Чому всім зручно ховатися за расистський скандал

Оглядач Sport.ua – ще раз про скандал в 14-му турі УПЛ

Чому всім зручно ховатися за расистський скандал
© ФК Шахтар. Тайсон

Страшно уявити, а тим більше сказати, проте расистський скандал в останній грі між «Шахтарем» і «Динамо» став справжньою паличкою-виручалочкою для всіх зацікавлених сторін. Тому що з'явився беззаперечний привід багато своїх проблем, недоробок і фобій спихнути на хвилинний прояв людської підлості. А тому це не менш підло, ніж сам вчинок людей, яких поспішили ідентифікувати, як уболівальників столичної команди. Пардон, уболівальників «Динамо», бо зараз у нас обидва гранди мають практично одну і ту ж прописку.

Чому в цій ситуації не правий «Шахтар»

Відразу після матчу в Харкові наставник «гірників» Луїш Каштру відмовився коментувати гру як таку, але приєднався до тих, хто «страждає від расизму в цьому світі». Зрозуміти тренера в даному випадку не важко - був на емоціях, і все таке. Але, з іншого боку, можна і припустити, що Каштру просто зручно прикрився цим скандалом, не ставши занурюватися у власні тактичні витіюватості і гру своїх підопічних, бо занурюватися особливо нема в що, адже і дії тренера «Шахтаря», і його підопічних в тому матчі були занадто убогими. Втім, як і з гостьового боку.

Донецький клуб після того інциденту оперативно виступив з офіційною заявою, в якій, крім іншого, заявив, що такі ганебні явища приносять шахтарській сім'ї «біль і розчарування». А ще гірницький клуб засуджує таку поведінку глядачів і закликає відповідні футбольні органи розібратися, що сталося.

Зрозуміти «Шахтар» в даному випадку теж можна і потрібно. Клуб просто захищає своїх постраждалих футболістів. Кожен поважаючий себе футбольний колектив зробив би саме так. Але ж частково «Шахтар» лукавить, так як у нього з цього приводу припасені свої скелети в шафі. Чомусь клубом сором'язливо замовчується той факт, що і вболівальники донецької команди аж ніяк не безгрішні в цьому плані. До речі, тоді «Шахтар» був офіційно покараний за негідну поведінку своїх фанів.

Cкрін з сайту uefa.com

Напевно, подіяло, так як подібних інцидентів з боку фанів «помаранчево-чорних» в подальшому не було зафіксовано. Але ж сам факт говорить про те, що про проблема є, і вона пофарбована не тільки в синьо-білі кольори. Тому в наявності або казус, або можливість двояко трактувати події.

Що ж стосується футболістів «Шахтаря», які безпосередньо постраждали в цьому скандалі, то в їхніх діях теж можна знайти лукавство. Якщо міркувати без клубних пристрастей, дотримуючись часової логіки подій, то вболівальники «Динамо» стали занадто гостро реагувати на гру Дентіньо і Тайсона після того, як ті не надто гостинно обійшлися зі своїми візаві (Бущаном і Циганковим). Гостьовим трибунам це не сподобалося, і вони почали бешкетувати і адресно баламутити. Дентіньо спочатку вчинив цілком правильно: він акцентував увагу рефері матчу на неналежну поведінку деяких уболівальників.

Суддя дав відмашку попередити про наслідки по «гучному звязку». Мабуть, на бешкетників це оголошення не подіяло, і вони продовжили свою чорну справу. У компетенції Балакіна - і тільки його - були всі важелі для розрулювання інциденту. Але Тайсон спробував розрулити особисто, показавши відомий жест трибунам і запулити туди м'яч. Навіщо? Невже досвідчений футболіст тоді думав, що таким чином тліюче протистояння можна загасити? Невже він думав, що не отримає за свій «фак» червоне світло? Вчинок капітана «Шахтаря» теж виглядає неналежно в тому сенсі, що деякі, вибачте, ідіоти з трибун могли кинутися безпосередньо на поле. І що тоді? Допомогли б «тобі, синку, твої ляхи»? Якби Тайсон співтовариші проявили стриманість в даному випадку, це дозволило б уникнути, як мінімум пересудів. І покарання у вигляді дискваліфікації. Стриманішим потрібно було бути - це однозначно. А як вести себе в подібних випадках, наочно показав екс-партнер Тайсона по збірній Бразилії Дані Алвес, якому в одному з матчів кинули з трибун банан. Футболіст, не моргнувши й оком, підняв банан, надкусив його і викинув. Яким дурнем виглядав тоді в тій ситуації той, хто кидав плід.

Чому в цій ситуації не праве «Динамо»

На жаль, подібні випадки расистської поведінки динамівських уболівальників - не рідкість. І якщо в матчах УПЛ вони подібним чином проявили себе, вважай, вперше, то під час єврокубків такий моветон - в порядку речей. «Динамо» не один раз за подібні вчинки своїх фанів було змушене платити штрафи в УЄФА, грати при частково закритих трибунах. І, що куди гірше, весь час виправдовуватися перед УЄФА і уславитися неблагонадійним. У зв'язку з цим показово, що з расистськими проявами на динамівських секторах борються, як можуть, лише футболісти, які заспокоюють уболівальників, підтримують Тайсона, одягають футболки з правильними гаслами. За це їм респект і уважуха. 

Але в самому клубі це делікатне і складне питання зависло в повітрі. Як, власне, і весь цей напрямок - робота з уболівальниками. На жаль, але вона пущена на самоплив, тому динамівський клуб і потрапляє регулярно в такі «халепи». Мабуть, належні в таких випадках штрафи динамівське керівництво не лякають. А даремно. Адже все-одно колись, рано чи пізно, «дамбу прорве», і доведеться зіграти при порожніх трибунах. Це як мінімум. Лише тоді зачешетеся? Та що там далеко ходити: в офіційній заяві «Динамо» після харківської зустрічі лише побіжно визнається бажання що-небудь виправити. Але куди більше - посилів до ФФУ/УАФ, роль якої зводиться до банальної констатації факту і визначенні грошових штрафів, і натяків на поспішність у визначенні винних до офіційного рішення. У чомусь динамівців зрозуміти теж можна. Але від їх позиції теж віє двозначністю. І навряд чи київський клуб візьметься за «орання цілини». Швидше за все, в «Динамо» лише вкотре махнуть рукою на проблему. Зручно сховавшись за власним озлобленням після того, як КДК УАФ покарає клуб серйозним грошовим штрафом, тому що національна асоціація в будь-якому випадку для «Динамо» виявиться цапом відбувайлом.

Чому в цій ситуації не має рації УАФ

Тут все дуже просто. Якщо «Динамо», як найбільш згадуваний в «расистських зведеннях» вітчизняний клуб лише імітує роботу з уболівальниками, то УАФ не робить і цього. На Черепановій горі зручно ховаються за параграфами і регламентами, стверджуючи, що правило «першої ночі» в роботі з уболівальниками належить безпосередньо клубам. Саме так воно і є. Але ж і наша федерація/асоціація не раз і не два страждала від расистської поведінки наших уболівальників - були навіть матчі при порожніх трибунах. І що, в УАФ серйозно переглянули своє ставлення до подій? На жаль, це питання теж риторичне: краще заплатити штраф і забути про проблему. Та й забити на неї. Все, один в один, як в «Динамо». Тільки УАФ може собі дозволити регулярно штрафувати свої недбайливі клуби за поведінку вболівальників. «Динамо» своїх уболівальників поки не штрафує. Ось і вся різниця.

Чим закінчиться цей гучний процес? Та нічим: черговим пшиком. Ну, якщо не брати до уваги серйозного грошового штрафу для «Динамо». Ну, як серйозного: тисяч сімнадцять євро. «Динамо» і далі буде реагувати по факту офіційними комюніке, адже неадекватів на трибунах не стане менше, УАФ продовжить висловлювати стурбованість, Тайсон буде все активніше дрейфувати в бік закордону.

А проблема все одно залишиться.

Валерій ВАСИЛЕНКО

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(11 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 14.11.2019 19:00
    0
    kvlad200760, 13.11.2019 23:33
    А я впевнений що тих мудаків знайдуть!За те навіть не хвилююсь!А на рахунок придбання квитків по паспортам то це зустріло спротив саме в Київі і саме серед ультрасів!!!!
    Спрашивать у устраивающих беспорядки на матчах "хотите ли вы, чтоб за устраивание беспорядков на матчах могли наказать" это то же самое, что у коррупционеров спрашивать "хотите ли вы, чтоб за коррупцию наказывали". А хотя в случае нашей страны всё сходится.
    kvlad200760
      kvlad200760, 13.11.2019 23:33
    -1
    Alexey Antonenko, 13.11.2019 21:22
    Предложение пускать на стадион по паспортам и потом недопускать на стадион идиотов было ещё хрен знает когда. И не надо рассказывать, что в 21м веке опознать мудака по камерам это проблема. В Китае вон за 7 минут в мегаполисе находят человека даже не зная где искать.
    А я впевнений що тих мудаків знайдуть!За те навіть не хвилююсь!А на рахунок придбання квитків по паспортам то це зустріло спротив саме в Київі і саме серед ультрасів!!!!
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 13.11.2019 21:22
    +3
    kvlad200760, 13.11.2019 21:15
    Мова йде не про звичайних вболівальників а про ультрасів!А вони люди запальні,можуть витворити що хочеш.Може тобі пригадати матч коли вони обкидали палаючими фаєрами поле?До речи расистський скандал то не перший.В минулому на матчі Шахтар-Айнтрахт,а в Шахтарі грали бразильці!!!Перед тим двічі був скандал з Динамо.
    Предложение пускать на стадион по паспортам и потом недопускать на стадион идиотов было ещё хрен знает когда. И не надо рассказывать, что в 21м веке опознать мудака по камерам это проблема. В Китае вон за 7 минут в мегаполисе находят человека даже не зная где искать.
    kvlad200760
      kvlad200760, 13.11.2019 21:15
    -2
    Alexey Antonenko, 13.11.2019 21:08
    Ага. Болельщики Динамо прям такие расисты, что когда темнокожие играют за Динамо их устраивает. Может просто дело в Шахтёре?
    Мова йде не про звичайних вболівальників а про ультрасів!А вони люди запальні,можуть витворити що хочеш.Може тобі пригадати матч коли вони обкидали палаючими фаєрами поле?До речи расистський скандал то не перший.В минулому на матчі Шахтар-Айнтрахт,а в Шахтарі грали бразильці!!!Перед тим двічі був скандал з Динамо.
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 13.11.2019 21:11
    +3
    SHAKHTeR_DNO, 13.11.2019 13:14
    Дебилито собразованием 2х классов вечерней школы диканьки как ребенку на стадионе обьяснить что значит фак от Тайсона и что означают матюки? Давай только нормальный ответ без выкручивания как проститутка последняя. Как это объяснить ребенку на стадионе? Ведь не все же такое б*дло зашаренное как понаехавшие с Донецка.
    "Малыш, смотри. Видишь дяденек? Это дибилы. Запомни как они себя ведут и не веди себя как дибил"
    Как-то так объяснять надо, а вопрос в чём?
    Alexey Antonenko
      Alexey Antonenko, 13.11.2019 21:08
    +1
    Ага. Болельщики Динамо прям такие расисты, что когда темнокожие играют за Динамо их устраивает. Может просто дело в Шахтёре?
    kvlad200760
      kvlad200760, 13.11.2019 21:06
    -2
    Олег Сокоринський, 13.11.2019 18:27
    Тайсон свідомо спровокував це "расовий" конфлікт, так як йому остогидло грати за "Шахтар". А "велика біла" більшість в Україні повелася на його манси. І хто тепер розумніша раса?
    SHAKHTeR_DNO
      SHAKHTeR_DNO, 13.11.2019 20:50
    -2
    JulikoB, 13.11.2019 20:49
    Бандиты и расисты, это разные люди по идеологии. Хотя одно другому не мешает.
    ну зачем ты этому тупому маргинальному утырку многоликому что-то пишешь это рваная колоша перебаненная раз 30
    JulikoB
      JulikoB, 13.11.2019 20:50
    +1
    Олег Сокоринський, 13.11.2019 18:27
    Тайсон свідомо спровокував це "расовий" конфлікт, так як йому остогидло грати за "Шахтар". А "велика біла" більшість в Україні повелася на його манси. І хто тепер розумніша раса?
    Ты.
    JulikoB
      JulikoB, 13.11.2019 20:49
    +1
    zvalenok03, 13.11.2019 18:48
    Страсти не утихают.
    Ну рассмотрят дело. Ну на накажут по регламенту. И все.
    Согласен с автором статьи. Глубоко копать не будут. Да и не футбольных органов это дело. Зараза слишком глубоко проникла в украинское общество.
    А потом удивляются - почему это мир не с нами? почему мир против нас? почему это нас бандитской страной считают?
    Бандиты и расисты, это разные люди по идеологии. Хотя одно другому не мешает.
    SHAKHTeR_DNO
      SHAKHTeR_DNO, 13.11.2019 20:45
    -2
    Андрей Богданов, 13.11.2019 20:43
    расизм это плохо и эта проблема всего мира...есть ярые противники есть ярые провокаторы этой темы...доли в % соотношении я не в курсе как распределились...есть и такие которые живут по принципу - не люблю две вещи: расизм и негров...особенно любят последние пошуметь)) но меня больше всего удивили слёзы Тайсона и Дентиньо)) это так наигранно смотрелось...я понимаю было бы обидно от своих болел услышать такое, это понимаю, обида слёзы разочарование)) но слышать от болельщиков не своей команды это должно вызывать улыбку и игнор...
    Не было расизма в том матче - были маты и средний палец от тайсона
    Андрей Богданов
    Андрей Богданов, 13.11.2019 20:43
    -1
    расизм это плохо и эта проблема всего мира...есть ярые противники есть ярые провокаторы этой темы...доли в % соотношении я не в курсе как распределились...есть и такие которые живут по принципу - не люблю две вещи: расизм и негров...особенно любят последние пошуметь)) но меня больше всего удивили слёзы Тайсона и Дентиньо)) это так наигранно смотрелось...я понимаю было бы обидно от своих болел услышать такое, это понимаю, обида слёзы разочарование)) но слышать от болельщиков не своей команды это должно вызывать улыбку и игнор...
    zvalenok03
    online
      zvalenok03, 13.11.2019 18:48
    -2
    Страсти не утихают.
    Ну рассмотрят дело. Ну на накажут по регламенту. И все.
    Согласен с автором статьи. Глубоко копать не будут. Да и не футбольных органов это дело. Зараза слишком глубоко проникла в украинское общество.
    А потом удивляются - почему это мир не с нами? почему мир против нас? почему это нас бандитской страной считают?
    Олег Сокоринський
      Олег Сокоринський, 13.11.2019 18:27
    -1
    Тайсон свідомо спровокував це "расовий" конфлікт, так як йому остогидло грати за "Шахтар". А "велика біла" більшість в Україні повелася на його манси. І хто тепер розумніша раса?
    Alex Sweden
      Alex Sweden, 13.11.2019 17:47
    +1
    Теперь всем бразильцам предоставлен ШАНС свалить из Шахтёра. Подарок судьбы.
    Sunrise
      Sunrise, 13.11.2019 16:07
    +2
    ВВВ, 13.11.2019 12:40
    Краще би вже матюкали чи свистіли,а не ухкали і все минулося би добре для всіх!!! Бо за матюки чи фаєра ,то звичайна хуліганка ,тут просто штраф.А ось прояв расизму то стаття КК і судимість!!
    Т.е. ты считаешь что впринципе говорить матом это нормально? Не важно в каком контексте и ты считаеш что семья придя на стадион отдохнуть и поболеть за красивый футбол должна от такого "неотесонного бы*ла" выслушивать нецензурную брань? А если рядом действительно находяться дети маленькие и которых воспитывают нормальные культурные семьи а не подзаборные алкаши как им объяснить что такое "пидар" "уебуй" и что значит средний палец тайсона? Ты вадо прожил много лет но так и не понял разницу между нормальными людьми и необразованными отбросами общества и это печально. Неужели нельзя просто нормально общаться без взаимных унижений и оскорблений?
    zac1310
      zac1310, 13.11.2019 15:01
    -1
    kum_Poltava_, 13.11.2019 09:52
    От а мені цікаво, якби його назвали козлом і мекали, а не ухали, це теж би був прояв расизму?
    нет, это было бы просто оскорблением
    Vipfishman2
      Vipfishman2, 13.11.2019 14:33
    +2
    AlexDSan, 13.11.2019 14:10
    Після того як накажуть Динамо, я тепер знатиму один з титулів всіх, хто причепний до ффу.
    почётнейший титул для этих созданий)))
    AlexDSan
    online
      AlexDSan, 13.11.2019 14:10
    +1
    Vipfishman2, 13.11.2019 13:36
    Верить на слово кАналам - себя не уважать ... бррр, жтоткакимт же идиотами надо для этого быть ... но ведь поверят же - бабки отрабатывать надо
    Після того як накажуть Динамо, я тепер знатиму один з титулів всіх, хто причепний до ффу.
    AlexDSan
    online
      AlexDSan, 13.11.2019 14:06
    +2
    mole2019, 13.11.2019 12:29
    Для видимости работы - штрафануть Динамо (для УЕФА). И забыть про этот инцидент.
    За что?
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 12.11.2019 16:22
    +17
    И главный вопрос к нашему "расистскому" обществу забыл, как у нас столько лет шахта пачками закупает бразил (как никто и нигде в Европе, команду можно в чемп Бразилии смело заявить) и все живы-здоровы, целы и даже не в меру упитанны и заправлены хорошо валютой $, более того продолжают сюда ехать и дальше "не смотря на опасность что их поджидает"?
    jekаfunny
      jekаfunny, 12.11.2019 15:58
    +17
    вообщем тезисно
    фаны ДК не святые - но их проступок преувеличивают
    Тайсон хочет уйти, и в отличии от Марлоса будет для этого использовать любые возможности
    Шахтер - кучка лицемеров
    ФФУ беспокоит только то , как бы еще выдурить из бюджета денег на искусственные поля, чтоби их попилить
    Занавес!
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 12.11.2019 17:10
    +16
    Город Йоханнесбург, вот это я понимаю расистский город, там белому появляться опасно не то что жить, а у нас раздули не пойми что, не пойми из чего.
    begemot2000
      begemot2000, 12.11.2019 16:52
    +13
    Тайсон - хороший футболист! И великий актёр! А на войне, как известно, все методы хороши... Свалить любой ценой и точка.
    dadaali177188
      dadaali177188, 12.11.2019 16:45
    +13
    Коментар згорнуто. Показати
    Тайсона уважаю по игре в Металлисте , за ту пользу которую принес клубу. Но тут он сопли распустил не по детски, ясно что парень хочет свалить по быстрее, но не таким же способом. Со стороны подобная хрень звучит в каждом матче!!! любого чемпионата!!! оскорбляют разных футболистов, разного цвета кожи!!! но мычат почему то черные ....Много раз скандировали во время матча нецензурные речевки в адрес условного алиева, милевского, касано.....когда команда соперника получает красную - звучат те же слова "А ну давай уе отсюда" ....и никого это неипёт пока звучит это в адрес белого... и только у черных комплекс неполноценности и все теперь должны проявлять озабоченность!!!
    sahka1981
    online
      sahka1981, 12.11.2019 16:42
    +13
    Если по существу то раздувают из мухи слона. И раздуют, дабы убрать на второй план просто дикое поведение капитана команды, где еще можно в европейском чемпионате можно увидеть такое что-бы игрок (капитан команды) так себя вел с фанатами? А в той же Италии тогда как он собирается играть???
    Вот интересно почему Тайсону можно отмахиваться руками и ногами, материть судей, в том числе и женщин Монзуль, тыкать факи в толпу это же какие мозги нужно иметь для этого, помню прекрасно как он грубо прямой ногой шипами травмировал Ярмолу в Донецке (дали только желтую) его унесли с поля, а этот "борец" еще и смеялся(!) и радостно хлопал в ладоши что соперник лишился лидера вместе с другими бразилами, история с женой Хавьера тоже показывает что он за человек, почему он молчал после матча с Айнтрахтом, раз он такой борец? Можно и Бернарда вспомнить с его факами и родственниками которым они якобы предназначались, взять того же Дентиньой уже все отошли нет он еще что-то там грозно с матами машет руками трибунам - зачем?, еле его Цыганков оттащил и то еще отбрыкивался, потом посмотрел что Тайсон осознавший что он наделал, плачет и себе давать пытаться слезу выдушить, ну пару секунд назад ты такой весь грозный с матами провоцировал толпу, а теперь ноешь, ну как так?... Ну не лицемерие все это???
    seregka1991
      seregka1991, 12.11.2019 21:23
    +9
    Зачушье бразильское. Не оправдываю обезьянов на трибунах, но и говорить про это наверняка нельзя. Жду официальный вердикт органов, доказательства и тд.
    А фак от расстроенного Тайсона, который партнеров слышал сложно, услышал расизм.
    Посмотрим. В любом случае, профессионал должен держать себя в руках.
    pl2012ua
    pl2012ua, 12.11.2019 17:31
    +9
    тайсон плакал, когда его не отпустили из шахты, и теперь он не может остановиться, такой подленький инфантильный способ шантажа.
    Олег Бугаец
      Олег Бугаец, 12.11.2019 16:58
    +9
    сказати що роздули з мухи слона так це тривіально-невже других подій мало-не розумію для чого
    Український Крим
    online
      Український Крим, 12.11.2019 15:52
    +9
    Ничего не понимаю, я сам иногда изображаю гориллу играя с детьми Все-таки люди такие же приматы, как и и шимпанзе с орангутангами а стеснятся своих предков это ли не расизм!?!?
    ll_pogulianka_ll
      ll_pogulianka_ll, 12.11.2019 23:17
    +8
    Агов!А,що там з Кудриком?(Маріуполь-Карпати) Там теж образи були в сторону воротніка!!!А,ну так,був би він "чорножопий" це одне,а він же "біложопий"-це пох...+ ранг матчу+рівень гравців та й глядачів на одну лавку зібралось...розумію немає з чого ліпити фантазію...
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 12.11.2019 15:57
    +7
    А пам'ятаєте років 3-4 тому в Карпати прийшов темношкірий нападник. Так йому весь стадіон кричав "на-г-я Карпатам мавпа" хто зі Львова скажіть чи такого не було! Так ось чомусь тоді реакції взагалі ніякої ні від кого не було. Де були тоді ті захисники ображених зі спілки цієї незрозумілої?
    Алексей Хмиль
      Алексей Хмиль, 12.11.2019 15:55
    +7
    М-да, под предлогом борьбы с расизмом можно догвориться всерьез что люди пошли от Адама и Евы... Полный пипец
    Max Gor
    Max Gor, 12.11.2019 23:26
    +6
    Хорошо бы ещё побороться с чёрным расизмом , во всем мире в чёрных раенах нельзя появляется белым иначе чёрные малолетние расисты побьют только потому что ты белый уже не говоря про чёрные континенты где расизм процветает . Вот где проблема.
    Andre Petlyra
    online
      Andre Petlyra, 12.11.2019 19:59
    +6
    сайт превратился в помойку хотя он и раньше го.но был тролли рашисткие и наши под видом фанатов обсерают всё что можно то что было то прошло это прошлое надо идти в будущее о не гавно друг на друга выливать
    trasher87 trasher87
      trasher87 trasher87, 12.11.2019 16:34
    +6
    Так конечно выгодно. Шахтер ничего не создал кроме углового и гола.
    Динамо создало 2 момента.
    Это не футбол а балет.
    SEMIRAMID
      SEMIRAMID, 13.11.2019 12:52
    +5
    ВВВ, 13.11.2019 12:40
    Краще би вже матюкали чи свистіли,а не ухкали і все минулося би добре для всіх!!! Бо за матюки чи фаєра ,то звичайна хуліганка ,тут просто штраф.А ось прояв расизму то стаття КК і судимість!!
    Что ты городишь, WADO-1976! По твоим словам, лучше матюки, чем Угу?! Я уже не удивляюсь твоим высказываниям!
    Мальчик с отцом пришёл на футбол: на что он больше отреагирует на "Угу", мат или средний палец? "Угу" - он пропустит мимо ушей и только засмеётся, про мат спросит у отца: "что это слово папа означает?" и про жест среднего пальца он тоже спросит у отца, что дядя на поле показывает? Ребёнку приклеится мат и жест, который он увидел на футболе с отцом! А "Угу" он и так везде от детей во дворе не раз слышал, так как этот звук не только означает обезьяна!"
    Сергей Иванамофф
      Сергей Иванамофф, 12.11.2019 21:32
    +5
    Либо трибуны дружно скандировали расистские лозунги, в чем я сильно сомневаюсь.
    Либо Тайсон провокатор, которому выгодно услышать то, чего услышать на стадионе в принципе невозможно от одиночных выкриков, да еще в пылу борьбы.
    Alex86 1
    online
      Alex86 1, 12.11.2019 16:17
    +5
    Ничего не имею против других рас, но:
    Доказательства проявления расизма кто-то предоставил все-таки?
    Звуки или выкрики, если они имели место, это и есть расизм или все-таки когда вешают темнокожих или проявляют как-то схоже это, может все-же последнее больше подходит под проявления?
    Жил-жил игрок и никто его не щимил (правда и сейчас никто это не делает, но то такое) и вдруг как захотелось свалить с шахты вдруг вспомнил что тут общество расистов?
    Многие ржали над михой (болелы др клуба), а как тут "пол команды" в слезы и сопли, так норм?
    Единственно что можно сказать так это браво со знаком минус гебельсам с их раскруткой "скандала" - получилось!
    Жаль что ДК не выиграли матч, но то такое - не смертельно.
    Сергей Иванамофф
      Сергей Иванамофф, 13.11.2019 11:37
    +4
    Zahar_Vodianoy, 12.11.2019 23:04
    Приветствую Всех, я НОВЕНЬКИЙ, прошу ОБРАТИТЬ УВАГУ - очень хорошо слышно на 69мине - ТАЙСОН иди в ЖОПУ, на 71мине-ТАЙСОН иди на Х*Й, и КОМЕНТ про футбол говорил...
    И где тут расизм?
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
© 2003-2019 Sport.ua
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності