Битва Рено, Макларена і Рейсінг Поінт, несподіваний прогрес Феррарі

У нинішньому сезоні Формули-1 ще збереглася інтрига

Битва Рено, Макларена і Рейсінг Поінт, несподіваний прогрес Феррарі
© Skysports.com. Три команди у битві за великі призові

Черговий сезон Формули-1 не подарував нам цікаву битву за титул чи командний залік. Проте останні етапи року будуть нести певну інтригу, нехай і не чемпіонську. Головною зараз є боротьба за третє місце Кубка конструкторів, яке звільнилося в результаті провалу Феррарі, що відкрило дорогу до топ-3 Макларену, Рено і Рейсінг Поінт.

Може здатися, що третє місце Кубка конструкторів не є чимось важливим, проте команди за підсумками сезону отримують призові гроші у відповідності з підсумковою позицією. Наприклад, в 2019 році Ред Булл за третє місце в командному заліку отримав від Ф-1 152 мільйони доларів - це більше половини бюджету Биків. А для команд на кшталт Рейсінг Поінт (Астон Мартін з 2021) або Макларен це ще більша частина бюджетів. Згадаймо, що з 2021 року в Формулі-1 вводиться стеля на витрати в розмірі 145 мільйонів, тому битва за призові гроші тільки загостриться.

За 5 гран-прі до кінця сезону третє місце займає Рейсінг Поінт, який набрав 126 пунктів, на 2 очки випереджаючи Макларен і на 6 пунктів - Рено. На старті чемпіонату було враження, що Рейсінг Поінт матиме перевагу і стане найкращою серед середняків. Команда скопіювала болід Мерседеса 2019 року і на перших етапах справді демонструвала високий темп, але одна справа - скопіювати болід, а інша - самостійно розвивати і оновлювати його по ходу чемпіонату. Не можна сказати, що Рейсінг Поінт провалила завдання, але конкуренти зуміли скоротити відставання. Можна відзначити невезіння британської команди: спершу у Рейсінг Поінт відібрали 15 очок за повне копіювання частини машини Мерседеса, а потім пілоти Серхіо Перес і Ленс Стролл були змушені пропускати етапи через коронавірус. Ніко Хюлькенберг відмінно виконав роботу пілота на заміну, але такі проблеми не могли не позначитися на результатах.

twitter.com/racingpointf1

Макларен, як і Рейсінг Поінт, здорово почав сезон, а піком стала боротьба Карлоса Сайнса за перемогу в Монці. Виграти не вдалося, але очок команда зібрала достатньо. З середини чемпіонату Макларен змінив концепт передньої частини боліда, зробивши її схожою на Мерседес, і поки пілоти і інженери вивчали оновлення, результати трохи пішли на спад.

Якщо говорити про прогрес протягом сезону, то потрібно відзначити Рено. Французи змогли серйозно додати, намагаючись виправдати статус заводської команди. І якщо на окремих етапах темп боліда міг як несподівано зникати, так і з'являтися, то потім Рено стала більш стабільною. Пілот Даніель Ріккардо визнав, що в команді знайшли правильні налаштування, і тепер менша кількість сторонніх чинників впливає на швидкість. Піковим моментом сезону для Рено поки що є третє місце Ріккардо на Гран-прі Німеччини. Рено добре виглядає на швидкісних трасах, і це може допомогти чорно-жовтим зібрати хороші очки на треках в Туреччині і Бахрейні.

twitter.com/renaultf1team

Визначити фаворита в боротьбі за третє місце важко. На цьому відрізку сезону Рено виглядає найбільш стабільно, а ось Макларен почав втрачати багато очок. Карлос Сайнс в останніх чотирьох гонках двічі не фінішував, а Ландо Норріс не набирає очки в трьох останніх заїздах. Є враження, що ситуацію на користь однієї з команд можуть схилити лідери. Даніель Ріккардо і Серхіо Перес зараз демонструють стабільну їзду, і навіть нерівні виступи їх молодих напарників не псують враження. Карлос Сайнс і Ландо Норріс в Макларені поки не можуть похвалитися такою стабільністю.

Тим цікавіше буде дивитися, хто ж фінішує 3-м в Кубку конструкторів.

Окремо варто сказати про Феррарі. Зараз у Скудерії 93 пункти, і формально вона зберігає шанси на 3-е місце, але вже очевидно, що цього не буде. Феррарі ще в серпні визнала, що і болід, і мотор 2020 року виявилися провальними, а перемог не варто чекати до 2022 року. Заздалегідь проінформувавши уболівальників, що успіхів поки не буде, команда не закинула роботу над болідом цього сезону і постійно привозить невеликі оновлення. Нові елементи з'являлися на гонках в Росії, Німеччині та Португалії, а результати Феррарі поступово поліпшувалися. Оскільки болід 2021 року заснований на поточних машинах, то Скудерія, по суті, активно працює під наступний чемпіонат.

formula1.com

Результати дають надію шанувальникам Феррарі. У чотирьох останніх гонках Шарль Леклер фінішував в очках, в тому числі 4-м в Португалії і 6-м в Росії. Крім того, Леклер стабільно виводить команду в третю частину кваліфікації, де показав 4-й результат в Німеччині і Португалії. Феррарі цілком могла б порадіти прогресу (відносному, звичайно, адже очікування зовсім інші), але такий порив напарника не підтримує Себастьян Феттель. Німецький пілот з 4-го етапу не може пробитися в топ-10 в кваліфікації, а в загальному заліку програє Леклеру 58 очок. Ймовірно, Феттель вже думками в Астон Мартіні, але Феррарі явно не радує, що результати Леклера не може підтвердити його напарник, який не допомагає команді набирати очки. Без зусиль Феттеля Феррарі навряд чи закінчить сезон навіть в топ-5 Кубка конструкторів.

По темпу на одному колі Леклер зараз не поступається ні Рейсінг Поінт, ні Макларену з Рено, а в гоночному темпі Шарль явно здатний регулярно боротися за топ-6. У новому сезоні Феррарі навряд чи кине виклик Мерседесу і Ред Буллу, але справи з аеродинамікою боліда явно налагоджуються, а керівництво вже розповіло, що новий двигун на сезон-2021 проходить тестування.

З огляду на ресурси Феррарі, все йде до того, що новий чемпіонат для команди буде не таким провальним, як нинішній. Особливо в тому випадку, якщо Карлос Сайнс зможе підтримувати рівень Леклера.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Іван Зінченко, Sport.ua

(4 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Sonnenaufgang
      Sonnenaufgang, 27.10.2020 19:24
    0
    Когда был Шумахер, то интрига всё-таки была, поскольку не было явно доминирующей машины. Шуми выигрывал чисто из-за своего таланта, как в Benneton Renault, так и в Ferrari. А сейчас Mercedes просто не оставляет никому шансов, хоть кого ты туда посади.
    LeMishoK
    online
      LeMishoK, 27.10.2020 15:19
    0
    tima fialko, 27.10.2020 13:59
    Це вже нецікаво-одна людина і команда все виграють.Формулі треба переглянути принцип організації змаганнь,бо збанкрутує коли народ перестане ходити на прогнозовані змагання
    А когда Шуми всё выигрывал, это ничего было...
    tima fialko
      tima fialko, 27.10.2020 13:59
    0
    Це вже нецікаво-одна людина і команда все виграють.Формулі треба переглянути принцип організації змаганнь,бо збанкрутує коли народ перестане ходити на прогнозовані змагання
    Sonnenaufgang
      Sonnenaufgang, 27.10.2020 19:24
    0
    Когда был Шумахер, то интрига всё-таки была, поскольку не было явно доминирующей машины. Шуми выигрывал чисто из-за своего таланта, как в Benneton Renault, так и в Ferrari. А сейчас Mercedes просто не оставляет никому шансов, хоть кого ты туда посади.
    LeMishoK
    online
      LeMishoK, 27.10.2020 15:19
    0
    tima fialko, 27.10.2020 13:59
    Це вже нецікаво-одна людина і команда все виграють.Формулі треба переглянути принцип організації змаганнь,бо збанкрутує коли народ перестане ходити на прогнозовані змагання
    А когда Шуми всё выигрывал, это ничего было...
    tima fialko
    online
      tima fialko, 27.10.2020 13:59
    0
    Це вже нецікаво-одна людина і команда все виграють.Формулі треба переглянути принцип організації змаганнь,бо збанкрутує коли народ перестане ходити на прогнозовані змагання
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності