Спробував свої сили. Алієв програв Вакулюку в своєму дебютному бою

Колишній футболіст «Динамо» з поразки дебютував на боксерському рингу

Спробував свої сили. Алієв програв Вакулюку в своєму дебютному бою
© YouTube

29 травня відбувся боксерський поєдинок між колишнім футболістом київського «Динамо» Олександром Алієвим та актором Микитою Вакулюком.

Шоу проходило в рамках проекту «Битва». Регламент поєдинку – 3 раунди по 2 хвилини. На зважуванні боксерів Олександр Алієв показав на вагах 80 кг.

У Вакулюка була перевага в антропометрії, і він намагався тримати суперника на дистанції. Але Алієв після розвідки провів серйозну атаку в кінцівці першого раунду.

Екс-футболіст і далі продовжував працювати першим номером, не раз завдаючи розмашистих ударів. Микиті не вистачало активності. Втім, у останньому раунді Вакулюк був точнішим за суперника.

Судді за очками з мінімальною перевагою віддали перемогу акторові Микиті Вакулюку.

«Битва». 29 травня, Київ.

Микита Вакулюк – Олександр Алієв – перемога за очками

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Микола Степанюк, Sport.ua

(125 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 30.05.2020 22:28
    0
    80 кг при зрості 173 см???? А чи не занадто в нього срака важка?
    Для порівняння: у Ломаченка 170 см, вагова категорія до 61 кг.
    Виталий Жалыбин
    online
      Виталий Жалыбин, 30.05.2020 21:39
    -1
    саньку недели 2-3 непить и он порвет гомосека этого))
    Trollface
    online
      Trollface, 30.05.2020 17:07
    0
    У Алиева тупая башка. Пускай он лучше в ринге по ней получает, чем бьет жену. Хотя боксер из него никакой.
    rugby1970
    online
      rugby1970, 30.05.2020 13:33
    +1
    Может хватит про это хамовитое и вечно пьяное, тупое чмо???
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 30.05.2020 12:12
    0
    temamx2727, 30.05.2020 10:37
    Уайлдер так чемпионом мира стал))
    У Валдыря правый прямой есть плюс антропометрия
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 30.05.2020 12:11
    0
    Виктор Иванов, 30.05.2020 09:18
    Так а скоро Солнце потухнет
    У Земли горючки поменьше будет, раньше остынет. Будет как на Марсе, выживут только простейшие организмы: тараканы и ватники.
    14sergey1953
    online
      14sergey1953, 30.05.2020 10:49
    +5
    Не помогли Алиеву тренировки на жене.
    Vyacheslav Hryshchuk
      Vyacheslav Hryshchuk, 30.05.2020 10:48
    +1
    temamx2727, 30.05.2020 10:40
    Ну на самом деле, второй чувак очковал больше, зажатый был. Алиев мог спокойно и выиграть этот бой.
    Значит Алиев профукал хорошее бабло. Человек пошел по принципу, не можешь заработать головой, зарабатывай кулаками. А мог бы стать нормальным тренером детской футбольной команды и нормально зарабатывать и жить
    temamx2727
    online
      temamx2727, 30.05.2020 10:40
    -1
    Vyacheslav Hryshchuk, 30.05.2020 10:20
    Хтось сподівався що Алієв переможе? Вийшов, по пиці отримав, бабки в кишеню поклав. Долгов багато, на здані пляшки не прожити, ось і пішов на заробітки, як в америці в період великої депресії. Хочеш багато грошей вигравай бій, хочеш підробити, просто вийди на ринг.
    Ну на самом деле, второй чувак очковал больше, зажатый был. Алиев мог спокойно и выиграть этот бой.
    temamx2727
    online
      temamx2727, 30.05.2020 10:37
    -1
    Ihor Ambrosov, 29.05.2020 23:14
    Нет, Алиев размахивал как в пивбаре, от пола удары летели, с наскока. Его соперник был немного смущенным и робким Алиеву бы удары хоть показали боксерские, вышел как на обычных махач
    Уайлдер так чемпионом мира стал))
    Vyacheslav Hryshchuk
      Vyacheslav Hryshchuk, 30.05.2020 10:20
    +4
    Хтось сподівався що Алієв переможе? Вийшов, по пиці отримав, бабки в кишеню поклав. Долгов багато, на здані пляшки не прожити, ось і пішов на заробітки, як в америці в період великої депресії. Хочеш багато грошей вигравай бій, хочеш підробити, просто вийди на ринг.
    Микола Унгурян
    online
      Микола Унгурян, 30.05.2020 09:58
    +4
    ну це йому не дружину бити по п"яній.
    і цікаво, це Алієв наскільки опустився і так сильно гроші потрібні чи просто вирішив хайпанути поки ще пам"ятають?
    Денис Тесленко
      Денис Тесленко, 30.05.2020 09:46
    0
    Денис Тесленко, 30.05.2020 09:46
    Сашааа кот давааай маши вёслами и падай ураааа
    Кентттт
    Денис Тесленко
      Денис Тесленко, 30.05.2020 09:46
    0
    Сашааа кот давааай маши вёслами и падай ураааа
    Алексей Мартынов
      Алексей Мартынов, 30.05.2020 09:42
    +5
    Из Алиева боксер, как из меня -пианист,нафига чудить без баяна, да еще и не выпившы!!!!!!!!!!!
    Виктор Иванов
    online
      Виктор Иванов, 30.05.2020 09:18
    0
    Ihor Ambrosov, 30.05.2020 00:20
    Людей в принципе только недавно с деревьев сняли. Нас сложно еще существами разумными назвать. Люди же все бездумно повторяют, говорливые обезьянки не более. О какой деградации может идти речь, когда еще и прогресса никакого никогда не было.
    Так а скоро Солнце потухнет
    Alexxx1402
      Alexxx1402, 30.05.2020 09:11
    -1
    sand, 30.05.2020 03:01
    ... отметился пассивно анально зависимый
    Наклонности у тебя какие то 3,14дарастические,стоило бы задуматься
    vizuals
    online
      vizuals, 30.05.2020 03:17
    0
    Мегпфайт ще той, але це Вакулюк тупив. Алієв нормас, бився як міг
    sand
    online
      sand, 30.05.2020 03:01
    0
    Alexxx1402, 30.05.2020 01:45
    Молодец Саня,продолжай дальше,меньше обращай внимания на эту вагинозависимую школоту
    ... отметился пассивно анально зависимый
    Alexxx1402
      Alexxx1402, 30.05.2020 01:45
    -3
    Молодец Саня,продолжай дальше,меньше обращай внимания на эту вагинозависимую школоту
    ser_nat
      ser_nat, 29.05.2020 22:36
    +11
    На мою суб'єктивну думку, ну не цікавий він не харизми, ні розуму, ні виховання.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 30.05.2020 00:02
    +8
    Чем бы дитя не тешилось, лишь бы не плакало.... Да, идет полная деградация народа, если такие вещи смотрят и обсуждают... Но у нас всегда алкаши, бандюганы и насильники были в тренде....
    deguk
      deguk, 29.05.2020 23:03
    +8
    у майже кожного спортсмена є соц мережа. Є купа сайтів про бокс, щодня публікують інтервью, плани і т.д. Можна видавати новини зі світу боксу ледь не щогодини. На нашому сайті, тут як не "усик сыграл в гольф" так "Алиев боксер".
    "Неймовірні" новини зі світу боксу...
    zhyr
    online
      zhyr, 29.05.2020 23:01
    +8
    bonv, 29.05.2020 22:21
    Респект Алієву. На мою суб"єктивну думку Саша як мінімум не програв. Не боксер звісно але тримався достойно. Цікаво було спостерігати.
    Тільки от Алієв був професійним спортсменом, який років 20 провів в постійних тренуваннях. А ноги, як до рингу приклеєні.
    bonv
    online
      bonv, 29.05.2020 22:21
    +7
    Респект Алієву. На мою суб"єктивну думку Саша як мінімум не програв. Не боксер звісно але тримався достойно. Цікаво було спостерігати.
    ManUtd
    online
      ManUtd, 30.05.2020 00:29
    +6
    Ожидаю ночью (после пьянки) матч-реванш с женой
    14sergey1953
    online
      14sergey1953, 30.05.2020 10:49
    +5
    Не помогли Алиеву тренировки на жене.
    Алексей Мартынов
      Алексей Мартынов, 30.05.2020 09:42
    +5
    Из Алиева боксер, как из меня -пианист,нафига чудить без баяна, да еще и не выпившы!!!!!!!!!!!
    ser_nat
      ser_nat, 29.05.2020 22:33
    +5
    Гадьониш вийшов вбивати своїм вітряком.
    Vyacheslav Hryshchuk
      Vyacheslav Hryshchuk, 30.05.2020 10:20
    +4
    Хтось сподівався що Алієв переможе? Вийшов, по пиці отримав, бабки в кишеню поклав. Долгов багато, на здані пляшки не прожити, ось і пішов на заробітки, як в америці в період великої депресії. Хочеш багато грошей вигравай бій, хочеш підробити, просто вийди на ринг.
    Микола Унгурян
    online
      Микола Унгурян, 30.05.2020 09:58
    +4
    ну це йому не дружину бити по п"яній.
    і цікаво, це Алієв наскільки опустився і так сильно гроші потрібні чи просто вирішив хайпанути поки ще пам"ятають?
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 29.05.2020 23:14
    +3
    Евгений Давиденко, 29.05.2020 23:06
    Отже,задрота замудохали?
    Нет, Алиев размахивал как в пивбаре, от пола удары летели, с наскока. Его соперник был немного смущенным и робким Алиеву бы удары хоть показали боксерские, вышел как на обычных махач
    rugby1970
    online
      rugby1970, 30.05.2020 13:33
    +1
    Может хватит про это хамовитое и вечно пьяное, тупое чмо???
    Vyacheslav Hryshchuk
      Vyacheslav Hryshchuk, 30.05.2020 10:48
    +1
    temamx2727, 30.05.2020 10:40
    Ну на самом деле, второй чувак очковал больше, зажатый был. Алиев мог спокойно и выиграть этот бой.
    Значит Алиев профукал хорошее бабло. Человек пошел по принципу, не можешь заработать головой, зарабатывай кулаками. А мог бы стать нормальным тренером детской футбольной команды и нормально зарабатывать и жить
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 29.05.2020 23:05
    +1
    А это тренер Алиева
    youtube.com/watch?v=PkhiJeXbPkc&t=344
    Ивент трешак, конечно
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 29.05.2020 23:02
    +1
    Никитосу нужен этот тренер-берсерк
    youtube.com/watch?v=PkhiJeXbPkc&t=437
    dd dent
    online
      dd dent, 29.05.2020 22:44
    +1
    Это вам не жену пиз***ть видимо а вообще хрень какая-то, аля рашинская, они такое любят
    Серж. Петренко
      Серж. Петренко, 30.05.2020 22:28
    0
    80 кг при зрості 173 см???? А чи не занадто в нього срака важка?
    Для порівняння: у Ломаченка 170 см, вагова категорія до 61 кг.
    Trollface
    online
      Trollface, 30.05.2020 17:07
    0
    У Алиева тупая башка. Пускай он лучше в ринге по ней получает, чем бьет жену. Хотя боксер из него никакой.
    Ihor Ambrosov
      Ihor Ambrosov, 30.05.2020 12:12
    0
    temamx2727, 30.05.2020 10:37
    Уайлдер так чемпионом мира стал))
    У Валдыря правый прямой есть плюс антропометрия