Список на літо. Кому в Шахтарі варто дати шанс в останніх матчах сезону

«Гірники», по суті, вже на літніх канікулах, але розслаблятися Каштру та його підопічним не можна...

Список на літо. Кому в Шахтарі варто дати шанс в останніх матчах сезону
© ФК Шахтар

Сезон-2019/20 - ймовірно, увійде в історію, як один з найбільш непростих для футбольного світу. В останні роки графік проведення змагань настільки «устаканився», що для досвідчених тренерів не становило особливих проблем розписати час для відпустки, а також наступних тренувальних зборів, щоб максимально якісно підготувати команду до нових викликів.

Однак пандемія коронавірусу застала зненацька всіх, і футбольне співтовариство не стало винятком. Все це призвело до перенесення фінальних стадій єврокубкових турнірів сезону-2019/20 на серпень - час, коли в топ-чемпіонатах Європи зазвичай тільки-но завершували передсезонку і починали розкачку, неквапливо входячи в довготривалу низку матчів.

Нинішнє літо - незвичайне для гри № 1. Саме тому ми поки не до кінця розуміємо, як буде готуватися до матчу-відповіді 1/8 фіналу Ліги Європи проти «Вольфсбурга» донецький «Шахтар». Та й сам Луїш Каштру в одному з останніх інтерв'ю зізнався, що поки не знає, як буде побудований план літніх відпусток для лідерів команди, яких з одного боку потрібно тримати свіжими, а з іншого - максимально підготовленими...

Очевидно лише одне - дострокове чемпіонство «Шахтаря» відкриває перед Каштру неймовірні простори для експериментів. Навряд чи зараз «гірникам» варто всерйоз замислюватися про результат, адже куди важливіше буде перевірити найближчий резерв, і дати шанс молодим гравцям - чи здатні вони «витягнути» рівень «Шахтаря», або поки потребують оренди?

Занепокоївшись цим питанням, ми підібрали п'ятьох кандидатів, яким Каштру варто дати повноцінний шанс показати себе, нехай навіть і в самому найближчому матчі проти «Динамо»...

ВІТАО

«Шахтар» підписав цього бразильця в кінці минулого літнього трансферного вікна. Подив ще тоді був непідробним, адже «гірники» після осічки з Леонардо довгий час не купували легіонера з цієї країни на позицію центрального захисника. Але таланти Вітао, вірогідно, були настільки очевидними для скаутів «гірників», що упустити шанс підписати цього футболіста було не можна.

За майже весь сезон в «Шахтарі» Вітао не зіграв за першу команду жодного офіційного матчу, часто залучаючись до ігор молодіжного складу. Після того, як цей турнір через коронавірус був визнаний завершеним достроково, Вітао почали підпускати до заявки першої команди. До нинішнього моменту 20-річний бразилець вже тричі опинявся на лаві «гірників» (проти «Десни», «Колоса» і «Зорі»), але шансу вийти на поле так і не отримав.

Вітао - потужний центрбек, який в молодіжній першості України має хорошу статистику виграних єдиноборств (66%), а також вельми пристойний показник точності передач (93%), в тому числі, в останню третину поля (69%). Зараз важко стверджувати, що Вітао виявиться здатним в перспективі витіснити з основи Кривцова, але стратегічно на цього футболіста «гірникам» варто робити серйознішу ставку, ніж на більш вікового Хочолаву, який також буде займати в основі легіонерську квоту.

Так, позиція центрбека - одна з найбільш відповідальних у футболі, однак найближчі чотири матчі не стануть вирішальними з точки зору результату для «гірників», а тому це чудова можливість дати проявити себе Вітао. Банально, але на цьому відрізку бразилець, можливо, встигне «понабивати шишки», з яких зробить висновки, і стане сильнішим у майбутньому.

Олександр ПІХАЛЬОНОК

Талановитому вихованцю академії «гірників», який здатний зіграти на позиції центрального або опорного півзахисника, на початку травня виповнилося вже 23 роки. За цей час на професійному рівні Піхальонок встиг провести всього 45 поєдинків, причому лише 5 - за «Шахтар», а решту - під час перебування орендованим «Маріуполем».

Переважна більшість фахівців, які працювали з Піхальонком, відзначають його неймовірний потенціал і здатність аналізувати ситуацію на полі. У «Маріуполі» Олександру вдалося стати справжнім лідером команди, а тому недивно, що минулого літа в «Шахтарі» вирішили за краще повернути хавбека назад, щоб дати шанс. Але в кар'єрі Піхальонка сталося нещастя - він отримав важку травму хрестоподібних зв'язок коліна, через що надовго вилетів зі строю, й не зумів з перших же днів як слід проявити себе в очах Луїша Каштру та його асистентів.

Повернення Піхальонка відбулося 6 червня в матчі «гірників» проти «Десни» (3:2). Хавбек вийшов на заміну за рахунку 3:1 на користь донеччан, але в кінцівці допустив безглузду помилку, буквально подарувавши м'яч Будківському, який не втратив можливості скористатися таким шансом.

Після того Піхальонок в трьох матчах потрапляв до заявки, але на поле не виходив. Втім, є впевненість, що Каштру не поставив «хрест» на Олександрі після першої ж помилки, і ще дасть шанс Піхальонку проявити себе в залишку сезону. І вже тут хавбеку потрібно розуміти, що все залежить тільки від нього - в його віці час доводити, що фахівці не помилялися, стверджуючи про прекрасні перспективи футболіста...

Артем БОНДАРЕНКО

Можливість попрацювати з першою командою Луїш Каштру надав Артему Бондаренку ще на зимових зборах команди. Очевидно, тоді футболіст остаточно сподобався португальському фахівцеві, тому 1 березня він дав можливість 19-річному хавбеку дебютувати в УПЛ проти «Ворскли» (0:1). І хоча в тому матчі «гірники» несподівано поступилися супернику, гра Бондаренка викликала переважно схвальні відгуки в пресі.

Артем Бондаренко кілька років був одним з лідерів юнацьких команд «Шахтаря», вихованцем академії якого і є. Він має хорошу антропометрію, з якою поєднуються швидкість і техніка. Важливо, що цей футболіст не проявляє властивої для багатьох молодих українців психологічної нестійкості при переході від молодіжного до дорослого рівня. Бондаренко відрізняється хорошим нахабством на полі, й зарядженістю на боротьбу.

Поки на рахунку Бондаренка лише 3 проведених матчі в УПЛ нинішнього сезону. Всі йому пощастило зіграти ще на початку березня, після чого відбулося припинення розіграшу змагання, а потім хавбек мав проблему з ахілловим сухожиллям. Нині Артем працює в загальній групі, а тому зберігає хороші шанси проявити себе в матчах УПЛ, що залишилися до кінця сезону. Як мінімум, на дебютний вихід у стартовому складі команди 19-річний хавбек точно заслужив...

Владислав ВАКУЛА

Першу частину нинішнього сезону Владислав Вакула на правах оренди провів в «Маріуполі», але потім «гірники» прийняли рішення повернути футболіста до себе. Причому залишився вінгер в «Шахтарі» і після зимових зборів, хоча в пресу потрапляли чутки про інтерес до нього з боку заокеанського клубу, який виступає в МЛС.

Втім, поки Вакула так і не отримав свого шансу в першій команді за Луїша Каштру. Похвалитися Владислав може лише трьома потрапляннями до заявки. Після рестарту сезону португальський наставник «гірників» двічі випробовував Вакулу в спарингах з «Рухом» і «Оболонню-Бровар» на позиції правого фулбека, але далі експерименту на рівні товариських матчів справа не зайшла.

Очевидно, що головними плюсами в грі Вакули є швидкість та техніка. В останньому аспекті в «Шахтарі» преса часто виділяє Михайла Мудрика, але насправді середньоматчовий показник обведень у Вакули в поточному сезоні навіть вищий - 8,4 проти 8,2 (успішність: 51% проти 56% відповідно), причому Владислав більшу частину дій здійснював на рівні УПЛ за «Маріуполь», а ось Михайло поки може похвалитися лише виступами на молодіжному рівні.

Важливо, що сам Вакула неодмінно чекає шансу від Каштру в кінцівці сезону. Він розуміє, що у нього буде не так багато можливостей, і що конкурувати з бразильцями завжди непросто, однак готовий проявляти себе. Чи вийде? Ось тут і потрібно давати грати, щоб потім оцінювати, і робити висновки.

Данило СІКАН

Чемпіон світу в складі збірної України U-20 Данило Сікан поки не може в «Шахтарі» показувати таку ж якість гри, як на мундіалі в Польщі влітку минулого року. У першій частині сезону Луїш Каштру надавав молодому форвардові кілька можливостей, але той не зумів за них зачепитися.

Однак взимку «гірники», всупереч прогнозам, не відправили Сікана набиратися досвіду в оренду. Сам Каштру пояснив, чому це сталося: «У кожного гравця «Шахтаря» є свій спортивний план. На ігровий час Сікана вплинула пандемія. Через неї чемпіонат зупинили, ми теж стали міняти свої плани і свій розклад. Скажу чесно - думав, що Сікан буде грати більше. Але ми не залишили його в команді просто так. У нас є для нього чіткий план і ми вирішили, що краще він буде тренуватися тут, ніж грати незрозуміло де».

Подібний посил - дуже важливий для Сікана. Значить, на нього все-таки розраховують, і хочуть максимально адаптувати до виступів за першу команду, нехай навіть і через період відсутності ігрової практики на найвищому рівні. Сам Данило, схоже, надзвичайно мотивований на залишок сезону, і, як і решта гравців в нашому сьогоднішньому списку, розраховує на отримання ігрової практики.

P.S. Наївно вважати, що в найближчому матчі проти «Динамо» Луїш Каштру занадто здивує складом. Найімовірніше, на принципову гру вийде звичний склад, а вже по ходу зустрічі, можливо, отримає шанс хтось із молодих. З іншого боку, передбачити рішення Каштру куди складніше, ніж у випадку з його консервативним в цьому плані попередником Фонсекою. А якщо так, то на матч з «Динамо» цілком можуть вийти і всі п'ять гравців з нашого списку. Тоді склад «гірників» міг би виявитися, наприклад, таким: Трубін - Додо, Вітао, Матвієнко, Сіпріано - Піхальонок, Маркос Антоніо, Бондаренко, Вакула, Тете - Сікан. Ви впевнені, що «Динамо» довелося б легко?..

Олексій СЛИВЧЕНКО

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(13 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 19:31
    +1
    samird, 03.07.2020 16:09
    У него может быть какая угодно техника. Бразильцы инородный организм в свою вотчину не пустят. Это уже давно надо было понять. Сколько уже было примеров талантливых парней. Все сдулись или ушли. Для того чтобы пробиться надо быть условным Шевченко или Цыганковым по уровню таланта. А таких выпускников группы атаки академия Шахтера не дает.
    Тільки не треба про те що бразильці до себе не пускають!Це маячня. Просто варто пригадати того ж Мхітаряна або Ферейру.При цьому приклад Ферейри ще біль показний,бо він аргентинець ,а вони з бразильцями як кіт з собакою(так говорять) і на полі є принциповими суперниками. А інородним організмом бразильці напевне тільки в Динамо.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 19:00
    0
    шутку не понял
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 18:52
    0
    ZAKARPATFAN, 03.07.2020 18:43
    Не, по закону "вращения динамовских сердец в природе" следующим идёт Сабо, потом Буряк, потом Демян
    демян уже был
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 18:43
    +2
    Олександр Фурманов, 03.07.2020 17:58
    Задача у "Шахтёра" отобрать у "Динамо" 3 очка и по три очка отдать в претендентам на медели, а там как выйдет.Если "Ворскла" сумеет взять Кубок Украины,а "Заря" и "Десна" возьмут медали,то Суркисы уволят этого удивительного и непостижимого Михайличенко и возьмут что-то в этом же роде,хотя мне на должности главного тренера "Динамо" очень хотелось бы увидеть Александра Алиева. Ну чем не главный тренер для "Динамо". Кажется,уже и лицензию получил тренерскую и опыта сколько угодно. Он,например,знает как бухать с вечера до самого утра в различных барах и чтобы запаха не было.
    Не, по закону "вращения динамовских сердец в природе" следующим идёт Сабо, потом Буряк, потом Демян
    shevsen
      shevsen, 03.07.2020 18:22
    +1
    Олександр Фурманов, 03.07.2020 17:58
    Задача у "Шахтёра" отобрать у "Динамо" 3 очка и по три очка отдать в претендентам на медели, а там как выйдет.Если "Ворскла" сумеет взять Кубок Украины,а "Заря" и "Десна" возьмут медали,то Суркисы уволят этого удивительного и непостижимого Михайличенко и возьмут что-то в этом же роде,хотя мне на должности главного тренера "Динамо" очень хотелось бы увидеть Александра Алиева. Ну чем не главный тренер для "Динамо". Кажется,уже и лицензию получил тренерскую и опыта сколько угодно. Он,например,знает как бухать с вечера до самого утра в различных барах и чтобы запаха не было.
    Олександр Фурманов
      Олександр Фурманов, 03.07.2020 17:58
    0
    Задача у "Шахтёра" отобрать у "Динамо" 3 очка и по три очка отдать в претендентам на медели, а там как выйдет.Если "Ворскла" сумеет взять Кубок Украины,а "Заря" и "Десна" возьмут медали,то Суркисы уволят этого удивительного и непостижимого Михайличенко и возьмут что-то в этом же роде,хотя мне на должности главного тренера "Динамо" очень хотелось бы увидеть Александра Алиева. Ну чем не главный тренер для "Динамо". Кажется,уже и лицензию получил тренерскую и опыта сколько угодно. Он,например,знает как бухать с вечера до самого утра в различных барах и чтобы запаха не было.
    samird
    online
      samird, 03.07.2020 16:09
    -2
    kvv1404, 03.07.2020 15:51
    Ну так мова ж про Вакулу а у нього і техніка і швидкість не гірше бразильців.То ж не факт,далеко не факт!
    У него может быть какая угодно техника. Бразильцы инородный организм в свою вотчину не пустят. Это уже давно надо было понять. Сколько уже было примеров талантливых парней. Все сдулись или ушли. Для того чтобы пробиться надо быть условным Шевченко или Цыганковым по уровню таланта. А таких выпускников группы атаки академия Шахтера не дает.
    samird
    online
      samird, 03.07.2020 16:04
    0
    Не будет такого состава - вот увидите. Вполне вероятно, что Тайсон, Марлос, Мораес, Пятов, останутся на скамейке (скорее всего) или вне заявки. В целом состав будет в большей степени основной. Наверняка будет в основе Тете. Возможно Майкон. Если выйдет предложенный в первом комментарии состав - Динамо даже в своём нынешнем никаком состоянии (и без основных защитников) может навешать полную торбу люлей (показателен первый тайм последней встречи). А это никому не надо. И никакой пользы/опыта никому не принесет. Молодые будут, но играть будет в большей степени основа. Каштру на авантюриста совсем не похож.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 15:51
    0
    ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:57
    Вважаю, що на лівий фланг замість Тайсона, Шахтар купить потім бразильця чи аргентинці. Як не як, а українцям важко конкурувати з фланговими, адже уся гра Шахтаря будується на флангових швидкостях та обводках, а українці, мабуть, генетично, не мають таких швидкостей та менш впевнено йдуть в обводки. Тому конкурувати з латиносами наврядче хтось зможе. За всю історію був тільки один подібний гравець у України, це Коно, але він здувся давно і не дотягує до необхідного рівня.
    Ну так мова ж про Вакулу а у нього і техніка і швидкість не гірше бразильців.То ж не факт,далеко не факт!
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 03.07.2020 13:00
    0
    Можно фантазировать сколько угодно. А смысл? Вот увидим после стартового свистка состав, тогда и обсудим.
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:57
    +3
    kvv1404, 03.07.2020 12:48
    А я не згоден! Вакула грає на лівому фланзі а там на сьогодні Тайсон(який піде) чи який вже нічого нового не покаже Коноплянка.Тож Вакула може себе показати і стати основним лівий хавом.Головне як він зіграється з тими ж Соломоном,Тете,Майконом,Антоніо і головне з Сіпріано. У Коваленко тільки один мінус-він рідко бере на себе відповідальність за вирішальний удар чи передачу а постійно підіграє бразилам,віддаючи м*яч ближньому. Саме це мав на увазі Луческу коли казав що Фонсека вбив Коваленко.Фонсека вбив у Коваленки бажання фантазувати на полі,що власне зараз і спостерігається. Тому Віті треба міняти клуб вже або знайти сільну мову з тими молодими які будуть грати після Тайсона.Марлос доречі не такий егоїст і може дати передачу на того хто в більш зручній позиції,як і Мораес.А ось Тайсон на полі бачить переважно тільки своїх,при всій повазі до нього.
    Вважаю, що на лівий фланг замість Тайсона, Шахтар купить потім бразильця чи аргентинці. Як не як, а українцям важко конкурувати з фланговими, адже уся гра Шахтаря будується на флангових швидкостях та обводках, а українці, мабуть, генетично, не мають таких швидкостей та менш впевнено йдуть в обводки. Тому конкурувати з латиносами наврядче хтось зможе. За всю історію був тільки один подібний гравець у України, це Коно, але він здувся давно і не дотягує до необхідного рівня.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 12:48
    +2
    Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:37
    я не сказал что Вакула хуже коваленги, но Вакула играет на фланге полузащиты, а на фланги шахтёр всегда покупает сильных бразильцев. даже центральным полузащитником мне кажется легче пробиться в основу шахты чем фланговым.
    А я не згоден! Вакула грає на лівому фланзі а там на сьогодні Тайсон(який піде) чи який вже нічого нового не покаже Коноплянка.Тож Вакула може себе показати і стати основним лівий хавом.Головне як він зіграється з тими ж Соломоном,Тете,Майконом,Антоніо і головне з Сіпріано. У Коваленко тільки один мінус-він рідко бере на себе відповідальність за вирішальний удар чи передачу а постійно підіграє бразилам,віддаючи м*яч ближньому. Саме це мав на увазі Луческу коли казав що Фонсека вбив Коваленко.Фонсека вбив у Коваленки бажання фантазувати на полі,що власне зараз і спостерігається. Тому Віті треба міняти клуб вже або знайти сільну мову з тими молодими які будуть грати після Тайсона.Марлос доречі не такий егоїст і може дати передачу на того хто в більш зручній позиції,як і Мораес.А ось Тайсон на полі бачить переважно тільки своїх,при всій повазі до нього.
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:42
    +1
    Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:37
    я не сказал что Вакула хуже коваленги, но Вакула играет на фланге полузащиты, а на фланги шахтёр всегда покупает сильных бразильцев. даже центральным полузащитником мне кажется легче пробиться в основу шахты чем фланговым.
    Каштру меняет амплуа игроков и ставит часто игроков на не привычные позиции. Поставит Вакулу на место Коваленко или Степаненка когда время придет
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:37
    +1
    ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:29
    Я в Вакуле вижу больше перспектив чем у Коваленко. Видел какой гол Вакула забил за Мариуполь в игре против Шахтера, после которой Шахта и перетянула его?
    я не сказал что Вакула хуже коваленги, но Вакула играет на фланге полузащиты, а на фланги шахтёр всегда покупает сильных бразильцев. даже центральным полузащитником мне кажется легче пробиться в основу шахты чем фланговым.
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:29
    0
    Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:18
    Вакулу нет смысла проверять, он никогда не станет основным в шахте, это думаю должно быть очевидно всем.
    Я в Вакуле вижу больше перспектив чем у Коваленко. Видел какой гол Вакула забил за Мариуполь в игре против Шахтера, после которой Шахта и перетянула его?
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:20
    +2
    вот защитников, центрального нападающего тоже. да даже Сикана немного смысла проверять, скорее Фернандо продолжать наигрывать больше смысла.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:18
    0
    Вакулу нет смысла проверять, он никогда не станет основным в шахте, это думаю должно быть очевидно всем.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 11:51
    +1
    1-2 замены, проверить взаимодействие с костяком команды, самое оно бы было.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 11:50
    +1
    kvv1404, 03.07.2020 11:42
    Я тільки за те аби завтра склад Шахтаря був таким як вказав той Слівченко.Бо де ще,як не з Динамо перевіряти за зрілість,бійцівські якості,майстерність,командну роботу молодь Шахтаря аби побачити майбутнє команди.
    Хоча щось мені підказує що з захистом завтра Каштру експерементувати не буде,тому прогнозую і лінію захисту і Степаненка в складі з перших же хвилин.А ось в лінії атаки можливі які завгодно варіанти.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 11:50
    +2
    kvv1404, 03.07.2020 11:42
    Я тільки за те аби завтра склад Шахтаря був таким як вказав той Слівченко.Бо де ще,як не з Динамо перевіряти за зрілість,бійцівські якості,майстерність,командну роботу молодь Шахтаря аби побачити майбутнє команди.
    полностью молодняк выпускать смысла немного.
    AK_228
    online
      AK_228, 03.07.2020 09:35
    +12
    Трубин – Додо, Витао, Матвиенко, Сиприано – Пихаленок, Маркос Антонио, Бондаренко, Вакула, Тете – Сикан..
    Отличный состав! Ещё и Майкона можно попробовать
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 11:29
    +7
    Andrii Stadnyk, 03.07.2020 10:35
    А Мудрик?
    По ходу Мудрик - игрок для мини футбола, только техника есть.
    AK_228
    online
      AK_228, 03.07.2020 11:17
    +5
    Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 11:06
    чо матвиенко в этом списке, он и так основной игрок.
    Бондарь травма, а Матвей моложе Кривцова и грузина
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 11:47
    +4
    ZAKARPATFAN, 03.07.2020 11:28
    Тогда состав «горняков» мог бы оказаться, например, таким: Трубин – Додо, Витао, Матвиенко, Сиприано – Пихаленок, Маркос Антонио, Бондаренко, Вакула, Тете – Сикан. Вы уверены, что «Динамо» пришлось бы легко?
    Легко бы не пришлось, но ввиду несыгранности такого состава и отсутствия взаимопонимания, ожыдать можно было бы какого угодно результата (как крупного выиграша, так и крупного поражения) Поэтому только псих бы делал ставку на эту игру, заранее зная что у Шахтера выйдет такой состав.
    А коли ще награвати такий склад? Для прикладу після сезону йдуть з команди Марлос,Тайсон,Мораєс,Степаненко і що тоді робити? Єдине що я би все ж таки знайшов місце в складі для Майкона та Соломона.А ще спробував би пару центральних Бондар-Вітао,обидва молоді,амбітні.Єдине що поки мені не ясно Вітао то лівий центральний чи правий,бо Бондар це однозначно лівий.
    Andrii Stadnyk
      Andrii Stadnyk, 03.07.2020 10:35
    +4
    А Мудрик?
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:57
    +3
    kvv1404, 03.07.2020 12:48
    А я не згоден! Вакула грає на лівому фланзі а там на сьогодні Тайсон(який піде) чи який вже нічого нового не покаже Коноплянка.Тож Вакула може себе показати і стати основним лівий хавом.Головне як він зіграється з тими ж Соломоном,Тете,Майконом,Антоніо і головне з Сіпріано. У Коваленко тільки один мінус-він рідко бере на себе відповідальність за вирішальний удар чи передачу а постійно підіграє бразилам,віддаючи м*яч ближньому. Саме це мав на увазі Луческу коли казав що Фонсека вбив Коваленко.Фонсека вбив у Коваленки бажання фантазувати на полі,що власне зараз і спостерігається. Тому Віті треба міняти клуб вже або знайти сільну мову з тими молодими які будуть грати після Тайсона.Марлос доречі не такий егоїст і може дати передачу на того хто в більш зручній позиції,як і Мораес.А ось Тайсон на полі бачить переважно тільки своїх,при всій повазі до нього.
    Вважаю, що на лівий фланг замість Тайсона, Шахтар купить потім бразильця чи аргентинці. Як не як, а українцям важко конкурувати з фланговими, адже уся гра Шахтаря будується на флангових швидкостях та обводках, а українці, мабуть, генетично, не мають таких швидкостей та менш впевнено йдуть в обводки. Тому конкурувати з латиносами наврядче хтось зможе. За всю історію був тільки один подібний гравець у України, це Коно, але він здувся давно і не дотягує до необхідного рівня.
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 11:28
    +3
    Тогда состав «горняков» мог бы оказаться, например, таким: Трубин – Додо, Витао, Матвиенко, Сиприано – Пихаленок, Маркос Антонио, Бондаренко, Вакула, Тете – Сикан. Вы уверены, что «Динамо» пришлось бы легко?
    Легко бы не пришлось, но ввиду несыгранности такого состава и отсутствия взаимопонимания, ожыдать можно было бы какого угодно результата (как крупного выиграша, так и крупного поражения) Поэтому только псих бы делал ставку на эту игру, заранее зная что у Шахтера выйдет такой состав.
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 18:43
    +2
    Олександр Фурманов, 03.07.2020 17:58
    Задача у "Шахтёра" отобрать у "Динамо" 3 очка и по три очка отдать в претендентам на медели, а там как выйдет.Если "Ворскла" сумеет взять Кубок Украины,а "Заря" и "Десна" возьмут медали,то Суркисы уволят этого удивительного и непостижимого Михайличенко и возьмут что-то в этом же роде,хотя мне на должности главного тренера "Динамо" очень хотелось бы увидеть Александра Алиева. Ну чем не главный тренер для "Динамо". Кажется,уже и лицензию получил тренерскую и опыта сколько угодно. Он,например,знает как бухать с вечера до самого утра в различных барах и чтобы запаха не было.
    Не, по закону "вращения динамовских сердец в природе" следующим идёт Сабо, потом Буряк, потом Демян
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 12:48
    +2
    Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:37
    я не сказал что Вакула хуже коваленги, но Вакула играет на фланге полузащиты, а на фланги шахтёр всегда покупает сильных бразильцев. даже центральным полузащитником мне кажется легче пробиться в основу шахты чем фланговым.
    А я не згоден! Вакула грає на лівому фланзі а там на сьогодні Тайсон(який піде) чи який вже нічого нового не покаже Коноплянка.Тож Вакула може себе показати і стати основним лівий хавом.Головне як він зіграється з тими ж Соломоном,Тете,Майконом,Антоніо і головне з Сіпріано. У Коваленко тільки один мінус-він рідко бере на себе відповідальність за вирішальний удар чи передачу а постійно підіграє бразилам,віддаючи м*яч ближньому. Саме це мав на увазі Луческу коли казав що Фонсека вбив Коваленко.Фонсека вбив у Коваленки бажання фантазувати на полі,що власне зараз і спостерігається. Тому Віті треба міняти клуб вже або знайти сільну мову з тими молодими які будуть грати після Тайсона.Марлос доречі не такий егоїст і може дати передачу на того хто в більш зручній позиції,як і Мораес.А ось Тайсон на полі бачить переважно тільки своїх,при всій повазі до нього.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:20
    +2
    вот защитников, центрального нападающего тоже. да даже Сикана немного смысла проверять, скорее Фернандо продолжать наигрывать больше смысла.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 11:50
    +2
    kvv1404, 03.07.2020 11:42
    Я тільки за те аби завтра склад Шахтаря був таким як вказав той Слівченко.Бо де ще,як не з Динамо перевіряти за зрілість,бійцівські якості,майстерність,командну роботу молодь Шахтаря аби побачити майбутнє команди.
    полностью молодняк выпускать смысла немного.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 19:31
    +1
    samird, 03.07.2020 16:09
    У него может быть какая угодно техника. Бразильцы инородный организм в свою вотчину не пустят. Это уже давно надо было понять. Сколько уже было примеров талантливых парней. Все сдулись или ушли. Для того чтобы пробиться надо быть условным Шевченко или Цыганковым по уровню таланта. А таких выпускников группы атаки академия Шахтера не дает.
    Тільки не треба про те що бразильці до себе не пускають!Це маячня. Просто варто пригадати того ж Мхітаряна або Ферейру.При цьому приклад Ферейри ще біль показний,бо він аргентинець ,а вони з бразильцями як кіт з собакою(так говорять) і на полі є принциповими суперниками. А інородним організмом бразильці напевне тільки в Динамо.
    shevsen
      shevsen, 03.07.2020 18:22
    +1
    Олександр Фурманов, 03.07.2020 17:58
    Задача у "Шахтёра" отобрать у "Динамо" 3 очка и по три очка отдать в претендентам на медели, а там как выйдет.Если "Ворскла" сумеет взять Кубок Украины,а "Заря" и "Десна" возьмут медали,то Суркисы уволят этого удивительного и непостижимого Михайличенко и возьмут что-то в этом же роде,хотя мне на должности главного тренера "Динамо" очень хотелось бы увидеть Александра Алиева. Ну чем не главный тренер для "Динамо". Кажется,уже и лицензию получил тренерскую и опыта сколько угодно. Он,например,знает как бухать с вечера до самого утра в различных барах и чтобы запаха не было.
    ZAKARPATFAN
    online
      ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:42
    +1
    Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:37
    я не сказал что Вакула хуже коваленги, но Вакула играет на фланге полузащиты, а на фланги шахтёр всегда покупает сильных бразильцев. даже центральным полузащитником мне кажется легче пробиться в основу шахты чем фланговым.
    Каштру меняет амплуа игроков и ставит часто игроков на не привычные позиции. Поставит Вакулу на место Коваленко или Степаненка когда время придет
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 12:37
    +1
    ZAKARPATFAN, 03.07.2020 12:29
    Я в Вакуле вижу больше перспектив чем у Коваленко. Видел какой гол Вакула забил за Мариуполь в игре против Шахтера, после которой Шахта и перетянула его?
    я не сказал что Вакула хуже коваленги, но Вакула играет на фланге полузащиты, а на фланги шахтёр всегда покупает сильных бразильцев. даже центральным полузащитником мне кажется легче пробиться в основу шахты чем фланговым.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 11:51
    +1
    1-2 замены, проверить взаимодействие с костяком команды, самое оно бы было.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 11:50
    +1
    kvv1404, 03.07.2020 11:42
    Я тільки за те аби завтра склад Шахтаря був таким як вказав той Слівченко.Бо де ще,як не з Динамо перевіряти за зрілість,бійцівські якості,майстерність,командну роботу молодь Шахтаря аби побачити майбутнє команди.
    Хоча щось мені підказує що з захистом завтра Каштру експерементувати не буде,тому прогнозую і лінію захисту і Степаненка в складі з перших же хвилин.А ось в лінії атаки можливі які завгодно варіанти.
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.07.2020 11:42
    +1
    Я тільки за те аби завтра склад Шахтаря був таким як вказав той Слівченко.Бо де ще,як не з Динамо перевіряти за зрілість,бійцівські якості,майстерність,командну роботу молодь Шахтаря аби побачити майбутнє команди.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 11:26
    +1
    AK_228, 03.07.2020 11:17
    Бондарь травма, а Матвей моложе Кривцова и грузина
    аа, ты стартовый состав по позициям написал, кого хотел бы видеть. я подумал просто тех кого нужно попробовать.
    Evgene Boykinyuk
    online
      Evgene Boykinyuk, 03.07.2020 19:00
    0
    шутку не понял
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності