«Раби на Феррарі не їздять!», — Селюк жорстко розкритикував Фролова

Агент вважає, що «Крилья Совєтов» повинні розірвати контракт з гравцем, який лаяв російську владу

«Раби на Феррарі не їздять!», — Селюк жорстко розкритикував Фролова
© Twitter. Дмитро Селюк

Відомий футбольний агент Дмитро Селюк жорстко розкритикував 32-річного воротаря «Крильєв Совєтов» Євгена Фролова за його висловлювання про владу в Росії.

«Більш дурне висловлювання від футболіста складно придумати. Хоч Слуцький і каже, що як громадянин Фролов має право говорити те, що хоче. Але треба розуміти, що він грає в команді зі стовідсотковим державним забезпеченням і отримує там зарплату — причому регулярно. Він лає тих, хто платить йому зарплату, і ловить на цьому хайп. У ситуації з коронавірусом це зробити легко. Лаяти — не будувати.

Вважаю, футбол повинен бути поза політикою. Якби він дав це інтерв'ю перед чи після матчу, то міг бути жорстко покараний. Але так як він дав інтерв'ю в приватному житті, юридично його неможливо покарати. Ані клубу, ані зі сторони. Але Фролову треба було сказати, яку суму і протягом якого часу він заробляв від держави, як він купив на ці гроші «Феррарі». А потім би вже говорив про те, як погано живеться народу. Не йому це говорити. На «Феррарі» не їздять раби. Раби на «Феррарі» не їздять!

Упевнений, що «Крилья Совєтов» повинні розірвати контракт з людиною, яка підставила практично все керівництво клубу в цій ситуації», — вважає Селюк.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport24

(9 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    brothers_skill_found
      brothers_skill_found, 30.04.2020 07:15
    0
    З однієї статті, яка жодним чином не стосується України, зробили дві статті і при цьому читачі це обговорюють.
    Це справи виключно КАЦАПІВ, до чого тут Україна.
    zakharka
    online
      zakharka, 29.04.2020 23:15
    +4
    Перевожу Селюка ( фамилия просто находка для функционера!): если ты , чувак, получаешь деньги , то отключи мозги , главная задача при этом - Сосать!!!!
    Вот как обезьяну научить духовному?
    Селюк!
    REALIST
      REALIST, 29.04.2020 22:57
    +4
    любить и "поддерживать" рАссейскую власть лучше всего - из Монако (доказано селюком)
    mt1036
      mt1036, 29.04.2020 21:29
    +4
    Чувак правду сказал, а у чиновников пердаки рвет
    digsum
      digsum, 29.04.2020 20:10
    +6
    Просто у людей есть совесть, а у Селюка ее нету. Именно поэтому он футбольный агент.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 29.04.2020 20:01
    +11
    Послушаешь Селюка и противно становиться... Этому Фролову деньги просто так платили? Он что, сидел дома , а за него кто-то другой стоял в воротах? Он получал деньги за ВЫПОЛНЕННУЮ работу по контракту! И какая разница с каких счетов снимались эти деньги - с казначейства или счетов олигарха ( все равно ведь деньги ворованные у народа). Фролов озвучил правду, и очень толерантно, мог ведь и более конкретно высказаться...
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 29.04.2020 19:41
    +8
    Селюк жертва аборту...
    Сидыв би ы не пи,,ів...
    axylinam
    online
      axylinam, 29.04.2020 19:07
    +13
    Фролов абсолютно правильно всё сказал,а селюк ватник голимый,фактически поддержал кремлёвского карлика,подонок
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 29.04.2020 18:09
    +11
    И вообще, какое Селюку дело до этих разборок запоребриковых? Не сунь свое рыло в чужие дела. Без тебя разберутся!
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 29.04.2020 18:07
    +13
    Фролов имеет право высказывать свою точку зрения, критиковать власть. И то что его за это хотят лишить всего, только покалывают на весь мир что в пидорабссии нет свободы слова и демократии. И только подтверждают что Фролов прав! Вон Ефремова лишили звания заслуженного артиста России, за критику х"йла. Подобными действиями, пидорабсская власть, вызывает к себе еще больше презрения и ненависти. Они настолько глупы, что не понимают этого. Ефремову насрать, что у него отняли звание заслуженного артиста России. У него есть и будет самое главное - любовь народа. А ботоксную блевтоную скотину терпеть не могут!
    axylinam
    online
      axylinam, 29.04.2020 19:07
    +13
    Фролов абсолютно правильно всё сказал,а селюк ватник голимый,фактически поддержал кремлёвского карлика,подонок
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 29.04.2020 18:07
    +13
    Фролов имеет право высказывать свою точку зрения, критиковать власть. И то что его за это хотят лишить всего, только покалывают на весь мир что в пидорабссии нет свободы слова и демократии. И только подтверждают что Фролов прав! Вон Ефремова лишили звания заслуженного артиста России, за критику х"йла. Подобными действиями, пидорабсская власть, вызывает к себе еще больше презрения и ненависти. Они настолько глупы, что не понимают этого. Ефремову насрать, что у него отняли звание заслуженного артиста России. У него есть и будет самое главное - любовь народа. А ботоксную блевтоную скотину терпеть не могут!
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 29.04.2020 20:01
    +11
    Послушаешь Селюка и противно становиться... Этому Фролову деньги просто так платили? Он что, сидел дома , а за него кто-то другой стоял в воротах? Он получал деньги за ВЫПОЛНЕННУЮ работу по контракту! И какая разница с каких счетов снимались эти деньги - с казначейства или счетов олигарха ( все равно ведь деньги ворованные у народа). Фролов озвучил правду, и очень толерантно, мог ведь и более конкретно высказаться...
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 29.04.2020 18:09
    +11
    И вообще, какое Селюку дело до этих разборок запоребриковых? Не сунь свое рыло в чужие дела. Без тебя разберутся!
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 29.04.2020 19:41
    +8
    Селюк жертва аборту...
    Сидыв би ы не пи,,ів...
    digsum
      digsum, 29.04.2020 20:10
    +6
    Просто у людей есть совесть, а у Селюка ее нету. Именно поэтому он футбольный агент.
    zakharka
    online
      zakharka, 29.04.2020 23:15
    +4
    Перевожу Селюка ( фамилия просто находка для функционера!): если ты , чувак, получаешь деньги , то отключи мозги , главная задача при этом - Сосать!!!!
    Вот как обезьяну научить духовному?
    Селюк!
    REALIST
    online
      REALIST, 29.04.2020 22:57
    +4
    любить и "поддерживать" рАссейскую власть лучше всего - из Монако (доказано селюком)
    mt1036
      mt1036, 29.04.2020 21:29
    +4
    Чувак правду сказал, а у чиновников пердаки рвет
    brothers_skill_found
      brothers_skill_found, 30.04.2020 07:15
    0
    З однієї статті, яка жодним чином не стосується України, зробили дві статті і при цьому читачі це обговорюють.
    Це справи виключно КАЦАПІВ, до чого тут Україна.