Андреєску знялася з матчу проти Світоліної

Канадку замінить Софія Кенін з США

Андреєску знялася з матчу проти Світоліної
© Jimmie48 Photography. Б'янка Андреєску
Канадська тенісистка Б’янка Андреєску прийняла рішення знятися з останнього матчу групового етапу Підсумкового турніру WTA проти Еліни Світоліної.
 
«У четвер мені зробили МРТ, щоб перевірити коліно після вчорашнього матчу. На жаль, результати показують, що мені потрібно знятися», - повідомила Андреєску.
 
Відзначимо, що після другого матчу Андреєску втратила навіть теоретичні шанси на вихід в півфінал, а Світоліна достроково зайняла перше місце в групі.
 
У матчі з українкою Андреєску замінить друга запасна Софія Кенін з США. Нагадаємо, перша запасна Кікі Бертенс раніше вступила в боротьбу замість Наомі Осаки, яка знялася ще після першого поєдинку.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — WTA Insider

(13 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    Elis
      Elis, 03.11.2019 16:49
    +1
    Vik_77, 03.11.2019 14:17
    Привіт,Еліс! Дякую за таку вичерпну відповідь,з цікавістю прочитав)) а що стосується чому я пишу саме тут,а не на активній гілці,бо там би не хотілось світити свій номер,а тут нас лиш троє активні - Ви, Капітан і я. Можливо,Вам буде простіше на електрону пошту написати,то залишу і її,як це зробив Капітан.
    Kansler27@spcs.me
    Пишіть,дзвоніть, буду Вам радий. Віктор.
    Vik_77
      Vik_77, 03.11.2019 14:17
    +1
    Elis, 03.11.2019 10:36
    Привіт! Випадково помітила коментар, дякуючи Капітану)) Краще пишіть в активній гілці, я там читаю. Ні, я ніде не писала, що вона симулянтка. Вчора ввечері ще раз передивилась повтор матчу по супертенісу. І знов моя думка, що медичний в першому сеті був чисто тактичний - збити Еліну з ритму, оскільки ББ бачила, що взяти Елінину подачу в неї шансів майже нуль. Єдине, супертеніс під час перерв між геймами показує рекламу, хтось в коментах писав, що ББ за попу трималась - я цього не бачила (може, це було під час реклами), але відскакала вона в останньому геймі 1 сету дай Боже кожному травмованому, під час медікала лежала усміхалась...
    Справжня травма її наздогнала в 2 геймі другого сету, і це була ступня. І то справді було досить дошкульно. Я не можу сказати, що я не співчуваю людині, яка травмувалась - співчуваю, і я про це писала. Але я дуже часто помічала в житті, що якщо людина трішки маніпулює на темі здоров'я/травм і намагається десь трохи схитрувати, то травми наздоганяють її по справжньому. Це те, з чим жартувати не можна. Не можеш грати далі - знімайся, це буде чесно, але не паразитуй на почуттях суперника.
    Еліна проти Ван Яфань грала травмована, її справді боліло, вона десь влаштовувала показові виступи, на кшталт "Can you support me"? Ні. Бо це великий спорт, там більша половину туру травмовані, подивіться на Квітову. З травми не можна влаштовувати шоу. І це нечесно по відношенню до опонентки.
    Це моя думка. Я не претендую на об'єктивність. Ба більше, я не можу бути об'єктивною, бо я упереджена - ББ мені дуже несимпатична через свою поведінку на корті, хоча талант однозначно присутній і теніс, коли вона у формі, демонструє хороший.
    ББ в другому сеті не симулювала, вона травмувалась. Давайте про перший нічого не казатиму, особисто я з рекламою по супертенісу не бачила інших причин, крім вибити Еліну з ритму, але я можу помилятись. Навіть якщо я помиляюсь в цьому конкретному епізоді, моє загальне ставлення до ББ не змінюється.
    І ще. В ББ яскраво виражений істерично-демонстраційних компонент (це не народне "істеричка", це відома типологія по Ненсі Мак-Вільямс, якою користуються психологи і психіатри). Це часто неусвідомлена модель поведінки. Але збоку сприймається так, як сприймається. ББ геть у шахи гратиме і це виглядатиме демонстративно. Ну і звідти часто "провисання" етичних норм. У істериків взагалі з мораллю не дуже, у них недостатньо розвинена емпатія, щоб помічати і враховувати емоційний стан іншої людини. Емпатія - це більше про Світоліну, про Стаховського...
    Привіт,Еліс! Дякую за таку вичерпну відповідь,з цікавістю прочитав)) а що стосується чому я пишу саме тут,а не на активній гілці,бо там би не хотілось світити свій номер,а тут нас лиш троє активні - Ви, Капітан і я. Можливо,Вам буде простіше на електрону пошту написати,то залишу і її,як це зробив Капітан.
    Kansler27@spcs.me
    Пишіть,дзвоніть, буду Вам радий. Віктор.
    Elis
      Elis, 03.11.2019 10:58
    +1
    Elis, 03.11.2019 10:36
    Привіт! Випадково помітила коментар, дякуючи Капітану)) Краще пишіть в активній гілці, я там читаю. Ні, я ніде не писала, що вона симулянтка. Вчора ввечері ще раз передивилась повтор матчу по супертенісу. І знов моя думка, що медичний в першому сеті був чисто тактичний - збити Еліну з ритму, оскільки ББ бачила, що взяти Елінину подачу в неї шансів майже нуль. Єдине, супертеніс під час перерв між геймами показує рекламу, хтось в коментах писав, що ББ за попу трималась - я цього не бачила (може, це було під час реклами), але відскакала вона в останньому геймі 1 сету дай Боже кожному травмованому, під час медікала лежала усміхалась...
    Справжня травма її наздогнала в 2 геймі другого сету, і це була ступня. І то справді було досить дошкульно. Я не можу сказати, що я не співчуваю людині, яка травмувалась - співчуваю, і я про це писала. Але я дуже часто помічала в житті, що якщо людина трішки маніпулює на темі здоров'я/травм і намагається десь трохи схитрувати, то травми наздоганяють її по справжньому. Це те, з чим жартувати не можна. Не можеш грати далі - знімайся, це буде чесно, але не паразитуй на почуттях суперника.
    Еліна проти Ван Яфань грала травмована, її справді боліло, вона десь влаштовувала показові виступи, на кшталт "Can you support me"? Ні. Бо це великий спорт, там більша половину туру травмовані, подивіться на Квітову. З травми не можна влаштовувати шоу. І це нечесно по відношенню до опонентки.
    Це моя думка. Я не претендую на об'єктивність. Ба більше, я не можу бути об'єктивною, бо я упереджена - ББ мені дуже несимпатична через свою поведінку на корті, хоча талант однозначно присутній і теніс, коли вона у формі, демонструє хороший.
    ББ в другому сеті не симулювала, вона травмувалась. Давайте про перший нічого не казатиму, особисто я з рекламою по супертенісу не бачила інших причин, крім вибити Еліну з ритму, але я можу помилятись. Навіть якщо я помиляюсь в цьому конкретному епізоді, моє загальне ставлення до ББ не змінюється.
    І ще. В ББ яскраво виражений істерично-демонстраційних компонент (це не народне "істеричка", це відома типологія по Ненсі Мак-Вільямс, якою користуються психологи і психіатри). Це часто неусвідомлена модель поведінки. Але збоку сприймається так, як сприймається. ББ геть у шахи гратиме і це виглядатиме демонстративно. Ну і звідти часто "провисання" етичних норм. У істериків взагалі з мораллю не дуже, у них недостатньо розвинена емпатія, щоб помічати і враховувати емоційний стан іншої людини. Емпатія - це більше про Світоліну, про Стаховського...
    Істерично-демонстративний компонент, прошу пробачення.
    Elis
      Elis, 03.11.2019 10:36
    +3
    Vik_77, 02.11.2019 14:51
    Щойно пробігся по коментарям під лайв-трансляцією. Еліс,Ви вважаєте,що Бенчіч симулянтка?) Але навіщо в півфіналі влаштовувати такий цирк? В 1-му сеті гра була рівною,помітно,що саме після мед.таймауата Бенчіч здала і вже недобігала.
    Привіт! Випадково помітила коментар, дякуючи Капітану)) Краще пишіть в активній гілці, я там читаю. Ні, я ніде не писала, що вона симулянтка. Вчора ввечері ще раз передивилась повтор матчу по супертенісу. І знов моя думка, що медичний в першому сеті був чисто тактичний - збити Еліну з ритму, оскільки ББ бачила, що взяти Елінину подачу в неї шансів майже нуль. Єдине, супертеніс під час перерв між геймами показує рекламу, хтось в коментах писав, що ББ за попу трималась - я цього не бачила (може, це було під час реклами), але відскакала вона в останньому геймі 1 сету дай Боже кожному травмованому, під час медікала лежала усміхалась...
    Справжня травма її наздогнала в 2 геймі другого сету, і це була ступня. І то справді було досить дошкульно. Я не можу сказати, що я не співчуваю людині, яка травмувалась - співчуваю, і я про це писала. Але я дуже часто помічала в житті, що якщо людина трішки маніпулює на темі здоров'я/травм і намагається десь трохи схитрувати, то травми наздоганяють її по справжньому. Це те, з чим жартувати не можна. Не можеш грати далі - знімайся, це буде чесно, але не паразитуй на почуттях суперника.
    Еліна проти Ван Яфань грала травмована, її справді боліло, вона десь влаштовувала показові виступи, на кшталт "Can you support me"? Ні. Бо це великий спорт, там більша половину туру травмовані, подивіться на Квітову. З травми не можна влаштовувати шоу. І це нечесно по відношенню до опонентки.
    Це моя думка. Я не претендую на об'єктивність. Ба більше, я не можу бути об'єктивною, бо я упереджена - ББ мені дуже несимпатична через свою поведінку на корті, хоча талант однозначно присутній і теніс, коли вона у формі, демонструє хороший.
    ББ в другому сеті не симулювала, вона травмувалась. Давайте про перший нічого не казатиму, особисто я з рекламою по супертенісу не бачила інших причин, крім вибити Еліну з ритму, але я можу помилятись. Навіть якщо я помиляюсь в цьому конкретному епізоді, моє загальне ставлення до ББ не змінюється.
    І ще. В ББ яскраво виражений істерично-демонстраційних компонент (це не народне "істеричка", це відома типологія по Ненсі Мак-Вільямс, якою користуються психологи і психіатри). Це часто неусвідомлена модель поведінки. Але збоку сприймається так, як сприймається. ББ геть у шахи гратиме і це виглядатиме демонстративно. Ну і звідти часто "провисання" етичних норм. У істериків взагалі з мораллю не дуже, у них недостатньо розвинена емпатія, щоб помічати і враховувати емоційний стан іншої людини. Емпатія - це більше про Світоліну, про Стаховського...
    Vik_77
      Vik_77, 02.11.2019 14:51
    -1
    Elis, 01.11.2019 17:55
    Номер зберегла. Сміливо, я вражена.
    Стосовного іншого, хоч я і не забобонна, але воліла б вперед не забігати. Якщо організм дозволить повернутись до виступів на найвищому рівні - обов'язково дам Вам знати. Насправді надзвичайно важко не форсувати з навантаженнями, тому в мене навіть мій тренувальний плейлист під забороною. Вже двічі обпікалась, тепер намагаюсь зробити все як слід.
    Щойно пробігся по коментарям під лайв-трансляцією. Еліс,Ви вважаєте,що Бенчіч симулянтка?) Але навіщо в півфіналі влаштовувати такий цирк? В 1-му сеті гра була рівною,помітно,що саме після мед.таймауата Бенчіч здала і вже недобігала.
    Vik_77
      Vik_77, 02.11.2019 14:35
    0
    Вітаю,ми в фіналі. Але від такої перемоги мало радості. Щиро шкода Белінду... Здається,в наступному сезоні на Підсумковому відбудуться кардинальні зміни. Осака,Андреєску, Бертенс,Бенчіч.... Це вже перебір,так не можна.
    captain2009
    online
      captain2009, 01.11.2019 20:10
    +1
    Elis, 01.11.2019 17:18
    Привіт, Капітане! Рада Вас читати! Моє особисте прохання - пишіть, не зникайте
    Теж симпатизую Петрі, шкода, що їй не вдалося пройти далі. Може, то й на краще, щоб ще більше не нашкодити руці. Сподіваюсь, Квітова одужає, і наступного року ще нас порадує. Мені імпонує її стриманість і якась внутрішня інтелігентність. Є це в неї, в Еліни, в Ешлі Барті. Таким неможливо не симпатизувати.
    Але які бої, правда?! Так боротись після довгого виснажливого сезону - героїні! Недаремно вони у вісімці найкращих
    До речі, Еліс, якщо хочете, то можемо поспілкуватися й за межами коментарів. Моя пошта тут на сайті - captain2009@meta.ua. Маякніть туди, будь ласка, якщо буде бажання. Мені однозначно буде цікаво.
    captain2009
    online
      captain2009, 01.11.2019 18:26
    +1
    Elis, 01.11.2019 17:18
    Привіт, Капітане! Рада Вас читати! Моє особисте прохання - пишіть, не зникайте
    Теж симпатизую Петрі, шкода, що їй не вдалося пройти далі. Може, то й на краще, щоб ще більше не нашкодити руці. Сподіваюсь, Квітова одужає, і наступного року ще нас порадує. Мені імпонує її стриманість і якась внутрішня інтелігентність. Є це в неї, в Еліни, в Ешлі Барті. Таким неможливо не симпатизувати.
    Але які бої, правда?! Так боротись після довгого виснажливого сезону - героїні! Недаремно вони у вісімці найкращих
    Так, бої дійсно запеклі. ) Нажаль, не маю можливості всі дивитись, але, звичайно слідкую. Я не зникаю з сайту, постійно тут, але про Еліну не пишу, хоч і проти не вболіваю. Обіцяю писати )
    Vik_77
      Vik_77, 01.11.2019 18:22
    +2
    Elis, 01.11.2019 17:55
    Номер зберегла. Сміливо, я вражена.
    Стосовного іншого, хоч я і не забобонна, але воліла б вперед не забігати. Якщо організм дозволить повернутись до виступів на найвищому рівні - обов'язково дам Вам знати. Насправді надзвичайно важко не форсувати з навантаженнями, тому в мене навіть мій тренувальний плейлист під забороною. Вже двічі обпікалась, тепер намагаюсь зробити все як слід.
    Ну якщо номер зберегли номер це вже тішить,значить надія є)) З нетерпінням чекатиму! Але ж не обов'язково для дзвінка має бути привід чи не так? Поспілкуватись знайдем про що.в тому числі й про теніс. А дзвонити можна в будь-яку пору доби,я людина вільна)
    Elis
      Elis, 01.11.2019 17:55
    +1
    Vik_77, 01.11.2019 17:17
    Домовились,я Вам вірю)) А на іншу частину повідомлення відповісте?)
    Номер зберегла. Сміливо, я вражена.
    Стосовного іншого, хоч я і не забобонна, але воліла б вперед не забігати. Якщо організм дозволить повернутись до виступів на найвищому рівні - обов'язково дам Вам знати. Насправді надзвичайно важко не форсувати з навантаженнями, тому в мене навіть мій тренувальний плейлист під забороною. Вже двічі обпікалась, тепер намагаюсь зробити все як слід.
    Elis
      Elis, 01.11.2019 17:18
    +1
    captain2009, 01.11.2019 07:29
    Привіт, Еліс! Дякую Вам за цей коментар. Я маю подібні почуття, тому майже на 100% Вас підтримую в цьому баченні. Мені трохи сумно, що програла всі свої матчи Петра, але це спорт. Надалі просто буду дивитися матчі і насолоджуватися якісним тенісом у виконанні гравців вісімки.
    Привіт, Капітане! Рада Вас читати! Моє особисте прохання - пишіть, не зникайте
    Теж симпатизую Петрі, шкода, що їй не вдалося пройти далі. Може, то й на краще, щоб ще більше не нашкодити руці. Сподіваюсь, Квітова одужає, і наступного року ще нас порадує. Мені імпонує її стриманість і якась внутрішня інтелігентність. Є це в неї, в Еліни, в Ешлі Барті. Таким неможливо не симпатизувати.
    Але які бої, правда?! Так боротись після довгого виснажливого сезону - героїні! Недаремно вони у вісімці найкращих
    Vik_77
      Vik_77, 01.11.2019 17:17
    +1
    Elis, 01.11.2019 17:11
    Ого! Щиро дякую! Обіцяю не підкачати!
    Домовились,я Вам вірю)) А на іншу частину повідомлення відповісте?)
    Elis
      Elis, 01.11.2019 17:11
    +1
    Vik_77, 01.11.2019 15:11
    А Вам,Еліс,бажаю крепкого здоров'я і швидкого повернення до повноцінних тренувань, бережіть себе!
    P.s. Я так розумію в своєму виді спорту Ви також представляєте Україну на міжнародних змаганнях,а як можна стати Вашим вболівальником?) хотілось би побачити відео виступів,це можливо? Підкажете як і де? На всякий випадок залишу свій номер телефону 0935169388
    Ого! Щиро дякую! Обіцяю не підкачати!
    Vik_77
      Vik_77, 01.11.2019 17:08
    +1
    Elis, 01.11.2019 16:55
    Але з тією сіткою Симону відверто шкода. Я сподівалась на тай
    1 ейс,6 даблів, 15 вінерсів, 30 невимушених - з такою статистикою Халеп було важко перемогти. Хоча чесно кажучи перед матчем я бачив саме її в півфналі,а не Каро
    Elis
      Elis, 01.11.2019 16:55
    +1
    Але з тією сіткою Симону відверто шкода. Я сподівалась на тай
    Vik_77
      Vik_77, 01.11.2019 15:47
    +1
    Elis, 01.11.2019 15:18
    Я не ставлюсь негативно до Еліни. Кожна людина має право на свої помилки. Так само, як має право з часом їх усвідомити і виправити. Я теж помиляюсь, тому не мені судити.
    Якраз до Еліни я дуже добре ставлюсь, тому мене й так засмутило її рішення.
    Ходімо дивитись Плішкова - Халеп? Каро повела 3:0, невже вийде на Ешлі?
    Щойно звільнився і прямо зараз включаю трансляцію. Гарного перегляду і нехай переможе сильніший!)
    Elis
      Elis, 01.11.2019 15:18
    +1
    Vik_77, 01.11.2019 15:05
    Дякую! Ваша думка зрозуміла. Можна негативно відноситись до особистості Еліни,але одночасно не можна вболівати проти України. Справді, рано чи пізно,але їй колись зададуть це незручне питання про поїздку в росію і прийдеться відповідати,якось відбілювати себе. Теж помітив,що кілька прихильників українського тенісу перестали залишати свої коментарі. Я навіть їх розумію. Ці люди не перестали любити теніс,вони не змогли пробачити зраду
    Я не ставлюсь негативно до Еліни. Кожна людина має право на свої помилки. Так само, як має право з часом їх усвідомити і виправити. Я теж помиляюсь, тому не мені судити.
    Якраз до Еліни я дуже добре ставлюсь, тому мене й так засмутило її рішення.
    Ходімо дивитись Плішкова - Халеп? Каро повела 3:0, невже вийде на Ешлі?
    Vik_77
      Vik_77, 01.11.2019 15:11
    0
    Elis, 01.11.2019 00:11
    Дякую. Осад однозначно залишився. Немає тих емоцій, які були раніше. Але намагаюсь мислити раціонально і розумію, що ми - суспільство потужно травмоване війною. І перші ознаки травматизації - розщеплення, тобто поділ на чорно-біле, і категоричність. "Казнить нельзя помиловать" - і кожен ставить кому там, де йому хочеться. Я категорично проти цькування, образ і "полювання на відьом". Це може дозволити собі лише середньовіччя. Багато залежить від мотивів, яких ми не знаємо. Мені цікаво, як Еліна прокоментує. Колись її про це однозначно запитають. Але мені болить рішення, яке прийняла Еліна, - це правда.
    Я точно не вболіваю проти Еліни. Мені сподобався теніс, який Світоліна продемонструвала проти Халеп. В той момент я зрозуміла, що я більше не вболіваю за конкретне прізвище. Я вболіваю за український прапор, який стоїть навпроти цього прізвища. І вболіваю за професіоналізм. Але якесь збайдужіння все ж є. Мене не засмучує, як раніше, якщо Еліна чи Даяна програє.
    Те, що мене дійсно засмучує, - багато цікавих мені людей взагалі перестали писати на сайті, і я розумію чому. Мабуть, і сама писатиму значно менше. А взагалі сподіваюсь, що з 2020 лікарі нарешті дозволять серйозніші навантаження і часу на перегляд матчів знов практично не залишиться.
    А Вам,Еліс,бажаю крепкого здоров'я і швидкого повернення до повноцінних тренувань, бережіть себе!
    P.s. Я так розумію в своєму виді спорту Ви також представляєте Україну на міжнародних змаганнях,а як можна стати Вашим вболівальником?) хотілось би побачити відео виступів,це можливо? Підкажете як і де? На всякий випадок залишу свій номер телефону 0935169388
    Vik_77
      Vik_77, 01.11.2019 15:05
    +1
    Elis, 01.11.2019 00:11
    Дякую. Осад однозначно залишився. Немає тих емоцій, які були раніше. Але намагаюсь мислити раціонально і розумію, що ми - суспільство потужно травмоване війною. І перші ознаки травматизації - розщеплення, тобто поділ на чорно-біле, і категоричність. "Казнить нельзя помиловать" - і кожен ставить кому там, де йому хочеться. Я категорично проти цькування, образ і "полювання на відьом". Це може дозволити собі лише середньовіччя. Багато залежить від мотивів, яких ми не знаємо. Мені цікаво, як Еліна прокоментує. Колись її про це однозначно запитають. Але мені болить рішення, яке прийняла Еліна, - це правда.
    Я точно не вболіваю проти Еліни. Мені сподобався теніс, який Світоліна продемонструвала проти Халеп. В той момент я зрозуміла, що я більше не вболіваю за конкретне прізвище. Я вболіваю за український прапор, який стоїть навпроти цього прізвища. І вболіваю за професіоналізм. Але якесь збайдужіння все ж є. Мене не засмучує, як раніше, якщо Еліна чи Даяна програє.
    Те, що мене дійсно засмучує, - багато цікавих мені людей взагалі перестали писати на сайті, і я розумію чому. Мабуть, і сама писатиму значно менше. А взагалі сподіваюсь, що з 2020 лікарі нарешті дозволять серйозніші навантаження і часу на перегляд матчів знов практично не залишиться.
    Дякую! Ваша думка зрозуміла. Можна негативно відноситись до особистості Еліни,але одночасно не можна вболівати проти України. Справді, рано чи пізно,але їй колись зададуть це незручне питання про поїздку в росію і прийдеться відповідати,якось відбілювати себе. Теж помітив,що кілька прихильників українського тенісу перестали залишати свої коментарі. Я навіть їх розумію. Ці люди не перестали любити теніс,вони не змогли пробачити зраду
    captain2009
    online
      captain2009, 01.11.2019 07:29
    +2
    Elis, 01.11.2019 00:11
    Дякую. Осад однозначно залишився. Немає тих емоцій, які були раніше. Але намагаюсь мислити раціонально і розумію, що ми - суспільство потужно травмоване війною. І перші ознаки травматизації - розщеплення, тобто поділ на чорно-біле, і категоричність. "Казнить нельзя помиловать" - і кожен ставить кому там, де йому хочеться. Я категорично проти цькування, образ і "полювання на відьом". Це може дозволити собі лише середньовіччя. Багато залежить від мотивів, яких ми не знаємо. Мені цікаво, як Еліна прокоментує. Колись її про це однозначно запитають. Але мені болить рішення, яке прийняла Еліна, - це правда.
    Я точно не вболіваю проти Еліни. Мені сподобався теніс, який Світоліна продемонструвала проти Халеп. В той момент я зрозуміла, що я більше не вболіваю за конкретне прізвище. Я вболіваю за український прапор, який стоїть навпроти цього прізвища. І вболіваю за професіоналізм. Але якесь збайдужіння все ж є. Мене не засмучує, як раніше, якщо Еліна чи Даяна програє.
    Те, що мене дійсно засмучує, - багато цікавих мені людей взагалі перестали писати на сайті, і я розумію чому. Мабуть, і сама писатиму значно менше. А взагалі сподіваюсь, що з 2020 лікарі нарешті дозволять серйозніші навантаження і часу на перегляд матчів знов практично не залишиться.
    Привіт, Еліс! Дякую Вам за цей коментар. Я маю подібні почуття, тому майже на 100% Вас підтримую в цьому баченні. Мені трохи сумно, що програла всі свої матчи Петра, але це спорт. Надалі просто буду дивитися матчі і насолоджуватися якісним тенісом у виконанні гравців вісімки.
    Elis
      Elis, 31.10.2019 15:42
    +17
    Враження, що дивлюсь не тенісний турнір, а "Останній герой". Як гра на виживання. Не хто виграє, а хто до кінця не зніметься
    Dima Steblina
      Dima Steblina, 31.10.2019 15:10
    +14
    Кому ненужный,а кому 300к зелёными)
    Попандопуло из Одессы
      Попандопуло из Одессы, 31.10.2019 15:56
    +8
    Я не думаю, что Элина будет играть в режиме тренировки с повышенной ответственностью. Как-то не похоже на неё. Скорее всего, к игре отнесётся серьёзно. И там дело не только в очках и призовых. У меня уже давно сложилось ощущение, что для неё лучше держать себя в тонусе, чем отдыхать при первой же возможности. Втягивается она потом тяжеловатенько.)
    vital
    online
      vital, 31.10.2019 15:31
    +8
    На жаль, для Елі все буде по найскладнішому сценарію: в 3-му турі вмотивована 300 тис. преміальних Кенін, а в півфіналі з потенційних суперниц на Б буде гірший варіант у вигляді свіженької Белінди.
    Vladdal
    online
      Vladdal, 31.10.2019 15:30
    +7
    adidas77, 31.10.2019 15:21
    Согласен, этот матч для Свитолиной вообще не нужен. Но у меня вопрос, а для чего этот матч для Кенин? Это ещё больший вопрос... ;)
    Что значит не нужен? А очки, деньги?
    А трансляции на ТВ, деньги за рекламу?
    ihor7003
      ihor7003, 31.10.2019 15:26
    +7
    Коментар згорнуто. Показати
    adidas77, 31.10.2019 15:21
    Согласен, этот матч для Свитолиной вообще не нужен. Но у меня вопрос, а для чего этот матч для Кенин? Это ещё больший вопрос... ;)
    Бабосики
    Mister_Gamer
      Mister_Gamer , 31.10.2019 15:21
    +7
    Barsa2019, 31.10.2019 15:09
    Вообще никому не нужный матч с Кенин
    Нужный, за победу в каждом матче деньги + очки дают)
    Stelios Komnin
      Stelios Komnin, 31.10.2019 15:11
    +7
    Barsa2019, 31.10.2019 15:09
    Вообще никому не нужный матч с Кенин
    согласен. Места распределены, только чтоб отбить кассу организаторам.
    Mr.Budd
      Mr.Budd, 31.10.2019 15:41
    +6
    Прямо как 10 негретят, кто-то зачищает конкуренток😁
    Kanarejka
      Kanarejka, 31.10.2019 16:11
    +4
    Пам'ятаєте статтю перед початком турніру з шансами учасниць на "трон"? А пам'ятаєте місця Бенчіч та Елі там? Перші..... з кінця! Ми ще тоді жартували, що на зло букам Еліна та Белінда зустрінуться у фіналі. Ну-ну... майже
    Elis
      Elis, 03.11.2019 10:36
    +3
    Vik_77, 02.11.2019 14:51
    Щойно пробігся по коментарям під лайв-трансляцією. Еліс,Ви вважаєте,що Бенчіч симулянтка?) Але навіщо в півфіналі влаштовувати такий цирк? В 1-му сеті гра була рівною,помітно,що саме після мед.таймауата Бенчіч здала і вже недобігала.
    Привіт! Випадково помітила коментар, дякуючи Капітану)) Краще пишіть в активній гілці, я там читаю. Ні, я ніде не писала, що вона симулянтка. Вчора ввечері ще раз передивилась повтор матчу по супертенісу. І знов моя думка, що медичний в першому сеті був чисто тактичний - збити Еліну з ритму, оскільки ББ бачила, що взяти Елінину подачу в неї шансів майже нуль. Єдине, супертеніс під час перерв між геймами показує рекламу, хтось в коментах писав, що ББ за попу трималась - я цього не бачила (може, це було під час реклами), але відскакала вона в останньому геймі 1 сету дай Боже кожному травмованому, під час медікала лежала усміхалась...
    Справжня травма її наздогнала в 2 геймі другого сету, і це була ступня. І то справді було досить дошкульно. Я не можу сказати, що я не співчуваю людині, яка травмувалась - співчуваю, і я про це писала. Але я дуже часто помічала в житті, що якщо людина трішки маніпулює на темі здоров'я/травм і намагається десь трохи схитрувати, то травми наздоганяють її по справжньому. Це те, з чим жартувати не можна. Не можеш грати далі - знімайся, це буде чесно, але не паразитуй на почуттях суперника.
    Еліна проти Ван Яфань грала травмована, її справді боліло, вона десь влаштовувала показові виступи, на кшталт "Can you support me"? Ні. Бо це великий спорт, там більша половину туру травмовані, подивіться на Квітову. З травми не можна влаштовувати шоу. І це нечесно по відношенню до опонентки.
    Це моя думка. Я не претендую на об'єктивність. Ба більше, я не можу бути об'єктивною, бо я упереджена - ББ мені дуже несимпатична через свою поведінку на корті, хоча талант однозначно присутній і теніс, коли вона у формі, демонструє хороший.
    ББ в другому сеті не симулювала, вона травмувалась. Давайте про перший нічого не казатиму, особисто я з рекламою по супертенісу не бачила інших причин, крім вибити Еліну з ритму, але я можу помилятись. Навіть якщо я помиляюсь в цьому конкретному епізоді, моє загальне ставлення до ББ не змінюється.
    І ще. В ББ яскраво виражений істерично-демонстраційних компонент (це не народне "істеричка", це відома типологія по Ненсі Мак-Вільямс, якою користуються психологи і психіатри). Це часто неусвідомлена модель поведінки. Але збоку сприймається так, як сприймається. ББ геть у шахи гратиме і це виглядатиме демонстративно. Ну і звідти часто "провисання" етичних норм. У істериків взагалі з мораллю не дуже, у них недостатньо розвинена емпатія, щоб помічати і враховувати емоційний стан іншої людини. Емпатія - це більше про Світоліну, про Стаховського...
    Elis
      Elis, 01.11.2019 00:11
    +3
    Vik_77, 31.10.2019 16:59
    Еліс,а можна Вам дещо особисте питання задати? Цікавить ваше відношення до Еліни. Пам'ятаю Ваш пост коли застерігали, навіть вмовляли не їхати на турнір в Росію. Що було далі ми знаєм,все ж поїхала... Вболіваєте як і раніше,з патріотизму,так як Еліна представляє нашу державу і поруч з її прізвищем світиться прапор України чи все ж таки цей осадок залишився і відношення вже не те? З великою повагою до Вас відношусь як до мудрої жінки (дівчини) і тому так цікаво знати відповідь. Дякую.
    Дякую. Осад однозначно залишився. Немає тих емоцій, які були раніше. Але намагаюсь мислити раціонально і розумію, що ми - суспільство потужно травмоване війною. І перші ознаки травматизації - розщеплення, тобто поділ на чорно-біле, і категоричність. "Казнить нельзя помиловать" - і кожен ставить кому там, де йому хочеться. Я категорично проти цькування, образ і "полювання на відьом". Це може дозволити собі лише середньовіччя. Багато залежить від мотивів, яких ми не знаємо. Мені цікаво, як Еліна прокоментує. Колись її про це однозначно запитають. Але мені болить рішення, яке прийняла Еліна, - це правда.
    Я точно не вболіваю проти Еліни. Мені сподобався теніс, який Світоліна продемонструвала проти Халеп. В той момент я зрозуміла, що я більше не вболіваю за конкретне прізвище. Я вболіваю за український прапор, який стоїть навпроти цього прізвища. І вболіваю за професіоналізм. Але якесь збайдужіння все ж є. Мене не засмучує, як раніше, якщо Еліна чи Даяна програє.
    Те, що мене дійсно засмучує, - багато цікавих мені людей взагалі перестали писати на сайті, і я розумію чому. Мабуть, і сама писатиму значно менше. А взагалі сподіваюсь, що з 2020 лікарі нарешті дозволять серйозніші навантаження і часу на перегляд матчів знов практично не залишиться.
    Sauron
    online
      Sauron, 31.10.2019 15:32
    +3
    ihor7003, 31.10.2019 15:26
    Бабосики
    плюс очки в рейтинг
    Vik_77
      Vik_77, 01.11.2019 18:22
    +2
    Elis, 01.11.2019 17:55
    Номер зберегла. Сміливо, я вражена.
    Стосовного іншого, хоч я і не забобонна, але воліла б вперед не забігати. Якщо організм дозволить повернутись до виступів на найвищому рівні - обов'язково дам Вам знати. Насправді надзвичайно важко не форсувати з навантаженнями, тому в мене навіть мій тренувальний плейлист під забороною. Вже двічі обпікалась, тепер намагаюсь зробити все як слід.
    Ну якщо номер зберегли номер це вже тішить,значить надія є)) З нетерпінням чекатиму! Але ж не обов'язково для дзвінка має бути привід чи не так? Поспілкуватись знайдем про що.в тому числі й про теніс. А дзвонити можна в будь-яку пору доби,я людина вільна)
    captain2009
    online
      captain2009, 01.11.2019 07:29
    +2
    Elis, 01.11.2019 00:11
    Дякую. Осад однозначно залишився. Немає тих емоцій, які були раніше. Але намагаюсь мислити раціонально і розумію, що ми - суспільство потужно травмоване війною. І перші ознаки травматизації - розщеплення, тобто поділ на чорно-біле, і категоричність. "Казнить нельзя помиловать" - і кожен ставить кому там, де йому хочеться. Я категорично проти цькування, образ і "полювання на відьом". Це може дозволити собі лише середньовіччя. Багато залежить від мотивів, яких ми не знаємо. Мені цікаво, як Еліна прокоментує. Колись її про це однозначно запитають. Але мені болить рішення, яке прийняла Еліна, - це правда.
    Я точно не вболіваю проти Еліни. Мені сподобався теніс, який Світоліна продемонструвала проти Халеп. В той момент я зрозуміла, що я більше не вболіваю за конкретне прізвище. Я вболіваю за український прапор, який стоїть навпроти цього прізвища. І вболіваю за професіоналізм. Але якесь збайдужіння все ж є. Мене не засмучує, як раніше, якщо Еліна чи Даяна програє.
    Те, що мене дійсно засмучує, - багато цікавих мені людей взагалі перестали писати на сайті, і я розумію чому. Мабуть, і сама писатиму значно менше. А взагалі сподіваюсь, що з 2020 лікарі нарешті дозволять серйозніші навантаження і часу на перегляд матчів знов практично не залишиться.
    Привіт, Еліс! Дякую Вам за цей коментар. Я маю подібні почуття, тому майже на 100% Вас підтримую в цьому баченні. Мені трохи сумно, що програла всі свої матчи Петра, але це спорт. Надалі просто буду дивитися матчі і насолоджуватися якісним тенісом у виконанні гравців вісімки.
    Vladdal
    online
      Vladdal, 01.11.2019 01:16
    +2
    Stelios Komnin, 31.10.2019 15:37
    Бенчич как раз проще. Она не боец. Бертенс опытная, терпит. А эта сразу сдастся, если в ауты полетят удары
    Бенчич не боец? А вы её игры часто смотрели?
    В десятке нет девушек со слабыми нервами. И все они бойцы. Иначе туда не пробиться.
    Elis
      Elis, 03.11.2019 16:49
    +1
    Vik_77, 03.11.2019 14:17
    Привіт,Еліс! Дякую за таку вичерпну відповідь,з цікавістю прочитав)) а що стосується чому я пишу саме тут,а не на активній гілці,бо там би не хотілось світити свій номер,а тут нас лиш троє активні - Ви, Капітан і я. Можливо,Вам буде простіше на електрону пошту написати,то залишу і її,як це зробив Капітан.
    Kansler27@spcs.me
    Пишіть,дзвоніть, буду Вам радий. Віктор.
    Vik_77
      Vik_77, 03.11.2019 14:17
    +1
    Elis, 03.11.2019 10:36
    Привіт! Випадково помітила коментар, дякуючи Капітану)) Краще пишіть в активній гілці, я там читаю. Ні, я ніде не писала, що вона симулянтка. Вчора ввечері ще раз передивилась повтор матчу по супертенісу. І знов моя думка, що медичний в першому сеті був чисто тактичний - збити Еліну з ритму, оскільки ББ бачила, що взяти Елінину подачу в неї шансів майже нуль. Єдине, супертеніс під час перерв між геймами показує рекламу, хтось в коментах писав, що ББ за попу трималась - я цього не бачила (може, це було під час реклами), але відскакала вона в останньому геймі 1 сету дай Боже кожному травмованому, під час медікала лежала усміхалась...
    Справжня травма її наздогнала в 2 геймі другого сету, і це була ступня. І то справді було досить дошкульно. Я не можу сказати, що я не співчуваю людині, яка травмувалась - співчуваю, і я про це писала. Але я дуже часто помічала в житті, що якщо людина трішки маніпулює на темі здоров'я/травм і намагається десь трохи схитрувати, то травми наздоганяють її по справжньому. Це те, з чим жартувати не можна. Не можеш грати далі - знімайся, це буде чесно, але не паразитуй на почуттях суперника.
    Еліна проти Ван Яфань грала травмована, її справді боліло, вона десь влаштовувала показові виступи, на кшталт "Can you support me"? Ні. Бо це великий спорт, там більша половину туру травмовані, подивіться на Квітову. З травми не можна влаштовувати шоу. І це нечесно по відношенню до опонентки.
    Це моя думка. Я не претендую на об'єктивність. Ба більше, я не можу бути об'єктивною, бо я упереджена - ББ мені дуже несимпатична через свою поведінку на корті, хоча талант однозначно присутній і теніс, коли вона у формі, демонструє хороший.
    ББ в другому сеті не симулювала, вона травмувалась. Давайте про перший нічого не казатиму, особисто я з рекламою по супертенісу не бачила інших причин, крім вибити Еліну з ритму, але я можу помилятись. Навіть якщо я помиляюсь в цьому конкретному епізоді, моє загальне ставлення до ББ не змінюється.
    І ще. В ББ яскраво виражений істерично-демонстраційних компонент (це не народне "істеричка", це відома типологія по Ненсі Мак-Вільямс, якою користуються психологи і психіатри). Це часто неусвідомлена модель поведінки. Але збоку сприймається так, як сприймається. ББ геть у шахи гратиме і це виглядатиме демонстративно. Ну і звідти часто "провисання" етичних норм. У істериків взагалі з мораллю не дуже, у них недостатньо розвинена емпатія, щоб помічати і враховувати емоційний стан іншої людини. Емпатія - це більше про Світоліну, про Стаховського...
    Привіт,Еліс! Дякую за таку вичерпну відповідь,з цікавістю прочитав)) а що стосується чому я пишу саме тут,а не на активній гілці,бо там би не хотілось світити свій номер,а тут нас лиш троє активні - Ви, Капітан і я. Можливо,Вам буде простіше на електрону пошту написати,то залишу і її,як це зробив Капітан.
    Kansler27@spcs.me
    Пишіть,дзвоніть, буду Вам радий. Віктор.
    Elis
      Elis, 03.11.2019 10:58
    +1
    Elis, 03.11.2019 10:36
    Привіт! Випадково помітила коментар, дякуючи Капітану)) Краще пишіть в активній гілці, я там читаю. Ні, я ніде не писала, що вона симулянтка. Вчора ввечері ще раз передивилась повтор матчу по супертенісу. І знов моя думка, що медичний в першому сеті був чисто тактичний - збити Еліну з ритму, оскільки ББ бачила, що взяти Елінину подачу в неї шансів майже нуль. Єдине, супертеніс під час перерв між геймами показує рекламу, хтось в коментах писав, що ББ за попу трималась - я цього не бачила (може, це було під час реклами), але відскакала вона в останньому геймі 1 сету дай Боже кожному травмованому, під час медікала лежала усміхалась...
    Справжня травма її наздогнала в 2 геймі другого сету, і це була ступня. І то справді було досить дошкульно. Я не можу сказати, що я не співчуваю людині, яка травмувалась - співчуваю, і я про це писала. Але я дуже часто помічала в житті, що якщо людина трішки маніпулює на темі здоров'я/травм і намагається десь трохи схитрувати, то травми наздоганяють її по справжньому. Це те, з чим жартувати не можна. Не можеш грати далі - знімайся, це буде чесно, але не паразитуй на почуттях суперника.
    Еліна проти Ван Яфань грала травмована, її справді боліло, вона десь влаштовувала показові виступи, на кшталт "Can you support me"? Ні. Бо це великий спорт, там більша половину туру травмовані, подивіться на Квітову. З травми не можна влаштовувати шоу. І це нечесно по відношенню до опонентки.
    Це моя думка. Я не претендую на об'єктивність. Ба більше, я не можу бути об'єктивною, бо я упереджена - ББ мені дуже несимпатична через свою поведінку на корті, хоча талант однозначно присутній і теніс, коли вона у формі, демонструє хороший.
    ББ в другому сеті не симулювала, вона травмувалась. Давайте про перший нічого не казатиму, особисто я з рекламою по супертенісу не бачила інших причин, крім вибити Еліну з ритму, але я можу помилятись. Навіть якщо я помиляюсь в цьому конкретному епізоді, моє загальне ставлення до ББ не змінюється.
    І ще. В ББ яскраво виражений істерично-демонстраційних компонент (це не народне "істеричка", це відома типологія по Ненсі Мак-Вільямс, якою користуються психологи і психіатри). Це часто неусвідомлена модель поведінки. Але збоку сприймається так, як сприймається. ББ геть у шахи гратиме і це виглядатиме демонстративно. Ну і звідти часто "провисання" етичних норм. У істериків взагалі з мораллю не дуже, у них недостатньо розвинена емпатія, щоб помічати і враховувати емоційний стан іншої людини. Емпатія - це більше про Світоліну, про Стаховського...
    Істерично-демонстративний компонент, прошу пробачення.
    captain2009
    online
      captain2009, 01.11.2019 20:10
    +1
    Elis, 01.11.2019 17:18
    Привіт, Капітане! Рада Вас читати! Моє особисте прохання - пишіть, не зникайте
    Теж симпатизую Петрі, шкода, що їй не вдалося пройти далі. Може, то й на краще, щоб ще більше не нашкодити руці. Сподіваюсь, Квітова одужає, і наступного року ще нас порадує. Мені імпонує її стриманість і якась внутрішня інтелігентність. Є це в неї, в Еліни, в Ешлі Барті. Таким неможливо не симпатизувати.
    Але які бої, правда?! Так боротись після довгого виснажливого сезону - героїні! Недаремно вони у вісімці найкращих
    До речі, Еліс, якщо хочете, то можемо поспілкуватися й за межами коментарів. Моя пошта тут на сайті - captain2009@meta.ua. Маякніть туди, будь ласка, якщо буде бажання. Мені однозначно буде цікаво.
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності