Наступ молодих, травми грандів. Підсумки сезону-2019 у велоспорті
Sport.ua підводить підсумки сезону 2019 року в шосейному велоспорті
Цими вихідними відбулися одноденки Ломбардія і Париж - Тур, які, по суті, підвели риску під сезоном 2019 року в шосейному велоспорті. Так, в світовому календарі залишилося кілька другосортних гонок, в основному в екзотичних країнах, проте все по-справжньому значущі події сезону залишилися позаду. Попереду - презентації маршрутів Джиро і Тур де Франс (маршрут «Великої петлі» представили вже сьогодні) та інші атрибути велосипедного міжсезоння. Сьогодні ми підведемо підсумки всього, що сталося в шосейному велоспорті в сезоні, що завершився.
Наступ молодих
Велоспорт завжди вважався досить «старим» видом спорту, в якому спортсмени часто підписують перші професійні контракти в 24-25 років, а на пік кар'єри виходять на четвертому десятку років свого життя. Нинішній сезон ознаменувався справжнім наступом цілої плеяди молодих талантів, які в дуже ранньому віці добилися вагомих успіхів.
Переможцем Тур де Франс став Еган Берналь - нова колумбійська суперзірка. У 22 роки, на своєму другому Гран Турі в кар'єрі він уже домігся того, чого Найро Кінтані зробити так і не вдалося - став першим в історії Колумбії переможцем «Великої петлі». Так, Берналь виграв Тур, який через травми пропускали два топ-фаворита (про це поговоримо окремо), Тур, на якому довгий час найсильнішим гонщиком виглядав Тібо Піно, який драматично зійшов через травму на 18-му етапі. Однак і Берналь їхав Тур в режимі повної імпровізації: спочатку він повинен був їхати Джиро, але отримав травму за тиждень до старту «Корса Роза» і був змушений на ходу змінювати плани.
Дуже ранній зліт і потім багаторічна стагнація - дуже часте явище в кар'єрах південноамериканських гонщиків, тому не варто завчасно говорити про те, що велоспорт отримав нового домінатора Гран Турів. Однак перемога на Тур де Франс в 22 роки - колосальний успіх в будь-якому випадку. Тим більше, що він був далеко не єдиним в сезоні для Берналя. Також в 2019 році він виграв Париж - Ніццу і Тур Швейцарії, а завершив сезон третім місцем на Ломбардії. Перемога на Турі і подіум на Монументі в 22 роки - фантастика! Що б не сталося в кар'єрі Берналя в подальшому, він уже вписав своє ім'я в історію.
twitter.com/LeTour
Берналь був далеко не єдиним юніором, який в цьому сезоні домігся колосальних успіхів. Вражали вихідці з велокросу - Воут Ван Арт і Матьє Ван Дер Пул. Ван Арт пошумів влітку на Дофіне і Тур де Франс, де показав себе не тільки як сильний панчер, але і як топовий роздільщик. Також у нього за плечима успішна кампанія на класиках - друге місце на Е3 Харельбеке, третє на Страда Бьянке і шосте - на Мілан - Сан Ремо.
Ван Дер Пул рідше з'являвся на топових гонках через те, що виступає за скромну проконтинентальну Corendon - Circus. Однак кожна його поява обіцяла масу вражень. Онук легендарного Раймона Пулідора навесні виграв Флеш Брабансон, Дварс Доор Фландерен і ряд інших менш значущих перегонів, став четвертим на Турі Фландрії і Гент - Вевельгем. І, мабуть, саме Ван Дер Пул подарував нам найяскравішу перемогу сезону: його виступ на Амстел Голд Рейс було шоу якогось інопланетного масштабу і неймовірною демонстрацією чистої сили.
До кінцівки сезону Ван Дер Пул знову вийшов на пік форми і домінував на Турі Британії, розбираючись з суперниками екстра-класу, немов з любителями. Матьє вважався топ-фаворитом чемпіонату світу, проте, мабуть, вийшов на пік форми занадто рано. Голландець вчасно пішов у атаку і сколотив навколо себе групу, яка і розібрала в результаті призові місця. Однак самого Ван Дер Пула в цій групі не виявилося: за 12 км до фінішу він раптово потрапив в глибоку кризу. Невдале завершення такого вражаючого сезону. Втім, посипати голову попелом голландцеві не варто - в його кар'єрі все тільки починається.
Ремко Евенпул з'явився в професійному велоспорті з величезною галасом - на нього вішали ярлики мало не нового Едді Меркса. Підстави для цього були: ніколи раніше ми не бачили у виконанні будь-якого гонщика настільки тотального домінування на юніорському рівні. Евенпул повністю перестрибнув андерівську категорію і відразу почав змагатися на елітному рівні. Перший сезон в професіоналах для Ремко починався непросто, проте з другої половини сезону він почав феєрити. На початку серпня він виграв розділкуна чемпіонаті Європи і переміг на знаменитій Класиці Сан-Себастьян.
Багатьом здалося, що Евенпул просто підібрав все, що погано лежало в один з найбільш тихих періодів велосезону (початок серпня), проте 19-річний бельгієць осоромив скептиків, завоювавши срібло на чемпіонаті світу в Йоркширі. Схоже, Евенпул після домінування у юніорах на гонках абсолютно будь-якого типу нарешті визначився зі своєю спеціалізацією: одноденки і розділка. Паралелі з Фабіаном Канчелларою неминучі, і, напевно, саме за легендарним швейцарцем Евенпула і будуть міряти в найближчі роки.
Не можна не відзначити прорив ще одного молодого таланта: 20-річного Тадея Погачара, який фінішував третім на Вуельті, яка була його дебютним Гран Туром. Ще один талановитий юніор, який почав феєрити з першого ж сезону в еліті - поступово це стає традицією.
Сенсаційні переможці
Було в нинішньому сезоні чимало сенсаційних переможців і не з числа молодих гонщиків. Окремо, звичайно, стоїть перемога Річарда Карапаса на Джиро. Перемога, яка була здобута за рахунок статусу андердога - поки Вінченцо Нібалі і Прімож Рогліч влаштовували тактичну боротьбу один з одним, Карапас практично на рівному місці набрав 4 хвилини часу, які так і не віддав. В горах Карапас був дуже сильний, але за загальним рівнем готовності навряд чи перевищував Нібалі і Рогліча - класична перемога андердога, яка дуже часто реалізується на одноденках, але набагато рідше - на Гран Турах.
twitter.com/giroditalia
Багато хто чомусь на недооцінку списує і перемогу Альберто Беттіоля на Турі Фландрії. Так, успіх італійця був несподіваним, проте в той окремо взятий день він дійсно був найсильнішим, і скинув всіх грандів чистою силою завдяки атаці на Оуде Кваремонт.
Незважаючи на молодий вік (23 роки) свіжоспеченого чемпіона світу Мадса Педерсена, його успіх ми вирішили віднести саме до цієї категорії, а не до числа успіхів молодих талантів. Події того чемпіонату ще дуже свіжі в пам'яті, тому заново їх описувати не має сенсу. У цій перемозі сенсаційності набагато більше, ніж прояву величезного таланту. І у нас є великі сумніви щодо того, що Педерсен зуміє вирости в великого чемпіона, хоча не будемо забувати, що у нього за плечима вже є друге місце на Турі Фландрії-2018. У будь-якому випадку це вже відмінний послужний список для його віку, тому не будемо малювати перед данцем з Trek Segafredo якусь стелю, вище якої він не зможе стрибнути.
Травми суперзірок
Вище ми вже поговорили про несподівані перемоги Річарда Карапаса на Джиро і Егана Берналя на Тур де Франс. Вони стали можливі багато в чому завдяки тому, що практично весь нинішній сезон через травми пропустили дві суперзірки, двоє людей, які за станом на початок сезону вважалися двома найсильнішими багатоденниками світу - Кріс Фрум і Том Дюмулен.
Дюмулен приїхав на Джиро д'Італія в статусі головного фаворита (Прімож Рогліч міг би посперечатися з цим твердженням, але це не настільки важливо), проте вже на першому тижні гонка для нього завершилася.
Під час четвертого етапу Дюмулен потрапив в завал, через що приїхав на фініш з закривавленим коліном і з відставанням в більш ніж 4 хвилини. Вже тоді було зрозуміло, що з таким відставанням боротьба за перемогу для нього завершена. Травма коліна виявилася досить серйозною, і вже на наступний день лідер Sunweb з Джиро зійшов.
Після цього Дюмулен, як і Берналь, на ходу прийняв рішення переорієнтуватися на Тур де Франс, однак виявилося, що лікарі Sunweb недооцінили ступінь тяжкості травми голландця і не зовсім правильно її лікували. Том планував виступити на Дофіне, щоб набрати форму до Туру, пізніше його повернення в гонки було відкладено до «Великої Петлі». Потім стало зрозуміло, що і на Тур Дюмулен не їде, і що взагалі проблеми настільки серйозні, що сезон для нього завершений.
instagram.com/chrisfroome
Що стосується Кріса Фрума, то до середини червня для нього все йшло за планом: він планомірно готувався до Тур де Франс, де він повинен був битися за свій п'ятий у кар'єрі титул, який дозволив би йому стати в один ряд з Бернаром Іно, Едді Мерксом , Жаком Анкетілем і Мігелем Індурайном. Однак під час розвідки дистанції четвертого етапу Дофіне Фрум важко впав, отримав численні переломи. Відразу стало зрозуміло, що на «Великій петлі» Кріса ми не побачимо. Потім він також прийняв рішення завершити нинішній сезон, щоб повноцінно відновитися і підготуватися до 2020 року.
Що обіцяє наступний сезон Фруму і Дюмулену? Сказати складно. На небосхилі багатоденок запалилися нові зірки - Берналь, Карапас, Рогліч, Погачар. Свій найсильніший за останні роки Гран Тур видав Вінченцо Нібалі, відродився Алехандро Вальверде, показав свій величезний потенціал Тібо Піно. А Фрум і Дюмулену після настільки важких травм і по суті пропуску цілого сезону буде дуже важко відразу ж повернутися на колишній рівень. Так чи інакше, висока ймовірність того, що 2019 рік дуже серйозно перетрусив розстановку сил в еліті генеральщиків. І повернутися на вершину цієї ієрархії Дюмулену і Фруму буде дуже складно.
Безвладдя в спринті
Протягом багатьох років в спринті існувала досить чітка ієрархія. На деяких часових відрізках ми бачили домінування Маріо Чиполліні, Алессандро Петаккі, Марка Кевендіша і Марселя Кіттеля, іноді на вершині перебувала невелика група з декількох приблизно рівних за силою топ-спринтерів. Однак в цьому сезоні все було зовсім по-іншому: такого хаосу в еліті світового спринту ми ще не бачили.
На звання найкращого спринтера світу приблизно в рівній мірі можуть претендувати приблизно 8-10 чоловік. Відразу три топ-спринтера у Bora Hansgrohe: на Джиро відзначався Паскаль Аккерманн, у другій половині сезону - Сем Беннетт, ну а Петер Саган - це завжди Петер Саган. На Тур де Франс найсильнішим був Калеб Юен, а Фернандо Гавірії перехід в UAE Emirates дався непросто.
twitter.com/binckbanktour
Відразу три штатних спринтера виблискували в складі Quick Step: тут і Елія Вівіані, і Альваро Ходег, і Фабіо Якобсен. Довгий час на звання спринтера №1 в світі претендував Ділан Груневеген, але блідий виступ на Тур де Франс похитнув його позиції. Але ж є ще універсали на зразок Александера Крістоффа чи Маттео Трентіна - очі розбігаються. В теорії десь існував і Марсель Кіттель, але про нього ми поговоримо окремо. Всі вони були настільки близькі за своїм рівнем, що в їхньому протистоянні все вирішували дрібниці: поточний рівень форми, сила і якість спринтерського поїзду команди, подробиці маршруту гонки.
У найближче міжсезоння розстановка сил може серйозно змінитися. Елія Вівіані з кращої спринтерської команди світу, Quick Step, йде в скромний Cofidis, що, швидше за все, негативно позначиться на його результатах. Позиції спринтерів самого Quick Step також можуть похитнутися: вони втратили кращого розганяльщика світу, Максімільяно Річезе, який перейшов в UAE Emirates допомагати Гавірії і Крістоффом. А Міке Тойніссен спробує поставити під сумнів лідерський статус Груневегена в Jumbo Visma. У нинішнє міжсезоння стан справ в еліті світового спринту може знову дуже серйозно змінитися. Але поки що немає ніяких підстав вважати, що в 2020 році ієрархія стане більш чітко визначеною.
Повна перебудова в Movistar
Одна з найсильніших команд Світового туру, Movistar, в нинішнє міжсезоння змінилася до невпізнання. Колектив покинули три з чотирьох лідерів - залишився лише старий-добрий Алехандро Вальверде, який у проекті Еусебіо Унсуе з 2005 року. Найро Кінтана як відпрацьований матеріал був відправлений у французьку Arekea Samsic, переможця Джиро Річарда Карапаса довгим фунтом переманив до себе Ineos. А Мікел Ланда, незадоволений своїм становищем в Movistar, відправився в Bahrain Merida, на заміну Вінченцо Нібалі.
Замість них була підписана лише одна людина: Енрік Мас з Quick Step, якого в Іспанії вважають новою надією місцевого велоспорту. І той факт, що Мас пройшов молодіжну школу команди Альберто Контадора, дозволяє іспанським ЗМІ створювати навколо його імені багато додаткового хайпу - мовляв, у нас з'явився «новий Контадор», «спадкоємець Ель Пістолеро» і так далі.
Ми поки що будемо оцінювати перспективи Маса набагато стриманіше. Поки що у нього за плечима лише один успішний Гран Тур - Вуельта-2018, де він став другим в загальному заліку. Свою головну мету нинішнього сезону, Тур де Франс, Мас провалив. У Енріка безумовно є великий потенціал, але поки що ставка Movistar на нього виглядає дуже ризикованою.
twitter.com/NairoQuinCo
Поки що Маса складно назвати рівноцінною заміною таким зіркам, як Ланда і Карапас, та й Кінтана в нинішньому сезоні був небезнадійний. Чи можна констатувати, що після цих перестановок Movistar став слабшим? Очевидно, що так. Тим більше, що другому капітану Movistar на загальний залік, Алехандро Вальверде, наступної весни стукне вже 40.
Як Movistar збирається залишатися на колишньому рівні після нинішнього трансферного вікна? По-перше, більше шансів отримає ще один молодий іспанський талант - Марк Солер. Недавня Вуельта показала, що він вже готовий до чогось більш серйозного, ніж просто статус Domestique de luxe в розпорядженні Кінтани чи Вальверде. Також ці перестановки приведуть до того, що у Movistar більше не буде надлишку капітанів-генеральщиків. Схоже, що ситуації, які стали притчею во язицех, коли команда Унсуе приїжджає на Гран Тур з двома-трьома капітанами і без чіткої внутрішньої ієрархії, залишилися в минулому - як мінімум, на один сезон. Тактика з декількома капітанами принесла Movistar перемогу на Джиро-2019, але набагато частіше виявлялася контрпродуктивною.
Jumbo Visma кидає виклик Ineos
Тотальне домінування Sky (з травня поточного року - Ineos) в світовому велоспорті в останні роки не обговорював тільки ледачий. Починаючи з 2012 року команда виграла Тур де Франс 7 разів з 8 можливих зусиллями чотирьох різних гонщиків - перервати гегемонію імперії Дейва Брейлсфорда зумів тільки Вінченцо Нібалі в 2014 році. Домінування на трасі було пов'язане в першу чергу з тотальною перевагою Ineos в плані бюджету: у Дейва Брейлсфорда майже дворазова перевагу по бюджету над будь-якою іншою командою Світового туру. Довгий час всерйоз обговорювалося навіть введення стелі бюджетів для команд Світового туру.
Так чи інакше, велосипедне співтовариство дуже довго чекало, коли ж знайдеться команда, яка готова кинути виклик Ineos - як в спортивному, так і в фінансовому плані. Цього вітру змін в основному чекали зі Сходу, але несподівано отримали його з Голландії. Jumbo Visma вже на нинішньому Тур де Франс як команда виглядала не слабкішою за Ineos - підвів лише капітан, Стівен Круйсвейк, який був готовий на призовий, але не на переможний рівень. Будь на його місці Прімож Рогліч, який їхав Джиро і Вуельту, гегемонія Ineos могла б зійти нанівець вже в цьому році.
twitter.com/giroditalia. Том Дюмулен
Після Туру Jumbo Visma зробила хід конем: підписала Тома Дюмулена! Найкращий гонщик Голландії в голландській команді - це не тільки потужний маркетинговий ефект, але і дуже чітка декларація про наміри кинути виклик Ineos на постійній основі. Том уже заявив, що в наступному сезоні планує їхати на Тур де Франс, а в мережі завзято ходять чутки про те, що з ним поїдуть і інші капітани - Рогліч і Круйсвейк. Швидше за все, не всі вони поїдуть Тур на загальний залік - тут вже пахне мовістаровщиною. Однак Jumbo Visma в наступному сезоні явно поставить все на Тур де Франс, і привезе туди найсильніший склад. «Велика петля» в 2020 році обіцяє бути дуже спекотною.
Зміни в складі Світового туру
У 2020 році серйозні зміни відбудуться і в складі Світового туру: в ньому з'являться відразу три нові команди. Одна з них буде утворена шляхом злиття однієї з найгірших команд Світового туру останніх двох років, Katusha Alpecin, з амбітним проконтинентальним проектом Israel Cycling Academy (ICA). За великим рахунком, ICA просто викуповує ліцензію Катюші в Світовому турі і підбирає до себе в команду тих гонщиків, які залишилися на контракті у російського проекту.
У ньому вже не буде Ільнура Закаріна, який був лідером Катюші протягом багатьох років - росіянин йде в ССС, де сподівається отримати більш значну допомогу на Гран Турах. Будемо відверті: менеджмент Катюші в останні роки не критикував тільки лінивий, тому фактичне зникнення російської команди великою втратою для світового велоспорту не стане.
Лідерами ICA в 2019 році були італійські спринтери-універсали Крістіан Сбаральї і Давіде Чімолаі. На 2020 рік команда зробила ще одне потужне підписання - Дена Мартіна, який буде добувати результати на тижневих гонках, Арденських класиках і на Гран Турах. У ICA вимальовується склад, який не буде соромно показати в Світовому турі, але не більше того.
twitter.com/yallaACADEMY
При цьому в Світовому турі з'явиться ще дві нові команди. Повертається в елітний дивізіон Cofidis. З такого приводу вони навіть підписали чемпіона Європи Елію Вівіані - правда, при цьому відпустивши свого багаторічного спринтера, Насера Буаннї. Однак в цілому посилення Cofidis виглядає досить скромним, і команда ризикує виявитися найслабшою в Світовому турі в 2020 році.
А ось ще один французький проконтинентальний проект, Arkea Samsic, під перехід в Світовий тур посилився вагоміше - принаймні, на папері. Ветерана Андре Грайпеля, який провалив сезон, замінить згаданий вище Буаннї, а головним підписанням став Найро Кінтана. Не забуваємо і про те, що в складі команди вже є одна з найяскравіших зірок французького велоспорту - Варрен Баргіль, і в результаті отримуємо дуже боєздатний навіть за мірками Світового туру колектив.
В цілому в 2020 році кількість команд в Світовому турі виросте з 18 до 20. А це означає, що на гонки елітного дивізіону будуть надавати на два уайлд-карди менше, ніж в попередні роки. Незадоволених буде чимало.
Гучні трансфери
Про багато гучних трансферів нинішнього міжсезоння ми вже поговорили вище, проте це ще далеко не все. Вінченцо Нібалі після трьох років в Bahrain Merida переходить в Trek Segafredo, команду, яка в останні роки взяла за звичку збирати іменитих ветеранів. Багато хто з них після переходу в команду Луки Гуерчілени деградує і просто доїжджають кар'єру зі смачним контрактом на руках. Втім, Нібалі переходить в Trek зі своїми особистими тренерами на чолі з Паоло Слонго, і з надалі не згаслою мотивацією - доля попередників його повинна обійти стороною. Питання лише в тому, чи буде «Акула» отримувати достатню допомогу від команди. На папері у Trek Segafredo склад для цього відмінний, проте в останні роки в команді не було сильного і авторитетного лідера, навколо якого цей набір сильних індивідуально гонщиків згуртувався б. Нібалі на цю роль підходить відмінно.
twitter.com/giroditalia. Вінченцо Нібалі
Вище ми вже писали про те, що в складі Bahrain Merida Нібалі замінить Мікел Ланда. Баск може стати гідною заміною «Акулі» зі спортивної точки зору, але ніяк не з медійної. Щоб заповнити цю прогалину, команда Брента Коупленда підписала легендарного спринтера Марка Кевендіша і спробує реанімувати його кар'єру, яка, здавалося, може завершитися вже в цьому році.
Помітно посилила свій склад на весняні класики Lotto Soudal - бельгійська команда підписала Філіпа Жільбера і Джона Дегенкольба, які на двох за кар'єру виграли цілих 7 монументів. Заради двох таких гучних підписань довелося пожертвувати Тішем Беноотом, який відправився в Sunweb, щоб хоч якось компенсувати втрату Тома Дюмулена.
Польська ССС посилилася не тільки Ільнуром Закаріним, але й віце-чемпіоном світу Маттео Трентіном. Інший зірковий італієць, Давіде Формоло, перейшов в UAE Emirates, і в наступному сезоні планує зосередитися на одноденках.
Завершення кар'єри Кіттеля
Одною з головних подій сезону стало завершення кар'єри Марселя Кіттеля. Людина, яка ще якихось два роки тому вважалася беззаперечним спринтером №1 в світі, повісила велосипед на цвях всього в 31 рік. Згасання кар'єри Кіттеля почалося з переходу в російську Катюшу. На Тур де Франс-2018 він не отримував нормального спринтерського розвезення і не міг добитися результату
Менеджмент Катюші в останні роки не критикував тільки лінивий, однак у випадку з Кіттелем вішати всіх собак на Жозе Азеведу і компанію не варто. Сам німецький спринтер в такому ранньому завершенні своєї кар'єри винен нітрохи не менше. Раніше вже неодноразово зазначалося, що Кіттель свої кращі результати показував перед завершенням контракту, щоб якомога краще проявити себе і виторгувати собі якомога грошовитіший новий контракт.
instagram.com/marcelkittel
У серпні 2017 року Кіттель отримав від Катюші контракт на 2018 і 2019 роки із зарплатою 3 млн євро в рік - це явний оверпрайс для чистого спринтера, навіть якщо мова йде про найкращого спринтера світу. І не дивно, що, отримавши такий контракт, Марсель втратив мотивацію і знизив вимоги до себе. А слабка підтримка з боку команди і конфлікти з керівництвом лише погіршили ситуацію і зробили регрес Кіттеля остаточним і безповоротним. Черговий яскравий приклад того, як великі гроші, помножені на поганий менеджмент, згубно впливають на кар'єру спортсмена.
Складний сезон Марка Падуна
Після досить успішного дебюту в професіоналах в сезоні-2018 від Марка Падуна чекали багато чого. Однак новий сезон для єдиного представника України в Світовому турі почався дуже складно. Через тендиніт сезон для нього почався тільки в квітні на Турі Країни Басків. Як виявилося, це був фальстарт: тендиніт не вилікуваний до кінця, і після останнього місця в розділціі в перший день Падун зійшов з дистанції на другому етапі.
По-справжньому сезон для 23-річного українця розпочався лише в червні на Дофіне. Однак після такого тривалого простою і проблем з коліном миттєво вскочити в форму і відібратися до складу Bahrain Merida на Тур де Франс Падун не зміг. До середини сезону, здавалося, машина завелася: в кінці липня Падун виграв ключовий етап і загальний залік багатоденки Адріатика Іоніка, після чого непогано виступив на Класиці Сан-Себастьян - 18-е місце.
Twitter
Після цього на Вуельті від Марка чекали багато чого, однак з надіями в загальному заліку він розпрощався вже на самому початку, а на полювання за етапами по-справжньому вийшов лише один раз - п'яте місце на 15-му етапі. В цілому Вуельта у виконанні Падуна була розчаруванням. Як виявилося, вже тоді форма Марка остаточно пішла на спад, і сезон осінніх італійських одноденок він провалив: не дістався до фінішу на Меморіалі Марко Пантані і Тре Валлі Варезіне, і фінішував за межами ліміту часу на Гран П'ємонті.
В цілому, сезон Падуна розчарував. Звичайно, цьому є об'єктивні причини у вигляді тендиніту на початку сезону. Однак вкрай невдалу заключну третину сезону тільки цим не поясниш. Щось явно було зроблено не так, і в міжсезоння необхідно робити висновки. У будь-якому випадку, один великий шанс Падун вже упустив: в такій команді, як Bahrain Merida, можливість поїхати на Гран Тур в якості капітана з'являється нечасто. І, підозрюємо, що в наступному сезоні на найбільших перегонах свободи дій у Марка буде небагато.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Фахівець вважає, що потрібно швидко перемикатися на клубні справи після приїзду зі збірної
В контексті історії з Геннадієм Литовченком згадуємо найрезонансніші бійки в історії нашого футболу