ОФІЦІЙНО. Всі футбольні змагання в Україні призупинені

Рішення виконкому УАФ вступає в силу з 18 березня

ОФІЦІЙНО. Всі футбольні змагання в Україні призупинені
© Всі футбольні змагання в Україні призупинені

Виконавчий комітет Української асоціації футболу прийняв рішення про призупинення всіх футбольних змагань на території країни.

На виконання постанов Кабінету Міністрів України, Виконком УАФ прийняв рішення зобов'язати відповідних організаторів змагань в період з 18 березня 2020 року призупинити проведення всіх змагань.

У число призупинених потрапили турніри УПЛ, Кубка України, U-21 і U-19 УПЛ, ПФЛ, Вищої ліги чемпіонату України серед жіночих команд і Екстра-ліги, Кубка України з футзалу, ДЮФЛ, футзальних дитячо-юнацьких змагань і змагань серед команд у всіх вікових категоріях, всіх змагань з футболу та футзалу обласного, районного та міського рівня.

Раніше на засіданні УЄФА було прийнято рішення, що Євро-2020 переноситься на літо 2021 року через пандемію коронавірусу.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Українська асоціація футболу

(14 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    dgurkis
    online
      dgurkis, 18.03.2020 08:04
    0
    Dozor, 17.03.2020 21:04
    5 лет войны и множество унесённых жизней наших ребят это не повод , остановить все развлечения, бары , клубы , рестораны и тд, другое дело вирус ...
    На войне наша элита зарабатывает, а тут печалька - убытки огромные... Хотя у них есть надежда пенсинный фонд разгрузить...
    comentraktor
      comentraktor, 18.03.2020 07:53
    +1
    Хреново, я на Чукре нормально подымаю...
    Seafarer
      Seafarer, 18.03.2020 01:45
    0
    Sport.ua чем заниматься будете?))
    Милитаризм сейчас в теме, подсказую
    Анатолий Власович
      Анатолий Власович, 17.03.2020 22:11
    +1
    vova, 17.03.2020 22:02
    урааа зоря в ЛЧ ждем хорошего результата
    Заря квалификацию ЛЕ не прошла, а ты её в ЛЧ сватаешь.
    vova
      vova, 17.03.2020 22:02
    -8
    урааа зоря в ЛЧ ждем хорошего результата
    8number
    online
      8number, 17.03.2020 21:53
    +8
    Ну sports.ua могут ретро шлаком затарить или о том как Влада Седан попукать сходила - и зрителей меньше не станет . (первые 14 дней). А чё нам, вболiвальникам делать? А воду сливать !
    DK1961
      DK1961, 17.03.2020 21:06
    +3
    Желаю всем здоровья и до встречи в новой реальности (ПОСЛЕ эпидемии). Как то пусто становится везде...
    Dozor
      Dozor, 17.03.2020 21:04
    -4
    5 лет войны и множество унесённых жизней наших ребят это не повод , остановить все развлечения, бары , клубы , рестораны и тд, другое дело вирус ...
    Mr.Frost
    online
      Mr.Frost, 17.03.2020 20:47
    +3
    Aleks04, 17.03.2020 20:32
    Ну звичайно, для Металіста краще. Зря надеешься на этот Металл-1925, не выйдут они в УПЛ, средств нету
    До чого ви це тут пишете? Це стаття про МХ 1925? Чи просто натура така аби в чужу душу нагадити?
    Aleks04
    online
      Aleks04, 17.03.2020 20:32
    -5
    Mr.Frost, 17.03.2020 19:34
    Ключове слово "ПРИЗУПИНЕНО" - і це вірно! Це набагато краще ніж завершено, бо буде багато судових справ і т.ін.
    Ну звичайно, для Металіста краще. Зря надеешься на этот Металл-1925, не выйдут они в УПЛ, средств нету
    grifon
      grifon, 17.03.2020 19:51
    -1
    а для шахти печаль, а то майже ЛЄ виграли
    Alex_Romanov
      Alex_Romanov, 17.03.2020 19:49
    -12
    Коментар згорнуто. Показати
    Mr.Frost, 17.03.2020 19:34
    Ключове слово "ПРИЗУПИНЕНО" - і це вірно! Це набагато краще ніж завершено, бо буде багато судових справ і т.ін.
    Для Карпат и Динамо конечно краще ахаха
    Mr.Frost
    online
      Mr.Frost, 17.03.2020 19:34
    +16
    Ключове слово "ПРИЗУПИНЕНО" - і це вірно! Це набагато краще ніж завершено, бо буде багато судових справ і т.ін.
    BekXan
      BekXan, 17.03.2020 19:22
    +16
    dgurkis, 17.03.2020 19:20
    Фейк или правда? Може кроты спецом воду мутят шоб нас с ЛЧ выкинуть? Вон наши браты бялярусы играть собираютс!
    Какой нафиг фейк?Если Ворскла ещё до оглашения ушла на карантин !
    dgurkis
    online
      dgurkis, 17.03.2020 19:20
    -24
    Фейк или правда? Може кроты спецом воду мутят шоб нас с ЛЧ выкинуть? Вон наши браты бялярусы играть собираютс!
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 17.03.2020 19:02
    +32
    Ну , это уже было заранее известно . Просто сказали официально .
    Надеемся что в апреле футбол вернётся . Всем здоровья !
    jekаfunny
    online
      jekаfunny, 17.03.2020 19:02
    +32
    Ну , это уже было заранее известно . Просто сказали официально .
    Надеемся что в апреле футбол вернётся . Всем здоровья !
    Mr.Frost
    online
      Mr.Frost, 17.03.2020 19:34
    +16
    Ключове слово "ПРИЗУПИНЕНО" - і це вірно! Це набагато краще ніж завершено, бо буде багато судових справ і т.ін.
    BekXan
      BekXan, 17.03.2020 19:22
    +16
    dgurkis, 17.03.2020 19:20
    Фейк или правда? Може кроты спецом воду мутят шоб нас с ЛЧ выкинуть? Вон наши браты бялярусы играть собираютс!
    Какой нафиг фейк?Если Ворскла ещё до оглашения ушла на карантин !
    8number
    online
      8number, 17.03.2020 21:53
    +8
    Ну sports.ua могут ретро шлаком затарить или о том как Влада Седан попукать сходила - и зрителей меньше не станет . (первые 14 дней). А чё нам, вболiвальникам делать? А воду сливать !
    DK1961
    online
      DK1961, 17.03.2020 21:06
    +3
    Желаю всем здоровья и до встречи в новой реальности (ПОСЛЕ эпидемии). Как то пусто становится везде...
    Mr.Frost
    online
      Mr.Frost, 17.03.2020 20:47
    +3
    Aleks04, 17.03.2020 20:32
    Ну звичайно, для Металіста краще. Зря надеешься на этот Металл-1925, не выйдут они в УПЛ, средств нету
    До чого ви це тут пишете? Це стаття про МХ 1925? Чи просто натура така аби в чужу душу нагадити?
    comentraktor
      comentraktor, 18.03.2020 07:53
    +1
    Хреново, я на Чукре нормально подымаю...
    Анатолий Власович
      Анатолий Власович, 17.03.2020 22:11
    +1
    vova, 17.03.2020 22:02
    урааа зоря в ЛЧ ждем хорошего результата
    Заря квалификацию ЛЕ не прошла, а ты её в ЛЧ сватаешь.
    dgurkis
    online
      dgurkis, 18.03.2020 08:04
    0
    Dozor, 17.03.2020 21:04
    5 лет войны и множество унесённых жизней наших ребят это не повод , остановить все развлечения, бары , клубы , рестораны и тд, другое дело вирус ...
    На войне наша элита зарабатывает, а тут печалька - убытки огромные... Хотя у них есть надежда пенсинный фонд разгрузить...
    Seafarer
      Seafarer, 18.03.2020 01:45
    0
    Sport.ua чем заниматься будете?))
    Милитаризм сейчас в теме, подсказую