Вернидуб може очолити варшавську Легію

Екс-тренер «Зорі» входить в шорт-лист претендентів на місце коуча польської команди

Вернидуб може очолити варшавську Легію
© ФК Динамо Київ. Юрій Вернидуб
Керівництво варшавської «Легії» вивчає можливість зміни головного тренера команди. Уже в найближчі кілька днів боси «армійців» планують розлучитися з сербським фахівцем Александаром Вуковичем, який працює з «Легією» з квітня нинішнього року.
 
Під керівництвом 40-річного Вуковича «Легія» невдало стартувала в чемпіонаті Польщі, займаючи після 11 турів лише 9-й рядок у турнірній таблиці.
 
Фаворитом на те, щоб змінити Вуковича вважається 52-річний болгарин Станимир Стоїлов, останнім місцем роботи якого була національна збірна Казахстану.
 
У той же час, крім Стоїлова, боси «Легії» вивчають ще дві кандидатури - росіянина Олега Кононова, нещодавно відправленого у відставку з поста головного тренера московського «Спартака», та українця Юрія Вернидуба, який нині також перебуває без роботи.
 
Нагадаємо, останнім місцем роботи 53-річного Вернидуба була «Зоря», з якої він пішов по завершенні минулого сезону.
 
Варшавська «Легія» - один з топ-клубів Польщі, що 13 раз вигравав титул чемпіона країни. Більше «армійців» вищі нагороди тамтешньої ліги вигравали тільки «Гурнік» з Забже та «Рух» з Хожува - по 14 разів.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Futbol.pl

(8 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    doktor09
      doktor09, 14.10.2019 19:43
    -1
    Ну, если возмёт в аренду полскамейки ШД-шо-то может и получится...
    Евгений Давиденко
    online
      Евгений Давиденко, 14.10.2019 19:36
    +1
    Краще б українську команду якусь взяв би..Чорноморець вже зайнятий,а так он Ворскла мучиться, чи Металіст або Колос якийсь,було б більше користі..
    Alexey Antonenko
    online
      Alexey Antonenko, 14.10.2019 19:35
    +3
    Кононов больше не беларус а россиянин?
    «УАФ– М а ф і я!»
      «УАФ– М а ф і я!» , 14.10.2019 16:50
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Жаль. Еще один хороший тренер может уйти за бугор. Я до последнего ждал его в Динамо. Дурак ты Игорёк и не лечишься!
    tank72063
    online
      tank72063, 14.10.2019 16:23
    0
    Martin Cristofer, 14.10.2019 15:22
    Бо їх фана всі як один українофоби
    Эт точно,я и думаю--шоб украинец возглавил ляхов?--та выгонят при первом шухере...
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 14.10.2019 15:33
    0
    Martin Cristofer, 14.10.2019 15:22
    Бо їх фана всі як один українофоби
    Та якби я до наших команд ставився, дивлячись через призму, того, як поводяться їх фани, то перестав би вболівати за клуби і зав'язав би з переглядом матчів.
    Martin Cristofer
      Martin Cristofer, 14.10.2019 15:22
    -2
    cucumber, 14.10.2019 11:27
    а почему так категорично относишься к польским клубам?
    Бо їх фана всі як один українофоби
    Martin Cristofer
      Martin Cristofer, 14.10.2019 15:20
    -3
    Олександр Фурманов, 14.10.2019 12:21
    Можно любить поляков,можно не любить поляков,но нет никаких оснований считать их идиотами. После 1-й Мировой войны они очень быстро создали прекрасную страну,которую убили Гитлер и Сталин. После развала СССР и соцлагеря поляки вновь создали прекрасную страну и развиваются гигантскими темпами, вступив в НАТО и ЕС."Легия" прекрасный клуб с давней историей.Зачем полякам недоумок Вернидуб,"Заря" которого существовала и существует на донорских вливаниях игроков "Шахтёра"? Уровень Вернидуба - 1я лига(нижняя часть списка) - 2-я лига (верхняя часть списка) чемпионата Украины. Что ему,пшепрашем делать в Польше?
    Згоден
    Martin Cristofer
      Martin Cristofer, 14.10.2019 15:19
    -5
    Владимир Копяк, 14.10.2019 13:44
    Выскажу свое субъективное мнение по этому поводу. Есть такая вероятность, что Вернидуб узнал эту новость как и мы все - на этом сайте. Второе. Навряд-ли есть нормальные команды, которые всерьез могут рассматривать Вернидуба на должность гл.тренера после сдачи Зарей игры 1\2 Кубка Украины Ингульцу... Могу еще привести много странных результатов игр Зари, под руководством распиаренного нашей прессой довольно заурядного тренера. Правильно написали, что его уровень - это 1 или 2 лига....
    Диви бо тут за правду одразу мінусують. Він фізрук,просто подивитися як грала зоря. Вигравали за рахунок фізики, в плані тактики чи стратегії гри вона була ніякою, результат це ігри в Лізі Європи
    nomad
      nomad, 14.10.2019 14:44
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    SKIF1927, 14.10.2019 13:02
    Кононов беларус, а не кацап.
    Значит бульбаш, следуя твоей терминологии...
    nomad
      nomad, 14.10.2019 14:39
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    cucumber, 14.10.2019 12:48
    Ничего плохого в том, что наши тренеры уезжают я не вижу. Сколько в год выпускается новых специалистов на курсах? Новые люди - новые идеи и новые вызовы! При этом все развиваются. Благодаря Реброву узнал что существуют Ференцварош, МОЛ Види и Кишварда! А сейчас в первой лиге сколько неплохих тренеров: Демченко, Маркевич, Лавриненко, Ковалец, Косевич. Даже Вася Кобин с "Минаем" ничего так играют. Так что вроде все хорошо!
    Одно время сборная СССР регулярно пересекалась с Венгрией в упорных поединках. Именно в финале с Ференцварошем наше Динамо Киев выиграло первый КК. С клубами в Союзе и Украине пересечение как то не происходило. Помню только погром Раба ЭТО от Динамо Минск с общим счётом 3:9. Зато Венгрия приняла нас в Европу. Первый международный матч был в Ужгороде именно с ними и закончился печальными 1:3, при чём Гецко забмл гол на 90й мин.
    Kevko
      Kevko, 14.10.2019 14:27
    +2
    Трудно предположить, что Легия предложит Вернидубу контракт.
    Вместе с тем, никто из нас на может знать, каким ты тренером мог бы быть Вернидуб в Легии. У нас нет способностей определять будущее.
    А в целом, если бы вдруг пригласили Вернидуба, то интересно было бы понаблюдать за его работой.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 14.10.2019 13:54
    +3
    Віталій Возняк, 14.10.2019 13:47
    Якщо людина знає українську і російську, то польську мову вивчить за тиждень. Якщо все життя розмовляє лише російською, то може не вивчити польську ніколи взагалі.
    Я всегда удивлялся способностям выходцам из Африки, которые в совершенстве осваивали русский язык, когда приезжали к нам в Одессу для прохождения обучения в наших институтах. А мы их всегда считали полуобезьянами, если не хуже....
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 14.10.2019 13:47
    +2
    Якщо людина знає українську і російську, то польську мову вивчить за тиждень. Якщо все життя розмовляє лише російською, то може не вивчити польську ніколи взагалі.
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 14.10.2019 13:44
    +3
    Выскажу свое субъективное мнение по этому поводу. Есть такая вероятность, что Вернидуб узнал эту новость как и мы все - на этом сайте. Второе. Навряд-ли есть нормальные команды, которые всерьез могут рассматривать Вернидуба на должность гл.тренера после сдачи Зарей игры 1\2 Кубка Украины Ингульцу... Могу еще привести много странных результатов игр Зари, под руководством распиаренного нашей прессой довольно заурядного тренера. Правильно написали, что его уровень - это 1 или 2 лига....
    Denmark1107
      Denmark1107, 14.10.2019 13:20
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Юрий Карпенко, 14.10.2019 12:12
    Недавно Вернидуб сказал что ищет вариант трудоустройства в СНГ, Польша врядли относится сюда, и язык надо знать уже, а не тренировать через переводчика, если ты хочешь добиться результата в тренерской работе, это не Украина где всем на все плевать, и иностранцы не знают что от них хотят
    Юрец, справа в тому, що заздалегідь можна знати тільки English language, який за теперішніх часів, повинен знати кожен учень початкових класів. Ну, хоча б, Will, Do, Did, Was, Thank you, Maybe, Welcome...
    А навіщо вчити передчасно, скажімо, португальську чи албанську..?
    Там на місці роздуплится. Хоча, як я писав, що такими фахівцями не потрібно нехтувати, а пропонувати солідну з/п у пристойному клубі. Зрозуміло, що Суркіс су4онок ще той, меркантильний, жлобуватий, хитрож0пий. Але ж впустити такий момент, і не запропонувати Вернидубу Динамо😱🤔 Мама Мія.., це у мене не вкладається у голові.
    SKIF1927
      SKIF1927, 14.10.2019 13:02
    +6
    Коментар згорнуто. Показати
    Кононов беларус, а не кацап.
    cucumber
    online
      cucumber, 14.10.2019 12:48
    +3
    Ничего плохого в том, что наши тренеры уезжают я не вижу. Сколько в год выпускается новых специалистов на курсах? Новые люди - новые идеи и новые вызовы! При этом все развиваются. Благодаря Реброву узнал что существуют Ференцварош, МОЛ Види и Кишварда! А сейчас в первой лиге сколько неплохих тренеров: Демченко, Маркевич, Лавриненко, Ковалец, Косевич. Даже Вася Кобин с "Минаем" ничего так играют. Так что вроде все хорошо!
    Олександр Фурманов
      Олександр Фурманов, 14.10.2019 12:21
    -6
    Можно любить поляков,можно не любить поляков,но нет никаких оснований считать их идиотами. После 1-й Мировой войны они очень быстро создали прекрасную страну,которую убили Гитлер и Сталин. После развала СССР и соцлагеря поляки вновь создали прекрасную страну и развиваются гигантскими темпами, вступив в НАТО и ЕС."Легия" прекрасный клуб с давней историей.Зачем полякам недоумок Вернидуб,"Заря" которого существовала и существует на донорских вливаниях игроков "Шахтёра"? Уровень Вернидуба - 1я лига(нижняя часть списка) - 2-я лига (верхняя часть списка) чемпионата Украины. Что ему,пшепрашем делать в Польше?
    Юрий Карпенко
      Юрий Карпенко, 14.10.2019 12:12
    -1
    Denmark1107, 14.10.2019 12:01
    А що, ці Мова, Language.., так складно вивчити?🤔
    Це ж не безмізкова переважна отара депутатів, які проживши в Украині по 40-50 років, українську не можуть досконало вивчити, показуючи світові, що вони досі в козлорилій лінгвістичній залежності, де будь-який іноземець опановує МОВУ за пара- трійку місяців.
    Недавно Вернидуб сказал что ищет вариант трудоустройства в СНГ, Польша врядли относится сюда, и язык надо знать уже, а не тренировать через переводчика, если ты хочешь добиться результата в тренерской работе, это не Украина где всем на все плевать, и иностранцы не знают что от них хотят
    Denmark1107
      Denmark1107, 14.10.2019 11:53
    +11
    Коментар згорнуто. Показати
    Вкотре якийсь незрозумілий ПЗДЦЬ🤔😡
    Вернидуб до Польщі; Ребров в Угорщині; Григорчук в Казахії...
    Куди дивиться ця тупорила зграя дов@ойо@ів? Давайте, розтягніть всіх чудових коучів по світу, а ДОМА залишайте непотріб з відомими серцями.
    P.S. зате недавно дізнався, яка з/п у Мирона Маркевича і решти керувальників футбольною галуззю3😱😱😱😱, за 700, 600, 500 тис. ₴₴₴
    БЛДЬ, та за одну таку з/п можна купити прямо з Автосалону, скажімо, Nissan X-trail, Mitsubishi, Toyota...
    SKIF1927
      SKIF1927, 14.10.2019 13:02
    +6
    Коментар згорнуто. Показати
    Кононов беларус, а не кацап.
    cucumber
    online
      cucumber, 14.10.2019 11:27
    +6
    nomad, 14.10.2019 10:56
    Только не поляков! Лучше уж какой нибудь Ракоци или Диошдьёр у мадьяр.
    а почему так категорично относишься к польским клубам?
    Denmark1107
      Denmark1107, 14.10.2019 12:01
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Юрий Карпенко, 14.10.2019 11:51
    Вернидуб знает польский или английский???
    А що, ці Мова, Language.., так складно вивчити?🤔
    Це ж не безмізкова переважна отара депутатів, які проживши в Украині по 40-50 років, українську не можуть досконало вивчити, показуючи світові, що вони досі в козлорилій лінгвістичній залежності, де будь-який іноземець опановує МОВУ за пара- трійку місяців.
    Alexey Antonenko
    online
      Alexey Antonenko, 14.10.2019 19:35
    +3
    Кононов больше не беларус а россиянин?
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 14.10.2019 13:54
    +3
    Віталій Возняк, 14.10.2019 13:47
    Якщо людина знає українську і російську, то польську мову вивчить за тиждень. Якщо все життя розмовляє лише російською, то може не вивчити польську ніколи взагалі.
    Я всегда удивлялся способностям выходцам из Африки, которые в совершенстве осваивали русский язык, когда приезжали к нам в Одессу для прохождения обучения в наших институтах. А мы их всегда считали полуобезьянами, если не хуже....
    Владимир Копяк
    online
      Владимир Копяк, 14.10.2019 13:44
    +3
    Выскажу свое субъективное мнение по этому поводу. Есть такая вероятность, что Вернидуб узнал эту новость как и мы все - на этом сайте. Второе. Навряд-ли есть нормальные команды, которые всерьез могут рассматривать Вернидуба на должность гл.тренера после сдачи Зарей игры 1\2 Кубка Украины Ингульцу... Могу еще привести много странных результатов игр Зари, под руководством распиаренного нашей прессой довольно заурядного тренера. Правильно написали, что его уровень - это 1 или 2 лига....
    cucumber
    online
      cucumber, 14.10.2019 12:48
    +3
    Ничего плохого в том, что наши тренеры уезжают я не вижу. Сколько в год выпускается новых специалистов на курсах? Новые люди - новые идеи и новые вызовы! При этом все развиваются. Благодаря Реброву узнал что существуют Ференцварош, МОЛ Види и Кишварда! А сейчас в первой лиге сколько неплохих тренеров: Демченко, Маркевич, Лавриненко, Ковалец, Косевич. Даже Вася Кобин с "Минаем" ничего так играют. Так что вроде все хорошо!
    Jack Kilowat
      Jack Kilowat, 14.10.2019 11:27
    +3
    nomad, 14.10.2019 10:56
    Только не поляков! Лучше уж какой нибудь Ракоци или Диошдьёр у мадьяр.
    Ты чё больной?!
    «УАФ– М а ф і я!»
      «УАФ– М а ф і я!» , 14.10.2019 16:50
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Жаль. Еще один хороший тренер может уйти за бугор. Я до последнего ждал его в Динамо. Дурак ты Игорёк и не лечишься!
    Kevko
      Kevko, 14.10.2019 14:27
    +2
    Трудно предположить, что Легия предложит Вернидубу контракт.
    Вместе с тем, никто из нас на может знать, каким ты тренером мог бы быть Вернидуб в Легии. У нас нет способностей определять будущее.
    А в целом, если бы вдруг пригласили Вернидуба, то интересно было бы понаблюдать за его работой.
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 14.10.2019 13:47
    +2
    Якщо людина знає українську і російську, то польську мову вивчить за тиждень. Якщо все життя розмовляє лише російською, то може не вивчити польську ніколи взагалі.
    Denmark1107
      Denmark1107, 14.10.2019 13:20
    +2
    Коментар згорнуто. Показати
    Юрий Карпенко, 14.10.2019 12:12
    Недавно Вернидуб сказал что ищет вариант трудоустройства в СНГ, Польша врядли относится сюда, и язык надо знать уже, а не тренировать через переводчика, если ты хочешь добиться результата в тренерской работе, это не Украина где всем на все плевать, и иностранцы не знают что от них хотят
    Юрец, справа в тому, що заздалегідь можна знати тільки English language, який за теперішніх часів, повинен знати кожен учень початкових класів. Ну, хоча б, Will, Do, Did, Was, Thank you, Maybe, Welcome...
    А навіщо вчити передчасно, скажімо, португальську чи албанську..?
    Там на місці роздуплится. Хоча, як я писав, що такими фахівцями не потрібно нехтувати, а пропонувати солідну з/п у пристойному клубі. Зрозуміло, що Суркіс су4онок ще той, меркантильний, жлобуватий, хитрож0пий. Але ж впустити такий момент, і не запропонувати Вернидубу Динамо😱🤔 Мама Мія.., це у мене не вкладається у голові.
    Евгений Давиденко
    online
      Евгений Давиденко, 14.10.2019 19:36
    +1
    Краще б українську команду якусь взяв би..Чорноморець вже зайнятий,а так он Ворскла мучиться, чи Металіст або Колос якийсь,було б більше користі..
    tank72063
    online
      tank72063, 14.10.2019 16:23
    0
    Martin Cristofer, 14.10.2019 15:22
    Бо їх фана всі як один українофоби
    Эт точно,я и думаю--шоб украинец возглавил ляхов?--та выгонят при первом шухере...
    Віталій Возняк
    online
      Віталій Возняк, 14.10.2019 15:33
    0
    Martin Cristofer, 14.10.2019 15:22
    Бо їх фана всі як один українофоби
    Та якби я до наших команд ставився, дивлячись через призму, того, як поводяться їх фани, то перестав би вболівати за клуби і зав'язав би з переглядом матчів.
    Юрий Карпенко
      Юрий Карпенко, 14.10.2019 11:51
    0
    Вернидуб знает польский или английский???