Запізнілий тріумф Феррарі, боротьба Феттеля, Леклера і Ферстаппена
Підсумки гран-прі Формули-1 в Сінгапурі
Феррарі - добре, але пізно
Феррарі здивувала не тільки уболівальників, але і суперників. Пілот Мерседеса Льюїс Хемілтон після кваліфікації визнав, що противник зумів їх зловити на розслабленості і підготувати класне оновлення боліда до Гран-прі Сінгапуру, тоді як сам Мерседес з Бельгії ніяких оновлень не готував.
Феррарі ж перед Сінгапуром прогнозували статус третьої сили після Мерседеса і Ред Булла. Трек абсолютно не підходить болідам Скудерії, у яких великі проблеми з притискною силою. Наприклад, на схожій по конфігурації трасі в Угорщині Феррарі в гонці відстала від Хемілтона на 1 хвилину. Цього ж чекали і тепер, але італійська команда не полінувалася підготувати оновлення, спрямоване на пошук притискної сили. Напевно, було б логічно після тріумфів у Бельгії та Італії, де Феррарі вдалося перервати серію без перемог, вже перекидати ресурси на сезон-2020, але керівництво вирішило інакше і заслужило похвалу.
Skysports
Новинки спрацювали навіть краще, ніж очікували в команді, і це принесло третю поспіль перемогу і перший в чемпіонаті переможний дубль. За останні роки у Феррарі увійшло в звичку програвати гонку оновлень по ходу чемпіонату. Команда могла в березні виставити відмінний болід, але по ходу року Мерседес все одно перегравав противника своїми поліпшеннями машини, як це було, наприклад, в 2018 році.
Складалося враження, що Феррарі просто не вміє покращувати болід вже протягом сезону. Виявляється, вміє. Але вже пізно. Хемілтон в кроці від чергового титулу, і це ж стосується Мерседеса, домінуючого в Кубку конструкторів. Радіючи чудовому хет-трику після паузи, Феррарі варто тримати в голові той факт, що команда не виграє титули з 2008 року.
Втім, вдалі оновлення машини повинні допомогти Феррарі з прицілом на 2020 рік, де технічний регламент мінятися не буде.
Не видовищна, але напружена гонка
Після відверто нудного Гран-прі Франції Формула-1 незмінно радувала нас без винятку прекрасними гонками з обгонами і боротьбою. У Сінгапурі цього не було, але напруга відчувалося. Найцікавішою вийшла боротьба стратегій, і рідкісний випадок, коли Феррарі вдалося її виграти. Леклер лідирував, Феттель йшов третім і Скудерія вирішила першою відправити своїх пілотів на піт, тоді як Мерседес дуже затягнув з піт-стопом Льюїса Хемілтона. Надмірно затягнув.
twitter.com/F1
В якийсь момент здалося, що більш пізня зупинка зіграє команді на руку, і Хемілтон вискочить з боксів перед дуетом Феррарі, але в підсумку найпізніша серед лідерів зупинка відкинула британця аж на 4-е місце. Явний прокол стратегів, але Мерседес може себе заспокоювати тим, що насуваються чергові титули в обох заліках.
Що стосується ситуації Феррарі з Шарлем Леклером, який втратив своє лідерство після більш пізнього в порівнянні з Себастьяном Феттелем піт-стопу, то змов тут шукати не варто. Феррарі не бореться за титули, і команді, в цілому, все одно, хто переміг. Головне - переможний дубль і третій поспіль тріумф. Звичайно, Леклер хотів виграти, але Себ чесно і без всяких командних указів-наказів вискочив після піта перед напарником. Буває. Будемо вважати, Феттель отримав боржок після того, як в Бельгії відпрацював 2-м пілотом і допоміг Шарлю виграти у Хемілтона.
*The* race-changing moment... 🔀#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/5GCYhWrvQQ
— Formula 1 (@F1) September 22, 2019
Що стосується Феттеля, то це його перша перемога з серпня 2018 року. Дуже великий проміжок для гонщика такого рівня, однак німець показав себе королем траси в Сінгапурі. Це вже 5-та перемога Себа на цьому складному для пілотажу треку.
Загальний залік
Класні гонки або нудні, а ситуація в загальному заліку не змінюється. Як мінімум, в плані боротьби за титул. Льюїс Хемілтон комфортно рухається до 6-го титулу, а Мерседесу ніхто не завадить взяти черговий Кубок конструкторів. А фанам залишається задовольнятися змаганням за 2-3 позиції в пілотському заліку.
Валттері Боттас останнім часом зовсім розкис (а що, контрактик-то на 2020 рік вже підписаний, можна розслабитися), а ось його конкуренти активізувалися. Боттас має 231 пункт, тоді як Ферстаппен і Леклер набрали по 200 очок. Ще на 6 балів менше у Феттеля. Якщо Феррарі вдасться зберегти таку форму і продовжувати боротьбу на рівних з Мерседесом і Ред Буллом, то нас може чекати захоплююча боротьба за 2-е місце.
Феттель явно не має наміру бути нижче молодших Ферстаппена і Леклера.
Норріс
Гонка в Сінгапурі була не надто багатою на події, але не можна не відзначити результат Ландо Норріса. 19-річний пілот Макларена показав 10-й результат у кваліфікації, а в гонці фінішував 7-м, ставши кращим поза гонщиків провідних трьох команд. Незважаючи на важку трасу і вимотуючу 2-годинну гонку, а також постійні сейфіті-кари і рестарти, Норріс спокійно зберіг свою 7-му позицію і привіз Макларену важливі очки для боротьби з Рено за 4-е місце Кубка конструкторів.
formula1.com
З урахуванням Карлоса Сайнса, у британської команди утворилася прекрасна молода пара пілотів, з якою менеджмент може з оптимізмом дивитися в майбутнє. Макларену ще б болід хоча б рівня Ред Булла - і був би вогонь.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
Мегафайт пройде ввечері 21 грудня у саудівському Ер-Ріяді
Складне випробування для українського чемпіона