Тандем невдах, або Чи зробить Моуріньо з Тоттенхема переможців

Sport.ua - про призначення експресивного португальця головним тренером «шпор»

Тандем невдах, або Чи зробить Моуріньо з Тоттенхема переможців
© ФК Тоттенхем. Жозе Моуріньо
Вчорашнє звільнення Маурісіо Почеттіно з поста головного тренера «Тоттенхема» не стало гучною сенсацією. Про такий варіант розвитку подій в англійській пресі було чимало повідомлень за останні кілька тижнів. «Шпори» дійсно невдало провели кінцівку минулого сезону (з 23 лютого по 12 травня «Тоттенхем» в Прем'єр-лізі зіграв 12 поєдинків, з яких виграв лише 3 при 2 нічиїх і 7 поразках, що ледь не коштувало команді Почеттіно місця в зоні Ліги чемпіонів на сезон-2019/20), а старт нинішнього і зовсім завалили (на момент звільнення Почеттіно «шпори» займали 14-е місце в турнірній таблиці Прем'єр-ліги, набравши 14 очок в 12 турах). Аргентинському фахівцеві не допоміг навіть вихід в фінал Ліги чемпіонів-2018/19 - через півроку він позбувся своєї посади, хоча, за неофіційною інформацією, і отримає за це вельми солідні відступні у вигляді 12,5 мільйонів фунтів.
 
Куди епічніше і цікавіше виглядає те, як розвивалися події після звільнення Почеттіно. З моменту розставання з аргентинцем пройшло близько 12 години, як «шпори» оголосили про укладення угоди до кінця сезону-2022/23 з Жозе Моуріньо - тим самим «Особливим», який абсолютно невдало відпрацював з «Манчестер Юнайтед» і був звільнений керівництвом «червоних дияволів» у грудні минулого року. З тих пір Моуріньо сидів без роботи, займаючи себе співпрацею з різними телеканалами, але, очевидно, мріючи повернутися у великий футбол.
 
Жозе відразу доведеться вирішувати безліч проблем
 
У нинішньому «Тоттенхемі» проблем накопичилося не менше, а можливо, і більше, ніж в «Манчестер Юнайтед» на момент приходу туди Моуріньо. За п'ять років Почеттіно вдалося вибудувати в Лондоні досить міцну команду, але клубне керівництво ніколи не балувало аргентинського тренера серйозними грошима для роботи на трансферному ринку. Моуріньо - це абсолютно інший типаж коуча, який любить витрачати грошові знаки босів для вирішення поставлених перед ним завдань. Якщо для Почеттіно було важливо завершувати сезон в топ-4, щоб клуб отримував путівку в Лігу чемпіонів і серйозні фінансові вливання від УЄФА і спонсорів, то Жозе практично напевно буде цікавити рішення більш серйозних завдань. Для цього скупому президенту «шпор» Деніелу Леві доведеться піти на витрати, інакше виникає питання - навіщо бос лондонців взагалі починав співпрацю з «Особливим»?
 
Але до відкриття трансферного ринку залишається ще близько місяця, а тому Жозе, перш за все, треба буде розв'язати ряд інших проблем «Тоттенхема», які здаються куди більш першочерговими. Зрозуміло, що португальцю буде важливо налагодити гру команди і забезпечити позитивні результати, але все це навряд чи виявиться можливим без чіткого рішення кадрової ситуації. У трьох лідерів нинішніх «шпор» Крістіана Еріксена, Яна Вертонгена і Тобі Алдервейрелда влітку 2020 року закінчуються контракти з клубом. Кожен з них раніше давав зрозуміти, що хотів би спробувати свої сили в іншому місці, але замислюється про зміну обстановки і головна зірка поточного складу - Гаррі Кейн.
 
Ще до призначення в «Тоттенхем» Жозе Моуріньо, висловлюючи свою думку на Sky Sports, заявив, що, будучи менеджером «шпор», не став би утримувати гравців, охочих покинути клуб. «Я не люблю залишати в команді гравців, які не бачать свого майбутнього в клубі. Думаю, що це завжди складно і мова навіть не про економічну складову, а про мотиваційну. Свого часу, коли я працював в «Челсі», ми продали в «Реал» Роббена, хоча лондонський клуб не мав потреби в грошах. Але Арьєн не хотів грати в команді, а бажав піти. Є моменти, коли мотивація футболіста безпосередньо впливає на його продуктивність на полі. Гравці щасливі тільки тоді, коли вони працюють для втілення своєї мрії чи мети», - говорив Моуріньо.
 
Чи усвідомлював тоді португалець, що незабаром йому особисто належить вирішувати цю проблему? Складно сказати, але далеко не факт, що зараз «Особливий» буде слідувати своїй принциповості, адже настільки серйозна реконструкція складу може привести «Тоттенхем» до теперішнього краху, а для самого Моуріньо обійтися жирною плямою на нібито непоганій раніше кар'єрі елітного менеджера.
 
Моуріньо може стати своїм для фанатів «шпор»
 
Працюючи раніше в «Челсі» і «Манчестер Юнайтед», Жозе Моуріньо неодноразово відрізнявся різкими випадами в пресі на адресу «Арсенала». Португалець любить і вміє вести словесні перепалки, починаючи їх задовго до матчів, щоб потім спробувати вичавити з цього якусь користь для себе і своєї команди. У «Тоттенхемі» подібне напевно повториться, але вже зараз можна припустити, що Моуріньо швидко стане своїм для фанатів «шпор».
 
Вся справа в тому, що «Арсенал» - історично головний непримиренний суперник для «Тоттенхема». У команд Моуріньо ж дуже хороша статистика зустрічей проти «канонірів» - 20 поєдинків, з яких в 10 підопічні португальця святкували перемоги, 8 звели до нічиїх і лише в 2 випадках програли. У зв'язку з цим, фанати «Арсеналу» завжди з особливим задоволенням чекають осічок Моуріньо і радіють їм, як перемогам своєї улюбленої команди.
 
Португалець же відповідає «Арсеналу» взаємністю, не раз уїдливо висловлюючись через ЗМІ на адресу «канонірів» і їх уболівальників. «Вони люблять плакати. Це їхня традиція. Навіщо ж її ламати?», - награно журився Жозе, будучи наставником «Челсі». Іншим разом він вельми різко відповів на глузування про «нудний» футбол, який показують його команди: «Ви знаєте, я думаю, що нудно - це коли твоя команда 10 років не може виграти титул чемпіона. Це дуже нудно. Ви підтримуєте команду, чекаєте її матчів, а в підсумку 10 років сидите без титулу чемпіона Прем'єр-ліги. Все це по-справжньому нудно».
 
Цікаво, чи згадував Моуріньо про ті свої слова, погоджуючись на роботу з «Тоттенхемом» - командою, яка в останній раз ставала чемпіоном Англії 58 років тому, а останній трофей здобувала 11 років тому, коли виграла Кубок ліги? Здається, все це фанати «канонірів» можуть обіграти вже на найближчій зустрічі їх команди проти «Тоттенхема». Але немає сумнівів, що Моуріньо знайде, що відповісти, а тому нудьгувати не доведеться.
 
«Тоттенхем» стане більш прагматичним. Можливо, це й на краще
 
Можна не сумніватися і в тому, що «Тоттенхем» при Моуріньо буде змінюватися. Швидше за все, «шпори» стануть більш прагматичними, а їхня гра буде в більшості випадків переорієнтованою на контратаки. «Особливий» неодноразово висловлювався з приводу того, що «тотальний футбол», який проповідується Гвардіолою і деякими іншими наставниками сучасності - це, м'яко кажучи, нераціонально.
 
«Якщо ви не граєте в контратакуючому стилі, то це говорить про вашу дурість. Контратаки - це фантастичний елемент футболу. Це боєприпаси, які є у вас в розпорядженні і якими ви зобов'язані користуватися тоді, коли ваш суперник виявляється не збалансованим на полі, чим надає вам можливість для створення фантастичного шансу, щоб забити гол. Тому я вважаю, що люди мають ілюзії про зміни в футболі, що впливає на громадську думку. Насправді, футбол ніколи не зміниться і буде таким. Чому? Тому, що гра завжди перемагає», - зазначав Моуріньо.
 
Маючи в своєму розпорядженні таких вінгерів, як Лукас Моура і Сон Хин Мін, а також такого потужного і якісного бомбардира, як Гаррі Кейн, «шпори» цілком можуть стати неймовірно грізною силою для звиклих володіти м'ячем грандів Прем'єр-ліги, та й суперників рівнем нижче. Якщо Моуріньо вдасться довести в «Тоттенхемі» виходи з оборони в атаку до автоматизму, а також відпрацювати вдалу гру на контратаках, то в сукупності з непоганою організацією гри в захисті, що завжди притаманна колективам «Особливого», вийде досить гримуча суміш.
 
Ризик обопільний, але чи буде шампанське?
 
Зараз ризикує не тільки керівництво «Тоттенхема», що зважилося на зміну головного тренера по ходу сезону, але і сам Моуріньо. Для Жозе «шпори» стали третьою командою з сучасної «великої шістки» англійського футболу, з якою «Особливому» пощастило попрацювати. Якщо з «Челсі» португалець чималого досяг, то ось його досвід з «Манчестер Юнайтед» навряд чи хтось з особливою теплотою згадує на «Олд Траффорд».
 
Більш того, після невдач з «червоними дияволами», багато аналітиків поставили під сумнів здатність Моуріньо відповідати динаміці змін, що спостерігаються в футболі. Іншими словами, Жозе залишився в минулому і не побажав змінюватися, що поступово може остаточно викинути його на узбіччя елітного футболу. «Тоттенхем» - шанс для португальця показати, що у нього ще є сили, задумки і горезвісний «порох в порохівницях». Якщо у Моуріньо не вийде нічого путнього і зі «шпорами», то на кар'єрі топ-коуча сучасності, мабуть, доведеться ставити хрест, і, не перебираючи харчами, погоджуватися на грошові, але відверто нецікаві зі спортивної точки зору, варіанти в Китаї або арабських країнах.
 
«Тоттенхем», довіряючи Моуріньо, на перший погляд, може втратити небагато, адже з трофеями у цієї команди і так повна катастрофа. Але не можна забувати, що Почеттіно привчив клубних босів до регулярної участі команди в Лізі чемпіонів - про значення цього в сучасних футбольних реаліях навряд чи варто говорити багато. Але, починаючи співпрацю з Моуріньо, керівництво «Тоттенхема», ймовірно, пам'ятало про те, що у всіх серйозних клубах, де Жозе працював раніше, він завжди вигравав трофеї. Значить, це саме той випадок, коли зустрілися дві самотності. З різними історіями, але нині опинилися в схожій ситуації. Ось тільки чия карма - «Тоттенхема» або Моуріньо - виявиться сильнішою? Запасайтеся попкорном, буде цікаво!
 
Олексій СЛИВЧЕНКО
 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(5 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    Billroth Hospital
    Billroth Hospital, 01.12.2019 17:33
    0
    Ви хочете купити нирку або хочете продати свою нирку? Якщо ви шукаєте можливість продати свою нирку за гроші через фінансовий зрив, і ви не знаєте, що робити, то зв’яжіться з нами сьогодні, і ми запропонуємо вам гарну суму 500 000 доларів США для вашої нирки. Мене звуть доктор МАКСВЕЛЬ, я невролог в БІЛЬСЬКОМУ БОЛЬНИЦІ. Наша лікарня спеціалізується на хірургії нирок, і ми також займаємось купівлею та трансплантацією нирок з живим відповідним донором. Ми
    знаходиться в Індії, США, Малайзії, Сінгапурі. Японія
    Якщо ви зацікавлені у продажу або купівлі нирок, не соромтеся
    щоб зв’язатися з нами на електронну пошту та електронну пошту
    Електронна пошта: birothhospital@gmail.com
    Що додатка номер: +33751490980
    З повагою
    МЕДИЧНИЙ ДИРЕКТОР
    DR MAXWELL
    Billroth Hospital
    Billroth Hospital, 21.11.2019 22:14
    0
    Ви хочете купити нирку або хочете продати свою нирку? Якщо ви шукаєте можливість продати свою нирку за гроші через фінансовий зрив, і ви не знаєте, що робити, то зв’яжіться з нами сьогодні, і ми запропонуємо вам гарну суму 500 000 доларів США для вашої нирки. Мене звуть доктор МАКСВЕЛЬ, я невролог в БІЛЬСЬКОМУ БОЛЬНИЦІ. Наша лікарня спеціалізується на хірургії нирок, і ми також займаємось купівлею та трансплантацією нирок з живим відповідним донором. Ми
    знаходиться в Індії, США, Малайзії, Сінгапурі. Японія
    Якщо ви зацікавлені у продажу або купівлі нирок, не соромтеся
    щоб зв’язатися з нами на електронну пошту та електронну пошту.
    Електронна пошта: birothhospital@gmail.com
    Що додатка номер: +33751490980
    З повагою
    МЕДИЧНИЙ ДИРЕКТОР
    DR MAXWELL
    TimurKhAI
    online
      TimurKhAI, 21.11.2019 13:38
    0
    RomarioUA, 20.11.2019 19:55
    Я бы хотел уточнить информацию по Мауру. Если вспомнить его первые шаги, то:
    1) Порту. Не было никаких денег на трансферы, Порту продавец, а не покупатель. Но была таки взята Лига Чемпионов.
    2) Челси первый приход. Абрамович давал денег на трансферы, но я не сказал бы, что прям купал в них. Но команда была очень симпатичной, показывала интересную игру, много забивала, дважды подряд Маур привел ее к чемпионству, а вот с ЛЧ не сложилось, проигрыш по пенальти в финале МЮ, и вылет из-за колоссально предвзятого судейства в полуфинале с Барсой, ставшем классикой. Но в целом обычные трансферы и хорошая игра.
    3) Интер. Тут тоже как бы не было никаких особых денег, но работая с тем, что есть, Маур умудрился и стать чемпионом, и выиграть ЛЧ, создав тот самый непроходимый автобус, знаменитый и сейчас. А был ли другой выход тогда у него?
    Вот это история прекрасного умного тренера. А потом пошло зазнайство и переоценка себя любимого:
    1) Реал. Вот тут бабла дали немеряно, делай шо хошь. Но и оппонент за чемпионство - Барса с Гварди, как Вам такое? Но он смог стать чемпионом и найти способ обыгрывать клуб, вынесший в одну калитку его галактикос при первой встрече. А вот с ЛЧ беда - три полуфинала, из которых один проигран с судейскими удалениями, но Боруссия и Бавария - чисто тренерские поражения, Реал превосходил оппонентов полностью, но играл на удержание. Что случилось с Мауром, не знаю, но это было начало конца. На этом же материале Папа Карло спокойно сделал ЛЧ, а Зиданыч вообще рекорд влупил.
    2) Челси второй приход. Тут уже дали и денег, и полномочий. Но игры красивой это не дало, хотя чемпионство было взято, но путем ссор и распрей внутри. Замечу, что после этого Челси чемпионство и не снилось. Но суть - это уже не было тренерской работой, это было шо попало шоу от летающего в небесах зазнайки. И привело к сливу.
    3) МЮ. Аналогичная ситуация продолжилась и тут. Куча денег, дорогие игроки и абсолютная беззубость в построении команды, самолюбование, распри. Абсолютно заслуженное позорное увольнение.
    Что будет дальше, с ТХ?
    Никто не знает. Все зависит от того, вылечил ли гонор год безработности, или все по прежнему. Будет Маур работать по первой модели, начальной или подойдёт поступью "особенного", неизвестно.
    Если излечился, то ТХ - идеальный вариант, аналог Порто и Интера, с хорошими игроками, с которыми можно творить чудеса, невзирая на наличие реальных кудесников Хосепа и Юргена. Если нет - то мы опять станем свидетелями позорного самолюбования, от которого отвыкли уже и увольнения в течение года-полтора
    "... 2) Челси первый приход... .... ... с ЛЧ не сложилось, проигрыш по пенальти в финале МЮ, и вылет из-за колоссально предвзятого судейства в полуфинале с Барсой, ставшем классикой... "
    ===============================
    Так это ж было уже не при Моуре.
    Виталий Жалыбин
      Виталий Жалыбин, 21.11.2019 11:30
    0
    почти весь состав под него подходит,если с игроками договоритса может выстрелить
    nabooo
      nabooo, 21.11.2019 10:47
    +1
    Моура можно называть истеричкой, сбитым летчиком, но никак не неудачником. Он по титулам - один из лучших современных тренеров, а ЛЧ брал с абсолютно не топовыми Порту и Интером. В принципе, именно тренерство над звездами оказалось провальным для Жозе. А вот такая команда работяг, как Тоттенхем, вполне может выстрелить под его руководством. Я только надеюсь, что он завязал со своим нытьем. А то достало.
    VoOne1983
    VoOne1983, 21.11.2019 08:50
    +3
    MaxUa, 21.11.2019 00:24
    Само собой. Просто в результате проведенных реформ количество богатых и, соответственно, мощных команд с качественной длинной скамейкой в групповом этапе увеличилось, интенсивность турнира возросла и теперь не то, что в финале, но даже в полуфинале большой редкостью будет встретить команду вроде Олимпика, Монако, Порту, Аякса, Панатинаикоса, Валенсии, Байера, Динамо, ПСВ и т.д.
    Если 25 лет назад, когда начиналась ЛЧ, 1-2 такие команды регулярно доходили до полуфинала и не часто, но играли в финале, то за последние 12 сезонов только 4 команды по 1 разу доходили до полуфиналов - Монако, Аякс, Лион и Шальке 04 - а в финалах играли вообще только гранды. Тоттенхэм, понятно, не гранд по титулам, но по бюджету и составу вполне соответствует.
    Я б сказав, шо сам футбол став більше залежний від грошей з того часу. А такі команди, як Аякс, Валенсія, Монако чи Динамо якраз і були ґрандами на той час. Наприклад, Барса в тому розіграші взагалі не грала. Ман Сіті дніщем був, а Челсі був клубом трохи вище середнього. З приходом шалених грошей в сучасний футбол став більш видовищним, але і більш передбачуваним. Мені особисто здається що раніше було краще
    Billroth Hospital
    Billroth Hospital, 21.11.2019 05:41
    -4
    Ви хочете купити нирку або хочете продати свою нирку? Якщо ви шукаєте можливість продати свою нирку за гроші через фінансовий зрив, і ви не знаєте, що робити, то зв’яжіться з нами сьогодні, і ми запропонуємо вам гарну суму 500 000 доларів США для вашої нирки. Мене звуть доктор МАКСВЕЛЬ, я невролог в БІЛЬСЬКОМУ БОЛЬНИЦІ. Наша лікарня спеціалізується на хірургії нирок, і ми також займаємось купівлею та трансплантацією нирок з живим відповідним донором. Ми
    знаходиться в Індії, США, Малайзії, Сінгапурі. Японія
    Якщо ви зацікавлені у продажу або купівлі нирок, не соромтеся
    щоб зв’язатися з нами на електронну пошту та електронну пошту.
    Електронна пошта: birothhospital@gmail.com
    Що додатка номер: +33751490980
    З повагою
    МЕДИЧНИЙ ДИРЕКТОР
    DR MAXWELL
    MaxUa
    MaxUa, 21.11.2019 00:24
    +3
    RomarioUA, 20.11.2019 23:56
    Выиграть ЛЧ никогда не было легко.
    Само собой. Просто в результате проведенных реформ количество богатых и, соответственно, мощных команд с качественной длинной скамейкой в групповом этапе увеличилось, интенсивность турнира возросла и теперь не то, что в финале, но даже в полуфинале большой редкостью будет встретить команду вроде Олимпика, Монако, Порту, Аякса, Панатинаикоса, Валенсии, Байера, Динамо, ПСВ и т.д.
    Если 25 лет назад, когда начиналась ЛЧ, 1-2 такие команды регулярно доходили до полуфинала и не часто, но играли в финале, то за последние 12 сезонов только 4 команды по 1 разу доходили до полуфиналов - Монако, Аякс, Лион и Шальке 04 - а в финалах играли вообще только гранды. Тоттенхэм, понятно, не гранд по титулам, но по бюджету и составу вполне соответствует.
    RomarioUA
      RomarioUA, 20.11.2019 23:56
    +4
    MaxUa, 20.11.2019 21:45
    Я только напомню, что Порту выиграл ЛЧ в 2004. В то время в ЛЧ попадали обладатели золотых и серебряных медалей национальных чемпионатов. Бронзовые призеры начали проходить в ЛЧ начиная с 2009 года. Т.е. тогда выиграть ЛЧ было легче чем сейчас.
    Выиграть ЛЧ никогда не было легко.
    MaxUa
    MaxUa, 20.11.2019 23:50
    -3
    VoOne1983, 20.11.2019 23:23
    Звідки це ти таке взяв???? В тому розіграші ЛЧ грали по 4 команди з Англії, Іспанії і Італії та по 3 з Франції, Німеччини та Греції. Ще з низки країн по 2 команди в тому числі і від України.
    Уточняю. Я имел в виду автоматическое попадание команды в групповой этап ЛЧ.
    1999/2000 - Впервые напрямую в групповой этап выходит команда, выигравшая серебро чемпионата с рейтингом от 1 до 6.
    2009/2010 - Впервые напрямую в групповой этап выходит команда, выигравшая бронзу чемпионата с рейтингом от 1 до 3.
    2016/2017 - Впервые напрямую в групповой этап выходит действующий победитель ЛЕ
    2018/2019 - Впервые напрямую в групповой этап выходит команда, занявшая 4 место в чемпионате с рейтингом от 1 до 4.
    Кроме того с сезона 2018/2019 с 3 до 5 увеличилось количество команд, которые выиграли бронзу. Теперь напрямую в групповой этап выходит команда, выигравшая бронзу чемпионата с рейтингом от 1 до 5.
    Итого: в настоящее время автоматически в групповой этап Лиги Чемпионов может выйти 17 команд, которым для этого вовсе не нужно быть чемпионами: 6 обладателей серебра, 5 обладателей бронзы, 4 обладателя теперь уже очень почетного 4 места, действующий победитель ЛЧ и действующий победитель ЛЕ.
    Как говорится продолжение следует и этот список еще непременно расширится.
    Александр Бондарь
    Александр Бондарь, 20.11.2019 23:45
    +3
    Да это сбитый летчик,как вообще повелись? Они ему через полгода неустойку бешеную выплатят,это обьебула а не тренер.Астанавитесь
    VoOne1983
    VoOne1983, 20.11.2019 23:23
    +2
    MaxUa, 20.11.2019 21:45
    Я только напомню, что Порту выиграл ЛЧ в 2004. В то время в ЛЧ попадали обладатели золотых и серебряных медалей национальных чемпионатов. Бронзовые призеры начали проходить в ЛЧ начиная с 2009 года. Т.е. тогда выиграть ЛЧ было легче чем сейчас.
    Звідки це ти таке взяв???? В тому розіграші ЛЧ грали по 4 команди з Англії, Іспанії і Італії та по 3 з Франції, Німеччини та Греції. Ще з низки країн по 2 команди в тому числі і від України.
    Дід Пихто
    online
      Дід Пихто , 20.11.2019 22:51
    +1
    Букмекерские конторы не принимают ставки , как быстро его сольют? Я думаю, примерно через год
    Dmitry Ugarov
      Dmitry Ugarov, 20.11.2019 22:41
    +7
    на удивление весьма годная статья от спорт уа
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 20.11.2019 22:17
    +4
    Щас начнется 1:1, 1:0, 1:2, 0:0. Кейн за сезон по 7-8 голов забивать будет, а не по 30
    Евгений Давиденко
      Евгений Давиденко, 20.11.2019 22:12
    0
    Його команда - це Інтер,всі інші - це провал..
    УАФ– М а ф і я!
      УАФ– М а ф і я!, 20.11.2019 21:52
    +3
    В одном из интервью, в 2015 году, Моуриньо говорил что никогда не будет тренировать Тоттенхэм. И вот спустя 4 года он в Тоттенхэме...
    MaxUa
      MaxUa, 20.11.2019 21:45
    -6
    RomarioUA, 20.11.2019 19:55
    Я бы хотел уточнить информацию по Мауру. Если вспомнить его первые шаги, то:
    1) Порту. Не было никаких денег на трансферы, Порту продавец, а не покупатель. Но была таки взята Лига Чемпионов.
    2) Челси первый приход. Абрамович давал денег на трансферы, но я не сказал бы, что прям купал в них. Но команда была очень симпатичной, показывала интересную игру, много забивала, дважды подряд Маур привел ее к чемпионству, а вот с ЛЧ не сложилось, проигрыш по пенальти в финале МЮ, и вылет из-за колоссально предвзятого судейства в полуфинале с Барсой, ставшем классикой. Но в целом обычные трансферы и хорошая игра.
    3) Интер. Тут тоже как бы не было никаких особых денег, но работая с тем, что есть, Маур умудрился и стать чемпионом, и выиграть ЛЧ, создав тот самый непроходимый автобус, знаменитый и сейчас. А был ли другой выход тогда у него?
    Вот это история прекрасного умного тренера. А потом пошло зазнайство и переоценка себя любимого:
    1) Реал. Вот тут бабла дали немеряно, делай шо хошь. Но и оппонент за чемпионство - Барса с Гварди, как Вам такое? Но он смог стать чемпионом и найти способ обыгрывать клуб, вынесший в одну калитку его галактикос при первой встрече. А вот с ЛЧ беда - три полуфинала, из которых один проигран с судейскими удалениями, но Боруссия и Бавария - чисто тренерские поражения, Реал превосходил оппонентов полностью, но играл на удержание. Что случилось с Мауром, не знаю, но это было начало конца. На этом же материале Папа Карло спокойно сделал ЛЧ, а Зиданыч вообще рекорд влупил.
    2) Челси второй приход. Тут уже дали и денег, и полномочий. Но игры красивой это не дало, хотя чемпионство было взято, но путем ссор и распрей внутри. Замечу, что после этого Челси чемпионство и не снилось. Но суть - это уже не было тренерской работой, это было шо попало шоу от летающего в небесах зазнайки. И привело к сливу.
    3) МЮ. Аналогичная ситуация продолжилась и тут. Куча денег, дорогие игроки и абсолютная беззубость в построении команды, самолюбование, распри. Абсолютно заслуженное позорное увольнение.
    Что будет дальше, с ТХ?
    Никто не знает. Все зависит от того, вылечил ли гонор год безработности, или все по прежнему. Будет Маур работать по первой модели, начальной или подойдёт поступью "особенного", неизвестно.
    Если излечился, то ТХ - идеальный вариант, аналог Порто и Интера, с хорошими игроками, с которыми можно творить чудеса, невзирая на наличие реальных кудесников Хосепа и Юргена. Если нет - то мы опять станем свидетелями позорного самолюбования, от которого отвыкли уже и увольнения в течение года-полтора
    Я только напомню, что Порту выиграл ЛЧ в 2004. В то время в ЛЧ попадали обладатели золотых и серебряных медалей национальных чемпионатов. Бронзовые призеры начали проходить в ЛЧ начиная с 2009 года. Т.е. тогда выиграть ЛЧ было легче чем сейчас.
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 20.11.2019 21:44
    0
    kina_ne_bydet, 20.11.2019 21:28
    Думаю будет тоже самое что и с МЮ.
    Наконец что-то выиграют? Я тоже так думаю.
    polesse2000
      polesse2000, 20.11.2019 21:31
    +1
    Кто то знает , какую сумму отступных Маур снимет с Леви за провальное выступление «Шпор» в АПЛ?
    RomarioUA
      RomarioUA, 20.11.2019 19:55
    +16
    Я бы хотел уточнить информацию по Мауру. Если вспомнить его первые шаги, то:
    1) Порту. Не было никаких денег на трансферы, Порту продавец, а не покупатель. Но была таки взята Лига Чемпионов.
    2) Челси первый приход. Абрамович давал денег на трансферы, но я не сказал бы, что прям купал в них. Но команда была очень симпатичной, показывала интересную игру, много забивала, дважды подряд Маур привел ее к чемпионству, а вот с ЛЧ не сложилось, проигрыш по пенальти в финале МЮ, и вылет из-за колоссально предвзятого судейства в полуфинале с Барсой, ставшем классикой. Но в целом обычные трансферы и хорошая игра.
    3) Интер. Тут тоже как бы не было никаких особых денег, но работая с тем, что есть, Маур умудрился и стать чемпионом, и выиграть ЛЧ, создав тот самый непроходимый автобус, знаменитый и сейчас. А был ли другой выход тогда у него?
    Вот это история прекрасного умного тренера. А потом пошло зазнайство и переоценка себя любимого:
    1) Реал. Вот тут бабла дали немеряно, делай шо хошь. Но и оппонент за чемпионство - Барса с Гварди, как Вам такое? Но он смог стать чемпионом и найти способ обыгрывать клуб, вынесший в одну калитку его галактикос при первой встрече. А вот с ЛЧ беда - три полуфинала, из которых один проигран с судейскими удалениями, но Боруссия и Бавария - чисто тренерские поражения, Реал превосходил оппонентов полностью, но играл на удержание. Что случилось с Мауром, не знаю, но это было начало конца. На этом же материале Папа Карло спокойно сделал ЛЧ, а Зиданыч вообще рекорд влупил.
    2) Челси второй приход. Тут уже дали и денег, и полномочий. Но игры красивой это не дало, хотя чемпионство было взято, но путем ссор и распрей внутри. Замечу, что после этого Челси чемпионство и не снилось. Но суть - это уже не было тренерской работой, это было шо попало шоу от летающего в небесах зазнайки. И привело к сливу.
    3) МЮ. Аналогичная ситуация продолжилась и тут. Куча денег, дорогие игроки и абсолютная беззубость в построении команды, самолюбование, распри. Абсолютно заслуженное позорное увольнение.
    Что будет дальше, с ТХ?
    Никто не знает. Все зависит от того, вылечил ли гонор год безработности, или все по прежнему. Будет Маур работать по первой модели, начальной или подойдёт поступью "особенного", неизвестно.
    Если излечился, то ТХ - идеальный вариант, аналог Порто и Интера, с хорошими игроками, с которыми можно творить чудеса, невзирая на наличие реальных кудесников Хосепа и Юргена. Если нет - то мы опять станем свидетелями позорного самолюбования, от которого отвыкли уже и увольнения в течение года-полтора
    Dmitry Ugarov
      Dmitry Ugarov, 20.11.2019 22:41
    +7
    на удивление весьма годная статья от спорт уа
    bzzzzz
      bzzzzz, 20.11.2019 19:28
    +6
    "Почеттино было важно завершать сезон в топ-4, чтобы клуб получал путевку в Лигу чемпионов и серьезные финансовые вливания от УЕФА и спонсоров, то Жозе практически наверняка будет интересовать решение более серьезных задач."
    Интересовать решение более серьезных задач ? Каких еше более серъезных задач ? Та попадение в топ4, при нынешней АПЛ, бльшего и желать не стоит. А для нынешнего Тотенхема это вопще жизнено необходимо, чтобы оставаться среди топ клубов.
    RomarioUA
      RomarioUA, 20.11.2019 23:56
    +4
    MaxUa, 20.11.2019 21:45
    Я только напомню, что Порту выиграл ЛЧ в 2004. В то время в ЛЧ попадали обладатели золотых и серебряных медалей национальных чемпионатов. Бронзовые призеры начали проходить в ЛЧ начиная с 2009 года. Т.е. тогда выиграть ЛЧ было легче чем сейчас.
    Выиграть ЛЧ никогда не было легко.
    salamanka1982
    online
      salamanka1982, 20.11.2019 22:17
    +4
    Щас начнется 1:1, 1:0, 1:2, 0:0. Кейн за сезон по 7-8 голов забивать будет, а не по 30
    VoOne1983
    VoOne1983, 21.11.2019 08:50
    +3
    MaxUa, 21.11.2019 00:24
    Само собой. Просто в результате проведенных реформ количество богатых и, соответственно, мощных команд с качественной длинной скамейкой в групповом этапе увеличилось, интенсивность турнира возросла и теперь не то, что в финале, но даже в полуфинале большой редкостью будет встретить команду вроде Олимпика, Монако, Порту, Аякса, Панатинаикоса, Валенсии, Байера, Динамо, ПСВ и т.д.
    Если 25 лет назад, когда начиналась ЛЧ, 1-2 такие команды регулярно доходили до полуфинала и не часто, но играли в финале, то за последние 12 сезонов только 4 команды по 1 разу доходили до полуфиналов - Монако, Аякс, Лион и Шальке 04 - а в финалах играли вообще только гранды. Тоттенхэм, понятно, не гранд по титулам, но по бюджету и составу вполне соответствует.
    Я б сказав, шо сам футбол став більше залежний від грошей з того часу. А такі команди, як Аякс, Валенсія, Монако чи Динамо якраз і були ґрандами на той час. Наприклад, Барса в тому розіграші взагалі не грала. Ман Сіті дніщем був, а Челсі був клубом трохи вище середнього. З приходом шалених грошей в сучасний футбол став більш видовищним, але і більш передбачуваним. Мені особисто здається що раніше було краще
    MaxUa
    MaxUa, 21.11.2019 00:24
    +3
    RomarioUA, 20.11.2019 23:56
    Выиграть ЛЧ никогда не было легко.
    Само собой. Просто в результате проведенных реформ количество богатых и, соответственно, мощных команд с качественной длинной скамейкой в групповом этапе увеличилось, интенсивность турнира возросла и теперь не то, что в финале, но даже в полуфинале большой редкостью будет встретить команду вроде Олимпика, Монако, Порту, Аякса, Панатинаикоса, Валенсии, Байера, Динамо, ПСВ и т.д.
    Если 25 лет назад, когда начиналась ЛЧ, 1-2 такие команды регулярно доходили до полуфинала и не часто, но играли в финале, то за последние 12 сезонов только 4 команды по 1 разу доходили до полуфиналов - Монако, Аякс, Лион и Шальке 04 - а в финалах играли вообще только гранды. Тоттенхэм, понятно, не гранд по титулам, но по бюджету и составу вполне соответствует.
    Александр Бондарь
    Александр Бондарь, 20.11.2019 23:45
    +3
    Да это сбитый летчик,как вообще повелись? Они ему через полгода неустойку бешеную выплатят,это обьебула а не тренер.Астанавитесь
    УАФ– М а ф і я!
      УАФ– М а ф і я!, 20.11.2019 21:52
    +3
    В одном из интервью, в 2015 году, Моуриньо говорил что никогда не будет тренировать Тоттенхэм. И вот спустя 4 года он в Тоттенхэме...
    kina_ne_bydet
    online
    kina_ne_bydet, 20.11.2019 21:28
    +3
    Думаю будет тоже самое что и с МЮ.
    VoOne1983
    VoOne1983, 20.11.2019 23:23
    +2
    MaxUa, 20.11.2019 21:45
    Я только напомню, что Порту выиграл ЛЧ в 2004. В то время в ЛЧ попадали обладатели золотых и серебряных медалей национальных чемпионатов. Бронзовые призеры начали проходить в ЛЧ начиная с 2009 года. Т.е. тогда выиграть ЛЧ было легче чем сейчас.
    Звідки це ти таке взяв???? В тому розіграші ЛЧ грали по 4 команди з Англії, Іспанії і Італії та по 3 з Франції, Німеччини та Греції. Ще з низки країн по 2 команди в тому числі і від України.
    nabooo
      nabooo, 21.11.2019 10:47
    +1
    Моура можно называть истеричкой, сбитым летчиком, но никак не неудачником. Он по титулам - один из лучших современных тренеров, а ЛЧ брал с абсолютно не топовыми Порту и Интером. В принципе, именно тренерство над звездами оказалось провальным для Жозе. А вот такая команда работяг, как Тоттенхем, вполне может выстрелить под его руководством. Я только надеюсь, что он завязал со своим нытьем. А то достало.
    Дід Пихто
    online
      Дід Пихто , 20.11.2019 22:51
    +1
    Букмекерские конторы не принимают ставки , как быстро его сольют? Я думаю, примерно через год
    polesse2000
      polesse2000, 20.11.2019 21:31
    +1
    Кто то знает , какую сумму отступных Маур снимет с Леви за провальное выступление «Шпор» в АПЛ?
    Billroth Hospital
    Billroth Hospital, 01.12.2019 17:33
    0
    Ви хочете купити нирку або хочете продати свою нирку? Якщо ви шукаєте можливість продати свою нирку за гроші через фінансовий зрив, і ви не знаєте, що робити, то зв’яжіться з нами сьогодні, і ми запропонуємо вам гарну суму 500 000 доларів США для вашої нирки. Мене звуть доктор МАКСВЕЛЬ, я невролог в БІЛЬСЬКОМУ БОЛЬНИЦІ. Наша лікарня спеціалізується на хірургії нирок, і ми також займаємось купівлею та трансплантацією нирок з живим відповідним донором. Ми
    знаходиться в Індії, США, Малайзії, Сінгапурі. Японія
    Якщо ви зацікавлені у продажу або купівлі нирок, не соромтеся
    щоб зв’язатися з нами на електронну пошту та електронну пошту
    Електронна пошта: birothhospital@gmail.com
    Що додатка номер: +33751490980
    З повагою
    МЕДИЧНИЙ ДИРЕКТОР
    DR MAXWELL
    Billroth Hospital
    Billroth Hospital, 21.11.2019 22:14
    0
    Ви хочете купити нирку або хочете продати свою нирку? Якщо ви шукаєте можливість продати свою нирку за гроші через фінансовий зрив, і ви не знаєте, що робити, то зв’яжіться з нами сьогодні, і ми запропонуємо вам гарну суму 500 000 доларів США для вашої нирки. Мене звуть доктор МАКСВЕЛЬ, я невролог в БІЛЬСЬКОМУ БОЛЬНИЦІ. Наша лікарня спеціалізується на хірургії нирок, і ми також займаємось купівлею та трансплантацією нирок з живим відповідним донором. Ми
    знаходиться в Індії, США, Малайзії, Сінгапурі. Японія
    Якщо ви зацікавлені у продажу або купівлі нирок, не соромтеся
    щоб зв’язатися з нами на електронну пошту та електронну пошту.
    Електронна пошта: birothhospital@gmail.com
    Що додатка номер: +33751490980
    З повагою
    МЕДИЧНИЙ ДИРЕКТОР
    DR MAXWELL
    TimurKhAI
    online
      TimurKhAI, 21.11.2019 13:38
    0
    RomarioUA, 20.11.2019 19:55
    Я бы хотел уточнить информацию по Мауру. Если вспомнить его первые шаги, то:
    1) Порту. Не было никаких денег на трансферы, Порту продавец, а не покупатель. Но была таки взята Лига Чемпионов.
    2) Челси первый приход. Абрамович давал денег на трансферы, но я не сказал бы, что прям купал в них. Но команда была очень симпатичной, показывала интересную игру, много забивала, дважды подряд Маур привел ее к чемпионству, а вот с ЛЧ не сложилось, проигрыш по пенальти в финале МЮ, и вылет из-за колоссально предвзятого судейства в полуфинале с Барсой, ставшем классикой. Но в целом обычные трансферы и хорошая игра.
    3) Интер. Тут тоже как бы не было никаких особых денег, но работая с тем, что есть, Маур умудрился и стать чемпионом, и выиграть ЛЧ, создав тот самый непроходимый автобус, знаменитый и сейчас. А был ли другой выход тогда у него?
    Вот это история прекрасного умного тренера. А потом пошло зазнайство и переоценка себя любимого:
    1) Реал. Вот тут бабла дали немеряно, делай шо хошь. Но и оппонент за чемпионство - Барса с Гварди, как Вам такое? Но он смог стать чемпионом и найти способ обыгрывать клуб, вынесший в одну калитку его галактикос при первой встрече. А вот с ЛЧ беда - три полуфинала, из которых один проигран с судейскими удалениями, но Боруссия и Бавария - чисто тренерские поражения, Реал превосходил оппонентов полностью, но играл на удержание. Что случилось с Мауром, не знаю, но это было начало конца. На этом же материале Папа Карло спокойно сделал ЛЧ, а Зиданыч вообще рекорд влупил.
    2) Челси второй приход. Тут уже дали и денег, и полномочий. Но игры красивой это не дало, хотя чемпионство было взято, но путем ссор и распрей внутри. Замечу, что после этого Челси чемпионство и не снилось. Но суть - это уже не было тренерской работой, это было шо попало шоу от летающего в небесах зазнайки. И привело к сливу.
    3) МЮ. Аналогичная ситуация продолжилась и тут. Куча денег, дорогие игроки и абсолютная беззубость в построении команды, самолюбование, распри. Абсолютно заслуженное позорное увольнение.
    Что будет дальше, с ТХ?
    Никто не знает. Все зависит от того, вылечил ли гонор год безработности, или все по прежнему. Будет Маур работать по первой модели, начальной или подойдёт поступью "особенного", неизвестно.
    Если излечился, то ТХ - идеальный вариант, аналог Порто и Интера, с хорошими игроками, с которыми можно творить чудеса, невзирая на наличие реальных кудесников Хосепа и Юргена. Если нет - то мы опять станем свидетелями позорного самолюбования, от которого отвыкли уже и увольнения в течение года-полтора
    "... 2) Челси первый приход... .... ... с ЛЧ не сложилось, проигрыш по пенальти в финале МЮ, и вылет из-за колоссально предвзятого судейства в полуфинале с Барсой, ставшем классикой... "
    ===============================
    Так это ж было уже не при Моуре.
    Виталий Жалыбин
      Виталий Жалыбин, 21.11.2019 11:30
    0
    почти весь состав под него подходит,если с игроками договоритса может выстрелить
    Евгений Давиденко
      Евгений Давиденко, 20.11.2019 22:12
    0
    Його команда - це Інтер,всі інші - це провал..
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 20.11.2019 21:44
    0
    kina_ne_bydet, 20.11.2019 21:28
    Думаю будет тоже самое что и с МЮ.
    Наконец что-то выиграют? Я тоже так думаю.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
© 2003-2019 Sport.ua
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності