BroFist від Parimatch
Мета кампанії - підвищити впізнаваність і популярність кіберспорту в країні
Провідний букмекер України в світі кіберспорту компанія Parimatch запускає нову рекламну кампанію. Мета кампанії - підвищити впізнаваність і популярність кіберспорту в країні, а також об'єднати аудиторію, яка тільки в Україні вже налічує більше двох мільйонів людей. Ця кількість буде тільки зростати, адже недавно кіберспорт також був визнаний офіційним видом спорту в Україні.
Кіберспорт отримав величезний поштовх до розвитку в зв'язку з пандемією коронавірусу. У той час, як спортивні змагання, включаючи Євро-2020 і Олімпіаду, були скасовані, трансляції кіберспортивних баталій продовжили збирати величезну кількість глядачів.
Фанати не могли не помітити, що після кожного успішного дії в грі тіммейти віддають один одному кулаки в знак підтримки бойового духу команди. І щоб показати, як саме це відбувається, Parimatch запускає новий крутий ролик.
У ньому показується, як кулак подорожує по особливому світу, невід'ємною частиною якого є кіберспорт і де кожна людина може бути кіберспортсменом. Турніри вже збирають армії фанатів як перед дисплеями гаджетів, так і на стадіонах, і де вони можуть підтримати своїх кумирів як кулаком, так і ставкою. Фанати кіберспорту помітять на відео і справжніх легенд кіберспорту, наприклад, Зевса, амбасадора компанії Parimatch і чемпіона світу в двох версіях Counter-Strike. Ролик показує, що за кіберспортом майбутнє, де молодь вже відчуває себе як вдома.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Доменіко Тедеско не розуміє, як можна бути задоволеним жеребом
Легендарний тренер вважає, що бельгійці також незадоволені жеребом