Жерсон Родрігеш – Луїс Адріану, Тимчик – Срна. Кому дасть шанс Луческу?

Оглядач Sport.ua розмірковує, як буде мести нова динамівська «мітла»

Жерсон Родрігеш – Луїс Адріану, Тимчик – Срна. Кому дасть шанс Луческу?
© ФК Динамо

Тотальний шок від призначення багаторічного наставника «Шахтаря» на аналогічну посаду в «Динамо» потроху поступається місцем більш робочим моментам. Зокрема, зараз, напередодні старту «біло-синіх» в новому сезоні (і внутрішньому, і єврокубковому) найцікавішим бачиться кадрове питання.

І правда, кому з нових підопічних 75-річний Містер вкаже на двері, а кому надасть новий шанс? Можна не сумніватися, що румунський наставник буде серйозно і рішуче перекроювати «полотно» стартового складу. І не виключено, що за прізвищами «Динамо» Луческу буде істотно відрізнятися від «Динамо» Михайличенка. Користуючись моментом, Sport.ua намагається вгадати подальшу долю футболістів «Динамо» з так званої основної обойми.

Але спочатку невеликий «неліричний» відступ. На нещодавній прес-конференції Луческу прозоро натякнув, що якщо і будуть новачки в команді, то «точкові». Тобто, сподіватися на масовий прихід новобранців не варто. Більш того, як раніше заявляв динамівський президент Ігор Суркіс, команді потрібно посилити три конкретні позиції: центральний захисник, центральний півзахисник і нападаючий. І навряд чи потенційні новобранці з проблемних позицій матимуть бразильський паспорт (ну, хіба що форвард). Так що Луческу доведеться працювати з наявним «матеріалом» і навряд чи можна розраховувати на багатий талантами латиноамериканський ринок.

З іншого боку, в існуючих реаліях новий динамівський тренер повинен «перелопатити» найближчий резерв. Мірча вже зробив реверанс динамівській молоді, так що не виключено, що до основного складу підтягнуться чергові молоді таланти.

Ну, а тепер можна поговорити і про конкретні прізвища: кому новий тренер дасть нове життя, а кого відправить додому.

Хто не виграє від приходу Луческу

Шанси Дениса Бойка в якості основного голкіпера команди серйозно похитнулися ще в першій половині минулого сезону. А в другій його частині Георгій Бущан і зовсім став першим номером «Динамо». Навряд чи щось зміниться в зв'язку з цим і при новому тренері. Тим більше, що тренер воротарів в команді буде все той же непотоплюваний Михайлов. Бущан молодший за Бойка на шість років, він більш урівноважений і менш схильний до спадів і «непланових» помилок. Тому і повинен бути першим. А ось наступником Бущана може стати хтось із дубля. Наприклад, Руслан Нещерет, якому вже давно роздають щедрі аванси. Зараз у тренді молоді голкіпери. Не виключено, що наступником Бущана Луческу зробить Нещерета (або підтягнуть когось ще з дубля), а Бойку в такому випадку доведеться шукати нове робоче місце.

Щодо лівофлангового захисника питань бути не повинно. Миколенко повністю відповідає критеріям і вимогам Луческу. Тобто, Віталій в плані підключень до атаки і кросів може дати фору Срні, улюбленцю Луче в «Шахтарі». А ось з протилежним флангом все не так райдужно. Хоч і вибір багатший (з точки зору кількості). Так ось, виходячи з позицій цієї самої кількості, здається, що першим кандидатом на «відсів» буде Караваєв. Можливості цього гравця Мірчі добре знайомі; Олександр навряд чи може чимось здивувати тренера. Колишній капітан «Зорі» в «Динамо» помітно здав, знітився. Навряд чи він зможе вийти на новий якісний рівень.

Щось подібне можна адресувати і Шабанову. Динамівський центрбек відрізняється старанністю і чіпкістю, але його рівень все ж занадто малуватий для «Динамо». Сирота, Попов, Бурда - більш перспективні варіанти. Тому, швидше за все, Артему доведеться змиритися з роллю глибокого запасного.


Твіттер Динамо. Міккель Дуелунд і Мохаммед Кадірі

Напевно виявиться «поза грою» і Кадірі. Фактурний футболіст приходив до «Динамо» в першу чергу для посилення захисних редутів, причому як в центрі захисту, так і в опорній зоні. Але насправді виявилося, що Мохаммед занадто повільний як для гравця оборони, і занадто «дубовий», вже вибачте, як для «хвилеріза». Радше за все, він втратить статус навіть гравця ротації.

Цілком можливо, незавидна роль буде уготована і Шапаренку. Півзахисник не був основним у Хацкевича, але моментами йому вдавалося виблискувати. А ось у Михайличенка Микола грав нечасто. А коли отримував шанс, то не використовував його. Йому часом не вистачало характеру, різкості, міці. Для «десятки» він непереконливий. Чомусь здається, що Микола у Луческу, на жаль, не заграє.

Навряд чи заграє і Соль. Іспанець виявився не тим футболістом, який потрібен «Динамо». В ролі єдиного форварда Луческу вважає за краще «ланцюгового пса», а не персонажа з «Лебединого Озера». Так що Франу, вочевидь, знову світить лише лава для запасних.

Кому Луческу може дати другий шанс

«Динамо» повернуло з оренди в «Зорі» Тимчика та Леднєва. Обидва, на наш погляд, здатні стати гравцями стартового складу. Олександр був незамінним футболістом команди Скрипника на правому фланзі захисту. Цей оборонець здатний кваліфіковано і захищатися, і атакувати. Здається, що він, як мінімум, не поступається Кендзьорі. Дуже навіть може бути, що саме його Містер зробить основним правофланговим захисником.


Твіттер Динамо. Богдан Леднєв

Дуже хотілося б побачити в основі «Динамо» і колишнього атакуючого півзахисника «Зорі». В особі Леднєва «Динамо» нарешті отримало б справжнього диспетчера, не флангового, а саме «десятку». І так, для такого досвідченого тренера, як Луческу, не стане проблемою знайти місце на полі одночасно і Леднєву, і Буяльському.

Цілком може бути, що черговий шанс отримає Дуелунд. Ми якось за останній час вже звикли до думки, що цей півзахисник дуже талановитий, але в той же час він практично не грав. То травма, то ще щось. Або хтось. Михайличенко просто ігнорував данця. Чому - лише Олексію Олександровичу відомо. Можливо, Луческу зможе по-новому розкрити талант цього футболіста.

Напевно більше ігрової практики буде тепер отримувати і Цитаішвілі. Гіо у другій частині сезону показав, що вже готовий до гри в основі. До того ж, Луческу не дарма кілька разів згадував про те, що Циганкова час продавати. Але навіть якщо Віктор і залишиться, Цитаішвілі все одно буде отримувати «свій» ігровий час. І не тільки тому, що талановитий. Просто він дуже підходить під критерії Луче: вибуховий, технічний, з прекрасним баченням поля і вмінням віддати передачу.

Можуть перезапустити свою динамівську кар'єру і Жерсон з Супрягою. Незважаючи на те, що Родрігес славиться як неприборканий і конфліктний футболіст, таланту і майстерності йому не позичати. До того ж, він має всі необхідні для центрфорварда опції: швидкісний, нахабний, вміє поборотися за безнадійний м'яч, хороший на «другому поверсі». Загалом, дуже схожий на Луїса Адріано. Не кажучи вже про Брандао. Якщо Луческу зможе достукатися до люксембуржця, він може втратити головний біль з приводу однієї з найбільш проблемних позицій.

У зв'язку з цим Супряга бачиться не стільки конкурентом Жерсона, скільки посиленням варіативності «Динамо» в атаці. Можливо, українець і поступається Родрігесу в плані «фізики», але може запросто посперечатися з колегою за іншими характеристикам, оскільки володіє унікальною швидкістю і відмінним гольовим чуттям. Такого гравця можна спочатку випускати на заміни, в завершальну частину матчу, коли потрібно «дотискати» опонента. А там, дивись, Влад може стати і головним форвардом київської команди.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Валерій Василенко, Sport.ua

(73 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 06.08.2020 21:25
    +1
    Не согласен по Солю. Если Луческу решит строить Динамо как и Шахтер, с уклоном на контроль, то как раз испанец ему идеально подойдёт.
    VolShebnik
      VolShebnik, 06.08.2020 20:40
    -4
    Коментар згорнуто. Показати
    Bolshoi, 06.08.2020 20:06
    То фанат Шахтёра
    Не писти,дырявый,справжнє динамівське серце
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 06.08.2020 20:15
    +2
    "Кастрюли" - это походу те 60% роиссян, которые скакали за крымнаш, а теперь экономят на еде и заглядывают в пустые кастрюли у себя дома.
    Bolshoi
    online
      Bolshoi, 06.08.2020 20:06
    0
    VolShebnik, 06.08.2020 18:08
    Что ни кастрюля,то какое то озабоченное существо.То бутылками бредят,то собаками,то дружками своими.Сплошная пе.....ня
    То фанат Шахтёра
    Ukraine
    online
      Ukraine, 06.08.2020 19:21
    -2
    Потрібно звільнити всіх директорів з динамівським серцем, завзятих ДК гравців на банку, ультарас просто забути, вони самі відійдуть в нікуди, вболівальників всеодно не буде на стадіоні.
    Вижати з Динаміського серця всі стані краплі, і викинути в мусорку.
    ДК передати Ахметову, толку повірте буде більше.
    Shara
      Shara, 06.08.2020 18:11
    -1
    Мирослав Пецух, 06.08.2020 14:23
    Чего хотят динамовские ультрас? Они просто хотят уничтожить Динамо,так что это здравым смыслом никак не назовеш.Я болею за Динамо с 1961года и такой чехарды я не видел и не слышал.Я уверен,динамо идет правильным путем,и кто там заявляет что будут вставлять палки в колеса,мол (у подъезда будут ожидать)это бред старой кобылы и такое может написать только умом поехавшим человек.Я на них не обижаюсь потому что это очень низкого уровня люди(если их можно так назвать).У меня пока все...желаю удачи всему коллективу Динамо!!!
    А сам Суркис не уничтожает?
    VolShebnik
      VolShebnik, 06.08.2020 18:08
    -7
    Коментар згорнуто. Показати
    kvv1404, 06.08.2020 15:54
    Слухай а давай якось я тобi вiдсмокчу? А мiй чоловiк forever_young_13 потiм дасть свою волохату дупу вжарити? Мене та й його так заводять чоловiки за 60... Я уже весь горю так тебе хочу.
    Что ни кастрюля,то какое то озабоченное существо.То бутылками бредят,то собаками,то дружками своими.Сплошная пе.....ня
    VolShebnik
      VolShebnik, 06.08.2020 18:05
    -8
    Коментар згорнуто. Показати
    Ультрасы немного повоняли и успокоились,Дело Зоряна&Шкиряка живет
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:56
    +12
    Виктор Иванов, 06.08.2020 17:43
    Это ты родил кал?
    При чём тут я, когда речь за менталитет Юго-Востока, что до тебя никогда не дойдёт, так как ты опять будешь корчиться в агонии троллячих измышлений. Пойду ка я искупаюсь в Днепре...
    Что такое менталитет Юго-Востока , это вымышленная категория, как народ Донбасса ?
    Слышь, мордцинец , а есть менталитет Северо -Запада?
    Sentinel
    online
      Sentinel, 06.08.2020 17:47
    +6
    Виктор Иванов, 06.08.2020 17:43
    Это ты родил кал?
    При чём тут я, когда речь за менталитет Юго-Востока, что до тебя никогда не дойдёт, так как ты опять будешь корчиться в агонии троллячих измышлений. Пойду ка я искупаюсь в Днепре...
    И не возвращайся.
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 06.08.2020 17:43
    -11
    Коментар згорнуто. Показати
    jekаfunny, 06.08.2020 17:36
    Кайо с тобой запроданцем консенсус может быть ?
    Это ты родил кал?
    При чём тут я, когда речь за менталитет Юго-Востока, что до тебя никогда не дойдёт, так как ты опять будешь корчиться в агонии троллячих измышлений. Пойду ка я искупаюсь в Днепре...
    Доброгорский Юрий
    online
      Доброгорский Юрий, 06.08.2020 17:41
    +3
    jekаfunny, 06.08.2020 17:35
    Думаю если поляка не продадут , то так просто он основу не отдаст
    Ну и Заруба Шапы с Ледневым и Дуэлундом - обещает быть интересной
    100%
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:36
    +3
    Виктор Иванов, 06.08.2020 15:07
    Так это типичное поведение всех радикальных националистов в сегодняшней жизни страны. Для этого и придуманы политтехнологами галимые красные линии.. Или по ихнему, или никак... Ты только проснулся? Ведь это основа 14-го года с его последствиями. Никакого консенсуса и только так, хоть и по-рогатому.
    Кайо с тобой запроданцем консенсус может быть ?
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:35
    +5
    Думаю если поляка не продадут , то так просто он основу не отдаст
    Ну и Заруба Шапы с Ледневым и Дуэлундом - обещает быть интересной
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:32
    +3
    kvv1404, 06.08.2020 15:54
    Слухай а давай якось я тобi вiдсмокчу? А мiй чоловiк forever_young_13 потiм дасть свою волохату дупу вжарити? Мене та й його так заводять чоловiки за 60... Я уже весь горю так тебе хочу.
    О , а потом этот невменяемый ВаДо будет рассказывать , что это я от его имени , всякую пи*орскую похабщину мужикам пишу
    Опять набухалась там , доходяга ?
    Доброгорский Юрий
    online
      Доброгорский Юрий, 06.08.2020 17:24
    +1
    С половиной не согласен.
    По вратарю вопросов нет.
    По Миколе (если останется) тоже... Относительно Бурды - хз, уж очень много он пропустил. Кенджора имеет лидерские качество и так просто основу не отдаст. Караваев еще поборется...
    Тоже самое Шапаренко. Он только поднабрал в физике, покрепчал. Ну и у Соля шанс еще будет точно. Его работе на тренировках очень много комплиментов дают.
    Время покажет.
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 06.08.2020 17:21
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    kvv1404, 06.08.2020 15:54
    Слухай а давай якось я тобi вiдсмокчу? А мiй чоловiк forever_young_13 потiм дасть свою волохату дупу вжарити? Мене та й його так заводять чоловiки за 60... Я уже весь горю так тебе хочу.
    Тебе сначала к семейному врачу. Потом направят к специалисту. Если тебе правда глаза режет, то попросись и к окулисту. Неужели ты не видишь реалий сьогодення? Если тебе не в масть, то запомни, что есть миллионы в стране совсем не с твоими взглядами на ВСЁ. Ну а дальше Конституция Украины тебе в помощь.
    adidas77
      adidas77, 06.08.2020 16:29
    -5
    Тимчик,Леднев, Цитаишвилли ,Дуэлунд и Жерсон Родригес. Думаю они точно получат свой шанс, что бы закрепиться в основе.
    А вот Супряга, Шапаренко, и тем более Караваев, под большим вопросом.
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 06.08.2020 16:26
    +3
    Родригес вообще-то вингер. Зачем из него решили центрфорварда лепить - вопрос остаётся открытым.
    mmuk
      mmuk, 06.08.2020 16:17
    +6
    Пригадую прихід Лобановського в 90х аналогічні статті писали. І це добре авторитет Мірча має, не такий як в Лобановського, але має. Успіхів тільки можна побажати
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:56
    +12
    Виктор Иванов, 06.08.2020 17:43
    Это ты родил кал?
    При чём тут я, когда речь за менталитет Юго-Востока, что до тебя никогда не дойдёт, так как ты опять будешь корчиться в агонии троллячих измышлений. Пойду ка я искупаюсь в Днепре...
    Что такое менталитет Юго-Востока , это вымышленная категория, как народ Донбасса ?
    Слышь, мордцинец , а есть менталитет Северо -Запада?
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 06.08.2020 14:23
    +12
    Все эти ромашки в кофейной гуще и ломаного гроша не стоят, то что у луча в голове, какая схема для дк, построение игры, планы по усилению и наоборот кого отпустить, полагаю что сам он отчасти только знает уже или не знает еще, а покажет все это только ближайшее время и практика кто, что, куда, когда и зачем, а пока все эти моделирования абсолютно бессмысленны.
    JV
    online
      JV, 06.08.2020 14:45
    +8
    Vyacheslav Chumak, 06.08.2020 14:33
    Фаны и не только динамовские похожи на религиозную секту. Голос разума доходит до них с трудом, а выпендрежа хватит на несколько команд. И вместо того чтобы дождаться какого-то результата орут "ату его!".
    Не путай понятие фаны и ультрас - вторые это отморозки которые жгут фаера и подставляют постоянно свои клубы за дебильные выходки. А фаны эти те кто мирно с семьёй приходит посмотреть футбол или просто перед телевизором даже.
    Sentinel
    online
      Sentinel, 06.08.2020 17:47
    +6
    Виктор Иванов, 06.08.2020 17:43
    Это ты родил кал?
    При чём тут я, когда речь за менталитет Юго-Востока, что до тебя никогда не дойдёт, так как ты опять будешь корчиться в агонии троллячих измышлений. Пойду ка я искупаюсь в Днепре...
    И не возвращайся.
    mmuk
    online
      mmuk, 06.08.2020 16:17
    +6
    Пригадую прихід Лобановського в 90х аналогічні статті писали. І це добре авторитет Мірча має, не такий як в Лобановського, але має. Успіхів тільки можна побажати
    Мирослав Пецух
      Мирослав Пецух, 06.08.2020 14:23
    +6
    Чего хотят динамовские ультрас? Они просто хотят уничтожить Динамо,так что это здравым смыслом никак не назовеш.Я болею за Динамо с 1961года и такой чехарды я не видел и не слышал.Я уверен,динамо идет правильным путем,и кто там заявляет что будут вставлять палки в колеса,мол (у подъезда будут ожидать)это бред старой кобылы и такое может написать только умом поехавшим человек.Я на них не обижаюсь потому что это очень низкого уровня люди(если их можно так назвать).У меня пока все...желаю удачи всему коллективу Динамо!!!
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:35
    +5
    Думаю если поляка не продадут , то так просто он основу не отдаст
    Ну и Заруба Шапы с Ледневым и Дуэлундом - обещает быть интересной
    Роман Порывай
    online
      Роман Порывай, 06.08.2020 16:05
    +5
    waw, 06.08.2020 14:10
    команда буде молода,отже з домнула нема що питати про результат,на істотне оновлення нема грошей,ну і до чого були ті всі понти ? все що цікавить власника - матчі з шахтарем,ще на 2 гри румун може динамо мобілізувати,знов будуть битися за 2-4 місця,мірча в зеніті з виконавцями на 2 порядки кращими "взяв" 4-е місце,тут все що треба - не програти шахтару
    Не 4, а 3 місце. Гравці у Зеніті на порядки дорожче, а от чи кращі - питання. Єврокубки натякають, що не такі там і топ-гравці. У ДК багато талановитої, молоді з якої реально зліпити хорошу команду.
    Михаил Ткачук
      Михаил Ткачук, 06.08.2020 14:56
    +5
    Таке відчуття що "ультрас" це якійсь малолітні підлітки з характерним максималізмом - все ділять на чорне і біле - або так як вони собі це "надумали" або ніяк. Зрозуміло що прислухатися до таких заяв/шантажу категорично не можна - це розуміють люди з досвідом...
    Vyacheslav Chumak
      Vyacheslav Chumak, 06.08.2020 14:33
    +4
    Мирослав Пецух, 06.08.2020 14:23
    Чего хотят динамовские ультрас? Они просто хотят уничтожить Динамо,так что это здравым смыслом никак не назовеш.Я болею за Динамо с 1961года и такой чехарды я не видел и не слышал.Я уверен,динамо идет правильным путем,и кто там заявляет что будут вставлять палки в колеса,мол (у подъезда будут ожидать)это бред старой кобылы и такое может написать только умом поехавшим человек.Я на них не обижаюсь потому что это очень низкого уровня люди(если их можно так назвать).У меня пока все...желаю удачи всему коллективу Динамо!!!
    Фаны и не только динамовские похожи на религиозную секту. Голос разума доходит до них с трудом, а выпендрежа хватит на несколько команд. И вместо того чтобы дождаться какого-то результата орут "ату его!".
    Доброгорский Юрий
    online
      Доброгорский Юрий, 06.08.2020 17:41
    +3
    jekаfunny, 06.08.2020 17:35
    Думаю если поляка не продадут , то так просто он основу не отдаст
    Ну и Заруба Шапы с Ледневым и Дуэлундом - обещает быть интересной
    100%
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:36
    +3
    Виктор Иванов, 06.08.2020 15:07
    Так это типичное поведение всех радикальных националистов в сегодняшней жизни страны. Для этого и придуманы политтехнологами галимые красные линии.. Или по ихнему, или никак... Ты только проснулся? Ведь это основа 14-го года с его последствиями. Никакого консенсуса и только так, хоть и по-рогатому.
    Кайо с тобой запроданцем консенсус может быть ?
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 06.08.2020 17:32
    +3
    kvv1404, 06.08.2020 15:54
    Слухай а давай якось я тобi вiдсмокчу? А мiй чоловiк forever_young_13 потiм дасть свою волохату дупу вжарити? Мене та й його так заводять чоловiки за 60... Я уже весь горю так тебе хочу.
    О , а потом этот невменяемый ВаДо будет рассказывать , что это я от его имени , всякую пи*орскую похабщину мужикам пишу
    Опять набухалась там , доходяга ?
    Robert Monroe
    online
      Robert Monroe, 06.08.2020 16:26
    +3
    Родригес вообще-то вингер. Зачем из него решили центрфорварда лепить - вопрос остаётся открытым.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 06.08.2020 15:00
    +3
    JV, 06.08.2020 14:27
    Хотелось бы увидеть схему с двумя напами и распасовщиком под ними 4-1-2-1-2 (расстановка ромбом) но кто и где играть будем есть много вопросов особенно с опорником. Нападение это Супруга и Родригес (второму мозги вправить и будет отличный игрок) или же искать фактурного форварда.
    супруга это конечно хорошо) и я уже 1ОО лет как хотел бы увидеть игру в напа, но думаю не пойдет на это румын, сейчас в принципе многие любят играть в 1, а он так тем более ну или в составе должно быть как было в '99-м когда Ребров оттянутый, а на острие Шева
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 06.08.2020 20:15
    +2
    "Кастрюли" - это походу те 60% роиссян, которые скакали за крымнаш, а теперь экономят на еде и заглядывают в пустые кастрюли у себя дома.
    Gold11
      Gold11, 06.08.2020 14:43
    +2
    Vyacheslav Chumak, 06.08.2020 14:33
    Фаны и не только динамовские похожи на религиозную секту. Голос разума доходит до них с трудом, а выпендрежа хватит на несколько команд. И вместо того чтобы дождаться какого-то результата орут "ату его!".
    Не фани, а ультрас.
    JV
    online
      JV, 06.08.2020 14:27
    +2
    Alex86 1, 06.08.2020 14:23
    Все эти ромашки в кофейной гуще и ломаного гроша не стоят, то что у луча в голове, какая схема для дк, построение игры, планы по усилению и наоборот кого отпустить, полагаю что сам он отчасти только знает уже или не знает еще, а покажет все это только ближайшее время и практика кто, что, куда, когда и зачем, а пока все эти моделирования абсолютно бессмысленны.
    Хотелось бы увидеть схему с двумя напами и распасовщиком под ними 4-1-2-1-2 (расстановка ромбом) но кто и где играть будем есть много вопросов особенно с опорником. Нападение это Супруга и Родригес (второму мозги вправить и будет отличный игрок) или же искать фактурного форварда.
    Леха Аксютенко
    online
      Леха Аксютенко, 06.08.2020 21:25
    +1
    Не согласен по Солю. Если Луческу решит строить Динамо как и Шахтер, с уклоном на контроль, то как раз испанец ему идеально подойдёт.
    Доброгорский Юрий
    online
      Доброгорский Юрий, 06.08.2020 17:24
    +1
    С половиной не согласен.
    По вратарю вопросов нет.
    По Миколе (если останется) тоже... Относительно Бурды - хз, уж очень много он пропустил. Кенджора имеет лидерские качество и так просто основу не отдаст. Караваев еще поборется...
    Тоже самое Шапаренко. Он только поднабрал в физике, покрепчал. Ну и у Соля шанс еще будет точно. Его работе на тренировках очень много комплиментов дают.
    Время покажет.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності