Колишній лідер київського Динамо влітку може переїхати до Росії

Очікується, що Домагой Віда залишить «Бешикташ» у кінці поточного сезону

Колишній лідер київського Динамо влітку може переїхати до Росії
© Instagram. Домагой Віда

Колишній захисник київського «Динамо» Домагой Віда залишить «Бешикташ» у кінці поточного сезону.

Новим місцем роботи досвідченого хорватського захисника стане Росія, інформує турецьке видання Sporundibi.

Тим часом, «Бешикташ» оголосив, що Домагой Віда отримав невелику травму в матчі з «Антальяспором» і було розпочато лікування гравця.

У цьому сезоні Віда за чорно-білих «орлів» зіграв 33 матчі та забив 4 голи. На початку 2018 року Віда перейшов з «Динамо» в «Бешикташ» вільним агентом.

За даними Transfermarkt, поточна ринкова вартість Види становить 6,5 млн євро. Його контракт з «Бешикташем» закінчується у 2022 році.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

😁

Публикация от Domagoj Vida (@domagojvida)

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело

(13 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    samird
    online
      samird, 17.06.2020 10:06
    0
    UKRAINE FAN, 16.06.2020 23:05
    А что тут обосновывать? Скажет да вы не так поняли , шутка и так далее!
    Да 100%! А, если тебе денежек немного насыпать, сразу штанишки спустишь, нагнешься и будешь отрабатыать. Потом скажешь, что на самом деле не такой, но семью т окормить надо...
    Виктор Астанавитесь
    online
      Виктор Астанавитесь, 17.06.2020 01:37
    +2
    UKRAINE FAN, 16.06.2020 23:05
    А что тут обосновывать? Скажет да вы не так поняли , шутка и так далее!
    Как что?Твой коммент,что он будет вылизывать что то там рашке.Это тебе белочка нашептала,или есть инфа о зарплате Виды в неизвестном раша клубе?
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 16.06.2020 23:05
    -3
    Виктор Астанавитесь, 16.06.2020 21:46
    Обоснуй.
    А что тут обосновывать? Скажет да вы не так поняли , шутка и так далее!
    Виктор Астанавитесь
    online
      Виктор Астанавитесь, 16.06.2020 21:46
    0
    UKRAINE FAN, 16.06.2020 21:42
    Да за хорошую зарплату он вылежит рашке так что блестеть будет!
    Обоснуй.
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 16.06.2020 21:42
    -4
    garik_trinity, 16.06.2020 21:20
    После "Слава Украине"? Ну-ну😏
    Да за хорошую зарплату он вылежит рашке так что блестеть будет!
    Виктор Астанавитесь
    online
      Виктор Астанавитесь, 16.06.2020 21:41
    +3
    Vipfishman2, 16.06.2020 20:16
    Тебе нужно кричать Слава Боярышнику ))) что тебе мозг выело, то и славь )))
    Там за мозг лишняя хромосома отвечает,поэтому не требуй много от сего персонажа.
    garik_trinity
      garik_trinity, 16.06.2020 21:21
    -1
    После "Слава Украине"? Ну-ну😏
    garik_trinity
      garik_trinity, 16.06.2020 21:20
    -2
    После "Слава Украине"? Ну-ну😏
    rus
    online
      rus, 16.06.2020 20:43
    -4
    Виктор Иванов, 16.06.2020 19:37
    Слава пиву
    Слава шашлыку
    rus
    online
      rus, 16.06.2020 20:42
    -4
    Пускай переедет а потом пиз...!
    dd dent
    online
      dd dent, 16.06.2020 20:31
    +6
    Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 20:16
    я шутил. ну а к чему эта новость? очевидно же чтобы так кто-то подумал. я просто не понимаю такие новости, о возможном переходе кого-то в рпл.
    Шутка не уг? Любят тиражировать такое ... так же как и зачем фото Зидан в белье и тд
    Vipfishman2
    online
      Vipfishman2, 16.06.2020 20:16
    +2
    Виктор Иванов, 16.06.2020 19:37
    Слава пиву
    Тебе нужно кричать Слава Боярышнику ))) что тебе мозг выело, то и славь )))
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 20:16
    -3
    Коментар згорнуто. Показати
    dd dent, 16.06.2020 20:13
    Так и вида ж не сепар
    я шутил. ну а к чему эта новость? очевидно же чтобы так кто-то подумал. я просто не понимаю такие новости, о возможном переходе кого-то в рпл.
    dd dent
    online
      dd dent, 16.06.2020 20:13
    +8
    Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 19:41
    уг стрелка
    Так и вида ж не сепар
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 19:41
    -9
    Коментар згорнуто. Показати
    dd dent, 16.06.2020 19:17
    сочувствуем тебе
    уг стрелка
    Виктор Иванов
      Виктор Иванов, 16.06.2020 19:37
    -11
    Коментар згорнуто. Показати
    Слава пиву
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 16.06.2020 19:35
    +3
    Ахаха😂. Может прямо в спартак москва в кремль и там зиганет????). Клоуны. Вида и россия как вукоевич и зенит!)
    dd dent
    online
      dd dent, 16.06.2020 19:17
    +15
    Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 18:51
    вот сепар ванючий
    сочувствуем тебе
    dgurkis
    online
      dgurkis, 16.06.2020 19:02
    -9
    А якого патріота України з себя чубачив, просто Толя Тимощук! А може це від Шкіряка фейка пришла?
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 18:51
    -23
    Коментар згорнуто. Показати
    вот сепар ванючий
    dd dent
    online
      dd dent, 16.06.2020 19:17
    +15
    Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 18:51
    вот сепар ванючий
    сочувствуем тебе
    dd dent
    online
      dd dent, 16.06.2020 20:13
    +8
    Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 19:41
    уг стрелка
    Так и вида ж не сепар
    dd dent
    online
      dd dent, 16.06.2020 20:31
    +6
    Evgene Boykinyuk, 16.06.2020 20:16
    я шутил. ну а к чему эта новость? очевидно же чтобы так кто-то подумал. я просто не понимаю такие новости, о возможном переходе кого-то в рпл.
    Шутка не уг? Любят тиражировать такое ... так же как и зачем фото Зидан в белье и тд
    jimmi
      jimmi, 16.06.2020 18:50
    +5
    Это он кричал "Слава Украине" на ЧМ?
    Значит утка.
    Виктор Астанавитесь
    online
      Виктор Астанавитесь, 16.06.2020 21:41
    +3
    Vipfishman2, 16.06.2020 20:16
    Тебе нужно кричать Слава Боярышнику ))) что тебе мозг выело, то и славь )))
    Там за мозг лишняя хромосома отвечает,поэтому не требуй много от сего персонажа.
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 16.06.2020 19:35
    +3
    Ахаха😂. Может прямо в спартак москва в кремль и там зиганет????). Клоуны. Вида и россия как вукоевич и зенит!)
    Виктор Астанавитесь
    online
      Виктор Астанавитесь, 17.06.2020 01:37
    +2
    UKRAINE FAN, 16.06.2020 23:05
    А что тут обосновывать? Скажет да вы не так поняли , шутка и так далее!
    Как что?Твой коммент,что он будет вылизывать что то там рашке.Это тебе белочка нашептала,или есть инфа о зарплате Виды в неизвестном раша клубе?
    Vipfishman2
    online
      Vipfishman2, 16.06.2020 20:16
    +2
    Виктор Иванов, 16.06.2020 19:37
    Слава пиву
    Тебе нужно кричать Слава Боярышнику ))) что тебе мозг выело, то и славь )))
    samird
    online
      samird, 17.06.2020 10:06
    0
    UKRAINE FAN, 16.06.2020 23:05
    А что тут обосновывать? Скажет да вы не так поняли , шутка и так далее!
    Да 100%! А, если тебе денежек немного насыпать, сразу штанишки спустишь, нагнешься и будешь отрабатыать. Потом скажешь, что на самом деле не такой, но семью т окормить надо...
    Виктор Астанавитесь
    online
      Виктор Астанавитесь, 16.06.2020 21:46
    0
    UKRAINE FAN, 16.06.2020 21:42
    Да за хорошую зарплату он вылежит рашке так что блестеть будет!
    Обоснуй.