Що трапилося на Гран-прі Бразилії? Феттель vs Леклер, Сайнс, Гаслі і Макс

Розбираємося, що сталося в одній з кращих гонок сезону

Що трапилося на Гран-прі Бразилії? Феттель vs Леклер, Сайнс, Гаслі і Макс
© Skysports.com

За підсумками насиченого Гран-прі Бразилії можна відзначити цілий ряд цікавих моментів.

Просто неймовірним бачиться перший в кар'єрі подіум П'єра Гаслі на скромному боліді Торо Россо. Зрозуміло, що як і в Німеччині, де на подіум заїхав Данило Квят, це багато в чому випадковість, але молодші Бики точно можуть занести сезон в актив. Особливо в тому випадку, якщо після Абу-Дабі утримають 5-е місце Кубка конструкторів і випередять Рено.

Іронія в тому, що Гаслі понизили з Ред Булла в Торо Россо, де він дебютний подіум взяв раніше, ніж Алекс Альбон, якого підвищили до складу Биків і дали машину, на якій можна вигравати. А для Торо Россо фініш на 2-му місці став кращим після перемоги Себастьяна Феттеля в 2008 році.

twitter.com/F1

Не менш крута історія пов'язана з Маклареном. Завдяки штрафу Льюїса Хемілтона, який вибив Алекса Альбона з траси, на 3-е місце вже після гонки піднявся Карлос Сайнс. Для іспанського пілота, як і для Гаслі, це перший подіум в кар'єрі. А для Макларена це перший подіум з 2014 року. Треба сказати, абсолютно заслужений успіх. Макларен в нинішньому сезоні показав відмінний прогрес і закінчить чемпіонат на 4-му місці Кубка конструкторів. У Бразилії ж Сайнс взагалі стартував останнім (!) і домігся результату завдяки тактиці одного піт-стопа. Крута гонка, яка дозволила статися стільком цікавим подіям.

twitter.com/Carlossainz55

Крім того, не можна не відзначити відмінний фініш для Альфа Ромео. Після літньої перерви команда виглядає не кращим чином, але в Бразилії Кімі Райкконен закінчив 4-м, а його напарник Антоніо Джовінаццо 5-м. Для італійця це найкращий фініш в кар'єрі, а для Кімі найвищий фініш в складі Альфа Ромео. Достойно!

Звичайно, такі яскраві результати не повинні відсувати на другий план супервиступ Макса Ферстаппена і Ред Булла. Моторам Хонди явно підходять траси, розташування високо над рівнем моря в розрідженому повітрі. Ред Булл був швидшим за Мерседес, не кажучи вже про Феррарі. Сам Ферстаппен, незважаючи на проблеми з першим піт-стопом, не розгубився, коли повернувся на трек позаду Льюїса Хемілтона, а агресивно атакував і пройшов його. В кінці він виконав цей трюк ще раз, а Ред Булл може поставити собі величезний плюс як за болід, так і за стратегію.

 


Мерседес, звичайно, знову чемпіон і все таке, але в команді явно розраховували на більше, проте після кваліфікації стало ясно, що в Бразилії болід не тягне. Точніше, мотор, і це проявилося в сході Валттері Боттаса, який запустив низку божевільних подій. Помилилася команда і зі стратегією, коли під час сходу Боттаса не відправила Хемілтона за свіжою гумою, а після аварії Феррарі - відправила. Загалом, відсутність боса Тото Вольффа, який не приїхав на етап, мабуть, позначилася.

Про Феррарі взагалі складно щось сказати. Боліди на трасі Інтерлагос виглядали посередньо, проте сход суперників дозволяв розраховувати на подіум, але в кінці гонки Себастьян Феттель і Шарль Леклер зіткнулися в абсолютно простій ситуації і зійшли з дистанції. І можна звинуватити в цьому керівництво Феррарі, яке, мабуть, дозволило пілотам боротися в ситуації, де варто було роздавати чітки вказівки.

Наприклад, сказати Феттелю пропустити Леклера, який перебував на більш свіжих шинах і їхав в більш високому темпі. Виходить, на Гран-прі Росії або Сінгапуру команда в непотрібних моментах починає придумувати правила і роздавати вказівки, а тут просто промовчала. І цим тільки погіршує ситуацію у відносинах між напарниками, яким ще як мінімум в 2020 році разом їздити.

 


Що стосується конкретного епізоду, то здалося, що більше винен Феттель. Якщо Леклер тримав пряму лінію, то Себ зміщувався і зачепив напарника. Це, в цілому, не має ніякого значення, але завершення і без того провального сезону Феррарі виходить вкрай невдалим. Команді варто подумати про штраф (напевно в контрактах це є) для Леклера і ще більше фінансове покарання для Феттеля. Все ж 4-кратний чемпіон світу повинен вести себе спокійніше і уникати подібних невдач.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Іван Зінченко, Sport.ua

(5 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    mayjumanji
      mayjumanji, 18.11.2019 22:03
    +3
    рад за Карлоса и за маков. формально есть первый подиум, на который он так и не подымался еще
    mayjumanji
      mayjumanji, 18.11.2019 22:03
    +3
    рад за Карлоса и за маков. формально есть первый подиум, на который он так и не подымался еще
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності