Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Інші новини
| Оновлено 09 жовтня 2019, 17:58
3120
0

В Україні презентували sportbank

Мобільний банк для захоплених спортом людей

| Оновлено 09 жовтня 2019, 17:58
3120
0
В Україні презентували sportbank
У Києві відбулася презентація нового мобільного банку - sportbank. Це сучасний мобільний банк без відділень і зайвих паперів, який об'єднує українців, які захоплюються спортом в ком'юніті і, крім надання фінансових послуг, допомагає вести активний спосіб життя.
 
Sportbank здійснює свою діяльність в Україні на основі ліцензії ОКСІ банку і діє в регулятивному полі Національного банку України.
 
Однією з фішок sportbank, яка відрізняє мобільний банк від конкурентів, буде кешбек 10% на покупку всіх спортивних товарів. На старті проекту кешбек поширюється на всі покупки в спортивних категоріях - магазини спортивного одягу та товарів, спортивні клуби, секції, студії танців, боулінг і більярд.
 
Також планується введення різних спортивних нововведень, які допоможуть клієнтам банку не тільки заощадити гроші і отримати більш вигідні пропозиції по депозитах, кредитах, а й стимулюватимуть їх для занять спортом. Зокрема:
 
- трекінг активностей клієнтів і можливість отримати більш вигідний пакет обслуговування
- інформування про спортивні івенти з можливістю отримати пільги від використання карт sportbank
- маркетплейс зі спортивними товарами
- преміювання за особисті досягнення
- ігрові механізми, які будуть мотивувати клієнтів займатися спортом і вести активний спосіб життя
 
За словами одного із засновників проекту Микити Ізмайлова, sportbank отримає свою нішу на банківському ринку. «Ми орієнтуємося на дві цільові аудиторії - люди віком 16-35 років і спортивні вболівальники. Ця аудиторія не має вікових обмежень. Це ті люди, які не займаються активно спортом, але безпосередньо беруть участь в спортивному житті. Вболівальники дихають спортом, вони в деякій мірі і є спорт. Тому ми сподіваємося, що відчуваємо уподобання людям і знайдемо свою аудиторію, об'єднавшись навколо спорту».
 
Денис Саприкін, один з співзасновників sportbank, додав, що тактична мета на перший рік роботи - 100 тисяч активних користувачів. Таргет на три роки - завоювати 10 відсотків ринку користувачів кредитними картами. В Україні це близько 1,5 мільйона чоловік.
Оцініть матеріал
(12)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин

ВАС ЗАЦІКАВИТЬ

Коментарі 0
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.