Шахтар підписав контракт на 5 років з глобальним спортивним брендом
Компанія Puma стала новим спортивним партнером «гірників»
Компанія Puma стала новим спортивним партнером ФК «Шахтар». Клуб підписав п'ятирічний контракт з глобальним спортивним брендом. Презентація нової форми «гірників» запланована до старту сезону 2021/22.
Сергій Палкін, генеральний директор ФК «Шахтар», розповів:
«Я дуже радий, що ми розпочали роботу зі світовим спортивним брендом Puma. Для «Шахтаря» це крок вперед. Я відчуваю, що між нашою командою і командою Puma повна синергія. Ми дивимося в одному напрямку, а це – найголовніше у співпраці».
Володимир Горобець, генеральний директор Puma в Україні, зазначив:
«Компанія Puma активно розвивається на глобальному рівні і сьогодні є одним з найбільш швидкозростаючих спортивних брендів. Важливою частиною глобальної стратегії Puma є розвиток футбольного напрямку. Ми не могли собі уявити кращого партнера на українському ринку, ніж «Шахтар». До кінця цього року плануємо мати 30 власних магазинів. Бренд представлений у всіх провідних спортивних мережах країни. В кінці минулого року ми запустили власний інтернет-магазин.
Я впевнений, що партнерство з «Шахтарем» дозволить нам продовжити це зростання і буде служити певним імпульсом для подальших досягнень. Сьогодні і українська команда Puma, і глобальна команда Puma в Німеччині, і «Шахтар» активно працюють над створенням нової форми. Я дуже сподіваюся, що у нас вийде відповідати очікуванням гравців і найвимогливіших уболівальників».
Першим кроком у партнерстві став спільний відеоролик, який можна знайти на офіційних каналах PUMA та ФК «Шахтар». Також повідомляється, що вже погоджена нова форма для футболістів, яка виправдає сподівання і гравців, і найбільш вимогливих вболівальників. Її презентація запланована до старту сезону 2021/22. Компанії вірять у спільну перемогу на полі та за його межами.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Леннокс вважає цю перемогу заслуженою
Борнмут обіграв Манчестер Юнайтед з рахунком 3:0
Странно что разбежались.
1 Nike.
2 Adidas.
3 Kappa.
4 Lotto.
6 Puma.
7 Reebok.
8 Joma.
9 Fila.
Уйти от первого к шестому-это дорогого стоит
Адидас одевает самые великие клубы Европы Реал, Баварию, Ювентус, МЮ...национальные сборные Испании, Германии, Аргентину...все офиц мячи на всех ЕВРО и Чемп Мира были адидасовскими...и т.д.
----------------------------------
Как бы не вышло наоборот. Шахтер в Украине ассоциируется с жульничеством.
– Я очень рад, что мы начали работу с мировым спортивным брендом Puma. Для «Шахтера» это шаг вперед. Я чувствую, что между нашей командой и командой Puma полная синергия. Мы смотрим в одном направлении, а это – самое главное в сотрудничестве.
2008 год,Сергей Палкин, генеральный директор ФК «Шахтер», рассказал:
– – Я очень рад, что мы начали работу с мировым спортивным брендом Nike. Для «Шахтера» это шаг вперед. Я чувствую, что между нашей командой и командой Nike полная синергия. Мы смотрим в одном направлении, а это – самое главное в сотрудничестве.
что это за направление такое?
Найк как-то солидно