В'ячеслав ШЕВЧУК: «Моя думка — Богунов симулював»

Форвард «Львова» навмисно шукав ногу суперника, вважає фахівець

В'ячеслав ШЕВЧУК: «Моя думка — Богунов симулював»
© Футбол 1/2/3. В'ячеслав Шевчук

Екс-гравець донецького «Шахтаря» і збірної України В'ячеслав Шевчук поділився думкою щодо суддівського скандалу в матчі 25-го туру УПЛ «Львів» — «Дніпро-1» (1:2).

Головний арбітр матчу Ярослав Козик не побачив порушень на футболісті «Львова» Богунові на 82-й і 89-й хвилинах матчу і не призначив жодного пенальті.

«Я уважно подивився всі епізоди матчу, з повторами з різних ракурсів. Моя думка — Богунов симулював. Форвард шукав ногу суперника в обох епізодах», — прокоментував ситуацію Шевчук.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Большой судейский скандал в матче Львов -Днепр 1. Два эпизода 82 и 92 минуты. В обоих случаях арбитр Козык не увидел нарушений на футболисте Львова Богунове. Второй момент действительно выглядит чистой симуляцией, но вот первый, это же 1000% пенальти! Как это можно было не увидеть? Посмотрите, оцените. #footballuatv #великийфутбол #упл #фкльвов #фкльвів #днепр1 #дніпро1 #футбол #арбитры #пенальти

Публикация от Александр Денисов (@alexander_denysov_)

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Instagram

(2 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 10.06.2020 18:00
    0
    Аллллєєєєєєєєєєєєєєєєє, суддя, алллллллєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєє !
    temamx2727
      temamx2727, 08.06.2020 23:35
    -2
    Вы чё бахнулись? Если он красиво падал и рисовал, это да. Но контакт был, первый точно пеналь. Второй момент он тоже зацепился за ногу, но игрок ее не выставлял, а убегал в другую сторону. 50 на 50 . Хотя обычно бы два пеналы судьи ставили за такое. Не интересуюсь за какие места там сейчас борятся Львов и Днепр, но что-то здесь нечисто, похоже на предвзятость судьи.
    zzg77
    online
      zzg77, 08.06.2020 21:23
    +3
    Впервые соглашусь с Шевчуком - симуляции 150%!!!
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 08.06.2020 19:48
    +3
    Я обратил внимание на существенную деталь-Бегунов упёрся в ногу защитника сразу двумя ногами,а когда Лопырёнок вырывал свою ногу,то создалось впечатление,что он подсёк соперника.Любая подножка может быть по отношению только к одной ноге.
    kino
      kino, 08.06.2020 18:35
    +5
    PFCLviv, 08.06.2020 17:18
    Твоя думка, срак.......олиз ти нікчемний, нічого не варта. Вже бачили твою роботу в Олімпіку, пиз......діти не мішки носити !
    Фекалок змирись..пеналя там точно не було.
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 08.06.2020 18:27
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    повтор такой себе
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 08.06.2020 18:26
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    ShakhtarUberAlles, 08.06.2020 18:09
    Однозначно симулировал. Вопрос в том, был ли контакт, фол. Вроде нет.
    мне вообще показалось что Богунов начал падать ещё до контакта
    ShakhtarUberAlles
      ShakhtarUberAlles, 08.06.2020 18:09
    0
    Однозначно симулировал. Вопрос в том, был ли контакт, фол. Вроде нет.
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 08.06.2020 17:18
    -7
    Твоя думка, срак.......олиз ти нікчемний, нічого не варта. Вже бачили твою роботу в Олімпіку, пиз......діти не мішки носити !
    kino
    online
      kino, 08.06.2020 18:35
    +5
    PFCLviv, 08.06.2020 17:18
    Твоя думка, срак.......олиз ти нікчемний, нічого не варта. Вже бачили твою роботу в Олімпіку, пиз......діти не мішки носити !
    Фекалок змирись..пеналя там точно не було.
    zzg77
    online
      zzg77, 08.06.2020 21:23
    +3
    Впервые соглашусь с Шевчуком - симуляции 150%!!!
    Александр Жаирс
    online
      Александр Жаирс, 08.06.2020 19:48
    +3
    Я обратил внимание на существенную деталь-Бегунов упёрся в ногу защитника сразу двумя ногами,а когда Лопырёнок вырывал свою ногу,то создалось впечатление,что он подсёк соперника.Любая подножка может быть по отношению только к одной ноге.
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 08.06.2020 18:26
    +3
    Коментар згорнуто. Показати
    ShakhtarUberAlles, 08.06.2020 18:09
    Однозначно симулировал. Вопрос в том, был ли контакт, фол. Вроде нет.
    мне вообще показалось что Богунов начал падать ещё до контакта
    PFCLviv
    online
      PFCLviv, 10.06.2020 18:00
    0
    Аллллєєєєєєєєєєєєєєєєє, суддя, алллллллєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєєє !
    Evgene Boykinyuk
      Evgene Boykinyuk, 08.06.2020 18:27
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    повтор такой себе
    ShakhtarUberAlles
    online
      ShakhtarUberAlles, 08.06.2020 18:09
    0
    Однозначно симулировал. Вопрос в том, был ли контакт, фол. Вроде нет.