Страшно хороша Баварія. Боляче страшна Барселона

Оглядач Sport.ua намагається усвідомити подію в Лісабоні і відповісти на актуальні питання

Страшно хороша Баварія. Боляче страшна Барселона
© Твіттер Баварії

«Останнім багаттям догорає епоха». «Осінь патріарха». «Мессі все». «Барселона» менше, ніж клуб». «Баварія» новий гегемон». «Німецька машина» - всі ці та подібні слогани і заголовки зараз дуже актуальні. І, напевно, правильні. Дійсно, в епоху Ліги чемпіонів (не плутати з Кубком європейських чемпіонів) «блауграна» не була такою поганою в окремо взятому матчі. Навіть з київським «Динамо» на «Камп Ноу», коли було 0:4, чи на «Енфілді», коли було те ж саме на табло. У той же час «Баварія» не була такою чарівно потужною, навіть коли перемагала в фіналі ЛЧ «Валенсію» чи «Дортмунд». Так що поспішаємо зафіксувати момент. Зупинити мить, так би мовити.

Але це аж ніяк не означає, що завтра (не в буквальному сенсі) у «Барселони» обов'язково все буде погано, точніше, не так - херово, а в «Баварії» - навпаки, все буде добре. Тому що футбольне життя вельми і вельми швидкоплинне. Часом навіть не помітиш, як вчорашній геній стає лузером. І навпаки. Дуже промовистий приклад в цьому зв'язку: в півфіналі чемпіонату світу-2014 збірна Німеччини рознесла господарів - збірну Бразилії 7:1. Ситуація дуже схожа на вчорашню. Але на наступному чемпіонаті світу Німеччина в статусі діючого володаря світової корони програла збірній Кореї і зайняла останнє місце в групі. Бразилія тоді, тобто на полях Росії, виступила краще. А потім стала чемпіоном Південної Америки. Змити 1:7 неможливо в принципі. Як і 2:8. Але ось трохи забути - цілком. Забути можна тільки новими перемогами. Подібні слова можна адресувати і тій самій команді Льова: 7:1 над самою Бразилією не гарантують довічного успіху або контракту.

Хоча, повторюся, сам по собі результат 8:2 або 2:8 феноменально приголомшливий і так само геніально принизливий. Але, знову-таки, завтра буде завтра, і обом суперникам доведеться вирішувати свої важливі завдання. «Най-най» з цих питань я постараюся зараз озвучити. З відповідями на них.

«Баварія»

1. Чи означають 8:2 над досі однією з кращих команд світу, що саме «Баварія» зараз краща на планеті? Так, якщо говорити про конкретну гру проти «Барселони». Якщо говорити про минулий сезон в Бундеслізі. І якщо говорити про турнірний шлях мюнхенців до півфіналу. Якщо не відбудеться нічого несподіваного, незмінні чемпіони Німеччини повинні стати і клубним чемпіоном Європи. Але! У футболі дуже часто логіка відходить на другий план. Згадайте хоча б минулий сезон в ЛЧ: якщо виходити з цієї самої логіки, то в фіналі повинні були зіграти «Барселона» - «Аякс». Але там опинилися «Ліверпуль» - «Тоттенхем». Так що не будемо поспішати з висновками. Шанувальники «Баварії», бійтеся «МанСіті» - з ними буде набагато складніше.

2. Ганс-Дітер Флік - реально тактичний геній, чи на тлі Сетьєна всі велетні? Так, дійсно геній. Те, як будує гру недавній тренер баварського дубля, змушує захоплюватися. У цього тренера для своїх підопічних немає другорядних ролей, всі головні. Навіть Коутіньо.

3. Чи потрібно писати петицію про те, щоб не відміняти вручення Золотого м'яча-2020? У прогнозі на матч «Барселона» - «Баварія» ми згадували про слова Ріо Фердинанда про те, що якщо в сезоні, що минає, таки не буде вручатися «Золотий м'яч», «Баварії» і особисто Левандовському потрібно написати петицію до «Франс Футбол», щоб повернули церемонію нагородження кращого гравця континенту і в цьому році. Чи потрібно подавати таку петицію після цієї феєрії? Обов'язково. Європа повинна не тільки знати своїх футбольних героїв, а й вшановувати їх.


Твіттер Баварії. Роберт Левандовськи

4. Як «Баварії» безболісно пережити цей тріумф? Та елементарно: вони німці, які звикли до правильного харчування, правильних доріг і взагалі до правильного життя. Це вам не «Інгулець», де будуть бухати за вихід в УПЛ до стартового туру УПЛ. Там максимум - по пиву в суботу. А далі - арбайтен, арбайтен і ще раз арбайтен. Навіть нудно якось...

«Барселона»

1. Як «Барселоні» пережити це приниження? Безболісно не вийде. Потрібно буде робити боляче. Причому робити абсолютно всім - і на рівні команди, і на рівні тренерського штабу, і клубного керівництва теж. Але винести урок з цього ляпасу потрібно обов'язково.

2. Чи здатна «Барса» стати сильнішою після лісабонського кошмару? А ось тут є сумніви. Як то кажуть, причину потрібно шукати в голові. А голова, тобто Бартомеу, занадто далекий від відчуття реальності. Приблизно, як декабристи від народу. В даному варіанті моя порада така: раді директорів «Барси» (чи як там у них називається цей курултай) потрібно обов'язково збиратися разом, причому оперативно, і ставити питання про недовіру президенту клубу. «Бармалей» програв усе, що можна було - від Неймара до ЛЧ. Так що він повинен піти.

3. Чи повинен піти Кіке Сетьєн? На мій погляд, в цьому питанні інтриги апріорі немає. І не було. Призначення цього тренера на пост керманича саме цієї команди - вже авантюра, дешевий водевіль. Сетьєн повинен сам кинутися на вихід. Якщо не хоче, йому потрібно допомогти.


Твіттер Барселони. Кіке Сетьєн

4. Чи повинен після такої ганьби залишатися в команді Мессі? Особисто для мене - однозначно так. Лео вчора був майже безпорадний. Але і навіть не це головне - він був спустошений і пригнічений. Напевно не тільки тому, що у нього нічого не виходило - швидше через те, що не виходило нічого у всієї команди. Піти зараз - простіше простого. Але це буде означати, що аргентинець розпишеться у власному безсиллі. Скажу тривіальну фразу, але дуже доречну в нинішньому контексті: по-справжньому великий не той, хто не падав, а той, хто знаходив в собі сили піднятися.


Твіттер Барселони. Ліонель Мессі

5. Після гри Піке заявив, що готовий піти, якщо він тягар для команди. Чи потрібно йому йти? Думаю, що поки ні. На мій погляд, Жерар ще може принести користь команді. Хоча б на сезон. Однак, разом з тим, команда дуже потребує свіжої крові. Потрібні молоді, чіпкі, голодні і швидкі пітбулі, типу Девіса, а не кастровані цуценята типу Дембеле, вічно травмовані типу Юмтіті або втомлені мандрівники типу Ракитича і Відаля.

6. Хто має очолити «Барсу» в новому сезоні? Особисто я б хотів ще раз побачити на тренерському кріслі «синьо-гранатових» Гвардіолу. Але я розумію, що зараз це нереально. Якщо не Пеп, то тоді потрібно вибирати з двох: Куман і Хаві. Ці двоє здатні навести і порядок, і вдихнути нове життя. З «небарселонських сердець» можна було б спробувати Аллегрі.

7. «Барселона» вже ніколи не повернеться на футбольний Олімп і перетвориться на свого роду аналог «Мілана» чи «МанЮнайтед»? А ось на це питання відповісти зможе тільки час. Чесно кажучи, не хотілося б, щоб вийшов гірший сценарій. І не тому, що я вболіваю за цю команду з 1990 року. Просто не хочеться втрачати справжній світовий шедевр, який, здається, лише через випадковість чи нерозуміння віднесли в загашники музею. Потрібно ж зовсім мало - стерти пил, прибрати зайве, і тоді вона повернеться, ця футбольна Мона Ліза. Але ж ми знаємо, що всі хвороби - від голови. А сьогоднішня барселонська голова, таке враження, не піддається лікуванню. Ну, хіба що гільйотиною...   

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Валерій Василенко, Sport.ua

(14 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    sv_2000
      sv_2000, 16.08.2020 11:23
    +1
    Pol Chopa, 15.08.2020 20:06
    ЗАЩИТА Барси не имела ПРАКТИКИ,когда их пресуют в ее же штрафной,обычно она отражает ну там контру,оттого и поплили,что передалось всей команде.
    Заслуга Флика что он подобрал *ключ к элитному замку*
    Да их прессуют прессингом в каждом втором матче ЧИ. Все уже давно поняли их слабые места. Просто так, как это делает Бавария не могут не только лишь все))) А времена, когда Барса любой прессинг щелкала, как семечки, и забирала мяч уже давно прошли.
    sv_2000
      sv_2000, 16.08.2020 11:20
    0
    Кастрированный щенок Дебеле
    Усталые странники Ракитич, Видаль.
    Автору - зачет! И, вообще, классный текст, целиком и полностью согласен со всеми выводами, кроме, разве что Пике. Считаю, надо ему уходить куда-нибудь в МЛС. Потом через годы вернется в роли президента клуба. И по Месси тоже неоднозначно, а он уже немолод. Команде нужна полная перезагрузка, на это уйдет время. Сердце просит, чтобы он остался, разум говорит, что ему надо уходить.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 15.08.2020 20:08
    +4
    Diego Armando, 15.08.2020 19:24
    Тер Штеген третій, як не крути!
    Вчора грав невпевнено, невдало виносив м'яч, не в останню чергу на нього негативно діяла невпевненість захисту і всієї команди. Але всі голи пропустив робочі, десь міг зіграти краще, але десь і рятував, голів могло бути більше.
    Баварія вчора грала як єдиний механізм, була у кращій формі, але задавила Барсу В ПЕРШУ чергу психологічно.
    Попри всі можливі проблеми в клубі, склад, клімат ітд, команда з таким складом фізично не може пропускати 4 голи/тайм.
    Вчора програв тренер, який вже на матч вийшов із виглядом горя на фізіономії.
    Все помнят, как накручивали игроки Баварии своих визави, но и игроки Барсы местами делали это не хуже. НЕ хватило Барселоне концентрации и подвижности, особенно в обороне - а это физподготовка и желание. Уже который матч неожиданно оказывается, что игроки Барселоны стоят, не отбирают, не открываются, не перестраиваются в обороне. После отличных первых матчей - в ответках просто провал. Думаю, дело в психологии, и именно в ветеранах, выигравших всё, не могущих найти силы и мотивацию. Молодые смотрят на них и играют так-же. Когда концентрация и желание есть - даже Ливеру три закидывают, когда нет - получают четыре. Только тотальное обновление состава и наличие тренера с харизмой и чёткой стратегией помогут Барсе выйти снова в топ в Европе.
    Pol Chopa
      Pol Chopa, 15.08.2020 20:06
    0
    ЗАЩИТА Барси не имела ПРАКТИКИ,когда их пресуют в ее же штрафной,обычно она отражает ну там контру,оттого и поплили,что передалось всей команде.
    Заслуга Флика что он подобрал *ключ к элитному замку*
    Andy_P
    online
      Andy_P, 15.08.2020 19:53
    +4
    Sunrise, 15.08.2020 17:21
    Щенок Дембеле? Ну-ну. Он уйдёт из этого болота и будет одним из лучших в любой следующей команде.
    Если не повзрослеет - не будет. Травматичность и не очень профессиональный подход к своим обязанностям - мешают. До сих пор помню его ляп в конце матча Барселона - Ливерпуль в добавленное время. А такие моменты многое решают.
    Diego Armando
    online
      Diego Armando, 15.08.2020 19:24
    +1
    Alex1964, 15.08.2020 18:14
    Во всём виноват президент клуба и точка.Будь вчера на месте тренера Гвардиола,Энрике и т.д. Барса проиграла бы с таким же счётом.На поле, за исключением Месси и Суареса,находился балласт.
    Тер Штеген третій, як не крути!
    Вчора грав невпевнено, невдало виносив м'яч, не в останню чергу на нього негативно діяла невпевненість захисту і всієї команди. Але всі голи пропустив робочі, десь міг зіграти краще, але десь і рятував, голів могло бути більше.
    Баварія вчора грала як єдиний механізм, була у кращій формі, але задавила Барсу В ПЕРШУ чергу психологічно.
    Попри всі можливі проблеми в клубі, склад, клімат ітд, команда з таким складом фізично не може пропускати 4 голи/тайм.
    Вчора програв тренер, який вже на матч вийшов із виглядом горя на фізіономії.
    Alex1964
      Alex1964, 15.08.2020 18:14
    +2
    bzzzzz, 15.08.2020 16:13
    То что прокатило с барсой с МанСити не прокатит.
    И вопще в контексте встречи с МанСити, я вопще бы эту игру с Барсой не рассматривал и не приувеличивал. Да Бавария сильна, но Барселона далеко не та команда которая могла им щас конкуренцию составить.
    Во всём виноват президент клуба и точка.Будь вчера на месте тренера Гвардиола,Энрике и т.д. Барса проиграла бы с таким же счётом.На поле, за исключением Месси и Суареса,находился балласт.
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 15.08.2020 17:54
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Виктор Иванов, 15.08.2020 17:52
    Болельщики Барселоны могут слегка утешиться...
    Разгромная победа «Баварии» над «Барселоной» со счетом 8:2 стала самым результативным матчем в плей-офф Лиги чемпионов УЕФА. Но не дотянула до звания самой результативной игры в истории турнира.
    Этот титул носит матч с участием другой немецкой команды: «Боруссия» Д – «Легия» 8:4 на групповом этапе в ноябре 2016 года. Знаменитая победа «Монако» над «Депортиво» со счетом 8:3 в 2003 году – вторая в списке. Лиссабонский триумф «Баварии» над «Барсой» – третий.
    Самой результативной игрой в истории Кубка европейских чемпионов остается победа «Фейеноорда» над «КР Рейкьявиком» со счетом 12:2 в первом круге турнира в сезоне 1969/70. Что касается самого результативного матча за всю историю еврокубков с участием мужских команд, тут пальму первенства удерживает победа «Спортинга» над АПОЕЛом (16:1) в первом матче второго круга в январе 1963 года.
    Ну и таким поделюсь, что случайно нашёл на одном из сайтов, который спал в закладках.
    Самые результативные матчи в истории Лиги чемпионов
    12 голов: «Боруссия» Дортмунд – «Легия» 8:4, 22.11.2016
    11 голов: «Монако» – «Депортиво» 8:3, 05.11.2003
    10 голов: «Барселона» – «Бавария» 2:8, 14.08.2020
    9 голов: «Пари Сен-Жермен» – «Русенборг» 7:2, 24.10.2000
    «Лион» – «Вердер» 7:2, 08.03.2005
    «Вильяреал» – «Ольборг» 6:3, 21.10.2008
    «Тоттенхэм» – «Бавария» 2:7, 01.10.20192010/11
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 15.08.2020 17:52
    +6
    Коментар згорнуто. Показати
    Болельщики Барселоны могут слегка утешиться...
    Разгромная победа «Баварии» над «Барселоной» со счетом 8:2 стала самым результативным матчем в плей-офф Лиги чемпионов УЕФА. Но не дотянула до звания самой результативной игры в истории турнира.
    Этот титул носит матч с участием другой немецкой команды: «Боруссия» Д – «Легия» 8:4 на групповом этапе в ноябре 2016 года. Знаменитая победа «Монако» над «Депортиво» со счетом 8:3 в 2003 году – вторая в списке. Лиссабонский триумф «Баварии» над «Барсой» – третий.
    Самой результативной игрой в истории Кубка европейских чемпионов остается победа «Фейеноорда» над «КР Рейкьявиком» со счетом 12:2 в первом круге турнира в сезоне 1969/70. Что касается самого результативного матча за всю историю еврокубков с участием мужских команд, тут пальму первенства удерживает победа «Спортинга» над АПОЕЛом (16:1) в первом матче второго круга в январе 1963 года.
    Sunrise
    online
      Sunrise, 15.08.2020 17:21
    -2
    Щенок Дембеле? Ну-ну. Он уйдёт из этого болота и будет одним из лучших в любой следующей команде.
    Володимир Дуць
      Володимир Дуць, 15.08.2020 16:45
    0
    Стосовно "Баварії" - то таке, час покаже. А стосовно "Барселони" - казка скінчилася... Так, дома вона буде вовтузитися з "Реалом", але в Європі "законодавцем мод" у найближчі два-три десятки років вона не буде. Для тих кому 30 і менше - це суперклуб, а я пам'ятаю часи, коло об неї в Європі витирали ноги.
    Так що, як там у них - "аста люего"... Але прийдуть часи - можливо, пазли знову складуться...
    Наприклад, у 80-ті я вважав, що "Реал" уже ніколи не виграє КЄЧ, (хоча він, дійсно, ні разу його не виграв, зате 7 раз виграв ЛЧ).
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 15.08.2020 16:13
    +3
    Віталій Здоренко, 15.08.2020 15:52
    Наконец-то Месси поставили на место. Браво Бавария. Теперь только Ман Сити может остановить эту машину,и то сомнительно
    То что прокатило с барсой с МанСити не прокатит.
    И вопще в контексте встречи с МанСити, я вопще бы эту игру с Барсой не рассматривал и не приувеличивал. Да Бавария сильна, но Барселона далеко не та команда которая могла им щас конкуренцию составить.
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 15.08.2020 16:07
    +2
    euro2012_za_2012euro, 15.08.2020 15:27
    Ничего не выиграл ни как игрок, ни как тренер.
    И даже с Барселоной. Непонятно.
    Контракт с Сетьеном рассчитан до конца июня 2022 года.
    Он спокойно ждет млн. Отступных.
    Пенсия на горизонте.
    Чтобы мы так все проигрывали !
    Дай Бог каждому!!!
    откуда ты знаешь про отступные.
    Готов поспорить ничего про отступные в контракте не прописано.
    Та и Сетьен в барсу не изза денего переходил.
    Віталій Здоренко
      Віталій Здоренко, 15.08.2020 15:52
    +6
    Наконец-то Месси поставили на место. Браво Бавария. Теперь только Ман Сити может остановить эту машину,и то сомнительно
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 15.08.2020 15:27
    -1
    Ничего не выиграл ни как игрок, ни как тренер.
    И даже с Барселоной. Непонятно.
    Контракт с Сетьеном рассчитан до конца июня 2022 года.
    Он спокойно ждет млн. Отступных.
    Пенсия на горизонте.
    Чтобы мы так все проигрывали !
    Дай Бог каждому!!!
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 15.08.2020 15:26
    +5
    По Месси:
    "Облегченно вздыхают враги,
    А друзья говорят: устал...
    Ошибаются те и другие:
    Это - привал".
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 15.08.2020 17:52
    +6
    Коментар згорнуто. Показати
    Болельщики Барселоны могут слегка утешиться...
    Разгромная победа «Баварии» над «Барселоной» со счетом 8:2 стала самым результативным матчем в плей-офф Лиги чемпионов УЕФА. Но не дотянула до звания самой результативной игры в истории турнира.
    Этот титул носит матч с участием другой немецкой команды: «Боруссия» Д – «Легия» 8:4 на групповом этапе в ноябре 2016 года. Знаменитая победа «Монако» над «Депортиво» со счетом 8:3 в 2003 году – вторая в списке. Лиссабонский триумф «Баварии» над «Барсой» – третий.
    Самой результативной игрой в истории Кубка европейских чемпионов остается победа «Фейеноорда» над «КР Рейкьявиком» со счетом 12:2 в первом круге турнира в сезоне 1969/70. Что касается самого результативного матча за всю историю еврокубков с участием мужских команд, тут пальму первенства удерживает победа «Спортинга» над АПОЕЛом (16:1) в первом матче второго круга в январе 1963 года.
    Віталій Здоренко
      Віталій Здоренко, 15.08.2020 15:52
    +6
    Наконец-то Месси поставили на место. Браво Бавария. Теперь только Ман Сити может остановить эту машину,и то сомнительно
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 15.08.2020 15:26
    +5
    По Месси:
    "Облегченно вздыхают враги,
    А друзья говорят: устал...
    Ошибаются те и другие:
    Это - привал".
    Andy_P
    online
      Andy_P, 15.08.2020 20:08
    +4
    Diego Armando, 15.08.2020 19:24
    Тер Штеген третій, як не крути!
    Вчора грав невпевнено, невдало виносив м'яч, не в останню чергу на нього негативно діяла невпевненість захисту і всієї команди. Але всі голи пропустив робочі, десь міг зіграти краще, але десь і рятував, голів могло бути більше.
    Баварія вчора грала як єдиний механізм, була у кращій формі, але задавила Барсу В ПЕРШУ чергу психологічно.
    Попри всі можливі проблеми в клубі, склад, клімат ітд, команда з таким складом фізично не може пропускати 4 голи/тайм.
    Вчора програв тренер, який вже на матч вийшов із виглядом горя на фізіономії.
    Все помнят, как накручивали игроки Баварии своих визави, но и игроки Барсы местами делали это не хуже. НЕ хватило Барселоне концентрации и подвижности, особенно в обороне - а это физподготовка и желание. Уже который матч неожиданно оказывается, что игроки Барселоны стоят, не отбирают, не открываются, не перестраиваются в обороне. После отличных первых матчей - в ответках просто провал. Думаю, дело в психологии, и именно в ветеранах, выигравших всё, не могущих найти силы и мотивацию. Молодые смотрят на них и играют так-же. Когда концентрация и желание есть - даже Ливеру три закидывают, когда нет - получают четыре. Только тотальное обновление состава и наличие тренера с харизмой и чёткой стратегией помогут Барсе выйти снова в топ в Европе.
    Andy_P
    online
      Andy_P, 15.08.2020 19:53
    +4
    Sunrise, 15.08.2020 17:21
    Щенок Дембеле? Ну-ну. Он уйдёт из этого болота и будет одним из лучших в любой следующей команде.
    Если не повзрослеет - не будет. Травматичность и не очень профессиональный подход к своим обязанностям - мешают. До сих пор помню его ляп в конце матча Барселона - Ливерпуль в добавленное время. А такие моменты многое решают.
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 15.08.2020 17:54
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    Виктор Иванов, 15.08.2020 17:52
    Болельщики Барселоны могут слегка утешиться...
    Разгромная победа «Баварии» над «Барселоной» со счетом 8:2 стала самым результативным матчем в плей-офф Лиги чемпионов УЕФА. Но не дотянула до звания самой результативной игры в истории турнира.
    Этот титул носит матч с участием другой немецкой команды: «Боруссия» Д – «Легия» 8:4 на групповом этапе в ноябре 2016 года. Знаменитая победа «Монако» над «Депортиво» со счетом 8:3 в 2003 году – вторая в списке. Лиссабонский триумф «Баварии» над «Барсой» – третий.
    Самой результативной игрой в истории Кубка европейских чемпионов остается победа «Фейеноорда» над «КР Рейкьявиком» со счетом 12:2 в первом круге турнира в сезоне 1969/70. Что касается самого результативного матча за всю историю еврокубков с участием мужских команд, тут пальму первенства удерживает победа «Спортинга» над АПОЕЛом (16:1) в первом матче второго круга в январе 1963 года.
    Ну и таким поделюсь, что случайно нашёл на одном из сайтов, который спал в закладках.
    Самые результативные матчи в истории Лиги чемпионов
    12 голов: «Боруссия» Дортмунд – «Легия» 8:4, 22.11.2016
    11 голов: «Монако» – «Депортиво» 8:3, 05.11.2003
    10 голов: «Барселона» – «Бавария» 2:8, 14.08.2020
    9 голов: «Пари Сен-Жермен» – «Русенборг» 7:2, 24.10.2000
    «Лион» – «Вердер» 7:2, 08.03.2005
    «Вильяреал» – «Ольборг» 6:3, 21.10.2008
    «Тоттенхэм» – «Бавария» 2:7, 01.10.20192010/11
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 15.08.2020 16:13
    +3
    Віталій Здоренко, 15.08.2020 15:52
    Наконец-то Месси поставили на место. Браво Бавария. Теперь только Ман Сити может остановить эту машину,и то сомнительно
    То что прокатило с барсой с МанСити не прокатит.
    И вопще в контексте встречи с МанСити, я вопще бы эту игру с Барсой не рассматривал и не приувеличивал. Да Бавария сильна, но Барселона далеко не та команда которая могла им щас конкуренцию составить.
    Alex1964
      Alex1964, 15.08.2020 18:14
    +2
    bzzzzz, 15.08.2020 16:13
    То что прокатило с барсой с МанСити не прокатит.
    И вопще в контексте встречи с МанСити, я вопще бы эту игру с Барсой не рассматривал и не приувеличивал. Да Бавария сильна, но Барселона далеко не та команда которая могла им щас конкуренцию составить.
    Во всём виноват президент клуба и точка.Будь вчера на месте тренера Гвардиола,Энрике и т.д. Барса проиграла бы с таким же счётом.На поле, за исключением Месси и Суареса,находился балласт.
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 15.08.2020 16:07
    +2
    euro2012_za_2012euro, 15.08.2020 15:27
    Ничего не выиграл ни как игрок, ни как тренер.
    И даже с Барселоной. Непонятно.
    Контракт с Сетьеном рассчитан до конца июня 2022 года.
    Он спокойно ждет млн. Отступных.
    Пенсия на горизонте.
    Чтобы мы так все проигрывали !
    Дай Бог каждому!!!
    откуда ты знаешь про отступные.
    Готов поспорить ничего про отступные в контракте не прописано.
    Та и Сетьен в барсу не изза денего переходил.
    sv_2000
      sv_2000, 16.08.2020 11:23
    +1
    Pol Chopa, 15.08.2020 20:06
    ЗАЩИТА Барси не имела ПРАКТИКИ,когда их пресуют в ее же штрафной,обычно она отражает ну там контру,оттого и поплили,что передалось всей команде.
    Заслуга Флика что он подобрал *ключ к элитному замку*
    Да их прессуют прессингом в каждом втором матче ЧИ. Все уже давно поняли их слабые места. Просто так, как это делает Бавария не могут не только лишь все))) А времена, когда Барса любой прессинг щелкала, как семечки, и забирала мяч уже давно прошли.
    Diego Armando
    online
      Diego Armando, 15.08.2020 19:24
    +1
    Alex1964, 15.08.2020 18:14
    Во всём виноват президент клуба и точка.Будь вчера на месте тренера Гвардиола,Энрике и т.д. Барса проиграла бы с таким же счётом.На поле, за исключением Месси и Суареса,находился балласт.
    Тер Штеген третій, як не крути!
    Вчора грав невпевнено, невдало виносив м'яч, не в останню чергу на нього негативно діяла невпевненість захисту і всієї команди. Але всі голи пропустив робочі, десь міг зіграти краще, але десь і рятував, голів могло бути більше.
    Баварія вчора грала як єдиний механізм, була у кращій формі, але задавила Барсу В ПЕРШУ чергу психологічно.
    Попри всі можливі проблеми в клубі, склад, клімат ітд, команда з таким складом фізично не може пропускати 4 голи/тайм.
    Вчора програв тренер, який вже на матч вийшов із виглядом горя на фізіономії.
    sv_2000
      sv_2000, 16.08.2020 11:20
    0
    Кастрированный щенок Дебеле
    Усталые странники Ракитич, Видаль.
    Автору - зачет! И, вообще, классный текст, целиком и полностью согласен со всеми выводами, кроме, разве что Пике. Считаю, надо ему уходить куда-нибудь в МЛС. Потом через годы вернется в роли президента клуба. И по Месси тоже неоднозначно, а он уже немолод. Команде нужна полная перезагрузка, на это уйдет время. Сердце просит, чтобы он остался, разум говорит, что ему надо уходить.
    Pol Chopa
      Pol Chopa, 15.08.2020 20:06
    0
    ЗАЩИТА Барси не имела ПРАКТИКИ,когда их пресуют в ее же штрафной,обычно она отражает ну там контру,оттого и поплили,что передалось всей команде.
    Заслуга Флика что он подобрал *ключ к элитному замку*
    Володимир Дуць
      Володимир Дуць, 15.08.2020 16:45
    0
    Стосовно "Баварії" - то таке, час покаже. А стосовно "Барселони" - казка скінчилася... Так, дома вона буде вовтузитися з "Реалом", але в Європі "законодавцем мод" у найближчі два-три десятки років вона не буде. Для тих кому 30 і менше - це суперклуб, а я пам'ятаю часи, коло об неї в Європі витирали ноги.
    Так що, як там у них - "аста люего"... Але прийдуть часи - можливо, пазли знову складуться...
    Наприклад, у 80-ті я вважав, що "Реал" уже ніколи не виграє КЄЧ, (хоча він, дійсно, ні разу його не виграв, зате 7 раз виграв ЛЧ).
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності