Стала відома аргументація, чому УЄФА зарахував поразку Україні

Генсек УАФ Юрій Запісоцький вважає, що збірна зробила все, щоб матч відбувся

Стала відома аргументація, чому УЄФА зарахував поразку Україні
© УАФ

Секретар УАФ Юрій Запісоцький назвав причини присудження Україні технічної поразки в матчі зі Швейцарією.
 
«Ми допускали, але абсолютно не розраховували на такий результат. Ми виходили з того, що наша аргументація буде досить сильною. Як мінімум, українська команда зробила все, що було в її силах, щоб матч відбувся 17 або 18 числа, відповідно до медичного протоколу УЄФА.
 
Їхній головний аргумент полягав у тому, що українська сторона повинна була на наступний день забезпечити появу нової команди. Цю команду було б складно назвати національною збірною. Хто б не приїхав, яких би максимальних зусиль ми не доклали, якби цю команду вивів на поле не Андрій Шевченко, спортивна вартість цього матчу була б нульовою або близькою до цього. Хоча це не аргумент, бо ми до останнього намагалися все ж виконати вимоги, розуміючи, що спортивна вартість цього поєдинку буде мінімальною. Навіть в тих умовах, в які ми були поставлені.
 
100% команда повинна була прибути з України, не контактувати зі складом, який був на той час в Люцерні, але, оскільки протокол УЄФА по матчах на виїзді дуже жорсткий, забезпечити це було неможливо. З точки зору того, що потрібно було здати тести, пройти кілька процедур, забезпечити чартер, перетин кордону і так далі. Це все було неможливо зробити за 24 години. Якби ми мали 48 годин, ми б упоралися.
 
Шанси у нас завжди є, з урахуванням навіть всієї специфіки - хто наші опоненти, де знаходиться спортивний арбітраж. Ми зробимо все від нас залежне, щоб довести нашу правоту. Ми будемо просити дати нам можливість вирішити питання на футбольному полі. Для нас буде принциповим захистити наші інтереси, українського футболу і нашої держави», - сказав Запісоцький.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Футбол 1/2/3

(98 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    serpalx
      serpalx, 01.12.2020 17:49
    0
    Surkis-fuflo, 30.11.2020 18:22
    Тридвераси гейропські! Фашики! Блядь після такого наша влада має внести у парламент ініціативу про вилучення з Конституції України норми про прагнення вступу до ЄС і НАТО!
    Друге - анулювати угоду про асоціацію з ЄС і безвіз.
    Третє - ввести дзеркальні квоти на експорт ЄС в Україну та через Україну.
    Четверте - ввести підвищені мита на експорт до ЄС (це на газ, що експортує РФія до Євросоюзу).
    ПАДЛЮКИ!!!
    Давно пора так было сделать! Но этого не будет, тк придется мириться с Россией!А за мир деньги не платят! Бабло побеждает зло!!!
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 01.12.2020 13:42
    +2
    dgurkis, 30.11.2020 18:12
    А починати треба з Президента та Верховної ради!
    2 раза уже так делали. Результат оба раза известен. Хотите 3й?
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 01.12.2020 13:41
    +2
    None, 30.11.2020 17:09
    Это получается, что у нас не было 13 игроков? Не страна, а одни пизд@болы кругом. Когда ж это все закончится?
    Юридически - не было, потому что так решил швейцарский врач.. Фактически - были.
    AЛВ
      AЛВ, 01.12.2020 12:58
    0
    Україна не здавайся ніколи без бою.!!!
    buIIyUA
      buIIyUA, 01.12.2020 12:08
    -4
    так и надо с терпилами! недофутболисты короновирусные
    Professor Ts
      Professor Ts, 30.11.2020 23:45
    -1
    Бред! Колхозники!
    Frank Piter
      Frank Piter, 30.11.2020 20:30
    +1
    MiddleGreek, 30.11.2020 16:53
    Стаття 29 (3):
    Контрольно-дисциплінарний комітет УЄФА уповноважений вирішувати дисциплінарні та етичні питання та всі інші питання, які передбачені нормативно-правовими документами УЄФА. У невідкладних справах (особливо, що стосується допущення до чи виключення зі змагань під егідою УЄФА ), голова комітету може передати справу відразу до Апеляційного комітету УЄФА для винесення рішення.
    Там еще что-то есть. Или насчет наличных 13 игроков нам чешут.
    Frank Piter
      Frank Piter, 30.11.2020 20:21
    +1
    Опять попытки съехать Ребята это уже следствие. Расскажите, что швейцарцы нарыли для отстранения главной команды.
    RoNIkyo
      RoNIkyo, 30.11.2020 20:18
    +2
    dgurkis, 30.11.2020 18:38
    Может еще ЛГБД ихнее запретить и выслать всех членов наблюдательных советов?
    Ні, на це ми піти не можемо. У нас в політиці майже всі - ЛГБТ. Не будуть же вони проти себе голосувати?
    JekFunny
    online
      JekFunny, 30.11.2020 19:46
    +2
    Surkis-fuflo, 30.11.2020 18:22
    Тридвераси гейропські! Фашики! Блядь після такого наша влада має внести у парламент ініціативу про вилучення з Конституції України норми про прагнення вступу до ЄС і НАТО!
    Друге - анулювати угоду про асоціацію з ЄС і безвіз.
    Третє - ввести дзеркальні квоти на експорт ЄС в Україну та через Україну.
    Четверте - ввести підвищені мита на експорт до ЄС (це на газ, що експортує РФія до Євросоюзу).
    ПАДЛЮКИ!!!
    болеешь?
    Andrew
      Andrew, 30.11.2020 19:43
    +20
    Гаденькие, мерзкие швейцарцы, что тут еще сказать.
    Сделали как им нужно, с помощью своих врачей, юристов, менеджеров. Типа - "за спортивные принципы, феирплей", но если нужно для выгоды, то ложить на это хотели. Обидно
    Но так поступают с теми, кто не может ничего сделать. Вот не могли бы они с немцами так поступить
    guardian47
      guardian47, 30.11.2020 19:24
    +2
    Так то Эуропа,а мы стали колонией.Пока не перестанем быть попрошайками,а станем сильными,так и будет.
    Kherson384
      Kherson384, 30.11.2020 19:15
    +17
    Это уже даже и не спорт.
    Так, поддержка чьих-то интересов.
    Браво УЕФА!!!
    dgurkis
    online
      dgurkis, 30.11.2020 18:38
    +3
    Surkis-fuflo, 30.11.2020 18:22
    Тридвераси гейропські! Фашики! Блядь після такого наша влада має внести у парламент ініціативу про вилучення з Конституції України норми про прагнення вступу до ЄС і НАТО!
    Друге - анулювати угоду про асоціацію з ЄС і безвіз.
    Третє - ввести дзеркальні квоти на експорт ЄС в Україну та через Україну.
    Четверте - ввести підвищені мита на експорт до ЄС (це на газ, що експортує РФія до Євросоюзу).
    ПАДЛЮКИ!!!
    Может еще ЛГБД ихнее запретить и выслать всех членов наблюдательных советов?
    Surkis-fuflo
      Surkis-fuflo, 30.11.2020 18:22
    -15
    Тридвераси гейропські! Фашики! Блядь після такого наша влада має внести у парламент ініціативу про вилучення з Конституції України норми про прагнення вступу до ЄС і НАТО!
    Друге - анулювати угоду про асоціацію з ЄС і безвіз.
    Третє - ввести дзеркальні квоти на експорт ЄС в Україну та через Україну.
    Четверте - ввести підвищені мита на експорт до ЄС (це на газ, що експортує РФія до Євросоюзу).
    ПАДЛЮКИ!!!
    Vytas Mesk
    online
      Vytas Mesk, 30.11.2020 18:15
    +13
    Европа знает что Украина не может защитить ни свою страну ни свой спорт ни своих граждан вот и унизили очередной раз, хотя Швейцарии должны были дать поражение за отказ играть с командой у которой был полный состав на матч.
    dgurkis
    online
      dgurkis, 30.11.2020 18:12
    +2
    Анатолій Дяченко-Сагайдачний, 30.11.2020 17:54
    Що керівництво УАФ, що юридичний відділ - повний нуль. Такого безладу в історії українського футболу ще не було. Пора кінчати цей безлад і гнати поганою мітлою цих недопроіесіоналів.
    А починати треба з Президента та Верховної ради!
    Анатолій Дяченко-Сагайдачний
      Анатолій Дяченко-Сагайдачний, 30.11.2020 17:54
    +11
    Що керівництво УАФ, що юридичний відділ - повний нуль. Такого безладу в історії українського футболу ще не було. Пора кінчати цей безлад і гнати поганою мітлою цих недопроіесіоналів.
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 30.11.2020 17:11
    +2
    Посилання на ресурси:
    Рішення:
    https://www.uefa.com/insideuefa/disciplinary/updates/0263-10f07669c421-a1b7
    e2cc6859-1000--ab-switzerland-v-ukraine/
    Стаття в регламенті, яка визначає уповноважених вирішувати такі справи 29 (3): https://documents.uefa.com/viewer/document/ZNsWJsRSmOuSS2Ql_y8~qQ
    Спеціальні норми прийняті у зв'язку з Covid-19:
    https://www.uefa.com/insideuefa/mediaservices/mediareleases/news/0260-10436
    93afa4e-40877a739cf7-1000--new-principles-approved/
    None
      None, 30.11.2020 17:09
    +4
    Это получается, что у нас не было 13 игроков? Не страна, а одни пизд@болы кругом. Когда ж это все закончится?
    ВВВ
      ВВВ, 30.11.2020 10:19
    +43
    Коментар згорнуто. Показати
    Вірно сказав Шевчук-на вимогу привезти іншу збірну треба було привезти жіночу збірну аби сироїди та УЕФА вмилися.І нехай би попробували не вийти на поле!!!
    Sentinel
    online
      Sentinel, 30.11.2020 14:21
    +32
    Кто из немцев после матча с нами заболел? Любая аргументация нашего техпоражения дно.
    tsidyi
      tsidyi, 30.11.2020 14:07
    +32
    почему УЕФА засчитал поражение Украине в матче против Швейцарии?
    Да потому что штаб УЕФА базируется в Швейцарии. Да потому что штаб ФИФА базируется в Швейцарии. Потому что нехорошо, когда “какая-то” Украина вышвырнет Швейцарию из элиты Лиги Наций
    Milan1990
      Milan1990, 30.11.2020 14:38
    +28
    Ничего не прояснилось! Разве есть такое положение, что сборная, у которой выявили коронавирус, должна привезти НОВУЮ сборную в течение 24 часов??? где ее взять??? новый персонал, новые игроки, новый тренер??? у нас что, есть дубль сборной??? что за бред????
    Богдан Саженко
    online
      Богдан Саженко, 30.11.2020 14:17
    +27
    Чому німці там не вдіяли, теж могли таку ваньку зваляти? тому ,що вони були впевнені в собі .Швейцари пішли на самий огідний крок.
    MiddleGreek
      MiddleGreek, 30.11.2020 14:32
    +24
    А чому взагалі довелося захищатися, відповідаючи на цю вимогу? Хто є ініціатором цієї вимоги? Швейцарці чи все-таки УЄФА? Який протокол УЄФА стосовно цього? Хтось може дати лінк на регламент і Адже у нас було 13 готових гравців з негативними тестами. Навіщо нам привозити ще когось? І якщо це умова швейцарців, а не УЄФА, яке ж тоді правове підгрунтя для цього? Наша Ю21 не мала права грати згідно з тими ж протоколами УЄФА. Чому ніхто не розглядав перенесення матчу на інший день/рік? Позиція швейцарців ну ми ж будемо зайняті весь час і ніяк не знайдемо часу на гру, жаль, що вирішилось не на полі, але що поробиш просто сміховинна. Я не схильний обвинувачувати УАФ, тому що тут нас просто внаглу розводять, але якщо вони займають таку пасивну позицію шмаркачів, то для чого вони взагалі потрібні?
    Сергей Посунькин
      Сергей Посунькин, 30.11.2020 10:40
    +24
    ВВВ, 30.11.2020 10:19
    Вірно сказав Шевчук-на вимогу привезти іншу збірну треба було привезти жіночу збірну аби сироїди та УЕФА вмилися.І нехай би попробували не вийти на поле!!!
    Ну женская сборная это чуть не то, а вот можно было пацанов 15 ти летних привезти...
    Andrew
      Andrew, 30.11.2020 19:43
    +20
    Гаденькие, мерзкие швейцарцы, что тут еще сказать.
    Сделали как им нужно, с помощью своих врачей, юристов, менеджеров. Типа - "за спортивные принципы, феирплей", но если нужно для выгоды, то ложить на это хотели. Обидно
    Но так поступают с теми, кто не может ничего сделать. Вот не могли бы они с немцами так поступить
    JekFunny
    online
      JekFunny, 30.11.2020 14:29
    +18
    что это за бред, с какого перепугу мы должны собирать новую команду, если в основной есть 13 здоровых игроков и тренер?
    уефа, сходу поменяла свой же регламент ?
    почему тогда швейцарцы , в стане которых были заболевшие перед игрой с Испанией, не собирали на Фурию Роха новый состав ?
    -----
    это цирк конечно, как нас прокидывают ...
    и да , при всей токсичности Суркиса при нем бы не факт что на такой фарс решились бы , ведь в тех кабинетах где он сидел в УЕФА , павелку даже кофе принести не пускают
    Kherson384
    online
      Kherson384, 30.11.2020 19:15
    +17
    Это уже даже и не спорт.
    Так, поддержка чьих-то интересов.
    Браво УЕФА!!!
    samird
    online
      samird, 30.11.2020 15:50
    +16
    ВВВ, 30.11.2020 10:19
    Вірно сказав Шевчук-на вимогу привезти іншу збірну треба було привезти жіночу збірну аби сироїди та УЕФА вмилися.І нехай би попробували не вийти на поле!!!
    Жаль, что женскую сборную технически нельзя было заявить и привезти. Или параолимпийскую. Вот где мужики, а не эти Swissi-pussy-warriors.
    MasterSith_2013 Кысельов
      MasterSith_2013 Кысельов, 30.11.2020 14:30
    +16
    Типер можна неграти проти якось сильношого суперника допустим Реала бо там у футболіста наш лікар найшов собі надуманий ковід перетистовку робити відмовив плював всім в лице футболістам, тб та вболівальникам і все ми перенравати небудем у нас календар нате вам 3:0 класно футбол пограли ми хотіли їх на полі обіграти але так тоже непогано. ГАНЬБА УЄФА!!!
    Vytas Mesk
    online
      Vytas Mesk, 30.11.2020 18:15
    +13
    Европа знает что Украина не может защитить ни свою страну ни свой спорт ни своих граждан вот и унизили очередной раз, хотя Швейцарии должны были дать поражение за отказ играть с командой у которой был полный состав на матч.
    Анатолій Дяченко-Сагайдачний
      Анатолій Дяченко-Сагайдачний, 30.11.2020 17:54
    +11
    Що керівництво УАФ, що юридичний відділ - повний нуль. Такого безладу в історії українського футболу ще не було. Пора кінчати цей безлад і гнати поганою мітлою цих недопроіесіоналів.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 30.11.2020 14:38
    +10
    ВВВ, 30.11.2020 10:19
    Вірно сказав Шевчук-на вимогу привезти іншу збірну треба було привезти жіночу збірну аби сироїди та УЕФА вмилися.І нехай би попробували не вийти на поле!!!
    Женщинам запрещено играть против мужчин, пора знать такие вещи... Я пишу уже несколько раз - дайте на сайт нормальный перевод решения КДК УЕФА, тогда и будем обсуждать, а то что мелет с бодуна этот парниша Записоцкий, таких как он у нас на Привозе - вагон и маленькая тележка. А что, УАФ не имела план Б на такую ситуацию, тем более, что УЕФА сразу предупредило - никаких переносов матчей сборных команд? Так что функционеры УАФ как всегда лоханулись, но это им не впервой, карма такая у этих мошенников от футбола.
    kum_Poltava_
      kum_Poltava_, 30.11.2020 14:36
    +10
    Сергей Посунькин, 30.11.2020 10:40
    Ну женская сборная это чуть не то, а вот можно было пацанов 15 ти летних привезти...
    Пацанів 15-х теж могли б не пустити грати, а от ветеранів ...
    MasterSith_2013 Кысельов
      MasterSith_2013 Кысельов, 30.11.2020 14:24
    +10
    Нє тут все понятно але я неможу дечого зрозуміти чому уєфа рівняє збірні до клубів де футболісти тринуються і грають з одним тренером і мають 2-3 склади що можуть привести 2 або 3 склад і він буде грати по тій же схемі як і перший. А у збірній як получається приїдуть фуболісти допустим Ротаня за годину до матчу і що мають просто вийти і просто зіграти хто як може і як хоче без триніровки і вивчення суперника то це не професійний футбол а дворовий получається бо такого навіть в аматорах непобачиш! Тоді питання нахрен то УЕФА коли Петя може напряму домовитись зі Штефаном про матч без такого посиредника!
    Михаил Степанов
      Михаил Степанов, 30.11.2020 16:14
    +9
    Что можно сказать на такую "аргументацию"? Только пожать плечами...
    dd dent
    online
      dd dent, 30.11.2020 10:27
    +9
    Занятно, но велика вероятность что наш ослабленный уставший состав там проиграть мог бы, особенно учитывая что даже в первом матче сыры нормально играли, так что зря по сути они затеяли кабинетные игры эти
    samird
    online
      samird, 30.11.2020 15:48
    +8
    ВВВ, 30.11.2020 10:19
    Вірно сказав Шевчук-на вимогу привезти іншу збірну треба було привезти жіночу збірну аби сироїди та УЕФА вмилися.І нехай би попробували не вийти на поле!!!
    Как я и прогнозировал. Основу на карантин отправил врач, а замену "не предоставили". Беспардоннейшая наглость. И ответные меры обязательно должны быть предприняты. Какие? А на этот вопрос должны дать ответы многоопытнейшие и наипрофессиональнейшие сотрудники и внешние консультанты УАФ: которые получают за это много, много тысяч евро. И хорошо бы держать общественность "в курсе". Если спустить это просто так - уважения не дождешься никогда.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності