Карлос САМБРАНО: «В Динамо завжди міняють іноземців, а не українців»

Перуанський захисник пояснив, чому він не потрібен київському клубу

Карлос САМБРАНО: «В Динамо завжди міняють іноземців, а не українців»
© ФК Динамо Київ. Карлос Самбрано
30-річний перуанський захисник київського «Динамо» Карлос Самбрано поскаржився на те, що українському клубу не потрібні послуги футболістів-легіонерів.
 
«У будь-якій ситуації в «Динамо» міняють іноземця, а не українця. У мене в Києві є товариш-хорват (мається на увазі 30-річний Йосип Піварич — прим. ред.). Він грав у фіналі чемпіонату світу! Але зараз він в «Динамо» теж грає у другій команді. Ми могли б спокійно принести багато користі «Динамо», але наші послуги їм не потрібні. Ось так ...» — зазначив Самбрано.
 
Контракт Самбрано належить «Динамо» з січня 2018-го року після переходу з казанського «Рубіна» в якості вільного агента.
 
Раніше повідомлялося, що Самбрано перейде в аргентинський клуб «Бока Хуніорс» в якості вільного агента.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — dynamo.kiev.ua

(9 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    zac1310
    online
      zac1310, 28.01.2020 09:41
    0
    Vgfxdr Jgvv, 25.01.2020 18:20
    Ну и что что меняют, сам то хоть бы раз на поле вышел. Интересно тренерский штаб и правда такие бараны что идут себе в ущерб и не выпускают игроков или там все же такие игроки. Странно ещё, кстати, что ж никто не возжелал купить финалиста ЧМ, явно ж стоимость не велика была коль он в дубле
    такие в ДК профильные специалисты (те, что продают) наверное
    Vgfxdr Jgvv
      Vgfxdr Jgvv, 25.01.2020 18:20
    +1
    Ну и что что меняют, сам то хоть бы раз на поле вышел. Интересно тренерский штаб и правда такие бараны что идут себе в ущерб и не выпускают игроков или там все же такие игроки. Странно ещё, кстати, что ж никто не возжелал купить финалиста ЧМ, явно ж стоимость не велика была коль он в дубле
    zac1310
    online
      zac1310, 24.01.2020 16:32
    0
    Zport., 24.01.2020 15:02
    Думаешь Михайличенко не знает английский? Он в Европе поиграл столько, что ты в шоке будешь как узнаешь
    и что это меняет? Он как был человеком, носящим конспекты за метром, так и не вырос. Его называли любимым цчеником великого ВВЛ, но почему? Он никогда не противоречил и был покладист. Я считаю, что даже Блохин больше тренер, он хотя бы хороший мотиватор
    ares10
      ares10, 24.01.2020 15:05
    0
    zac1310, 24.01.2020 14:39
    Ну, а брать зачем было? Если даже шанса не давали? Дилема-дилем
    С Пиваричем какраз всё понятно- в то время, как он был травмирован в основу попал Миколенко, который и выкинул Йосипа из основы. Можно, конечно, было давать Пиваричу иногда играть, но "то такэ"
    Это вопросы к ДК-овскому менеджменту, к его неумению определиться хоть как-то с вектором развития. А возможно к тем, кто подписал этот контракт (
    Пиварич був запасним в Хорватії його заслуг в сріблі майже немає. От грає легіонер Кадар в центрі захисту і які вражання від його гри? І Кензьора щось перестав прогресувати.
    Zport.
      Zport., 24.01.2020 15:02
    0
    serge_kr, 24.01.2020 14:37
    Потому что местные физруки даже языков иностранных не знают!
    Думаешь Михайличенко не знает английский? Он в Европе поиграл столько, что ты в шоке будешь как узнаешь
    Рома Кол
      Рома Кол, 24.01.2020 14:47
    -2
    Президент отмороженый просто! Покупает игроков чтоб они на банке сидели!
    Andrii Stadnyk
      Andrii Stadnyk, 24.01.2020 14:45
    +5
    serge_kr, 24.01.2020 14:37
    Потому что местные физруки даже языков иностранных не знают!
    Аби ляпнути? Теперішній тренер ДК свого часу досить довго грав в Шотландії, а до того рік в Італії. Думаю, як мінімум, англійською може спілкуватися.
    zac1310
    online
      zac1310, 24.01.2020 14:39
    +2
    Ну, а брать зачем было? Если даже шанса не давали? Дилема-дилем
    С Пиваричем какраз всё понятно- в то время, как он был травмирован в основу попал Миколенко, который и выкинул Йосипа из основы. Можно, конечно, было давать Пиваричу иногда играть, но "то такэ"
    Это вопросы к ДК-овскому менеджменту, к его неумению определиться хоть как-то с вектором развития. А возможно к тем, кто подписал этот контракт (
    serge_kr
    online
      serge_kr, 24.01.2020 14:37
    -3
    Потому что местные физруки даже языков иностранных не знают!
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 24.01.2020 14:11
    0
    Если наши сильнее играть будут наши, хоть ты Пеле или Марадона
    VVV
    online
      VVV, 24.01.2020 14:07
    +7
    З цим навіть не посперечаєшся
    VVV
    online
      VVV, 24.01.2020 14:07
    +7
    З цим навіть не посперечаєшся
    Andrii Stadnyk
      Andrii Stadnyk, 24.01.2020 14:45
    +5
    serge_kr, 24.01.2020 14:37
    Потому что местные физруки даже языков иностранных не знают!
    Аби ляпнути? Теперішній тренер ДК свого часу досить довго грав в Шотландії, а до того рік в Італії. Думаю, як мінімум, англійською може спілкуватися.
    zac1310
    online
      zac1310, 24.01.2020 14:39
    +2
    Ну, а брать зачем было? Если даже шанса не давали? Дилема-дилем
    С Пиваричем какраз всё понятно- в то время, как он был травмирован в основу попал Миколенко, который и выкинул Йосипа из основы. Можно, конечно, было давать Пиваричу иногда играть, но "то такэ"
    Это вопросы к ДК-овскому менеджменту, к его неумению определиться хоть как-то с вектором развития. А возможно к тем, кто подписал этот контракт (
    Vgfxdr Jgvv
      Vgfxdr Jgvv, 25.01.2020 18:20
    +1
    Ну и что что меняют, сам то хоть бы раз на поле вышел. Интересно тренерский штаб и правда такие бараны что идут себе в ущерб и не выпускают игроков или там все же такие игроки. Странно ещё, кстати, что ж никто не возжелал купить финалиста ЧМ, явно ж стоимость не велика была коль он в дубле
    zac1310
    online
      zac1310, 28.01.2020 09:41
    0
    Vgfxdr Jgvv, 25.01.2020 18:20
    Ну и что что меняют, сам то хоть бы раз на поле вышел. Интересно тренерский штаб и правда такие бараны что идут себе в ущерб и не выпускают игроков или там все же такие игроки. Странно ещё, кстати, что ж никто не возжелал купить финалиста ЧМ, явно ж стоимость не велика была коль он в дубле
    такие в ДК профильные специалисты (те, что продают) наверное
    zac1310
    online
      zac1310, 24.01.2020 16:32
    0
    Zport., 24.01.2020 15:02
    Думаешь Михайличенко не знает английский? Он в Европе поиграл столько, что ты в шоке будешь как узнаешь
    и что это меняет? Он как был человеком, носящим конспекты за метром, так и не вырос. Его называли любимым цчеником великого ВВЛ, но почему? Он никогда не противоречил и был покладист. Я считаю, что даже Блохин больше тренер, он хотя бы хороший мотиватор
    ares10
      ares10, 24.01.2020 15:05
    0
    zac1310, 24.01.2020 14:39
    Ну, а брать зачем было? Если даже шанса не давали? Дилема-дилем
    С Пиваричем какраз всё понятно- в то время, как он был травмирован в основу попал Миколенко, который и выкинул Йосипа из основы. Можно, конечно, было давать Пиваричу иногда играть, но "то такэ"
    Это вопросы к ДК-овскому менеджменту, к его неумению определиться хоть как-то с вектором развития. А возможно к тем, кто подписал этот контракт (
    Пиварич був запасним в Хорватії його заслуг в сріблі майже немає. От грає легіонер Кадар в центрі захисту і які вражання від його гри? І Кензьора щось перестав прогресувати.
    Zport.
      Zport., 24.01.2020 15:02
    0
    serge_kr, 24.01.2020 14:37
    Потому что местные физруки даже языков иностранных не знают!
    Думаешь Михайличенко не знает английский? Он в Европе поиграл столько, что ты в шоке будешь как узнаешь
    Trasher311987
    online
      Trasher311987, 24.01.2020 14:11
    0
    Если наши сильнее играть будут наши, хоть ты Пеле или Марадона