ЧС-2020 з біатлону. Одиночна змішана естафета. Текстова трансляція

Слідкуйте за текстовою трансляцією гонки чемпіонату світу

ЧС-2020 з біатлону. Одиночна змішана естафета. Текстова трансляція
© Український біатлон

У четвер, 20 лютого, в італійському Антхольці в рамках чемпіонату світу з біатлону відбудеться одиночна змішана естафета.

Пропонуємо ознайомитися зі стартовими номерами українців.

5-1.  Анастасія Меркушина
5-2.  Дмитро Підручній

Повний стартовий лист тут

Sport.ua проведе текстову трансляцію гонки. Початок о 16:15 за Києвом.

 

📺 Відеотрансляція

 

Біатлонний сезон-2019/20: розклад, анонси, трансляції, результати

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(12 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 20.02.2020 17:00
    0
    Мне было понятно после первой лежки Пидручного, что выше 6-го мы не поднимемся.
    Как и говорил Надо было ставить Пидгрушную!
    alekos59
      alekos59, 20.02.2020 16:53
    -1
    Al Zolo, 20.02.2020 16:45
    ток женская эстафета-малый медальный шанс больше-ничего
    Ху ху не хо хо ???
    Roma Ukraine
      Roma Ukraine, 20.02.2020 16:52
    +1
    наші програли цю гонку ще вчора коли поставили тихохода Меркушину боротися з елітою біатлону. Підручному нічого не залишалося як ризикувати щоб підтягнутися. Не розумію чому не поставили Підгрушну чи Джиму. Меркушина може боротися в міксті лише на кубку світу де еліта на цю гонку виставляє третій склад.
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:51
    0
    Нет словвввв(((((итальшки с кругом и на. На больше патронов потратили так намм15 секунд привезли...не скорости не стрельбы,всех на кубок айбьюююююю
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:47
    +3
    Ещё один чемпион мира бляяяя.....,теперь ребята тренера скажут у нас пик формы в
    Придет. На чемпионат Европе где все второй состав привезут, а мы основу ,пару медалей возьмём и будут нам сказки рассказывать))))))
    Al Zolo
      Al Zolo, 20.02.2020 16:45
    -1
    ток женская эстафета-малый медальный шанс больше-ничего
    znahar
      znahar, 20.02.2020 16:45
    -4
    не пойму зачем этого говнострела пидручного ставят на эстафеты. он не стрелять не может, и бежит будто у него 109 кг говна в штанах
    unforgiven Den
    online
      unforgiven Den, 20.02.2020 16:44
    0
    Шо он творит
    Vitaliy Korets
      Vitaliy Korets, 20.02.2020 16:41
    +1
    Зараз Підручний буде нестись і зловить коло.
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:38
    +4
    Ума не хватило поставить джимууууу,на пробежали индивидуалка на тут скорость нужна тут все быстро не скорости сссссука не стрельбыы
    Сергей Соколов
      Сергей Соколов, 20.02.2020 16:37
    +5
    Maks7777, 20.02.2020 16:32
    Меркушина сейчас ещё секунд 20 привезет ,теперь Дима нас тянет а она как будто лыжи нее намазалааа((Джима сейчас скоростью норммммммм почему ее не поставитььь
    Это большая загадка. Есть Лена и Джима которые бы спокойно пробежали.
    А Меркушина на каждом своем этапе +30 ногами, еще и стрельба с ошибками.
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:37
    +3
    важливо Меркушиній зараз не кинутися навздогін)))) Коментатор запалює)))
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:37
    +1
    Как будто лыжи не смазкой, а салом намазали , денег на смазку нет Брынзак Все украллллллл
    oleksan751
      oleksan751, 20.02.2020 16:36
    +1
    Ну хорошо, кроме того факта, что у нее папик и мамик типа нев..бенные тренеры - за какие еще пряники ставить такую улитку на ЧМ? По блату?
    Andy Chak
      Andy Chak, 20.02.2020 16:36
    0
    сука косорила, вже 30с., позорниця грьобана - ні швидкості, ні стрільби, бля!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:36
    +2
    все похєрила. ну і тренерам "респект" вибрали найповільнішу з чотирьох
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:35
    0
    Ещё черепаха и мажетттттттттт,ууууужасссссс .......
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:34
    0
    ну не черепаха?
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:34
    0
    Куклина самая медленная из рашки привозит Меркушиной ужасссс(((((
    oleksan751
      oleksan751, 20.02.2020 16:33
    0
    unforgiven Den, 20.02.2020 16:32
    Щас чучундра всё похерит
    ))
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:18
    +6
    Меркушина на першу стрільбу навіть в двадцятці не приїде. Ото ракета)))
    Сергей Соколов
      Сергей Соколов, 20.02.2020 16:37
    +5
    Maks7777, 20.02.2020 16:32
    Меркушина сейчас ещё секунд 20 привезет ,теперь Дима нас тянет а она как будто лыжи нее намазалааа((Джима сейчас скоростью норммммммм почему ее не поставитььь
    Это большая загадка. Есть Лена и Джима которые бы спокойно пробежали.
    А Меркушина на каждом своем этапе +30 ногами, еще и стрельба с ошибками.
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:38
    +4
    Ума не хватило поставить джимууууу,на пробежали индивидуалка на тут скорость нужна тут все быстро не скорости сссссука не стрельбыы
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:47
    +3
    Ещё один чемпион мира бляяяя.....,теперь ребята тренера скажут у нас пик формы в
    Придет. На чемпионат Европе где все второй состав привезут, а мы основу ,пару медалей возьмём и будут нам сказки рассказывать))))))
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:37
    +3
    важливо Меркушиній зараз не кинутися навздогін)))) Коментатор запалює)))
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:24
    +3
    ні бігу, ні стрільби. суцільна стидоба
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:36
    +2
    все похєрила. ну і тренерам "респект" вибрали найповільнішу з чотирьох
    dadaali177188
    online
      dadaali177188, 20.02.2020 16:24
    +2
    я не пойму - Меркушина медленно бежит или быстро идёт?
    Roma Ukraine
      Roma Ukraine, 20.02.2020 16:52
    +1
    наші програли цю гонку ще вчора коли поставили тихохода Меркушину боротися з елітою біатлону. Підручному нічого не залишалося як ризикувати щоб підтягнутися. Не розумію чому не поставили Підгрушну чи Джиму. Меркушина може боротися в міксті лише на кубку світу де еліта на цю гонку виставляє третій склад.
    Vitaliy Korets
      Vitaliy Korets, 20.02.2020 16:41
    +1
    Зараз Підручний буде нестись і зловить коло.
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:37
    +1
    Как будто лыжи не смазкой, а салом намазали , денег на смазку нет Брынзак Все украллллллл
    oleksan751
      oleksan751, 20.02.2020 16:36
    +1
    Ну хорошо, кроме того факта, что у нее папик и мамик типа нев..бенные тренеры - за какие еще пряники ставить такую улитку на ЧМ? По блату?
    unforgiven Den
    online
      unforgiven Den, 20.02.2020 16:32
    +1
    Щас чучундра всё похерит
    Persian
      Persian, 20.02.2020 16:25
    +1
    Ну как и предвидилось Меркушина очень много ногами проигрывает....
    euro2012_za_2012euro
    online
      euro2012_za_2012euro, 20.02.2020 17:00
    0
    Мне было понятно после первой лежки Пидручного, что выше 6-го мы не поднимемся.
    Как и говорил Надо было ставить Пидгрушную!
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:51
    0
    Нет словвввв(((((итальшки с кругом и на. На больше патронов потратили так намм15 секунд привезли...не скорости не стрельбы,всех на кубок айбьюююююю
    unforgiven Den
    online
      unforgiven Den, 20.02.2020 16:44
    0
    Шо он творит
    Andy Chak
    online
      Andy Chak, 20.02.2020 16:36
    0
    сука косорила, вже 30с., позорниця грьобана - ні швидкості, ні стрільби, бля!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maks7777
    online
      Maks7777, 20.02.2020 16:35
    0
    Ещё черепаха и мажетттттттттт,ууууужасссссс .......
    dudigo78
    online
      dudigo78, 20.02.2020 16:34
    0
    ну не черепаха?