:58
    Мариуполь стоячий был.
    А ещё интересный комментатор.
    Сначала посочувствовал приазовцам, что они шатаются по западной Украине уже 3-ю игру. Потом рассказал что игрокам Вереса обещали хорошие премиальные. А ГГГОООЛЛЛ орал шо дурной. Нейтральный типа.)
    Так и появляются мысли, что и Мариуполю отстегнули за отбывание номера.)
    Гол то... Гегедош не очень то и врезал, но мяч от стенки Гальчук не достал полностью...
    Где ВАР? В глаза ему посмотреть
    Чому ти така закінченна тварюка, скрізь хочеш найти своєму дебільному мізку якесь виправдання. Може про футболи поговорим, де тільки за одну команду коментатори топлять?
    Футбол в квадрате
    online
      Футбол в квадрате, 02.12.2020 15:58
    +4
    А Верес не отдаст свое место в 1/4 Львову?) Агробизнес красавцы!
    sidor zalcman
      sidor zalcman, 02.12.2020 15:58
    -15
    Коментар згорнуто. Показати
    Мариуполь стоячий был.
    А ещё интересный комментатор.
    Сначала посочувствовал приазовцам, что они шатаются по западной Украине уже 3-ю игру. Потом рассказал что игрокам Вереса обещали хорошие премиальные. А ГГГОООЛЛЛ орал шо дурной. Нейтральный типа.)
    Так и появляются мысли, что и Мариуполю отстегнули за отбывание номера.)
    Гол то... Гегедош не очень то и врезал, но мяч от стенки Гальчук не достал полностью...
    Где ВАР? В глаза ему посмотреть
    Олександр Жарчинський
      Олександр Жарчинський, 02.12.2020 16:31
    +7
    Маріуполь ніякий.напевне бережуть сили на Динамо. у рівних складах Верес повністю перегравав.один Гегедош ще в 1 таймі міг 3 забити...хвилин 20 Верес грав у меншості.і гра була рівною!!! ще і суддя Маріуполь пожалів. при штрафному з якого забив Гегедош 100% була жовта.яка була би для гравця другою...
    Мария Потапчук
      Мария Потапчук, 02.12.2020 16:32
    +6
    sidor zalcman, 02.12.2020 15:58
    Мариуполь стоячий был.
    А ещё интересный комментатор.
    Сначала посочувствовал приазовцам, что они шатаются по западной Украине уже 3-ю игру. Потом рассказал что игрокам Вереса обещали хорошие премиальные. А ГГГОООЛЛЛ орал шо дурной. Нейтральный типа.)
    Так и появляются мысли, что и Мариуполю отстегнули за отбывание номера.)
    Гол то... Гегедош не очень то и врезал, но мяч от стенки Гальчук не достал полностью...
    Где ВАР? В глаза ему посмотреть
    Комментатор на Ровенской канале должен был плакать, когда Верес гол забил??!??! Вацко плачет, когда Украина забивает??
    BekXan
      BekXan, 02.12.2020 16:17
    +6
    Ворскла закономерно.Хватило запаса на начало сезона тем составом что Максимов слепил.А дальше всё.Лавки нет запаса нет один молодняк.Плюс корона покосила пол состава плюс травмы и проблемы со складом и усталостью по полной.Нужен перерыв что бы привести команду в порядок и усилить основу иначе до конца сезона даже в 10 ке не закрепиться
    Yurenc
      Yurenc, 02.12.2020 16:04
    +6
    sidor zalcman, 02.12.2020 15:58
    Мариуполь стоячий был.
    А ещё интересный комментатор.
    Сначала посочувствовал приазовцам, что они шатаются по западной Украине уже 3-ю игру. Потом рассказал что игрокам Вереса обещали хорошие премиальные. А ГГГОООЛЛЛ орал шо дурной. Нейтральный типа.)
    Так и появляются мысли, что и Мариуполю отстегнули за отбывание номера.)
    Гол то... Гегедош не очень то и врезал, но мяч от стенки Гальчук не достал полностью...
    Где ВАР? В глаза ему посмотреть
    Чому ти така закінченна тварюка, скрізь хочеш найти своєму дебільному мізку якесь виправдання. Може про футболи поговорим, де тільки за одну команду коментатори топлять?
    Yurenc
      Yurenc, 02.12.2020 16:23
    +5
    sidor zalcman, 02.12.2020 16:08
    Может это ты такая твар*ка? У которой отсутствует полностью чувство юмора.
    Нк и какой юмор в твоем изрыгании
    Футбол в квадрате
    online
      Футбол в квадрате, 02.12.2020 15:58
    +4
    А Верес не отдаст свое место в 1/4 Львову?) Агробизнес красавцы!
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 02.12.2020 16:56
    +3
    BekXan, 02.12.2020 16:17
    Ворскла закономерно.Хватило запаса на начало сезона тем составом что Максимов слепил.А дальше всё.Лавки нет запаса нет один молодняк.Плюс корона покосила пол состава плюс травмы и проблемы со складом и усталостью по полной.Нужен перерыв что бы привести команду в порядок и усилить основу иначе до конца сезона даже в 10 ке не закрепиться
    Ворскла стабільна у своїй нестабільності
    Al Zolo
    online
      Al Zolo, 02.12.2020 17:07
    +2
    К сожалению полтавчане посыпались а так хорошо начали сезон.....все остальное ожиданно
    Denmark1107
    online
      Denmark1107, 02.12.2020 16:47
    +2
    Хмм... можливо хозяйва клубів забули, що Володар КУ потрапляє до Кубка ЛЄ на наступний сезон, у порівнянні з місцями 3-4(4-5), котрі прямують у плейофф новоутвореного Ліги Конференцій???
    BekXan
      BekXan, 02.12.2020 17:58
    +1
    kum_Poltava_, 02.12.2020 16:56
    Ворскла стабільна у своїй нестабільності
    Увы это так)
    a.fedorenko1953
      a.fedorenko1953, 02.12.2020 20:30
    0
    Al Zolo, 02.12.2020 17:07
    К сожалению полтавчане посыпались а так хорошо начали сезон.....все остальное ожиданно
    Ворскла Нацелилась на ЛЧ ,поэтому слила КУ ! ))
    ВВВ
      ВВВ, 02.12.2020 18:14
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    axylinam, 02.12.2020 18:11
    Мини Маркевич ведёт Мариуполь в никуда-позор одним словом
    А ти саму гру бачив? Ворскла теж програла і що? Чому т про Максимова не пишеш подібне?