Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

10 липня 2020, 12:00
Формула 1
Гран-прі Штирії 2020. Вільна практика
Гонка завершена
Формула 1
| Оновлено 11 липня 2020, 01:29
2727
0

Що показав старт сезону Ф-1? Мерседес - топ, Макларен - третя сила

Перший гран-прі Формули-1 вийшов непоганим

| Оновлено 11 липня 2020, 01:29
2727
0
Що показав старт сезону Ф-1? Мерседес - топ, Макларен - третя сила
formula1.com

Мерседес у своїй лізі. Набагато швидший за всіх

Якщо подивитися фінальний протокол гонки, а також відставання між пілотами в топ-10, то може здатися, що в боротьбі за перемогу бере участь 4-5 команд. Однак це лише збіг обставин і захоплюючі події в кінці заїзду, а Мерседес зараз грає у своїй власній лізі. Команда домінує як на одному колі, так і в гоночному ритмі. Ще в середині гонки Валттері Боттас і Льюїс Хемілтон створили відрив в 14 секунд від Алекса Альбона, який займав третє місце.

Ред Булл називали головним конкурентом Мерседеса, але на старті сезону у німецької команди суперників немає. Так що можна радіти веселому фінішу гонки, але не видно, хто може перешкодити Мерседесу легко виграти 7-й поспіль Кубок конструкторів і пілотський залік.

Подивимося, які оновлення Ред Булл привезе на найближчі гонки. Від Биків залежить, чи буде в сезоні інтрига, але в кінці тижня в Австрії тільки щось неймовірне не дозволить Боттасу або Хемілтону фінішувати 1-2.

У Феррарі все погано

Знову ж таки не варто дивитися на підсумковий протокол. Шарль Леклер здорово скористався хаосом в кінці і фінішував 2-м, але по гоночному темпу Феррарі об'єктивно 5-та команда. Скудерія поступається не тільки Мерседесу і Ред Буллу, але і Макларену з Рейсінг Поінт. Якщо взяти кваліфікацію, то Леклер в 2020 році проїхав вирішальне коло на 0,9 секунд повільніше, ніж в 2019, коли Шарль взяв поул. Проблеми і в моторі, про що писалося раніше, і в невдалому концепті боліда.

formula1.com

У Феррарі вже пообіцяли практично нову машину під третій етап в Угорщині, а поки навряд чи варто чекати від італійської команди високої швидкості. 2-е місце Леклера - швидше, виняток. Той же Себастьян Феттель закінчив етап 10-м, а по ходу гонки Феррарі ледь могла боротися з Маклареном і Рейсінг Поінт.

Макларен - третя сила?

Старт гонки показав, що Макларен поки не готовий битися з Ред Буллом. Пілоти Биків досить легко пройшли Ландо Норріса, проте британець спокійно боровся з Рейсінг Поінт і Феррарі. Не без везіння, але 20-річний Норріс вперше в кар'єрі заїхав на подіум, а для команди це другий фініш в топ-3 за три останні етапи (Бразилія-2019). Так, обидва рази був великий елемент удачі, але цим теж потрібно скористатися.

Схоже, Макларен підійшов до сезону в хорошій формі і, поки Феррарі намагається вирішити свої проблеми, цілком може боротися за 3-е місце Кубка конструкторів і періодично заїжджати на подіум. Втім, Рейсінг Поінт відстає не надто сильно.

Перспективи на найближчий час у Макларена непогані, враховуючи ліміт на витрати, який вводять в Ф-1, і перехід на мотори Мерседеса з 2021 року.

Чи є шанс у Боттаса перемогти Хемілтона?

У минулому сезоні Валттері Боттас почав із впевненої перемоги над напарником. Фінн розповідав, що підійшов до чемпіонату в неймовірній формі і готовий відібрати у Хемілтона титул. В результаті вже до середини року Льюїс пішов у відрив і достроково взяв чемпіонство. Нинішній сезон, можливо, взагалі останній шанс Валттері виграти титул, враховуючи контракт, що завершується, і бажання Мерседеса дати шанс молодому Джорджу Расселлу.

formula1.com

Перший гран-прі гонщик провів досить стабільно. Програв напарнику всі три практики, але зумів взяти поул у кваліфікації. У гонці Боттас стримував Хемілтона, хоча проблеми на обох болідах Мерседеса не дозволяли британцеві як слід атакувати в битві за лідерство. У Мерседеса є явна перевага над усіма суперниками, а тому єдиним конкурентом буде Хемілтон.

Зараз або ніколи для Валттері.

У Ред Булла проблеми

Ред Булл перед стартом сезону впевнено називали головним і єдиним конкурентом Мерседеса. Сама команда відчувала себе чудово, заявляючи, що давно не підходила до чемпіонату в такій сильній формі. Можливо, це і так, але в гоночному темпі Бики серйозно відставали від Мерседеса, а пілот Макс Ферстаппен визнавав, що третє місце - це максимум.

Ймовірно, нідерландець дійсно заїхав би на подіум, якби не технічні проблеми на старті гонки. Поломка електрики вивела Ферстаппена з гонки, а напарник Алекс Альбон їхав третім, проте підтримувати темп Боттаса і Хемілтона не міг.

Хаос в кінці заїзду ледь не дозволив Алексу перемогти, але зіткнення з Хемілтоном, де Льюїс знову вибив суперника і позбавив його шансів на перший подіум, зупинило прорив Ред Булла. Сам пілот після гонки заявив, що напевно виграв би, оскільки на свіжій гумі ніщо не завадило б йому пройти Боттаса.

І все одно варто визнати, що це була б більше випадкова перемога. Ред Булл, на жаль для фанатів інтриги, не тримає темп Мерседеса, проте без питань є другою силою чемпіонату, випереджаючи і Макларен, і Феррарі.

Оцініть матеріал
(16)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.