Микола БАЛАКІН: «Усі вважають, що судді — сліпі хабарники»

Український арбітр сподівається, що з часом цей стереотип зміниться

Микола БАЛАКІН: «Усі вважають, що судді — сліпі хабарники»
© УАФ. Микола Балакін
30-річний український арбітр Микола Балакін поділився думкою про особливості своєї роботи.
 
- Робота повинна приносити задоволення. Чи отримуєте зараз кайф від суддівства?
- Коли після матчу ми заходимо в роздягальню, кажу: «Хлопці, як ви вважаєте, всі рішення були правильними?» Якщо говорять: «Так, все добре», то це кайф.
 
Один відомий журналіст теж питав мене: «У вас така зарплата зараз, вас всі не люблять, постійно критикують. Яка нормальна людина захоче так працювати?» Відповів йому: «Поки ви не спробуєте, ви не зрозумієте». Я залишаюся у футболі, тренуюся.
 
А судити в Європі — взагалі одне задоволення. Там інше ставлення до суддів. Подивіться, як наші футболісти поводяться з нами і як за кордоном.
 
- Як люди реагують, коли дізнаються, що ви арбітр?
- Нікому не кажу, що я суддя. Знаю, якою буде реакція. У нас не дуже хороша репутація. Всі вважають, що ми хабарники, сліпі, щось там придумуємо. Приїхав до вас на зустріч на тролейбусі. У мене немає машини.
 
Грошей так багато, що навіть не знаю, куди витрачати (для тих, у кого немає почуття гумору — це сарказм). Дуже хочеться змінити цей стереотип. Сподіваємося, VAR в цьому допоможе.
 
Я був би радий, коли закінчу судити, щоб про мене говорили: «Він реально хороший арбітр». Це було б великим щастям. Більше мені нічого не треба — ані грошей, ані айфонів або дорогих машин. Тільки щоб батьки і дитина були здорові.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Трибуна

(6 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    zzg77
    online
      zzg77, 25.12.2019 18:53
    +1
    И ведь правильно считают! Именно наши судьи взяточники, именно наши!!!
    14sergey1953
      14sergey1953, 25.12.2019 14:15
    +1
    Этот судья, полностью потерял совесть, хотя наверное у него ее и небыло. Таких судьев, уничтожать надо.
    Kassandra
      Kassandra, 25.12.2019 12:56
    +4
    Человеку, которому не стыдно за свою так называемую "работу", нечего скрывать свою профессию и работу от друзей и знакомых в компании... И не надо прикрываться всеми судьми для оценки СВОЕЙ так называемой работы! Вопрос только времени когда этот "сучий сын" попадется на горячем... Время все ставит на свои места... Пока позагорай на солнышке и отдохни на "честно"заработанные в отпуске... Мы следим за тобой, продажный судьишко! Желаю в ближайешее время отсудить тебе международный матч, например, в Колумбии, там быстро бы тебе рассказали о жизни... )))
    Александр Домащенко
      Александр Домащенко, 25.12.2019 12:52
    +4
    К большому сожалению, свою репутацию украинские судьи заслужили.
    И исправить что-то будет очень сложно, даже если они захотят это сделать, в чем я сомневаюсь.
    Видимо, начинать нужно с руководства судейского корпуса.
    Но кто же начнет?
    А если в других странах отношение к судьям другое, стало быть, Николай, там судьи другие.
    byrjyi
      byrjyi, 25.12.2019 12:37
    +4
    Ему самому не смешно, особенно после матча Днепр1 - Александрия. Я считаю, что такому, как Балакин свисток в принципе нельзя давать. Здесь только одно - На воре шапка горит, никак иначе это интервью нельзя расценивать.
    axylinam
    online
      axylinam, 25.12.2019 12:27
    +2
    Балакин- у тебя спинка не чешется-крылышки не растут? мало того что взяточники. так ещё и ставочники на всякие хитрые события типа пенальти и красные карточки с большими коэффициентами
    Kassandra
      Kassandra, 25.12.2019 12:56
    +4
    Человеку, которому не стыдно за свою так называемую "работу", нечего скрывать свою профессию и работу от друзей и знакомых в компании... И не надо прикрываться всеми судьми для оценки СВОЕЙ так называемой работы! Вопрос только времени когда этот "сучий сын" попадется на горячем... Время все ставит на свои места... Пока позагорай на солнышке и отдохни на "честно"заработанные в отпуске... Мы следим за тобой, продажный судьишко! Желаю в ближайешее время отсудить тебе международный матч, например, в Колумбии, там быстро бы тебе рассказали о жизни... )))
    Александр Домащенко
      Александр Домащенко, 25.12.2019 12:52
    +4
    К большому сожалению, свою репутацию украинские судьи заслужили.
    И исправить что-то будет очень сложно, даже если они захотят это сделать, в чем я сомневаюсь.
    Видимо, начинать нужно с руководства судейского корпуса.
    Но кто же начнет?
    А если в других странах отношение к судьям другое, стало быть, Николай, там судьи другие.
    byrjyi
      byrjyi, 25.12.2019 12:37
    +4
    Ему самому не смешно, особенно после матча Днепр1 - Александрия. Я считаю, что такому, как Балакин свисток в принципе нельзя давать. Здесь только одно - На воре шапка горит, никак иначе это интервью нельзя расценивать.
    axylinam
    online
      axylinam, 25.12.2019 12:27
    +2
    Балакин- у тебя спинка не чешется-крылышки не растут? мало того что взяточники. так ещё и ставочники на всякие хитрые события типа пенальти и красные карточки с большими коэффициентами
    zzg77
    online
      zzg77, 25.12.2019 18:53
    +1
    И ведь правильно считают! Именно наши судьи взяточники, именно наши!!!
    14sergey1953
      14sergey1953, 25.12.2019 14:15
    +1
    Этот судья, полностью потерял совесть, хотя наверное у него ее и небыло. Таких судьев, уничтожать надо.