Академія - біль Баварії. Вона випускає дуже мало сильних гравців

Оглядач Sport.ua знайшов найбільшу проблему найсильнішого клубу в історії Німеччини

Академія - біль Баварії. Вона випускає дуже мало сильних гравців
© Твіттер Баварії. Томас Мюлер - останній вихованець Академії в основі клубу

«Ла Масія» - «Барселона», «Ла Фабрика» - «Реал», академії «Аякса», «Спортинга», «МЮ», «Ліверпуля», «Бенфіки», «Монако»: на них рівняються, їх наводять як приклад всім іншим. Вони щорічно випускають талантів, які виявляються затребуваними якщо не в своїй головній команді, то в інших солідних клубах.

Колись таким могла похвалитися й «Баварія». Але в останні десять років на Зебенер Штрассе все дуже погано. Мюнхенський гранд банально перестав виховувати сильних футболістів. І це дуже серйозна проблема, яка б'є по філософії та самолюбству «рекордмайстера».

Якщо хтось дивився перехідні матчі за право грати в Бундеслізі між «Вердером» і «Хайденхаймом», то в складі представників другого ешелону міг звернути увагу на Нікласа Дорша. Це досить сильний центрхав, навколо якого будувалася вся гра «Хайденхайму». До чого все це? Та до того, що кілька років тому Дорш вважався одним з найсильніших випускників академії «Баварії». Але в 20 років він виявився потрібним лише в середняку Другої Бундесліги.

Але що найбільш сумно - приклад Дорша є ще досить позитивним. Він хоча б грає на професійному рівні та знаходиться на олівці у клубів Бундесліги. Доля переважної більшості кращих випускників академії «Баварії» склалася ще сумніше.

Вдумайтеся тільки: на даний момент в основному складі «Баварії» виступає лише один гравець, який пройшов усі щаблі в академії клубу. Цьому гравцеві вже 30, а звуть його Томас Мюллер. Формально, вихованцем «Баварії» також можна вважати Давида Алабу, але він з'явився в структурі клубу тільки в 17 років.

Якщо глянути на вихованців «Баварії», які успішно виступають в інших клубах, то виділяються лише двоє: Тоні Кроос та Матс Хуммельс. Обом вже за 30. І знову-таки той же Кроос опинився в Мюнхені лише у віці 16 років. Можна ще згадати й Сандро Вагнера, який свого часу навіть пограв за збірну, але все ж назвати його топовим гравцем аж ніяк не можна.

Тому виходить картина, що за 10 останніх років академія «Баварії» не випустила жодного зіркового футболіста.

Для ще більшої наочності наведу кілька прикладів, як склалася кар'єра інших футболістів, які вважалися великими талантами.

Джанлука Гаудіно

У 2014 році, коли в «Баварію» тільки-тільки прийшов Пеп Гвардіола, він побачив великий потенціал в Гаудіно. Іспанець навіть випускав молодого центрхава в основі на матч за Суперкубок Німеччини проти «Боруссії» Д. У тому сезоні Гаудіно зіграв 8 ігор в Бундеслізі, але далі все пішло по спадаючій.

Спочатку була оренда в скромний швейцарський «Санкт- Галлен», а потім продаж в «К'єво», де він зіграв лише 16 хвилин в Серії А. Минулого літа Гаудіно повернувся в Швейцарію, підписавши контракт з місцевим грандом «Янг Бойз». І там нарешті поперло - 4 м'ячі і 7 асистів в 20 матчах. Начебто й непогано, але чекали від нього більшого.

Лукас Шолль

Син того самого легендарного Мехмета Шолля , який був лідером «Баварії» U-17 і U-19 , а Пеп Гвардіола залучав його до зборів з головною командою.

Зараз цьому центральному півзахисникові вже 24 роки, і він знаходиться без клубу. Протягом останніх трьох років він провів в клубі «Вакер Нордхаузен» , який грає в четвертій за силою лізі Австрії. Взимку він перебрався в клуб четвертої ліги Німеччини «Гаршінг» , а з початку цього місяця отримав статус вільного агента.

Той випадок, коли яблуко впало дуже далеко від яблуні та потрапило в компостну яму.

Мілош Пантовіч

34 голи та 27 асистів у 94 матчах на рахунку цього сербського вінгера за дубль Баварії. Дуже солідні цифри. Але на цьому все подвиги Пантовіча закінчуються.

Він лише раз виходив у Бундеслізі, а влітку 2018 року перейшов до «Бохуму». Зараз він є лише гравцем ротації далеко не найсильнішого клубу Другої Бундесліги.

І цей список можна продовжувати дуже довго, але це не має сенсу. Висновок буде таким же.

Звичайно, такий стан справ, м'яко кажучи, не влаштовує керівництво клубу. У «Баварії» звикли, що в її складі завжди є вихованці калібру Філіпа Лама та Баштіана Швайнштайгера , які виростають в легенд. Але замість цього «рекордмайстери» змушені купувати кращих вихованців інших німецьких клубів, щоб кістяк збірної Німеччини все одно складали гравці «Баварії».

Хтось скаже, що зараз у «Баварії» є купа молоді, яку вже підпускали до матчів основи. Але це не зовсім так. Так, є дуже талановитий Джошуа Зіркзеє , але він переїхав до Німеччини в 17 років з «Фейєноорду». Є й вінгер Леон Даяку, який є вихованцем «Штутгарту». Тут швидше треба віддати належне класному скаутському відділу «Баварії», але ніяк не клубній академії.

І це дуже великий біль для «Баварії». Саме тому в 2017 році мюнхенці відкрили нову юнацьку академію вартістю в 70 мільйонів євро. Це величезний тренувальний комплекс площею в 30 гектарів.

Є вже і перші плоди нового кампусу. За підсумками поточного сезону «Баварія» II вперше в історії виграла третю лігу. Грати у Другій Бундеслізі вона не зможе, згідно з регламентом, але все одно це дуже серйозне досягнення. До слова, тренує дубль «рекордмайстерів» 38-річний Себастьян Хенесс - племінник легендарного Улі Хенесса та син колишнього нападаючого клубу Дітера Хенесса.


Твіттер Баварії. Мірослав Клозе

«Баварія» U -19 під керівництвом колишнього захисника збірної Аргентини Мартіна Демікеліса виграла чемпіонат Німеччини в своєму дивізіоні, а команда U -17 в минулому сезоні стала кращою в країні під керівництвом легендарного Мірослава Клозе . Недарма Ханс-Дітер Флік взяв кращого бомбардира в історії чемпіонатів світу своїм асистентом.

Є підстави вважати, що незабаром академія «Баварії» знову буде плодити талантів. Але поки говорити про це дуже рано.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Ілля Квіткін, Sport.ua

(10 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    RoNIkyo
    online
      RoNIkyo, 10.08.2020 21:08
    0
    "Сын того самого легендарного Мехмета Шолля, который был лидером «Баварии» U-17 и U-19".
    Ну не можна так писати!!! Хто був лідером Баварії Ю-17 і Ю-19? Бо у вас виходить, що Мехмет Шолль був лідером, а не його син, про якого і йдеться в статті. Ви там вичитуйте чи що? Ви ж спортивний сайт, а не жовтенька газетка.
    Sentinel
      Sentinel, 08.08.2020 18:16
    +2
    Evgene Boykinyuk, 08.08.2020 14:38
    лучше бы убрали эти с..ные дизлайки. каждый тупой гандон кот-й не согласен с тобой считает своим долгом поставить диз.
    Минусы тоже убирать нельзя. Получается ты пишешь дичь, а люди должны ее читать? Не нравятся минусы - не надо писать бред.
    Sentinel
      Sentinel, 08.08.2020 18:15
    +1
    Evgene Boykinyuk, 08.08.2020 14:36
    ты представляешь как это будут использовать тролли?
    Редактирование в течение 1-2 минут после добавления вполне нормально. Удаление нет. Комменты нельзя удалять, будет бедлам.
    ALM
      ALM, 08.08.2020 18:01
    0
    steelmaker, 08.08.2020 09:50
    С их финансовой гегемонией, вся Бундеслига - сплошная академия Баварии, так что переживать Мюнхену особо не о чем, имхо
    Тут получается, что Бундеслига - не академия, а скорее фарм клуб Баварии.
    Sunrise
    online
      Sunrise, 08.08.2020 17:50
    0
    Раз тут пишут о пожеланиях к Спорт.юа, то хорошо бы сделать возможность оценивать статью повторно. Т. к. часто случайно нажимаю на звёздочки во время прокрутки на телефоне.
    Получаются необъективные оценки у новостей. Вас же реальные оценки интересуют, как я понимаю.
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 08.08.2020 14:38
    -1
    Коментар згорнуто. Показати
    лучше бы убрали эти с..ные дизлайки. каждый тупой гандон кот-й не согласен с тобой считает своим долгом поставить диз.
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 08.08.2020 14:36
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    Trasher311987, 08.08.2020 14:11
    Спорт.юа извините что не по теме, а можно сделать редактирование своего комментария, чтобы исправить ошибки.
    Возможность удаления тоже.
    Пожалуйста.
    ты представляешь как это будут использовать тролли?
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 14:11
    +7
    Спорт.юа извините что не по теме, а можно сделать редактирование своего комментария, чтобы исправить ошибки.
    Возможность удаления тоже.
    Пожалуйста.
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    -1
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:42
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 13:09
    0
    bzzzzz, 08.08.2020 13:02
    ну ладно, про МЮ я погарячился)
    Вопще говоря, в Англии у клубов наверно лучшие академии, если смотреть в контексте молодых талантов. У всех топов есть какие-то доморощенные вундеркинды.
    Та ничего))).
    Смотря у кого, у Сити я не знаю фоден это воспитанник или нет?
    Ю19 сильные но не дают расти.
    Ливер сейчас начал по тихоньку оживать.
    Арсенал сильно.
    Вест Хэм воспитал Деклана Райса, наверное самый молодой и лучший опорник Англии.
    Маленькие клубы конечно на этом живут.
    Тоже у них не стабильно.
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 08.08.2020 13:02
    +2
    ну ладно, про МЮ я погарячился)
    Вопще говоря, в Англии у клубов наверно лучшие академии, если смотреть в контексте молодых талантов. У всех топов есть какие-то доморощенные вундеркинды.
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 12:31
    +1
    Yura Юрий, 08.08.2020 12:14
    какое это отношение имеет к академии ротации кадров?
    Прямое отношение.
    Зачем академия богатейшему клубу мира как Бавария если она покупает за 100 млн игрока по типу Сане?
    Если допустим Бенфика выращивает свою академию постоянно в еврокубках постоянно в плюсе по продажам.
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 12:29
    -1
    marko2020, 08.08.2020 12:14
    Речь ведь шла об академии, а не о трофеях. В плане академии там все в порядке, это я и имел ввиду. В плане трофеев конечно же согласен, что далеко не все в порядке, "но это уже совсем другая история"
    Академия должна приносить либо в основную команду игроков, либо доход от продажи.
    Я вижу что Барселона допустим упала.
    Мю наоборот вырос.
    Ну и конечно же успехи в спортивном виде.
    Пример Атлетик с Бильбао академия огонь, но результаты не блещут.
    Должен быть симбиоз такие как Юнайтед Аталанта, Аякс.
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 08.08.2020 12:17
    +3
    в этом плане Аякс номер №1 в Европе по штамповке талантов.
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 08.08.2020 12:14
    +1
    Trasher311987, 08.08.2020 11:58
    Не в порядке, они не могут выиграть АПЛ очень долго.
    Да есть Ле трофей, но этого мало.
    какое это отношение имеет к академии ротации кадров?
    steelmaker
      steelmaker, 08.08.2020 09:50
    +11
    С их финансовой гегемонией, вся Бундеслига - сплошная академия Баварии, так что переживать Мюнхену особо не о чем, имхо
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 14:11
    +7
    Спорт.юа извините что не по теме, а можно сделать редактирование своего комментария, чтобы исправить ошибки.
    Возможность удаления тоже.
    Пожалуйста.
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 11:14
    +5
    bzzzzz, 08.08.2020 10:51
    та так можно о всех сказать, я не понимаю о чем воопще автор.
    Кого например Барселона воспитала за последние 10 лет или МЮ ?
    Та нуу Юнайтед отлично ведёт академию.
    Рашфорд, Гринвуд
    Барселона застопорилась конечно.
    marko2020
      marko2020, 08.08.2020 11:50
    +4
    bzzzzz, 08.08.2020 10:51
    та так можно о всех сказать, я не понимаю о чем воопще автор.
    Кого например Барселона воспитала за последние 10 лет или МЮ ?
    МЮ очень неудачный пример, там как раз все в порядке
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 08.08.2020 12:17
    +3
    в этом плане Аякс номер №1 в Европе по штамповке талантов.
    marko2020
      marko2020, 08.08.2020 12:14
    +3
    Trasher311987, 08.08.2020 11:58
    Не в порядке, они не могут выиграть АПЛ очень долго.
    Да есть Ле трофей, но этого мало.
    Речь ведь шла об академии, а не о трофеях. В плане академии там все в порядке, это я и имел ввиду. В плане трофеев конечно же согласен, что далеко не все в порядке, "но это уже совсем другая история"
    Sentinel
      Sentinel, 08.08.2020 18:16
    +2
    Evgene Boykinyuk, 08.08.2020 14:38
    лучше бы убрали эти с..ные дизлайки. каждый тупой гандон кот-й не согласен с тобой считает своим долгом поставить диз.
    Минусы тоже убирать нельзя. Получается ты пишешь дичь, а люди должны ее читать? Не нравятся минусы - не надо писать бред.
    bzzzzz
    online
      bzzzzz, 08.08.2020 13:02
    +2
    ну ладно, про МЮ я погарячился)
    Вопще говоря, в Англии у клубов наверно лучшие академии, если смотреть в контексте молодых талантов. У всех топов есть какие-то доморощенные вундеркинды.
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 09:52
    +2
    То же самое о Сити Юве Интере можно сказать.
    Даже о Барселоне.
    Sentinel
      Sentinel, 08.08.2020 18:15
    +1
    Evgene Boykinyuk, 08.08.2020 14:36
    ты представляешь как это будут использовать тролли?
    Редактирование в течение 1-2 минут после добавления вполне нормально. Удаление нет. Комменты нельзя удалять, будет бедлам.
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 08.08.2020 14:36
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    Trasher311987, 08.08.2020 14:11
    Спорт.юа извините что не по теме, а можно сделать редактирование своего комментария, чтобы исправить ошибки.
    Возможность удаления тоже.
    Пожалуйста.
    ты представляешь как это будут использовать тролли?
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 08.08.2020 12:31
    +1
    Yura Юрий, 08.08.2020 12:14
    какое это отношение имеет к академии ротации кадров?
    Прямое отношение.
    Зачем академия богатейшему клубу мира как Бавария если она покупает за 100 млн игрока по типу Сане?
    Если допустим Бенфика выращивает свою академию постоянно в еврокубках постоянно в плюсе по продажам.
    Yura Юрий
    online
      Yura Юрий, 08.08.2020 12:14
    +1
    Trasher311987, 08.08.2020 11:58
    Не в порядке, они не могут выиграть АПЛ очень долго.
    Да есть Ле трофей, но этого мало.
    какое это отношение имеет к академии ротации кадров?
    RoNIkyo
    online
      RoNIkyo, 10.08.2020 21:08
    0
    "Сын того самого легендарного Мехмета Шолля, который был лидером «Баварии» U-17 и U-19".
    Ну не можна так писати!!! Хто був лідером Баварії Ю-17 і Ю-19? Бо у вас виходить, що Мехмет Шолль був лідером, а не його син, про якого і йдеться в статті. Ви там вичитуйте чи що? Ви ж спортивний сайт, а не жовтенька газетка.
    ALM
    online
      ALM, 08.08.2020 18:01
    0
    steelmaker, 08.08.2020 09:50
    С их финансовой гегемонией, вся Бундеслига - сплошная академия Баварии, так что переживать Мюнхену особо не о чем, имхо
    Тут получается, что Бундеслига - не академия, а скорее фарм клуб Баварии.
    Sunrise
    online
      Sunrise, 08.08.2020 17:50
    0
    Раз тут пишут о пожеланиях к Спорт.юа, то хорошо бы сделать возможность оценивать статью повторно. Т. к. часто случайно нажимаю на звёздочки во время прокрутки на телефоне.
    Получаются необъективные оценки у новостей. Вас же реальные оценки интересуют, как я понимаю.
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
    DIiMax2
      DIiMax2, 08.08.2020 13:43
    0
    команда має бути сильною наскільки сильна академія
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності