Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Україна. Прем'єр Ліга
| Оновлено 18 серпня 2020, 00:18
1784
5

ПАЛКІН: «У Шахтаря сьогодні в Україні дуже серйозний та відомий бренд»

Генеральний директор «гірників» розповів про цілі донецького клубу

| Оновлено 18 серпня 2020, 00:18
1784
5
ПАЛКІН: «У Шахтаря сьогодні в Україні дуже серйозний та відомий бренд»
ФК Шахтар Донецьк

Генеральний директор «Шахтаря» Сергій Палкін розповів про рівень бренду донецького клубу:

«Щоб стати серйозним міжнародним брендом, потрібно мати серйозні результати в Європі. В першу чергу – в Лізі чемпіонів. І ці результати повинні бути регулярними. А не так, що один раз вистрілив, і пропав на десять років. Це повинно бути з сезону в сезон. Ви повинні досягати великих висот в Лізі чемпіонів. Мінімум – чвертьфінал, а також півфінали, фінал і перемагати в ньому. Тільки завдяки цьому.

Сьогодні для клубів зі Східної Європи, я не буду говорити слово неможливо, але це дуже і дуже складно зробити. Має збігтися дуже багато чинників. Але знову ж таки, це буде більше негайна перемога. Складно зробити сьогодні так, щоб клуб з України або іншої країни Східної Європи постійно доходив до чвертьфіналів, півфіналів ЛЧ. Тому що ви все-таки конкуруєте з клубами, у яких доходи за півмільярда євро, а у деяких клубів – вже під мільярд підбирається.

На що орієнтуємося ми, якщо говорити про бренд «Шахтаря»? Якщо запропонувати сьогодні назвати навскидку відомі в світі бренди, створені в Україні, то зробити це буде складно. Якщо взяти «Шахтар», то у нас сьогодні в Україні дуже серйозний бренд, з точки зору впізнаваності. Тепер потрібно так керувати цим брендом в Україні, щоб почати заробляти гроші, отримувати дохідну частину саме з українського ринку. Не від Ліги чемпіонів, трансферів футболістів за кордон, не від продажу телевізійних прав за кордон, а саме в Україні.

Звичайно, зробити це складно. Але у нас є деякі ідеї, і ми зараз працюємо над тим, як використовувати ім'я «Шахтаря» так, щоб заробляти всередині країни. І заробляти не за рахунок того, що пов'язано безпосередньо з футбольними матчами, конкретно з футболом, а розвивати навколофутбольні теми. Ми розробляємо таку стратегію, думаю, що найближчим часом представимо її президенту клубу.

Ми хочемо цим диверсифікувати наші ризики з точки зору того, що ми завтра можемо, наприклад, не потрапити в Лігу чемпіонів. Щоб ми не тільки залежали від коштів за виступ в Лізі чемпіонів, а у нас з'явилися істотна дохідна частина всередині України».

Сергій Палкін вважає, що від проведення матчів «Шахтаря» на НСК виграють і «Динамо», і збірна.

 
Оцініть матеріал
(13)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Збірна України дізналась опонента. Підсумки жеребкування плей-оф Ліги націй
Футбол | 22 листопада 2024, 13:25 97
Збірна України дізналась опонента. Підсумки жеребкування плей-оф Ліги націй

22 листопада у швейцарському Ньоні відбулася процедура жеребкування

Леви вдома в ударі. Карпати завдали поразки Колосу
Футбол | 22 листопада 2024, 19:52 2
Леви вдома в ударі. Карпати завдали поразки Колосу

Львів'яни здобули мінімальну перемогу

Коментарі 5
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Андрій Гусак
Тільки що побачили. Краще б не дивився. Просто винос тєла
A.V.
Яке ж воно хворе...
maxno
будет чемпионат УКРАИНЫ всё увидим и евро кубки тоже всё покажут и главное УДАЧА будет УДАЧА будет всё