Артем ФРАНКОВ: «У Динамо є проблема з відсутністю грошей»

Київському клубу зараз не по кишені тренер з ім'ям, вважає фахівець

Артем ФРАНКОВ: «У Динамо є проблема з відсутністю грошей»
© ФК Динамо Київ. Артем Франков

Головний редактор журналу «Футбол» Артем Франков поділився думкою про актуальні проблеми київського «Динамо».

«Був і залишаюся послідовним прихильником того, що «Динамо» потрібно було зважитися на експеримент і запросити тренера з-за кордону. Якого? Потрібно було провести серйозний пошук. Але, наскільки я розумію, серйозний пошук такого роду не вівся.

Свого часу були історичні переговори з Хітцфельдом, з Ульє, з Ле Гуеном і т.д. Але, по-перше, це ні в що не втілилося, по-друге, саме зараз це виходить на перший план зі страшною силою.

І мова про те, що «Динамо» зараз не по кишені тренер з ім'ям, але він і не потрібен. А ось якийсь випускник тренерської школи в Кельні, тобто людина амбітна, яка може використовувати «Динамо» як щабель для кар'єрного зростання, і ця користь буде взаємною, на мій погляд, була би вельми адекватним варіантом.

Звичайно, у «Динамо» зараз є проблема з відсутністю грошей. Але ми можемо згадати часи, коли з фінансами було все в порядку, а кияни посідали четверте місце, як було за Блохіна. Це незважаючи на те, що в ту команду були вкладені величезні гроші. Згадайте, там були дві серії закупівель по п'ятдесят мільйонів євро. Нинішньому «Динамо» таке і не снилося.

Крім того, вважаю, що «Динамо» не до кінця послідовно в своїй ставці на українську молодь. У команді залишається досить багато легіонерів, які абсолютно не сильніші за наших виконавців. Наявність українського паспорта хоча б полегшила завоювання вболівальницьких симпатій. І, якби «Динамо» проявляло себе в будівництві молодої української команди, нехай навіть іноді на шкоду результату, ми прощали б їй деякі невдалі результати. Або, принаймні, вони були б зрозумілі», — зазначив Франков в ефірі авторського каналу на YouTube.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Динамо Київ від Шурика

(8 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    dd dent
    online
      dd dent, 06.04.2020 12:09
    0
    zac1310, 03.04.2020 16:32
    в данном случае нетерплячка не о том, долго или нет "сидит" на своём месте какой-то тренер - Суркис должен решить, или ставка на молодых - и тогда в состав молодых воспитанников ДК, с небольшим костяком из опытных, тогда готовность терпеть года 2-3 падение результатов, потом может будет отдача, или путь металлиста (португальских клубов) тогда карт-бланш Красникову, и тоже скорей всегочуток потерпеть, не пороть горячку. Вот я о чем.
    угу, в итоге красников как мертвому припарка в дк, миха гений тренерского цеха тоже понабиравший кучу непонятных игроков, а потом от них же морозится ... короче пока системного подхода не будет, продолжится х**ня непонятно когда лугуано какое-то сельское уже обыграть не могут
    zac1310
    online
      zac1310, 03.04.2020 16:32
    0
    dd dent, 03.04.2020 14:16
    какая уж теперь то нетерплячка учитывая что сурок выгонял за 1-2 матчей неудачных, а сейчас то хац сидел без результатов, теперь миха неизвестно на ск застрял, при том что сомнительно что дк вдруг начнет блистать, особенно после позорного выступления в ЛЕ, увы.
    в данном случае нетерплячка не о том, долго или нет "сидит" на своём месте какой-то тренер - Суркис должен решить, или ставка на молодых - и тогда в состав молодых воспитанников ДК, с небольшим костяком из опытных, тогда готовность терпеть года 2-3 падение результатов, потом может будет отдача, или путь металлиста (португальских клубов) тогда карт-бланш Красникову, и тоже скорей всегочуток потерпеть, не пороть горячку. Вот я о чем.
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 03.04.2020 15:33
    -4
    Slavanacii, 03.04.2020 13:35
    У Динамо є проблема з відсутністю здорового глузду !
    Там є шлімазл...
    Анатолій Чорнобук
    online
      Анатолій Чорнобук, 03.04.2020 14:39
    -4
    КаГтавий пГавий... Дєнєг нєт.
    Тренера брати тільки зз-за бугра.
    Свої нікуди не годяться!
    dd dent
    online
      dd dent, 03.04.2020 14:16
    +1
    zac1310, 03.04.2020 14:10
    это точно... и "нэтерплячка" у Суркиса проблема
    какая уж теперь то нетерплячка учитывая что сурок выгонял за 1-2 матчей неудачных, а сейчас то хац сидел без результатов, теперь миха неизвестно на ск застрял, при том что сомнительно что дк вдруг начнет блистать, особенно после позорного выступления в ЛЕ, увы.
    zac1310
    online
      zac1310, 03.04.2020 14:10
    -1
    Slavanacii, 03.04.2020 13:35
    У Динамо є проблема з відсутністю здорового глузду !
    это точно... и "нэтерплячка" у Суркиса проблема
    zac1310
    online
      zac1310, 03.04.2020 14:08
    0
    andreypoltava234, 03.04.2020 12:55
    у Ворсклы финансирование лучше?) в Зари?) обычные бредни карманного "журналиста") Рябоконь посильнее будет....Шаран))
    ... да не только в деньгах дело... ИМС надо определяться с вектором развития, по-хорошему...
    Slavanacii
      Slavanacii, 03.04.2020 13:35
    +4
    У Динамо є проблема з відсутністю здорового глузду !
    osa110
      osa110, 03.04.2020 13:27
    -2
    Если есть проблема с отсутствием денег, то исходя из обратного нет проблемы с наличием денег? Он понял, что сказал ?
    axylinam
    online
      axylinam, 03.04.2020 13:25
    +5
    Удивительно, Франков выдал нормальное вменяемое интервью-всё правильно сказал
    dd dent
    online
      dd dent, 03.04.2020 13:16
    +4
    andreypoltava234, 03.04.2020 12:58
    назначают карманных "тренеров"..чтобы не выносить какой-то сор из избы.....офф-шоры..отмывание грязного бабла..как версия....это же очевидно...
    а с др стороны зачем, сурок сам себе враг не зашибать бабки за участие в ЛЧ? тут скорее шиза какая-то просто, что будет Лобановский еще, а на деле, к сожалению, феномены часто не рождаются и то повезло что тренер новатор был за небольшие вложения
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 03.04.2020 12:58
    +2
    назначают карманных "тренеров"..чтобы не выносить какой-то сор из избы.....офф-шоры..отмывание грязного бабла..как версия....это же очевидно...
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 03.04.2020 12:55
    +3
    у Ворсклы финансирование лучше?) в Зари?) обычные бредни карманного "журналиста") Рябоконь посильнее будет....Шаран))
    dd dent
    online
      dd dent, 03.04.2020 12:51
    +4
    своих воспитанников полно, можно и без больших бабок обойтись в принципе, аякс как например, а вместо этого черти шо
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.04.2020 12:42
    +2
    А яка різниця вболівальнику який паспорт у гравця,якщо він ГРАЄ і команда ГРАЄ. А коли поставлені завдання на сезон систематично не виконуються ,а головне відсутня ГРА команди і не видно перспективи її покращення, то тут і з українським паспортом,і з парагвайським і взагалі без паспорту буде гравець все одно!
    axylinam
    online
      axylinam, 03.04.2020 13:25
    +5
    Удивительно, Франков выдал нормальное вменяемое интервью-всё правильно сказал
    Slavanacii
    online
      Slavanacii, 03.04.2020 13:35
    +4
    У Динамо є проблема з відсутністю здорового глузду !
    dd dent
    online
      dd dent, 03.04.2020 13:16
    +4
    andreypoltava234, 03.04.2020 12:58
    назначают карманных "тренеров"..чтобы не выносить какой-то сор из избы.....офф-шоры..отмывание грязного бабла..как версия....это же очевидно...
    а с др стороны зачем, сурок сам себе враг не зашибать бабки за участие в ЛЧ? тут скорее шиза какая-то просто, что будет Лобановский еще, а на деле, к сожалению, феномены часто не рождаются и то повезло что тренер новатор был за небольшие вложения
    dd dent
    online
      dd dent, 03.04.2020 12:51
    +4
    своих воспитанников полно, можно и без больших бабок обойтись в принципе, аякс как например, а вместо этого черти шо
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 03.04.2020 12:55
    +3
    у Ворсклы финансирование лучше?) в Зари?) обычные бредни карманного "журналиста") Рябоконь посильнее будет....Шаран))
    andreypoltava234
      andreypoltava234, 03.04.2020 12:58
    +2
    назначают карманных "тренеров"..чтобы не выносить какой-то сор из избы.....офф-шоры..отмывание грязного бабла..как версия....это же очевидно...
    kvv1404
    online
      kvv1404, 03.04.2020 12:42
    +2
    А яка різниця вболівальнику який паспорт у гравця,якщо він ГРАЄ і команда ГРАЄ. А коли поставлені завдання на сезон систематично не виконуються ,а головне відсутня ГРА команди і не видно перспективи її покращення, то тут і з українським паспортом,і з парагвайським і взагалі без паспорту буде гравець все одно!
    dd dent
    online
      dd dent, 03.04.2020 14:16
    +1
    zac1310, 03.04.2020 14:10
    это точно... и "нэтерплячка" у Суркиса проблема
    какая уж теперь то нетерплячка учитывая что сурок выгонял за 1-2 матчей неудачных, а сейчас то хац сидел без результатов, теперь миха неизвестно на ск застрял, при том что сомнительно что дк вдруг начнет блистать, особенно после позорного выступления в ЛЕ, увы.
    dd dent
    online
      dd dent, 06.04.2020 12:09
    0
    zac1310, 03.04.2020 16:32
    в данном случае нетерплячка не о том, долго или нет "сидит" на своём месте какой-то тренер - Суркис должен решить, или ставка на молодых - и тогда в состав молодых воспитанников ДК, с небольшим костяком из опытных, тогда готовность терпеть года 2-3 падение результатов, потом может будет отдача, или путь металлиста (португальских клубов) тогда карт-бланш Красникову, и тоже скорей всегочуток потерпеть, не пороть горячку. Вот я о чем.
    угу, в итоге красников как мертвому припарка в дк, миха гений тренерского цеха тоже понабиравший кучу непонятных игроков, а потом от них же морозится ... короче пока системного подхода не будет, продолжится х**ня непонятно когда лугуано какое-то сельское уже обыграть не могут
    zac1310
    online
      zac1310, 03.04.2020 16:32
    0
    dd dent, 03.04.2020 14:16
    какая уж теперь то нетерплячка учитывая что сурок выгонял за 1-2 матчей неудачных, а сейчас то хац сидел без результатов, теперь миха неизвестно на ск застрял, при том что сомнительно что дк вдруг начнет блистать, особенно после позорного выступления в ЛЕ, увы.
    в данном случае нетерплячка не о том, долго или нет "сидит" на своём месте какой-то тренер - Суркис должен решить, или ставка на молодых - и тогда в состав молодых воспитанников ДК, с небольшим костяком из опытных, тогда готовность терпеть года 2-3 падение результатов, потом может будет отдача, или путь металлиста (португальских клубов) тогда карт-бланш Красникову, и тоже скорей всегочуток потерпеть, не пороть горячку. Вот я о чем.
    zac1310
    online
      zac1310, 03.04.2020 14:08
    0
    andreypoltava234, 03.04.2020 12:55
    у Ворсклы финансирование лучше?) в Зари?) обычные бредни карманного "журналиста") Рябоконь посильнее будет....Шаран))
    ... да не только в деньгах дело... ИМС надо определяться с вектором развития, по-хорошему...