Ярмоленко - найгірший гравець матчу Вулверхемптон - Вест Хем

Український форвард провів невдалий поєдинок

Ярмоленко - найгірший гравець матчу Вулверхемптон - Вест Хем
© ФК Вест Хем. Андрій Ярмоленко

Вчора «Вест Хем» в 15-му турі АПЛ на виїзді програв «Вулверхемптону» 0:2. Українець Андрій Ярмоленко почав матч в запасі «Вест Хема», і вийшов на заміну на 62 хвилині замість Роберта Снодграсса.

Вдало увійти в гру Ярмоленку не вдалося. У підсумку українець отримав найгіршу оцінку за матч від WhoScored - 5,8. Така ж оцінка і у його партнера по команді Марка Нобла.

У нинішньому сезоні на рахунку Ярмоленка 3 голи і 1 ассист в 14 матчах АПЛ.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — WhoScored

(7 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    vovast
      vovast, 05.12.2019 19:18
    0
    Vbolivalnyk-Peter, 05.12.2019 15:59
    Так ти ж недавно (тоді коли в тебе сови хрюкали) казав, що вживаєш тричі на рік 23 лютого, на Великдень та 9 травня!!!! Щось ти трішки запиз-ся! Треба бути послідовним в своїх тверезих твердженнях!
    неужели еще есть одноклеточные. что отмечают пабедобесие и пабедопурим?
    vovast
      vovast, 05.12.2019 19:16
    0
    digsum, 05.12.2019 15:16
    В том и прикол, если Челси умрет на его место придет 2 новых. Если Барселона умрет, вместо нее останется Эспаньол с Жироной Не в этом ли сила лиги? Ла Лига, в которой ты так уверен, поклубово банкроты от 20 места до 1. Реал, заработав в ЛЧ за 5 лет под 400 млн евро не делал громких трансферов 5 лет, отдавал банковские кредиты. Долги Барселоны 900 млн евро.
    пруфы будут? По поводу долгов? Пока я вижу как бедный атлетико , истратив арбуз денег на красивый стадион покупает за 120 лямов левого и никакого тинейджера, и кстати еще какого-то триппера из тотенхема который потратив тоже арбуз денег на убогенький стадио, лет 5 только продает звезд.
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 05.12.2019 18:25
    +2
    ВВВ, 05.12.2019 16:57
    Блін,не хочу сперечатися,але знайди інші аргументи! Ну ти сам почитай власне-Ярмола креативний гравець,вірніше намагається ним бути,просто техніки не вистачає!!!! Ти це про що?Про креатив,про намагання,про брак техніки? І як це все може бути перевагою одного гравця над іншим?Переваги це техніка,швидкість,дальній сильний удар,вміння бачити поле та віддати загострюючу передачу і т.і а не намагання креативити на полі.На відборі до ЧС 2014 Конопля саме ці дії робив частіше і результативніше за Ярмоленка.Хоча техніка роботи з м*ячем Ярмоленка виглядає ефектніше,але не ефективніше за роботу з м*ячем Коноплі!
    Про шо ти? Конлпля тому і не грає ніде, що його всі читають наперед. Він швидкий, має удар і все. Прохід, пару підскоків з м'ячем, зміщення вправо, навіс, або удар, а там на везіння.
    Я не зазищаю Ярмолу, але Конопля слабенький.
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 05.12.2019 17:46
    +3
    Худший? Бывает.
    Однако настораживает тенденция.
    Это по теме. А мимо темы - это как всегда сема, главред запаса, как обычно зажигает. Врет и не краснеет.
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 16:57
    +1
    DKTheBest2, 05.12.2019 16:42
    Все одно Ярмола креативний гравець, вірніше намагається ним бути, просто техніки не вистачає. А Конопля повністю прогнозований. І діло не в тому. Вони не лідери команди.
    Блін,не хочу сперечатися,але знайди інші аргументи! Ну ти сам почитай власне-Ярмола креативний гравець,вірніше намагається ним бути,просто техніки не вистачає!!!! Ти це про що?Про креатив,про намагання,про брак техніки? І як це все може бути перевагою одного гравця над іншим?Переваги це техніка,швидкість,дальній сильний удар,вміння бачити поле та віддати загострюючу передачу і т.і а не намагання креативити на полі.На відборі до ЧС 2014 Конопля саме ці дії робив частіше і результативніше за Ярмоленка.Хоча техніка роботи з м*ячем Ярмоленка виглядає ефектніше,але не ефективніше за роботу з м*ячем Коноплі!
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 05.12.2019 16:42
    0
    ВВВ, 05.12.2019 16:23
    Ну у Ярмоленка і того ривка не було! Хоча я згоден що з часом Конопля став дуже передбачуваним з його фінтами,але на пчатках,особливо в період 2010-2014 рік Конопля виглядав набагато сильніше,особливо з сильними збірними,ніж Ярмола!!!
    Все одно Ярмола креативний гравець, вірніше намагається ним бути, просто техніки не вистачає. А Конопля повністю прогнозований. І діло не в тому. Вони не лідери команди.
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 16:23
    0
    DKTheBest2, 05.12.2019 16:10
    Та чим там Конопля виділявся? Ривок вздовж боковоі, потім прогнозовано пару поискоків з м'ячем, зміщення вправо і якщо пройде то навісна передача. Коли-не-коли заб'є гол. Ярмоленко хоч гостріше грав і грає. Коли в нього м'яч, то хоч можна очікувати чогось не стандартного, якщо не запутаеться сам в своїх ногах.
    Ну у Ярмоленка і того ривка не було! Хоча я згоден що з часом Конопля став дуже передбачуваним з його фінтами,але на пчатках,особливо в період 2010-2014 рік Конопля виглядав набагато сильніше,особливо з сильними збірними,ніж Ярмола!!!
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 05.12.2019 16:10
    +1
    ВВВ, 05.12.2019 15:41
    Хоч ти не ведись за дурні приколи сьомарахітного!!! До речі він сам визнав що навіть не знає і доказів не має,просто коли йому нема як заперечити чи ратом захотілося мене образити,то згадує про вадо!!! Але то лірика,пиши як знаєш,мені по барабану. Але щодо Коноплі,то в збірній він виглядав набагато сильніше та ефективніше за Ярмолу(одразу пишу що за часів виступів за Дніпро).Тепер Конопля далеко не той,немає і 50% від дніпровського Коноплі.
    Та чим там Конопля виділявся? Ривок вздовж боковоі, потім прогнозовано пару поискоків з м'ячем, зміщення вправо і якщо пройде то навісна передача. Коли-не-коли заб'є гол. Ярмоленко хоч гостріше грав і грає. Коли в нього м'яч, то хоч можна очікувати чогось не стандартного, якщо не запутаеться сам в своїх ногах.
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 16:05
    0
    SEMIRAMID, 05.12.2019 16:00
    WADO-1976!
    Что и когда я признал, что не знаю и каких это доказательств я не имею?
    Называю я тебя Вадо не для того, чтобы обидеть! Просто констатирую твой прежний НИК! У меня раньше был НИК - Informozavr2011.
    Да мені пофіг який був у тебе раніше!!! Я знаю що я свої ніки ніколи не змінював!!! А хто коли і що змінював мені пох!!! Он псіна вже третій нік змінює! За тебе жінка чи родичка може писати.А я на відміну все пиу сам і під власними ніками.Їх у мене два,при цьому один молодший за другий на три роки.А на сайті я з 2007 року,тобто вже 12 років!!! І не роби мене молодшим,я не 1976 року народження.Це навіть не приблизна дата!!!
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 05.12.2019 16:04
    -4
    ВВВ, 05.12.2019 15:45
    А для нього не визнання Ярмоли лідером збірної то вже образа!!! До них не доходить що ніхто ж не пише що Ярмола не вміє грати в футбол!!! Але ж у них секта "голи,очки,секунди",тому вони так і оцінюють гравців!!!
    Я не всегда оцениваю - очки, голы, секунды! Судя по голам, то МанСити дома и Загребское Динамо на равных сыграло с Шахтёром, а по игре англичане и хорваты выглядели на голову выше и сильней! Так как и скромная победа Динамо над Шахтёром в Кубке Украины, а по игре киевское Динамо возило горняков как котят!
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 05.12.2019 16:00
    0
    ВВВ, 05.12.2019 15:41
    Хоч ти не ведись за дурні приколи сьомарахітного!!! До речі він сам визнав що навіть не знає і доказів не має,просто коли йому нема як заперечити чи ратом захотілося мене образити,то згадує про вадо!!! Але то лірика,пиши як знаєш,мені по барабану. Але щодо Коноплі,то в збірній він виглядав набагато сильніше та ефективніше за Ярмолу(одразу пишу що за часів виступів за Дніпро).Тепер Конопля далеко не той,немає і 50% від дніпровського Коноплі.
    WADO-1976!
    Что и когда я признал, что не знаю и каких это доказательств я не имею?
    Называю я тебя Вадо не для того, чтобы обидеть! Просто констатирую твой прежний НИК! У меня раньше был НИК - Informozavr2011.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 05.12.2019 15:59
    0
    nomad, 05.12.2019 15:20
    Не пью до пенсии. Так что по себе не суди.
    Так ти ж недавно (тоді коли в тебе сови хрюкали) казав, що вживаєш тричі на рік 23 лютого, на Великдень та 9 травня!!!! Щось ти трішки запиз-ся! Треба бути послідовним в своїх тверезих твердженнях!
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 15:45
    +1
    nomad, 05.12.2019 15:24
    А где я его сужу? Я с болью констатирую факт, так как всегда с уважением к нему относился, как к игроку. Ты же сам для себя фантазируешь контры, которые сам же тупо придаёшь ганьбе
    А для нього не визнання Ярмоли лідером збірної то вже образа!!! До них не доходить що ніхто ж не пише що Ярмола не вміє грати в футбол!!! Але ж у них секта "голи,очки,секунди",тому вони так і оцінюють гравців!!!
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 05.12.2019 15:42
    -3
    Izi_paramon, 05.12.2019 15:10
    Стоп стоп стоп то есть если после отдельных матчей я хвалю шахтер и обсыраю Динамо то я по твоему фан шахты?
    Да и хотелось бы услышать твой объективный комментарий игр Динамо с Шахтёром на СуперКубок и Кубок Украины!
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 15:41
    +3
    DKTheBest2, 05.12.2019 14:32
    Пробач WADO, але Коноплянка ніколи не був лідером збірної. Зіграв дві-три гри дійсно добре і все. Та після Шеви, як і до нього в збірній України лідера не було.
    І зараз практично лідера немає, можливо Малиновський ним стане.
    Хоч ти не ведись за дурні приколи сьомарахітного!!! До речі він сам визнав що навіть не знає і доказів не має,просто коли йому нема як заперечити чи ратом захотілося мене образити,то згадує про вадо!!! Але то лірика,пиши як знаєш,мені по барабану. Але щодо Коноплі,то в збірній він виглядав набагато сильніше та ефективніше за Ярмолу(одразу пишу що за часів виступів за Дніпро).Тепер Конопля далеко не той,немає і 50% від дніпровського Коноплі.
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 05.12.2019 15:41
    -4
    Izi_paramon, 05.12.2019 15:10
    Стоп стоп стоп то есть если после отдельных матчей я хвалю шахтер и обсыраю Динамо то я по твоему фан шахты?
    Вот именно, что отдельных матчей! Прокомментируй мне домашнюю игру Шахтёра с Александрией, МанСити, обе игры с Динамо Загреб, последнюю игру с Олимпиком! А мне будет интересно послушать твоё "объективное" не донецкое мнение!
    AЛВ
      AЛВ, 05.12.2019 15:36
    -2
    Андрій удачі в АПЛ.!!! Ти один з найкращих.!!!
    nomad
      nomad, 05.12.2019 15:24
    +1
    Коментар згорнуто. Показати
    SEMIRAMID, 05.12.2019 13:02
    А тебе то что до того, что Ярмоленко худший? Ты его "Сыр", что фиксируешь всего его удачи и неудачи? Он играет в самом сильном в мире чемпионате - и этим сказано всё! И не тебе его судить! Или тебе вспомнить как Тимощук в Баварии и Чигринский в Барселоне работали уборщицами запасных лавок?!
    А где я его сужу? Я с болью констатирую факт, так как всегда с уважением к нему относился, как к игроку. Ты же сам для себя фантазируешь контры, которые сам же тупо придаёшь ганьбе
    nomad
      nomad, 05.12.2019 15:20
    -1
    Коментар згорнуто. Показати
    jekаfunny, 05.12.2019 12:40
    Тут водки нет, проходи мимо дорогой
    Не пью до пенсии. Так что по себе не суди.
    digsum
      digsum, 05.12.2019 15:16
    -2
    vovast, 05.12.2019 14:59
    где сейчас ноттингем? где была ав после ухода Жинола до нынешнего сезона? В жоппе. Там же и будет Челси рано или поздно. Примерно как Мехелен
    В том и прикол, если Челси умрет на его место придет 2 новых. Если Барселона умрет, вместо нее останется Эспаньол с Жироной Не в этом ли сила лиги? Ла Лига, в которой ты так уверен, поклубово банкроты от 20 места до 1. Реал, заработав в ЛЧ за 5 лет под 400 млн евро не делал громких трансферов 5 лет, отдавал банковские кредиты. Долги Барселоны 900 млн евро.
    totolink
      totolink, 05.12.2019 12:37
    +10
    Интересно, это но набрал уже форму, или еще ждать сюрприза?
    Izi_paramon
      Izi_paramon, 05.12.2019 12:37
    +10
    Коментар згорнуто. Показати
    jekаfunny, 05.12.2019 12:23
    ты , болезненный , мало того что выдумываешь президентов ДК еще и целые команды придумываешь с игроками , чтобы ты не лежал дурке с белой горячкой и в обоссаном памперсе , может бы их тебя даже писатель -фантаст вышел
    Почему ты везде только на шахту стрелки и кидаешь или сравниваешь? У тебя видимо мозг думает что если с тобой человек спорит то он фан шахтера, или ты просто отсталый дыркоман и агришся без повода
    nomad
      nomad, 05.12.2019 12:32
    +10
    Коментар згорнуто. Показати
    Капец! Третий раз подряд худший! Это уже похоже на колокольчик с линейки последнего звонка в школе.
    Д. Быков
      Д. Быков, 05.12.2019 12:45
    +9
    jekаfunny, 05.12.2019 12:26
    кабачок бутиратный , тебе санитары сразу расскажут как работает фиксальная служба ДК , как только ты мне объяснишь откуда у ДК своя фиксальная служба и подтвердишь свои слова пруфами
    снова ты себе просроченный чефир в жопу уколол пока медсестра отвернулась ?
    П.С. сейчас эта чепуха сольется быстрее чем скорость света
    Слив засчитан. Тупорылое ублюдочное пьяное говно жекафанни снова село голой жопой в вонючую лужу, воняющую пятнистыми отбросами общества!
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 12:04
    +8
    Другий матч поспіль Ярмола визнається найгіршим гравцем своєї команди.Якщо піде з команди Пелегріні то можливо Ярмола засяде "на банці" твердо і назавжди .
    Д. Быков
      Д. Быков, 05.12.2019 12:05
    +7
    jekаfunny, 05.12.2019 11:57
    Вест Хем стоимость игроков - 348 лямов
    Шахтер 137 лямов
    Вест Хем средняя посещаемость порядка 44 тысячи
    Шахтер средняя посещаемость .... 9 тысяч
    интересно, если сравнивать , кто более дворовая команда ?
    Эй, лалка циррозная, при чём здесь Шахтёр? А ну-ка тявкнуло быстро про то, как работает "фискальная служба Динамо". Бегом, тварь. Или сольёшься опять, как ты это всегда делаешь?
    AdvocatusDei
      AdvocatusDei, 05.12.2019 13:42
    +6
    непонятно в чем спор!? обсуждаем среднего игрока средней команды Англии, пусть наш, пусть украинец - но это так.
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 13:06
    +6
    Що ти понаписував то тільки один ти і знаєш!!! Навіть якщо Ярмола і заб*є гол то це не означає що Ярмола лідер команди.Ми з тобою серечалися на тему кого рахувати лідером,а не хто більше заб*є.Тож я вкотре повторюю-Ярмола ніколи не був лідером команди,навіть тоді коли він забиває!!!Ні в Динамо,ні в Боруссії,ні в Вест Хемі.А за кордоном він навіть не спромігся стати гравцем основи,зуинившись на виходах на заміну!!! І на останок з початку сезону Ярмола набирає форму.От тільки набрати ніяк не може!!!
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 13:25
    +5
    DKTheBest2, 05.12.2019 13:21
    А чего все так всполошились? Это личное дело Ярмоленка, как он играет и когда повесит бутсы на гвоздь. Сборная и без Ярмолы играет хорошо, Динамо как с ним, так и без него, а Вест Хэм мы упоминаем только потому, что там есть Ярмоленко.
    Так Ярмоленко ж лідер,як нас тут намагаються впевнити!!!
    Александр Бондарь
    online
      Александр Бондарь, 05.12.2019 12:18
    +5
    Robert Monroe, 05.12.2019 12:10
    Это же статистический сайт. Ярмоленко элементарно стату не успел набить, потому как вышел на замену и сыграл меньше большинства партнёров, а так оценка средняя по сути в команде.
    P.S. Забавно, как шакалы налетают после таких заголовков и начинают свои опусы писать по поводу лучшего игрока страны последнего десятилетия, а после успешных отрезков забиваются в норы. Хотя это же сущность шакалов
    Ты не гони "шакалы",он медленно бежит и эти два с половиной финта выучили уже все.Был бы "зверь" играл бы в основе,он профессиональный спортсмен с задатками футболиста.
    Frankov
      Frankov, 05.12.2019 12:04
    +5
    jekаfunny, 05.12.2019 11:57
    Вест Хем стоимость игроков - 348 лямов
    Шахтер 137 лямов
    Вест Хем средняя посещаемость порядка 44 тысячи
    Шахтер средняя посещаемость .... 9 тысяч
    интересно, если сравнивать , кто более дворовая команда ?
    Тут и сравнивать нечего,конечно же обоSSавшаяся муSSарня,самая дворовая команда и дерьмолай самый худший в ней.
    Злий Глобинець
      Злий Глобинець, 05.12.2019 13:33
    +4
    jekаfunny, 05.12.2019 13:27
    Да , я такое кричал ? может быть , я просто не помню
    а я не говорю что Пеллегирини плохой тренер
    просто возможно эта команда не подходит этому тренеру
    например Карсо после Сарри упорно наигрывал в Наполи свою 4-4-2 , хотя игроки команды были более заточенны именно под 4-3-3 - из-за ь этого сейчас Наполи лихоради . - но Анчеллоти от этого не стал плохим тренером
    -------------------------
    проблема же Андрея в том , что его заставили полностью и постоянно действовать с фулбеками сопреникови не давать тем делать кроссы, от этого с непривычки Андрей часто позиционно ошибается ... там о многом можно говорить, например о том что по задумке тренера Ярмола - почти на участвует при верховой борьбе на стандартах - находясь в зоне дальней штанг - куда почти никогда не идут подачи
    ----------------
    та много чего , и это не говорит что Пеллеггрини плохой тренер он просто затеял ооочень грандиозную перестройку и перестройку классных игроков которые у него есть, пока это не получается у команды вообщем и у Андрея в частности
    -------------
    И это не снимает вины с самого Андрея, но мы же не о том, была бы новость об успехе Ярмолы - вас бы здесь не было)
    вот . и все
    Да ты типо гигант тренерской мысли
    Откуда такая инфа? После пятого косяка пригрезилась?
    dynamo_DNO
      dynamo_DNO, 05.12.2019 13:12
    +4
    jekаfunny, 05.12.2019 11:52
    м-да не весело пока , может смена тренера даст толчок команде и с самому Андрею , а пока все к этому идет
    Так ты же когда-то кричал что именно с этим тренером ярмолай и вест хем через год будут в ЛЧ играть)) Вот вам вечно проблема только в тренере)) А то что игрок деревянный, та то таке))
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 05.12.2019 17:46
    +3
    Худший? Бывает.
    Однако настораживает тенденция.
    Это по теме. А мимо темы - это как всегда сема, главред запаса, как обычно зажигает. Врет и не краснеет.
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 15:41
    +3
    DKTheBest2, 05.12.2019 14:32
    Пробач WADO, але Коноплянка ніколи не був лідером збірної. Зіграв дві-три гри дійсно добре і все. Та після Шеви, як і до нього в збірній України лідера не було.
    І зараз практично лідера немає, можливо Малиновський ним стане.
    Хоч ти не ведись за дурні приколи сьомарахітного!!! До речі він сам визнав що навіть не знає і доказів не має,просто коли йому нема як заперечити чи ратом захотілося мене образити,то згадує про вадо!!! Але то лірика,пиши як знаєш,мені по барабану. Але щодо Коноплі,то в збірній він виглядав набагато сильніше та ефективніше за Ярмолу(одразу пишу що за часів виступів за Дніпро).Тепер Конопля далеко не той,немає і 50% від дніпровського Коноплі.
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 13:23
    +3
    Ну чому ти брешешь? Який би я пост не написав ти(і майже у 100% ти першим ) помічаєш мій пост і намагаєшся на нього відповісти.Є тільки 3 персонажа,ти псінка і сьомарахітний які майже завжди відповідають на мої пости,хоча я і не до них звертався і не їм відповідав. Чого б це,а? Тому мені не обов*язково звертатися особисто до тебе,ти і так в курсі!!! І повіриш ,я дуже хочу аби тобі було ліньки,ось тільки ти у нас невтомний!!!
    DKTheBest2
    online
      DKTheBest2, 05.12.2019 18:25
    +2
    ВВВ, 05.12.2019 16:57
    Блін,не хочу сперечатися,але знайди інші аргументи! Ну ти сам почитай власне-Ярмола креативний гравець,вірніше намагається ним бути,просто техніки не вистачає!!!! Ти це про що?Про креатив,про намагання,про брак техніки? І як це все може бути перевагою одного гравця над іншим?Переваги це техніка,швидкість,дальній сильний удар,вміння бачити поле та віддати загострюючу передачу і т.і а не намагання креативити на полі.На відборі до ЧС 2014 Конопля саме ці дії робив частіше і результативніше за Ярмоленка.Хоча техніка роботи з м*ячем Ярмоленка виглядає ефектніше,але не ефективніше за роботу з м*ячем Коноплі!
    Про шо ти? Конлпля тому і не грає ніде, що його всі читають наперед. Він швидкий, має удар і все. Прохід, пару підскоків з м'ячем, зміщення вправо, навіс, або удар, а там на везіння.
    Я не зазищаю Ярмолу, але Конопля слабенький.
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 13:43
    +2
    SEMIRAMID, 05.12.2019 13:33
    WADO!
    Ярмоленко и остаётся лидером в сборной Украины и когда-то был лидером в Динамо! Андрей не так давно играет в чемпионате Англии - в лучшем в мире чемпионате! И ты требуешь, чтобы Ярмола в каждой игре забивал мячи таким клубам как Ливерпуль, МанСити, Ман Ю, Арсенал,Челси, Тоттенхем забивал голы? Купленные ШЛАКом бразильские игроки далеко не сразу заиграли и стали забивными в Чукре, а ты требуешь этого от Ярмолы в чемпионате Англии!
    Сьомарахітушка!Ярмоленко лідер збірної тільки у твоїх мріях!!! Він ним ніколи не був не зважаючи на те що найбільше забив голів!Бомбардир і лідер команди то є різні речі!!! Лідером збірної був Коноплянка і то в часи коли грав за Дніпро.Саме він в ті часи був двигуном команди,її лідером,але не Ярмоленко.Ярмола завжди здувався,коли збірній доводилось грати з сильними збірними типу Франції чи Англії ! А на сьогодні лідерами команди є Зінченко і Малиновський,навіть тоді коли на поле виходить Ярмоленко!!!
    Д. Быков
      Д. Быков, 05.12.2019 11:50
    +2
    Дворняжка в дворовой команде!
    ВВВ
      ВВВ, 05.12.2019 16:57
    +1
    DKTheBest2, 05.12.2019 16:42
    Все одно Ярмола креативний гравець, вірніше намагається ним бути, просто техніки не вистачає. А Конопля повністю прогнозований. І діло не в тому. Вони не лідери команди.
    Блін,не хочу сперечатися,але знайди інші аргументи! Ну ти сам почитай власне-Ярмола креативний гравець,вірніше намагається ним бути,просто техніки не вистачає!!!! Ти це про що?Про креатив,про намагання,про брак техніки? І як це все може бути перевагою одного гравця над іншим?Переваги це техніка,швидкість,дальній сильний удар,вміння бачити поле та віддати загострюючу передачу і т.і а не намагання креативити на полі.На відборі до ЧС 2014 Конопля саме ці дії робив частіше і результативніше за Ярмоленка.Хоча техніка роботи з м*ячем Ярмоленка виглядає ефектніше,але не ефективніше за роботу з м*ячем Коноплі!
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності