ФОТО ДНЯ. Неймар пофарбувався в рожевий колір

Бразильський форвард ПСЖ кардинально змінив зовнішність

ФОТО ДНЯ. Неймар пофарбувався в рожевий колір
© ФК ПСЖ. Неймар

27-річний форвард ПСЖ і збірної Бразилії Неймар вийшов на матч 22-го туру чемпіонату Франції проти «Монпельє» (5:0) в новому образі. Неймар пофарбував волосся в яскраво-рожевий колір, чим здивував своїх шанувальників.

У ворота «Монпельє» Неймар не забив, але відзначився однією результативною передачею.

У поточному сезоні Неймар провів за ПСЖ 18 матчів у всіх турнірах, де забив 15 м'ячів і віддав 10 результативних передач.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — ФК ПСЖ

(9 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    УАФ– М а ф і я!
    online
      УАФ– М а ф і я!, 02.02.2020 15:54
    -2
    Predator, 02.02.2020 08:32
    Вот вы пишите клоун. А на самом деле то вы клоуны, которые сидят на диване и ни хера в этой жизни не добились да ещё получаете мизерную зарплату. Когда Неймар в то время получает миллионы, трахает баб каждый день каких захочет. Короче живёт в свое удовольствие
    И красив вролосы в розовый цвет, как гомосек. Кстати, и футболист он так себе. Он больше напоминает капризную плаксу
    УАФ– М а ф і я!
    online
      УАФ– М а ф і я!, 02.02.2020 15:52
    0
    Billy Milligan, 02.02.2020 10:11
    Епта, а тут в комментах часть из членов жури "Модный приговор" с Вячеславом Зайцевым собрались что ли? Или Неймар вас заставляет волосы красить?
    Та нет, просто если эту фотку выложили на всеобщее обозрение, мы имеем право высказать свое мнение по поводу увиденного
    Dfs2262ar
      Dfs2262ar, 02.02.2020 13:47
    +1
    Дибил
    JulikoB
    online
      JulikoB, 02.02.2020 13:29
    -1
    Он скорее всего гомосек. У них у всех психика нарушена.
    karaim2011
      karaim2011, 02.02.2020 10:28
    +1
    Та що ви на нього накинулись?)
    Я думаю він просто проспорив.
    Billy Milligan
      Billy Milligan, 02.02.2020 10:11
    +1
    Епта, а тут в комментах часть из членов жури "Модный приговор" с Вячеславом Зайцевым собрались что ли? Или Неймар вас заставляет волосы красить?
    Trollface
    online
      Trollface, 02.02.2020 09:13
    -1
    Баба есть Баба.
    Golhrenshtanga
      Golhrenshtanga, 02.02.2020 08:53
    0
    Predator, 02.02.2020 08:32
    Вот вы пишите клоун. А на самом деле то вы клоуны, которые сидят на диване и ни хера в этой жизни не добились да ещё получаете мизерную зарплату. Когда Неймар в то время получает миллионы, трахает баб каждый день каких захочет. Короче живёт в свое удовольствие
    И таких как ты трахает
    Predator
      Predator, 02.02.2020 08:32
    -5
    Вот вы пишите клоун. А на самом деле то вы клоуны, которые сидят на диване и ни хера в этой жизни не добились да ещё получаете мизерную зарплату. Когда Неймар в то время получает миллионы, трахает баб каждый день каких захочет. Короче живёт в свое удовольствие
    dgurkis
    online
      dgurkis, 02.02.2020 06:43
    0
    Справжній дровосік! Тьху, як світ таку наволоту витримує?
    Kovalenkobrevno
      Kovalenkobrevno, 02.02.2020 00:22
    +1
    Voxa Hvedyk, 02.02.2020 00:10
    Клоун!!!
    Почему?
    Maradona
    online
      Maradona, 02.02.2020 00:15
    +2
    Та хоч у помаранчевий, вам не пох?
    Voxa Hvedyk
      Voxa Hvedyk, 02.02.2020 00:10
    -1
    Клоун!!!
    Zport.
      Zport., 01.02.2020 23:51
    +1
    А за футболку с Коби и №24 Respect
    Tasha19
      Tasha19, 01.02.2020 23:31
    +2
    Сейчас такое время что и подобные прически никого не удивляют)
    mb_cdi
    online
      mb_cdi, 01.02.2020 23:05
    -3
    Хоть красься...хоть не красься...МЕССИ ТОЛЬКО ОДИН!
    Skillz
      Skillz, 01.02.2020 22:53
    -1
    когда Неймар покрасился в белый, обезьяна тайсогнида тоже покрасилась в белый. Ждемс розовой плаксивой тайсониды.
    Leo Leo
    online
      Leo Leo, 01.02.2020 22:48
    +4
    У Вани Редкача увидел..
    УАФ– М а ф і я!
    online
      УАФ– М а ф і я!, 01.02.2020 22:47
    -1
    І куди ото воно?
    Voolf
      Voolf, 01.02.2020 22:37
    0
    Ушлепок есть ушлепок, прическа не поможет
    Leo Leo
    online
      Leo Leo, 01.02.2020 22:48
    +4
    У Вани Редкача увидел..
    Maradona
    online
      Maradona, 02.02.2020 00:15
    +2
    Та хоч у помаранчевий, вам не пох?
    Tasha19
    online
      Tasha19, 01.02.2020 23:31
    +2
    Сейчас такое время что и подобные прически никого не удивляют)
    Dfs2262ar
      Dfs2262ar, 02.02.2020 13:47
    +1
    Дибил
    karaim2011
      karaim2011, 02.02.2020 10:28
    +1
    Та що ви на нього накинулись?)
    Я думаю він просто проспорив.
    Billy Milligan
      Billy Milligan, 02.02.2020 10:11
    +1
    Епта, а тут в комментах часть из членов жури "Модный приговор" с Вячеславом Зайцевым собрались что ли? Или Неймар вас заставляет волосы красить?
    Kovalenkobrevno
      Kovalenkobrevno, 02.02.2020 00:22
    +1
    Voxa Hvedyk, 02.02.2020 00:10
    Клоун!!!
    Почему?
    Zport.
      Zport., 01.02.2020 23:51
    +1
    А за футболку с Коби и №24 Respect
    УАФ– М а ф і я!
    online
      УАФ– М а ф і я!, 02.02.2020 15:52
    0
    Billy Milligan, 02.02.2020 10:11
    Епта, а тут в комментах часть из членов жури "Модный приговор" с Вячеславом Зайцевым собрались что ли? Или Неймар вас заставляет волосы красить?
    Та нет, просто если эту фотку выложили на всеобщее обозрение, мы имеем право высказать свое мнение по поводу увиденного
    Golhrenshtanga
    online
      Golhrenshtanga, 02.02.2020 08:53
    0
    Predator, 02.02.2020 08:32
    Вот вы пишите клоун. А на самом деле то вы клоуны, которые сидят на диване и ни хера в этой жизни не добились да ещё получаете мизерную зарплату. Когда Неймар в то время получает миллионы, трахает баб каждый день каких захочет. Короче живёт в свое удовольствие
    И таких как ты трахает
    dgurkis
    online
      dgurkis, 02.02.2020 06:43
    0
    Справжній дровосік! Тьху, як світ таку наволоту витримує?
    Voolf
      Voolf, 01.02.2020 22:37
    0
    Ушлепок есть ушлепок, прическа не поможет
    Evgene Boykinyuk
    online