Футбол буде в масках. Бундесліга планує безпрецедентні заходи захисту

Гравців розмістять у карантині, а захисні маски мінятимуть кожні 15 хвилин

Футбол буде в масках. Бундесліга планує безпрецедентні заходи захисту
© Twitter

Бундесліга планує прийняти спеціальні захисні заходи, якщо футбольний сезон в Німеччині буде відновлений.

Швидше за все, всі футболісти, тренери та обслуговуючий персонал будуть розміщені у карантинний табір у великому готелі.

Крім того, гравцям і арбітрам доведеться надягати на матчі спеціальні захисні маски з високим ступенем захисту.

Маски не повинні зісковзувати під час матчу, інакше гру доведеться зупинити. Футболістам не можна буде торкатися обличчя по ходу матчу. Крім того, захисні засоби їм доведеться змінювати кожні 15 хвилин, а спільні святкування забитих голів будуть заборонені.

Чемпіонат Німеччини планують відновити 9 травня, якщо добро дасть уряд країни.

 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Der Spiegel

(13 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    dgurkis
    online
      dgurkis, 26.04.2020 02:13
    -2
    Хри цери прост о стябуться з нас курчавих! А ми пердаками на мило свярбимо !
    firstromario
    online
      firstromario, 25.04.2020 23:48
    +1
    Alex K, 25.04.2020 03:50
    Не знаю, какие там у них маски будут, но у меня специальная N95, которая реально защищает, так вот в ней 5-10 минут и уже дышать очень сложно. Бегать и играть в футбол в ней - это жесть как сложно будет. Разве что им «повязки для красоты» оденут на лицо, чисто для вида, тогда да.
    Твоя маска для захисту тебе. Насправді маски мають бути для захисту інших від тебе (якщо в тебе вірус). Це причина чому в Штатах аж тепер почали маски рекомендувати (захист від людей в яких вірус і нема симптомів)
    Саша Зардунов
      Саша Зардунов, 25.04.2020 16:04
    -1
    В советских противогазах будет интересней
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 25.04.2020 15:47
    -2
    Маски-шоу, Маски в Бундеслиге. Ржака.
    Олег Судак
      Олег Судак, 25.04.2020 14:24
    -1
    Тоді краще вже новорічні маски.Вольфсбург--вовки, Кельн--козли і т.д.Буде веселіше.
    Владимир Копяк
      Владимир Копяк, 25.04.2020 14:00
    -1
    Может журналисты очередной фейк сбросили, чтобы народ в ступор вогнать? Где первоисточник?
    Rodion Manko
      Rodion Manko, 25.04.2020 13:52
    -1
    Немцы совсем и панулись. Футболеры в масках?! Что за дрянь эти бундесы курят??? Я такой
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 25.04.2020 11:19
    -1
    Идеальный выход есть - зорбинг!
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 25.04.2020 10:48
    0
    Крім масок також слід усім надягнути балаклави, захисні окуляри, грати виключно у футболках на довгий рукав і в рукавичках....
    dgurkis
    online
      dgurkis, 25.04.2020 10:47
    +2
    А що, ми в армії у протигазах грали... Пристосовувалися до ядерної війни супостата американського... Файне було!
    StrikeX
      StrikeX, 25.04.2020 10:24
    +2
    Цікаво як грати у футбол, не торкаючись обличчя? Хто грав, той зрозуміє. Я вже не кажу про гру в масках.
    ass36
      ass36, 25.04.2020 09:59
    -1
    Нужно делать как можно больше психоза в людском стаде. И пугать уханькой. Развод 21 века фуфло вирусом с человека высшего продукта цивилизации сделать животного.
    Иван Грозный
    online
      Иван Грозный, 25.04.2020 09:28
    +4
    и штрафовать из-за не соблюдения дистанции в 1.5 метра))
    Henriklarsson11
      Henriklarsson11, 25.04.2020 08:48
    +5
    на поле никого кроме игроков и судьи нет. в чем проблема просто сделать всем тест перед игрой, и , если все здоровы, играть в обычный футбол?
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 25.04.2020 08:15
    +4
    Чет вспомнился момент из фильма "Голый пистолет", когда они перед сексом надели на себя огромные презики, закрывающие все тело. Блин, вот любой бред хоть раз снятый, имеет тенденцию сбываться)
    sand
    online
      sand, 25.04.2020 04:45
    -1
    Frank Piter, 24.04.2020 23:16
    Судьи должны бегать с презервативами на голове. И каждые 15 минут из брандспойтов поливать игроков
    Это как? Судья с судьей на голове?
    Sunrise
    online
      Sunrise, 25.04.2020 04:40
    +6
    Или чиновники не пробовали играть в футбол в маске или...
    Во-первых, в маске реально тяжело бегать. А во-вторых, обзор не 100%, и из-за этого нарушается привычная координация, особенно в работе с мячом который в ногах.
    Alex K
      Alex K, 25.04.2020 03:50
    +4
    firstromario, 25.04.2020 03:30
    Та думаю в них кращі маски будуть. Захист найважливіший на видихуванні а не на вдихуванні.
    Не знаю, какие там у них маски будут, но у меня специальная N95, которая реально защищает, так вот в ней 5-10 минут и уже дышать очень сложно. Бегать и играть в футбол в ней - это жесть как сложно будет. Разве что им «повязки для красоты» оденут на лицо, чисто для вида, тогда да.
    firstromario
    online
      firstromario, 25.04.2020 03:30
    -2
    vladimirpa12, 25.04.2020 00:40
    Ты ходить в маске пробовал? А здесь бегать надо
    Та думаю в них кращі маски будуть. Захист найважливіший на видихуванні а не на вдихуванні.
    dimando560
      dimando560, 25.04.2020 01:31
    +6
    Мир ебанулся...
    Милчел Авек
    online
      Милчел Авек, 24.04.2020 23:29
    +16
    Ну и тогда уже, после каждого касания руками мяча, протирать его антисептиком.
    alefteev77
    online
      alefteev77, 24.04.2020 23:16
    +16
    Давайте уже в скафандрах и на звездолетах.
    Andrew
      Andrew, 25.04.2020 00:35
    +15
    еще идея: за приближение к другому игроку ближе чем на метр - красная карточка
    LeMishoK
      LeMishoK, 24.04.2020 23:13
    +15
    Бред какой-то, лучше уж вообще не проводить матчи, чем так.
     © УАФ– М а ф і я!
    online
      © УАФ– М а ф і я! , 25.04.2020 00:19
    +10
    В этих масках дышать трудно, даже когда просто спокойно по улице идешь. Я не представляю, как футболисты будут бегать с масками на лице? Это идиотизм полнейший. Сами футболисты откажутся от такой идеи. Лучше уж вообще без футбола
    Милчел Авек
    online
      Милчел Авек, 24.04.2020 23:58
    +9
    "Маски не должны соскальзывать во время игры, иначе игру придется остановить."
    Отличный вариант при 1000% голевом моменте. Смахнул с себя маску, и все, вместо гола - свободный удар..
    Manticora
      Manticora, 24.04.2020 23:26
    +9
    бОЛЕЕ ТУПЕЙШЕЙ х.. Я НЕ СЛЫШАЛА....
    Вячеслав Круссер
    online
      Вячеслав Круссер, 24.04.2020 23:50
    +8
    Такой футбол нам не нужен!
    vladimirpa12
      vladimirpa12, 25.04.2020 00:40
    +7
    firstromario, 25.04.2020 00:25
    перша думка була що маски не поможуть і дурна ідея... але цей вірус дійсно в основному через краплі з легенів передається. НЕ заразитись не допоможе, це більше для того що б хворий футболіст когось не заразив... Можливо і не найгірша ідея...
    Ты ходить в маске пробовал? А здесь бегать надо
    Sunrise
    online
      Sunrise, 25.04.2020 04:40
    +6
    Или чиновники не пробовали играть в футбол в маске или...
    Во-первых, в маске реально тяжело бегать. А во-вторых, обзор не 100%, и из-за этого нарушается привычная координация, особенно в работе с мячом который в ногах.
    dimando560
      dimando560, 25.04.2020 01:31
    +6
    Мир ебанулся...
    Henriklarsson11
      Henriklarsson11, 25.04.2020 08:48
    +5
    на поле никого кроме игроков и судьи нет. в чем проблема просто сделать всем тест перед игрой, и , если все здоровы, играть в обычный футбол?
    dd dent
    online
      dd dent, 24.04.2020 23:37
    +5
    Милчел Авек, 24.04.2020 23:29
    Ну и тогда уже, после каждого касания руками мяча, протирать его антисептиком.
    руками не трогать просто, ногами аут подавать будут и тд
    Иван Грозный
    online
      Иван Грозный, 25.04.2020 09:28
    +4
    и штрафовать из-за не соблюдения дистанции в 1.5 метра))
    Андрей Овчаренко
    online
      Андрей Овчаренко, 25.04.2020 08:15
    +4
    Чет вспомнился момент из фильма "Голый пистолет", когда они перед сексом надели на себя огромные презики, закрывающие все тело. Блин, вот любой бред хоть раз снятый, имеет тенденцию сбываться)
    Alex K
      Alex K, 25.04.2020 03:50
    +4
    firstromario, 25.04.2020 03:30
    Та думаю в них кращі маски будуть. Захист найважливіший на видихуванні а не на вдихуванні.
    Не знаю, какие там у них маски будут, но у меня специальная N95, которая реально защищает, так вот в ней 5-10 минут и уже дышать очень сложно. Бегать и играть в футбол в ней - это жесть как сложно будет. Разве что им «повязки для красоты» оденут на лицо, чисто для вида, тогда да.
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 25.04.2020 00:06
    +4
    Все таки правду говорят. Немцы е...ые
    Frank Piter
      Frank Piter, 24.04.2020 23:16
    +4
    Судьи должны бегать с презервативами на голове. И каждые 15 минут из брандспойтов поливать игроков
    dgurkis
    online
      dgurkis, 25.04.2020 10:47
    +2
    А що, ми в армії у протигазах грали... Пристосовувалися до ядерної війни супостата американського... Файне було!
    StrikeX
      StrikeX, 25.04.2020 10:24
    +2
    Цікаво як грати у футбол, не торкаючись обличчя? Хто грав, той зрозуміє. Я вже не кажу про гру в масках.