Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Інші новини
| Оновлено 08 липня 2020, 14:40
4365
0

Кіберспорт — емоції, майбутнє і маркетинг

В рамках освітньої платформи PM Education відбулася ювілейна зустріч Sports Talk Club

| Оновлено 08 липня 2020, 14:40
4365
0
Кіберспорт — емоції, майбутнє і маркетинг

Експерти обговорили актуальну тему кіберспорту. Порівняли віртуальний світ з класичним спортом, навели приклади їхньої колаборації та проаналізували, яке майбутнє чекає на кіберспорт і що він вже сьогодні може дати живим змаганням. Учасники дискусії відзначили, що конкуренція між обома індустріями хоч і існує, але набагато більше успіху вони можуть домогтися, якщо будуть активно співпрацювати.

«Радий вітати усіх від імені бренду Parimatch. Це вже наша п'ята зустріч. І за цей час вже понад п'ять тисяч осіб взяли участь в освітньому проекті, який присвячений розвитку спортивного маркетингу. Зараз тема нашої зустрічі — кіберспорт який став невід'ємною частиною життя мільйонів людей, особливо молоді. За цим майбутнє. У кіберспорту є свої переваги та свій унікальний досвід. І дуже важливо зрозуміти, як віртуальний світ може бути корисним для розвитку традиційного спорту», - виступив з вітальним словом представник Parimatch Вадим Місюра.

Один з провідних експертів киберспортівної індустрії, Head of Esports Parimatch Степан Шульга, розповів, що собою становить сьогодні кіберспорт, в чому його перевага і що у нього спільного з живим спортом:

«Кіберспорт об'єднує величезну кількість молодих людей. Коронавірус показав, що все повинно бути в онлайні: продаж, маркетинг, спорт ... Кіберспорт, це перш за все емоції, а не комп'ютерні ігри. Всього 5-6 ігор з десятків тисяч входять в кіберспорт. Подивіться на сучасну молодь, багатьох з них навіть не цікавить, які дисципліни представлені в Олімпійських Іграх. Їх цікавить те, що поруч з ними, а це — комп'ютер». Класичному спорту потрібно зрозуміти, що молода аудиторія грає в ігри. І вибудовувати свою роботу, виходячи з цього фактору, перегляньте своє ставлення до SMM, найміть хороших фахівців на цю посаду, проведіть аналіз, хто з ваших спортсменів вже грає. Не можна провести один раз якийсь турнір під час карантину, ніде його не показувати, не пропіарити та думати, що «ну тепер-то наш клуб в кіберспорті».

Паралельно Степан Шульга поглядав на свою трансляцію у твічі та іноді зачитував коментарі глядачів, які з ходу відчули атмосферу зустрічі. «Війнуло нафталіном» - так відреагував один з користувачів на спогад про те, що колись всі користувалися стаціонарними телефонами з дисковим набором номера. Або «Скиньте потім відос, покажу Баті, щоб він в курсі був», це вже був коментар про відео про правила CS: GO.

Також Степан Шульга навів приклад того, як французький ПСЖ збільшив впізнаваність свого бренду в Китаї на 20% завдяки кіберспорту. Футбольний клуб став партнером китайської кіберспортивної організації LGD Gaming з Dota 2. Команда PSG.LGD домоглася миттєвого успіху, вигравши два престижних турніри. Тепер в Китаї мерч з лого ПСЖ користується завидною популярністю навіть у людей, які не цікавляться футболом.

Владислав Шовковський, президент Української асоціації електронного футболу, пояснив, які саме є відмінності між кіберспортивиними іграми та симуляторами і як вони залежать від живого спорту.

«Іноді звучить думка, що спортивні симулятори та кіберспорт — це одне і те ж, але це не так. Поясню на прикладі Dota 2 і FIFA. Dota 2 є безкоштовною, лише виходять оновлення, які змінюють механіку. При цьому можна грати на комп'ютері або ноутбуці. FIFA ж платна, можна формувати команди з колишніх і чинних футболістів. Також для гри в FIFA використовуються консолі PlayStation і Xbox. FIFA залежна від живого футболу, зникне він, зникне і кіберфутбол».

Денис «Phoenix» Євтушик, найкращий гравець України в FIFA за версією fifa.gg, доповнив Владислава Шовковського і розкрив тему як безпосередній учасник змагань:

«У FIFA свій вектор розвитку, вона залежить від футболу в цілому. Кіберфутбол не заміна футболу. Хоча вони конкурують. У футбол багато хто боїться або соромиться грати, але за комп'ютером вся невпевненість пропадає. Є своя відмінність і для глядача. Матч в кіберфутболі триває 15 хвилин, але при цьому гра цікавіша, гостріша, з пресингом і гольовими моментами. Такого в класичному футболі не буде. А ще можна побачити в грі легендарних футболістів всіх поколінь».

На завершення зустрічі учасники відзначили, що хоч кіберспорт і класичний спорт розвиваються паралельно, їм є що один в одного запозичити. І тому співпраця та обмін досвідом може дати обом індустріях серйозний поштовх до розвитку.

Посилання на трансляцію: https://youtu.be/HJ-OkgyyCFI

 

Оцініть матеріал
(1)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Новий претендент на Луніна. Легендарний клуб хоче підписати українця
Футбол | 26 квітня 2024, 08:01 6
Новий претендент на Луніна. Легендарний клуб хоче підписати українця

«Мілан» вступив у боротьбу з «ПСЖ», «Баварією» та «Манчестер Юнайтед» за Андрія

Договірний матч в українському футболі? В УАФ розпочали офіційну перевірку
Футбол | 26 квітня 2024, 21:16 15
Договірний матч в українському футболі? В УАФ розпочали офіційну перевірку

26 квітня Металіст обіграв Кремінь 2:1 у 6-му турі Першої ліги у Групі вильоту

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.