ЛЕВЧЕНКО: «Світла пляма — гравці Динамо, які підтримали Тайсона»

Спеціаліст поділився думкою про расистський скандал в матчі «Динамо» — «Шахтар» (1:0)

ЛЕВЧЕНКО: «Світла пляма — гравці Динамо, які підтримали Тайсона»
© Facebook. Євген Левченко
40-річний екс-гравець збірної України Євген Левченко прокоментував расистський скандал в матчі 14-го туру УПЛ «Динамо» — «Шахтар» (1:0).
 
«Мені в меншій мірі прикро за Тайсона, він сильний, вибереться. Мені соромно за суспільство, соромно дивитися, що таке відбувається у нас в країні. Світла пляма — гравці «Динамо», які підтримали Тайсона. Нехай це буде прикладом для всіх. А суспільство наше треба виховувати всім нам», — написав Левченко в твіттері.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Twitter

(6 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    alefteev77
    online
    alefteev77, 11.11.2019 22:54
    0
    Українець...
    не питай, що українське суспільство або українська держава зробили для тебе, спитай сам у себе - що ти особисто зробив для того аби стати справжньою, достойною, гідною людиною, що ти зробив для української громади, суспільства, держави.
    Yamamisha1
      Yamamisha1, 11.11.2019 21:10
    0
    Левченко правильно говорит - никто саму команду не обвинет и не поливает. Наоборот игроки ДК показали себя адекватными людьми.
    Всё говорят что у киевского клуба болелы в очередной раз доказали что они неадекватное б. ыд. ло.
    Если бы не их болельщики то к Динамо и отношение получше было у многих.
    starrider
      starrider, 11.11.2019 20:49
    +3
    Это провокация обыкновенная! Тайсон давно хочет свалить из Украины в Рому или Милан а его кроты не отпускают
    А сейчас он нашел причину что бы мотивировать свал-Расизм! Там ублюдки матерились с секторе Динамо но где был факт расизма! Ну выли -может их тошнило Но при чем здесь расизм то?
    а фалами на каждом матче в Англии на право и на лево на стадионах кроют ! В этом давно уже нет ничего экстраординарного !!!
    DKTheBest2
    online
    DKTheBest2, 11.11.2019 20:42
    +2
    ShakhtarUberAlles, 11.11.2019 20:34
    Тайсон всем лучше любого игрока дыры. А так у вас говно в голове, хейтеры чертовы, поэтому и видите плохое в Шахтерах, которого нету.
    Тайсон такой же придурок на поле как и Гармаш.
    ShakhtarUberAlles
    ShakhtarUberAlles, 11.11.2019 20:34
    -4
    DKTheBest2, 11.11.2019 20:14
    "Тайсона, он сильный"
    Истеричка он, а не сильный, а вчера этот симулянт еще и промокашкой показал себя.
    Тайсон всем лучше любого игрока дыры. А так у вас говно в голове, хейтеры чертовы, поэтому и видите плохое в Шахтерах, которого нету.
    cucumber
      cucumber, 11.11.2019 20:29
    0
    Динамо неплохой клуб, особенно Артем Шабанов молодец. Но вот болельщики у ДК - настоящее б.ы.д.л.о! Достаточно почитать какую чушь они пишут даже на этом сайте. Динамо Киев заслуживает гораздо лучших болельщиков!
    DKTheBest2
    online
    DKTheBest2, 11.11.2019 20:14
    0
    "Тайсона, он сильный"
    Истеричка он, а не сильный, а вчера этот симулянт еще и промокашкой показал себя.
    nomad
      nomad, 11.11.2019 20:09
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    Молодцы сборники! Соплякам отличный ответ...
    scout1202
      scout1202, 11.11.2019 19:58
    +2
    А чого можна очікувати від сусільства, більшості якому потрібно лише хліба і видовищ?
    критичне мислення - на нулі;
    адекватна оцінка і аналіз інформації - нуль;
    лише тягота до зойбоящика і соціалізму
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.11.2019 19:16
    0
    А Левченко расист - назвав Динамо світлими (натякає, що у них в команді негрів немає...)
    Robin
      Robin, 11.11.2019 19:02
    +12
    Завжди цікавило чим керуються дауни які рахують що вони кращі як інші нації або раси, мені особисто плювати який у кого колір шкіри, аби він людиною був а не мудаком.
    Денис Бачинский
      Денис Бачинский, 11.11.2019 18:39
    +9
    подписываюсь.
    Robin
      Robin, 11.11.2019 19:02
    +12
    Завжди цікавило чим керуються дауни які рахують що вони кращі як інші нації або раси, мені особисто плювати який у кого колір шкіри, аби він людиною був а не мудаком.
    Денис Бачинский
      Денис Бачинский, 11.11.2019 18:39
    +9
    подписываюсь.
    starrider
      starrider, 11.11.2019 20:49
    +3
    Это провокация обыкновенная! Тайсон давно хочет свалить из Украины в Рому или Милан а его кроты не отпускают
    А сейчас он нашел причину что бы мотивировать свал-Расизм! Там ублюдки матерились с секторе Динамо но где был факт расизма! Ну выли -может их тошнило Но при чем здесь расизм то?
    а фалами на каждом матче в Англии на право и на лево на стадионах кроют ! В этом давно уже нет ничего экстраординарного !!!
    DKTheBest2
    online
    DKTheBest2, 11.11.2019 20:42
    +2
    ShakhtarUberAlles, 11.11.2019 20:34
    Тайсон всем лучше любого игрока дыры. А так у вас говно в голове, хейтеры чертовы, поэтому и видите плохое в Шахтерах, которого нету.
    Тайсон такой же придурок на поле как и Гармаш.
    scout1202
      scout1202, 11.11.2019 19:58
    +2
    А чого можна очікувати від сусільства, більшості якому потрібно лише хліба і видовищ?
    критичне мислення - на нулі;
    адекватна оцінка і аналіз інформації - нуль;
    лише тягота до зойбоящика і соціалізму
    alefteev77
    online
    alefteev77, 11.11.2019 22:54
    0
    Українець...
    не питай, що українське суспільство або українська держава зробили для тебе, спитай сам у себе - що ти особисто зробив для того аби стати справжньою, достойною, гідною людиною, що ти зробив для української громади, суспільства, держави.
    Yamamisha1
      Yamamisha1, 11.11.2019 21:10
    0
    Левченко правильно говорит - никто саму команду не обвинет и не поливает. Наоборот игроки ДК показали себя адекватными людьми.
    Всё говорят что у киевского клуба болелы в очередной раз доказали что они неадекватное б. ыд. ло.
    Если бы не их болельщики то к Динамо и отношение получше было у многих.
    cucumber
    online
      cucumber, 11.11.2019 20:29
    0
    Динамо неплохой клуб, особенно Артем Шабанов молодец. Но вот болельщики у ДК - настоящее б.ы.д.л.о! Достаточно почитать какую чушь они пишут даже на этом сайте. Динамо Киев заслуживает гораздо лучших болельщиков!
    DKTheBest2
    online
    DKTheBest2, 11.11.2019 20:14
    0
    "Тайсона, он сильный"
    Истеричка он, а не сильный, а вчера этот симулянт еще и промокашкой показал себя.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 11.11.2019 19:16
    0
    А Левченко расист - назвав Динамо світлими (натякає, що у них в команді негрів немає...)