Олександр АЛІЄВ: «Пішов би в експерти каналу Футбол. Чому ні?»

Екс-гравець «Динамо» хоче спробувати себе на телебаченні

Олександр АЛІЄВ: «Пішов би в експерти каналу Футбол. Чому ні?»
© ФК Джуніорс. Олександр Алієв

Колишній півзахисник «Динамо» і збірної України Олександр Алієв зізнався, що був би не проти спробувати себе в ролі експерта на телеканалах «Футбол»:

«Експертом би був. З Віктором Леоненком посидів би з задоволенням. А що? Потравили би. І він, і я, і В'ячеслав Шевчук. Чому ні?».

Раніше Алієв розкритикував Євгена Левченка.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Кент

(3 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    axylinam
      axylinam, 30.04.2020 07:58
    +1
    Леоненко и Алиев,крутая связка футбольных экспертов на телевидении,в мельчайших подробностях расскажут,как погубить футбольную карьеру
    Vitalik_Medvid
    online
      Vitalik_Medvid, 30.04.2020 07:49
    +1
    dd dent, 29.04.2020 22:52
    Ну в принципе можно ставить бутль, возвращаться саленко и смогут втроем с леоном письками меряться кто где играть должен был и кто больше бухнет
    Вони на трьох навіть 11 футболістів з УПЛ не назвуть( якщо не враховувати Динамо і Шахтар) - отакі експерти будуть) хіба що 11 видів пива)
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 30.04.2020 02:51
    0
    Иди икспердом на Матч ТВ, это больше подходит таким как ты
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 30.04.2020 00:22
    +3
    Sentinel, 29.04.2020 23:11
    Сайты раскручивают его канал, если за деньги, то понятно, если бесплатно ...
    200 тыс подписчиков это до 5 тыс баксов от ютуба, вот у Алиева 40 тыс сейчас. Уверенно идет к заветной озвученной им цифре своего месячного дохода.
    куда мир катится, одного клоуна в презики выбрали, но там хоть юмор империю построил, на второго шута подписываются тысячами которую пургу какую-то несусветную гонит
    Sentinel
      Sentinel, 29.04.2020 23:11
    0
    dd dent, 29.04.2020 22:51
    астанавитесь! 1ОО новостей о але в день, то он в презики идет, то в главные тренеры дк, то в пфл, то на тв, что ему дали курнуть шо он у нас во всех сферах?
    Сайты раскручивают его канал, если за деньги, то понятно, если бесплатно ...
    200 тыс подписчиков это до 5 тыс баксов от ютуба, вот у Алиева 40 тыс сейчас. Уверенно идет к заветной озвученной им цифре своего месячного дохода.
    BekXan
      BekXan, 29.04.2020 23:11
    +6
    Пошёл бы ты на х@й !
    Спорт уа хватит постить этого гадёныша !
    dd dent
    online
      dd dent, 29.04.2020 22:52
    +4
    Vitalik_Medvid, 29.04.2020 22:38
    З таким же успіхом в студію замість Алієва можна буде запрошувати якогось п’яного бомжа, який буде мичати якусь хрєнь і голосно з неї сміятись. Кількість конструктивних коментарів не зміниться.
    Ну в принципе можно ставить бутль, возвращаться саленко и смогут втроем с леоном письками меряться кто где играть должен был и кто больше бухнет
    dd dent
    online
      dd dent, 29.04.2020 22:51
    +10
    астанавитесь! 1ОО новостей о але в день, то он в презики идет, то в главные тренеры дк, то в пфл, то на тв, что ему дали курнуть шо он у нас во всех сферах?
    ihor7003
      ihor7003, 29.04.2020 22:47
    +3
    Чувака нужно отправлять уже на историческую родину парашу!!!!!!
    Vitalik_Medvid
    online
      Vitalik_Medvid, 29.04.2020 22:38
    +6
    З таким же успіхом в студію замість Алієва можна буде запрошувати якогось п’яного бомжа, який буде мичати якусь хрєнь і голосно з неї сміятись. Кількість конструктивних коментарів не зміниться.
    Стоматология на
      Стоматология на, 29.04.2020 22:30
    +5
    Могут сразу и разливать с леоном пьяные бредни, тоже сиронить на дк будет
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 29.04.2020 22:24
    +1
    Олег Максименко
      Олег Максименко, 29.04.2020 22:08
    +5
    Для того.чтобы осуществилась мечта стать экспертом,надо прочитать,хотя бы одну книжку.
    seregka1991
      seregka1991, 29.04.2020 22:00
    +12
    Шлюшка и в раисю бы поехало. Набирает популярность паренек, быдла много.
    seregka1991
      seregka1991, 29.04.2020 22:00
    +12
    Шлюшка и в раисю бы поехало. Набирает популярность паренек, быдла много.
    dd dent
    online
      dd dent, 29.04.2020 22:51
    +10
    астанавитесь! 1ОО новостей о але в день, то он в презики идет, то в главные тренеры дк, то в пфл, то на тв, что ему дали курнуть шо он у нас во всех сферах?
    BekXan
      BekXan, 29.04.2020 23:11
    +6
    Пошёл бы ты на х@й !
    Спорт уа хватит постить этого гадёныша !
    Vitalik_Medvid
    online
      Vitalik_Medvid, 29.04.2020 22:38
    +6
    З таким же успіхом в студію замість Алієва можна буде запрошувати якогось п’яного бомжа, який буде мичати якусь хрєнь і голосно з неї сміятись. Кількість конструктивних коментарів не зміниться.
    Стоматология на
      Стоматология на, 29.04.2020 22:30
    +5
    Могут сразу и разливать с леоном пьяные бредни, тоже сиронить на дк будет
    Олег Максименко
      Олег Максименко, 29.04.2020 22:08
    +5
    Для того.чтобы осуществилась мечта стать экспертом,надо прочитать,хотя бы одну книжку.
    dd dent
    online
      dd dent, 29.04.2020 22:52
    +4
    Vitalik_Medvid, 29.04.2020 22:38
    З таким же успіхом в студію замість Алієва можна буде запрошувати якогось п’яного бомжа, який буде мичати якусь хрєнь і голосно з неї сміятись. Кількість конструктивних коментарів не зміниться.
    Ну в принципе можно ставить бутль, возвращаться саленко и смогут втроем с леоном письками меряться кто где играть должен был и кто больше бухнет
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 30.04.2020 00:22
    +3
    Sentinel, 29.04.2020 23:11
    Сайты раскручивают его канал, если за деньги, то понятно, если бесплатно ...
    200 тыс подписчиков это до 5 тыс баксов от ютуба, вот у Алиева 40 тыс сейчас. Уверенно идет к заветной озвученной им цифре своего месячного дохода.
    куда мир катится, одного клоуна в презики выбрали, но там хоть юмор империю построил, на второго шута подписываются тысячами которую пургу какую-то несусветную гонит
    ihor7003
      ihor7003, 29.04.2020 22:47
    +3
    Чувака нужно отправлять уже на историческую родину парашу!!!!!!
    axylinam
      axylinam, 30.04.2020 07:58
    +1
    Леоненко и Алиев,крутая связка футбольных экспертов на телевидении,в мельчайших подробностях расскажут,как погубить футбольную карьеру
    Vitalik_Medvid
    online
      Vitalik_Medvid, 30.04.2020 07:49
    +1
    dd dent, 29.04.2020 22:52
    Ну в принципе можно ставить бутль, возвращаться саленко и смогут втроем с леоном письками меряться кто где играть должен был и кто больше бухнет
    Вони на трьох навіть 11 футболістів з УПЛ не назвуть( якщо не враховувати Динамо і Шахтар) - отакі експерти будуть) хіба що 11 видів пива)
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 29.04.2020 22:24
    +1
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 30.04.2020 02:51
    0
    Иди икспердом на Матч ТВ, это больше подходит таким как ты
    Sentinel
      Sentinel, 29.04.2020 23:11
    0
    dd dent, 29.04.2020 22:51
    астанавитесь! 1ОО новостей о але в день, то он в презики идет, то в главные тренеры дк, то в пфл, то на тв, что ему дали курнуть шо он у нас во всех сферах?
    Сайты раскручивают его канал, если за деньги, то понятно, если бесплатно ...
    200 тыс подписчиков это до 5 тыс баксов от ютуба, вот у Алиева 40 тыс сейчас. Уверенно идет к заветной озвученной им цифре своего месячного дохода.