US Open. Світоліна переграла Кіз і вийшла в чвертьфінал!

Перша перемога Еліни над тенісисткою з топ-10 на турнірах Grand Slam

US Open. Світоліна переграла Кіз і вийшла в чвертьфінал!
© US Open. Еліна Світоліна
Найкраща українська тенісистка Еліна Світоліна (№5 WTA) оформила вихід в дебютний чвертьфінал відкритого чемпіонату США з тенісу.
 
У матчі четвертого кола 24-річна українка в двох сетах обіграла американку Медісон Кіз (№9 WTA).
 
US Open. Четверте коло
Еліна Світоліна (Україна) - Медісон Кіз (США) - 7:5, 6:4
 
Перший сет розпочався з непростого гейму на подачі Кіз, але американка за рахунок потужної першої все-таки забрала очко, після чого довгий час Світоліна не могла нав'язати суперниці боротьбу на прийомі.
 
Натомість на своїй подачі Еліна відчувала себе як на курорті. Вона виграла 12 стартових очок на першій подачі, через що американка жодного разу не була навіть близькою до рахунку рівно. Розв'язка сету наступила в 11-му геймі за рахунку 5:5. Перша ракетка України заробила подвійний прихований матчбол, але Кіз врятувала подача. На щастя, на третій раз у Медісон не пройшла перша, після чого Світоліна в розіграші дала короткий слайс і американка вдарила в сітку, трохи не встигнувши до м'яча.
 
Залишалося лише подати на сет, шанси по грі були величезні, адже до цього Еліна програла всього 4 очки під час своїх геймів. Так і сталося, українка продовжила стабільно подавати першу, і через 40 хвилин від початку матчу оформила перемогу в партії.
 
Можливо, в плані подачі стартова партія стала найкращою в кар'єрі Світоліної (невеликий спойлер: у другій було те ж саме). Тільки вдумайтеся в ці космічні цифри: % першої подачі склав 79, на ній же виграно 21 очко з 23 можливих. Та й на другій здобуто  3 з 6 - відмінний показник. Всього 5 програних очок за 6 геймів - фантастика! Чого тільки не зробиш на 33-річчя свого коханого.
 
 
На другу партію Світоліна виходила вже в ранзі фаворитки, було зрозуміло, що навіть одного брейка сьогодні їй вистачить для загальної перемоги. Рівень гри українки був дуже високим, будь-яка помилка Кіз наближала американку до неминучого поразки. І брейк трапився навіть швидше, ніж очікувалося. Уже в третьому геймі американка не впоралася зі своїм головним завданням і відпустила опонентку вперед. У будь-якому іншому матчі це б зовсім нічого не означало, але сьогодні була комфортна впевненість, що Еліна вже не віддасть, аж надто вона домінувала на своїх геймах.
 
Так, був неприємний момент у восьмому геймі, потрійний геймбол ледь не витік крізь пальці, але все ж подачу вдалося відстояти, а далі була відкрита дорога до чвертьфіналу. Медісон стала грати гірше, її вистачило лише для виграшу свого гейму. Подала Світоліна на чвертьфінал більш ніж впевнено, що повністю вписувалося в загальну картину сьогоднішнього матчу.
 
 
А тепер давайте згадаємо серії, які перервалися в поточному матчі. До цього було:
- сім поразок Еліни на турнірах Grand Slam в семи матчах з тенісистками з топ-10,
- дев'ять поспіль перемог американки в турі,
- дев'ять перемог Кіз в дев'яти поєдинках на головному корті US Open під час вечірньої сесії,
 
Що стосується інших рекордів, то Світоліна тепер має виходи в чвертьфінали всіх турнірів Великого шолома (перша і єдина з українок), в цьому році вона увійшла до вісімки найкращих на 3 з 4 і тільки травма завадила добре виступити в Парижі.
 
У світовому рейтингу Еліна наблизилася на відстань однієї перемоги від четвертого місця, але її ще можуть обійти кілька теннісіток, які знаходяться нижче. Але вже точно нижче шостого місця вона турнір не закінчить.
 
У Чемпіонській гонці українка тимчасово сьома, але щільність результатів занадто висока і дуже багато вирішиться в наступному матчі з однією з прямих конкуренток. На даний момент їх відразу чотири: Бенчіч, Андреєску, Серена і Конта.
 
В 1/4 фіналу Еліна зіграє проти Йоханни Конти (№16 WTA).
 
 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(14 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    tima fialko
    online
      tima fialko, 03.09.2019 07:26
    0
    Цікава нарізка-Еліна майже все програла Що дивує зараз в Еліні,це спокій і впевненість.Полуфіналу нам вже мало
    Vladdal
      Vladdal, 02.09.2019 19:42
    +2
    Александр Черепанов, 02.09.2019 12:38
    И еще - я пытаюсь быть более сдержанным после этой победы, возможно, чтобы не сглазить. Все восторженно пишут о феноменальной игре, а я боюсь, что может дальше быть и определенный провал, и потом большинство хвалебных комментариев перерастут в оскорбительные, как часто бывает на этом сайте. Не хочется судить по одному матчу. После Итогового многие Элину уже вывели на первую строчку и несколько выигранных ТБШ в году...Поэтому не хочется сейчас опять наступить на те же грабли. Давайте, просто порадуемся выходу в 1/4 и будем надеяться на дальнейший успех.
    "«Мой ответ «специалистам», которые в разных теннисных чатах говорят ,что Киз слишком много ошибалась и Свитолиной повезло. Много ошибалась , потому что Свитолина играла неудобно для нее, - двигала ее по задней линии, играла достаточно глубоко, часто использовала косые кроссы и переводы. Именно Свитолина своей игрой заставила сделать Киз столько ошибок. Вот и все."
    ________
    Это слова человека, который знает Элину с того времени как она была ещё ребёнком и во многом благодаря которому мы знаем Элину такой, какая она есть. Это Юрий Сапронов сказал, а уж он то в теннисе разбирается неплохо.
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 02.09.2019 15:53
    0
    Я обратил внимание,что Элина заметно похудела и уже подошла к кандициям,которые были у неё
    на итоговом турнире! Может в этом и есть причина того,что она начала значительно живее передвигаться и самое главное-на ней не видна усталость.Когда соперницы обливаются потом и еле ноги передвигают,Элина,такое впечатление,даже не вспотела.
    vital
    online
      vital, 02.09.2019 14:46
    +6
    vismut58, 02.09.2019 14:34
    Найди мне раздел ГАНДБОЛ и ВОЛЕЙБОЛ
    Невже важко знайти вкладку "інші" і з переліку обрати потрібний вид спорту?
    Те що через успіхи в останні кілька років жіночого тенісу загалом, насамперед через перемоги Світоліної і інших українських тенісисток, розділ "Теніс" став популярним це нормально. Так само відбувається в інших видах спорту, де українці здобувають великі перемоги на міжнародній арені...
    Дёнчик Крут
      Дёнчик Крут, 02.09.2019 14:41
    -2
    Поздравляю Элинку с победой! Может победа Васи ее так вдохновила, тогда я бы попросил его провести еще пару боев пока Эля не возьмет этот титул в этом году! Вася Мужик, я уверен он не против и сможет!
    vismut58
      vismut58, 02.09.2019 14:39
    -3
    Коментар згорнуто. Показати
    serega-2019, 02.09.2019 14:09
    .. Ломоченко теж отримав велику перемогу над Люком .. і всі прихильники боксу привітали його з яскравою перемогою та здобуттям чергового чемпіонського поясу !!!
    .. а українцям приємно за перемоги українських спортсменів, а найголовніше не тільки перемоги в США, Великобританії та інших країнах, а ще й підняття українського прапора, звучання українського гімну, адже це авторитет слава і повага до України, до українців .. , все це і повторюсь перемоги наших спортсменів на міжнародних аренах світу з будь-якого виду спроту - це МЕГАКРУТО !!!
    Р.S. .. просто дуже багато людей, які не пов`язані зі спортом навіть не підозрюють скільки потрібно віддіти сил, єнергії, нервів і прикласти колосальної праці щоб досягти перемоги ..
    Я занимался в молодости многими видами спорта, но речь не об этом и не о славе. Тут часто сплошной теннис. А кто то в курсе , что прошёл Суперкубок Украины по гандболу, где играли наши гранды МОТОР и ZTR? Я дико сомневаюсь... А вот МОТОРу скоро в Ерокубке играть и представлять Украину. Потому вопрос не к вам, а к админам. Я бы к ним обратился в тематическом посте, но его НЕТ,
    vismut58
      vismut58, 02.09.2019 14:34
    -2
    Коментар згорнуто. Показати
    vital, 02.09.2019 14:02
    Ото ж бо й воно: на сайті види спорту поділені на розділи. Для чого заходити в профільну тему і згадувати інші види спорту, чи політику? Це ж не розділ "флудилка"
    Найди мне раздел ГАНДБОЛ и ВОЛЕЙБОЛ
    vismut58
      vismut58, 02.09.2019 14:32
    -1
    Коментар згорнуто. Показати
    serega-2019, 02.09.2019 13:57
    .. так в чому проблема коментувати футбольні матчі і писати свої коменти в темі "футбол" ?!
    Чи хтось заважає ?!
    При чём тут заважание? Я спрашиваю куда делись обзоры остальных видов спорта?
    serega-2019
      serega-2019, 02.09.2019 14:09
    +2
    vismut58, 02.09.2019 13:14
    Ура! конечно. По обилию постов на эту тематику, создаётся впечатление , что женский теннис это наше ФСЁ!, как ранее биатлон
    Ну есть же гандбол, баскетбол, волейбол!!! Куда делся мотобол и водное поло??? И так далее.... Ну теннис прикольной, но далеко не №1 в Украине! Всё таки футбол есть футбол. ИМХО,
    .. Ломоченко теж отримав велику перемогу над Люком .. і всі прихильники боксу привітали його з яскравою перемогою та здобуттям чергового чемпіонського поясу !!!
    .. а українцям приємно за перемоги українських спортсменів, а найголовніше не тільки перемоги в США, Великобританії та інших країнах, а ще й підняття українського прапора, звучання українського гімну, адже це авторитет слава і повага до України, до українців .. , все це і повторюсь перемоги наших спортсменів на міжнародних аренах світу з будь-якого виду спроту - це МЕГАКРУТО !!!
    Р.S. .. просто дуже багато людей, які не пов`язані зі спортом навіть не підозрюють скільки потрібно віддіти сил, єнергії, нервів і прикласти колосальної праці щоб досягти перемоги ..
    vital
    online
      vital, 02.09.2019 14:02
    +3
    serega-2019, 02.09.2019 13:57
    .. так в чому проблема коментувати футбольні матчі і писати свої коменти в темі "футбол" ?!
    Чи хтось заважає ?!
    Ото ж бо й воно: на сайті види спорту поділені на розділи. Для чого заходити в профільну тему і згадувати інші види спорту, чи політику? Це ж не розділ "флудилка"
    serega-2019
      serega-2019, 02.09.2019 13:57
    +2
    vismut58, 02.09.2019 13:14
    Ура! конечно. По обилию постов на эту тематику, создаётся впечатление , что женский теннис это наше ФСЁ!, как ранее биатлон
    Ну есть же гандбол, баскетбол, волейбол!!! Куда делся мотобол и водное поло??? И так далее.... Ну теннис прикольной, но далеко не №1 в Украине! Всё таки футбол есть футбол. ИМХО,
    .. так в чому проблема коментувати футбольні матчі і писати свої коменти в темі "футбол" ?!
    Чи хтось заважає ?!
    vismut58
      vismut58, 02.09.2019 13:14
    -7
    Коментар згорнуто. Показати
    Ура! конечно. По обилию постов на эту тематику, создаётся впечатление , что женский теннис это наше ФСЁ!, как ранее биатлон
    Ну есть же гандбол, баскетбол, волейбол!!! Куда делся мотобол и водное поло??? И так далее.... Ну теннис прикольной, но далеко не №1 в Украине! Всё таки футбол есть футбол. ИМХО,
    Elis
      Elis, 02.09.2019 13:06
    +5
    Александр Черепанов, 02.09.2019 12:38
    И еще - я пытаюсь быть более сдержанным после этой победы, возможно, чтобы не сглазить. Все восторженно пишут о феноменальной игре, а я боюсь, что может дальше быть и определенный провал, и потом большинство хвалебных комментариев перерастут в оскорбительные, как часто бывает на этом сайте. Не хочется судить по одному матчу. После Итогового многие Элину уже вывели на первую строчку и несколько выигранных ТБШ в году...Поэтому не хочется сейчас опять наступить на те же грабли. Давайте, просто порадуемся выходу в 1/4 и будем надеяться на дальнейший успех.
    Я поставила плюсики, але ж тут є товариші (з мордору, мабуть), які ходять і мінусують всіх підряд. Не забуваймо про них. І гарного вам дня!
    Elis
      Elis, 02.09.2019 13:03
    +8
    Александр Черепанов, 02.09.2019 12:38
    И еще - я пытаюсь быть более сдержанным после этой победы, возможно, чтобы не сглазить. Все восторженно пишут о феноменальной игре, а я боюсь, что может дальше быть и определенный провал, и потом большинство хвалебных комментариев перерастут в оскорбительные, как часто бывает на этом сайте. Не хочется судить по одному матчу. После Итогового многие Элину уже вывели на первую строчку и несколько выигранных ТБШ в году...Поэтому не хочется сейчас опять наступить на те же грабли. Давайте, просто порадуемся выходу в 1/4 и будем надеяться на дальнейший успех.
    Згодна і підтримую
    Я знаю, що ви з адекватних вболівальників. І ваші страхи зрозумілі. Мені було дуже лячно перед цією грою, але Еліна вселила в мене якусь впевненість цим матчем. Дай бог, щоб у неї все було добре - і зі здоров'ям, і з настроєм, а скеля ця (Шолом) рано чи пізно впаде. Теж не хочу забігати наперед. Хочу просто насолоджуватись гарними матчами і засмучуватись, коли щось не вдається. Ми всі люди, в кожного з нас один день все котиться коту під хвіст, а наступного - виростають крила цю фігню подолати)
    Тому - мир, дружба, жвачка, як казали в дитинстві
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 02.09.2019 12:38
    +2
    Elis, 02.09.2019 12:20
    Не перебільшуйте на рахунок "ізгоя" Деякі просто з вами не згодні і мають право на свою думку, як і ви. А я вважаю, що Еліна все робить правильно - віддає рівно стільки сил грі, скільки потрібно і ні на крихту більше, розподіляючи сили на весь турнір до кінця. Це про мудрість і зрілість.
    Не дивилась матч Кіз проти Кенін, але якщо ви наполягаєте, що вона грала значно краще, то, може, їй банально не вистачило сил відіграти 2 матчі підряд на високому рівні. І це її проблеми, а не Елінині.
    Хтось там нижче написав, що Еліна проводила фантастичний матч, а потім програвала слабшій суперниці. Нарешті в Елі хороша і стратегія, і тактика на весь турнір, а не тільки на 1-2 матчі. Дівчинка дорослішає. І на Вімблі це спрацювало, сподіваюсь, тут теж. Нехай свій найфантастичніший матч видасть у фіналі, а ми почекаємо.
    Пам'ятайте про "програти битву, щоб виграти війну".
    Ну і... Дівчина старалась. Давайте просто похвалимо її за гарний матч. Не ідеальний, але хороший. Ну не завжди треба шукати якісь мінуси і вказувати на помилки, у нас же тут не педрада. Іноді достатньо просто похвалити. Це мотивує більше, ніж критика. Тим більше Еліна більше, ніж заслужила сьогодні на похвалу. Хороший дроп в першому сеті, сітка won - 4/5. Дівчина заслуговує на хороші слова. Критикують її й так завжди більше, ніж треба.
    Он у вас два мінуси і вам вже неприємно, а Елі як це все читати? А вона ж читає...
    И еще - я пытаюсь быть более сдержанным после этой победы, возможно, чтобы не сглазить. Все восторженно пишут о феноменальной игре, а я боюсь, что может дальше быть и определенный провал, и потом большинство хвалебных комментариев перерастут в оскорбительные, как часто бывает на этом сайте. Не хочется судить по одному матчу. После Итогового многие Элину уже вывели на первую строчку и несколько выигранных ТБШ в году...Поэтому не хочется сейчас опять наступить на те же грабли. Давайте, просто порадуемся выходу в 1/4 и будем надеяться на дальнейший успех.
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 02.09.2019 12:28
    +3
    Elis, 02.09.2019 12:20
    Не перебільшуйте на рахунок "ізгоя" Деякі просто з вами не згодні і мають право на свою думку, як і ви. А я вважаю, що Еліна все робить правильно - віддає рівно стільки сил грі, скільки потрібно і ні на крихту більше, розподіляючи сили на весь турнір до кінця. Це про мудрість і зрілість.
    Не дивилась матч Кіз проти Кенін, але якщо ви наполягаєте, що вона грала значно краще, то, може, їй банально не вистачило сил відіграти 2 матчі підряд на високому рівні. І це її проблеми, а не Елінині.
    Хтось там нижче написав, що Еліна проводила фантастичний матч, а потім програвала слабшій суперниці. Нарешті в Елі хороша і стратегія, і тактика на весь турнір, а не тільки на 1-2 матчі. Дівчинка дорослішає. І на Вімблі це спрацювало, сподіваюсь, тут теж. Нехай свій найфантастичніший матч видасть у фіналі, а ми почекаємо.
    Пам'ятайте про "програти битву, щоб виграти війну".
    Ну і... Дівчина старалась. Давайте просто похвалимо її за гарний матч. Не ідеальний, але хороший. Ну не завжди треба шукати якісь мінуси і вказувати на помилки, у нас же тут не педрада. Іноді достатньо просто похвалити. Це мотивує більше, ніж критика. Тим більше Еліна більше, ніж заслужила сьогодні на похвалу. Хороший дроп в першому сеті, сітка won - 4/5. Дівчина заслуговує на хороші слова. Критикують її й так завжди більше, ніж треба.
    Он у вас два мінуси і вам вже неприємно, а Елі як це все читати? А вона ж читає...
    Да я как раз наоборот, всегда только и стараюсь хвалить Элину и всех наших ребят Просто вот сегодня захотелось более детально проанализировать матч. Я ни разу в жизни в сторону Элины слова плохого не сказал. Да, могу быть недоволен игрой, но без оскорблений. Дай Бог, чтобы в каждом матче определенный план на игру приносил плоды и наконец-то Элина научилась бороться с нервами в решающие моменты, как вчера, за это уж точно можно ее множество раз похвалить в игре с Медисон
    Elis
      Elis, 02.09.2019 12:20
    +9
    Александр Черепанов, 02.09.2019 09:47
    Я понимаю, что если пишешь что-то не то, что пишут остальные, то тебя обязательно заминусуют и посчитают изгоем. Но, что я не так сказал? Изначально написал, что Элина сыграла стабильно, но далеко не круто, как многие пишут. А подача сегодня действительно была хорошей у Элины. Но, почему нельзя смотреть правде в глаза? Тем более я всем сердцем болею за Свитолину и переживаю за каждый матч, я не какой-то троль. Да, Элина хорошо принимала подачу, но она в этом ас и одна из лучших в туре, поэтому это не есть новость. Но то, что Элина заставила ошибаться Киз вообще не согласен. Свитолина сегодня делала умопомрачительные слайсы, что ей не свойственно, чем сбила соперницу? - Нет! Элина играла по линиям и все залетало? Или, может, сегодня удары были настолько сильными, что Киз не могла с ними справиться? А, может, было сумасшедшее вращение мяча? Или у Элины статистика феноменальная. 10 - 13 винерсы - невынужденные. Это же не финал Уимблдона, где у Халеп было , по-моему что-то около 12-3 и конкретная пощечина Уильямс. В том то и дело, Элина сыграла достаточно надежно и она делала все правильно, по той причине, что у Киз не пошла игра, именно сегодня она играла гораздо хуже, чем в других матчах. А Элина поняла это и не стала придумывать велосипед, начала просто возвращать мячи в корт и не заставляла она прям ошибаться Медисон. Я увидел сегодня именно это. Но, я рад, не меньше Вас и остальных победе!!! Просто люблю честный анализ матча. Возможно, я не прав и это действительно субъективное мнение. Но, хотелось оставаться в реальности. Всех еще раз с победой!!!
    Не перебільшуйте на рахунок "ізгоя" Деякі просто з вами не згодні і мають право на свою думку, як і ви. А я вважаю, що Еліна все робить правильно - віддає рівно стільки сил грі, скільки потрібно і ні на крихту більше, розподіляючи сили на весь турнір до кінця. Це про мудрість і зрілість.
    Не дивилась матч Кіз проти Кенін, але якщо ви наполягаєте, що вона грала значно краще, то, може, їй банально не вистачило сил відіграти 2 матчі підряд на високому рівні. І це її проблеми, а не Елінині.
    Хтось там нижче написав, що Еліна проводила фантастичний матч, а потім програвала слабшій суперниці. Нарешті в Елі хороша і стратегія, і тактика на весь турнір, а не тільки на 1-2 матчі. Дівчинка дорослішає. І на Вімблі це спрацювало, сподіваюсь, тут теж. Нехай свій найфантастичніший матч видасть у фіналі, а ми почекаємо.
    Пам'ятайте про "програти битву, щоб виграти війну".
    Ну і... Дівчина старалась. Давайте просто похвалимо її за гарний матч. Не ідеальний, але хороший. Ну не завжди треба шукати якісь мінуси і вказувати на помилки, у нас же тут не педрада. Іноді достатньо просто похвалити. Це мотивує більше, ніж критика. Тим більше Еліна більше, ніж заслужила сьогодні на похвалу. Хороший дроп в першому сеті, сітка won - 4/5. Дівчина заслуговує на хороші слова. Критикують її й так завжди більше, ніж треба.
    Он у вас два мінуси і вам вже неприємно, а Елі як це все читати? А вона ж читає...
    Elis
      Elis, 02.09.2019 12:04
    +7
    Леха Аксютенко, 02.09.2019 11:35
    Элина, как обычно, начинает играть в теннис только во второй половине года.
    Ви, мабуть, теж почали дивитись теніс тільки в другій половині року і не помітили, як на І-В Еліна обіграла Кенін і в прекрасному матчі Барті - на уколах і вже травмована. А далі довго лікувалась і відновлювалась після серйозної травми коліна.
    Леха Аксютенко
      Леха Аксютенко, 02.09.2019 11:35
    -8
    Элина, как обычно, начинает играть в теннис только во второй половине года.
    romeoboss50
      romeoboss50, 02.09.2019 11:34
    -7
    На верное Монфис постарался потому что Эля над кортом просто пархала
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 02.09.2019 03:54
    +27
    Вітаю Еліну та вболівальників, це було дуже круто! Еліна дуже порадувала мене особисто, показавши, як порядок може побити потужність. Такою сконцентрованою на корті я її взагалі не пам'ятаю. 70% першої подачі та взагалі захмарні 92% виграшу з першого м'яча стали ключем до перемоги.
    Кіз нічим не здивувала, вона саме так і грає. Подавати подекуди за 190 км/год (найшвидша подача, якщо я правильно рахую, взагалі рекордна для жінок на цьому ЮСО - 196), мати 68% першої, і в результаті поступитися саме в цьому компоненті тендітній суперниці - Кіз явно є, над чим подумати. Блискуча перемога, і тепер можна зі спокійним серцем ідти святкувати день народження Монфіса)
    Еліна вперше на Шоломах перемагає представницю топ-10 і вперше ж виходить до чвертьфіналу турніру. Про Конту поговоримо вже завтра, бо сьогодні для однієї ночі і так забагато емоцій.
    Евгений Корчагин
      Евгений Корчагин, 02.09.2019 03:38
    +19
    Первый раз в жизни увидел,чтобы Элина так уверенно подавала ВЕСЬ матч. Круто и с заслуженной победой,выиграла за счет уверенной первой подачи,Кис негде было разгуляться весь матч.
    Попандопуло из Одессы
      Попандопуло из Одессы, 02.09.2019 03:51
    +17
    Elis, 02.09.2019 03:46
    До речі, всім тим, хто там виступає проти Монфіса. Це був подарунок йому на День народження
    Непогано він Елінку мотивує, хіба ні?
    Теперь нужно соорудить подарок на день рождения и себе любимой.) Ждать осталось недолго 12-го сентября самой Элине стукнет 25.
    А пока эту победу можно расценить как подарок к дню города, где она родилась и выросла. Сегодня Одессе - 225 лет.
    Алина Бабенко
      Алина Бабенко, 02.09.2019 03:36
    +17
    Ну что сказать, молодец. Уверенно, без апломба.
    Считаю, что сетка в этом году у Элины очень тяжёлая, но больше в психологическом плане. Уже были три американки, хозяйки кортов и плюс игра с соотечественницей, что тоже не особо легко. Но Элина справилась, за что ей честь и хвала!
    Vladdal
      Vladdal, 02.09.2019 04:19
    +15
    Elis, 02.09.2019 03:52
    Це завжди питання: чи спортсменка сама по собі грає погано, чи опонентка не дає їй показувати свою гру і свій рівень. В цьому матчі я за друге. Незручні м'ячі і психологічний тиск від Еліни, навіть підтримуючі і мотивуючі трибуни не допомогли.
    Вот и я о том же. Надоело каждый раз после побед Элины слышать "соперница плохо играла".
    Поставь меня вместо Элины - Киз играла бы хорошо
    Elis
      Elis, 02.09.2019 04:45
    +14
    Axelay, 02.09.2019 04:33
    Стоило так же заметить, как он спокойно ушел с трибун, пока Эля давала интервью и говорила о нем. Как по мне, то это не красиво, если там и есть "отношения", но то такое. Главное, Элина разогналась под конец сезона..
    Красіво-нєкрасіво, але він важкий матч перед тим відіграв і гратиме далі. Головне, щоб Еліні було з тим ок, а ми точно переживемо, те що нам здається "нєкрасіво".
    А Еля в інтерв'ю не привітала його з Днем народження, теж "нєкрасіво"?
    Неприємно дивує талант наших людей аби до чогось придратись.
    То Кіз їм погано грала, то Монфіс не туди і не тим боком пішов... Люди, ви серйозно???
    olya403
      olya403, 02.09.2019 03:54
    +12
    Мавр сделал свое дело, мавр может уходить (с) Це я подумала після того, як Кіз вибила Кенін. Подумала, але мовчала, бо страшнувато було за сьогоднішній матч. Та Еліна молодчина велика, дуже впевнено і без звичного валідолу. Кіз, звісно, добре допомогла, та я давно не бачила Еліну настільки сконцентрованою і без мандражу. Тепер добре відпочити і налаштуватись на Конту. Сьогодні вона була дуже активною проти Плішки
    Elis
      Elis, 02.09.2019 03:46
    +12
    До речі, всім тим, хто там виступає проти Монфіса. Це був подарунок йому на День народження
    Непогано він Елінку мотивує, хіба ні?
    Hottabych
      Hottabych, 02.09.2019 03:40
    +12
    Ждал-ждал,когда же смогу достать Валидол и было так интересно смотреть на игру Элины,что он не понадобился)
    pricolist
      pricolist, 02.09.2019 03:33
    +12
    спорт юа почти угадал с прогнозом
    Kantemirov
    online
      Kantemirov, 02.09.2019 06:00
    +11
    Конта...1.56 на Еліну проти 2.41 на Йоханну. Ну, а там, якщо буде все добре, Вільямс старша.
    Еля, дякую за гарний настрій з ранку! Удачі тобі в майбутніх поєдинках. Після того, як завоюєш шлем, а в наступному році станеш першою ракеткою світу, бажаю тобі стати доброю люблячою матір'ю.
    Ну а я поведу доньку до першого класу👍.
    Vladdal
      Vladdal, 02.09.2019 04:13
    +11
    Александр Черепанов, 02.09.2019 03:41
    Все прекрасно видел. Я не говорю про подачу в первом сете, а говорю за матч в целом. Киз играла сегодня плохо, а Элина этим воспользовалась. Я рад победе очень!!! Но, останусь при своем мнении.
    Не воспользовалась, а заставила Киз ошибаться. Это несколько разные вещи.
    К стати, попробуйте поиграть, когда у соперника/соперницы подача 180-195 км/час. А Эля справилась и сделала два брейка. А у Киз даже шансов не было взять хотя бы один.
    Elis
      Elis, 02.09.2019 03:44
    +11
    Еліночко, вітаю з перемогою!! А ще більше - з таким чудово відіграним матчем, як хтось правильно написав - гросмейстерським. На таку гру і на таку впевнену в собі Еліну дуже приємно дивитись! Радуй себе і нас надалі!
    vital
    online
      vital, 02.09.2019 03:35
    +11
    Усіх із впевненою перемогою Елі і дебютним виходом в 1/4 фіналу американського шлему!
    Кому потрібна партія зіпсутого валідолу?
    Elis
      Elis, 02.09.2019 12:20
    +9
    Александр Черепанов, 02.09.2019 09:47
    Я понимаю, что если пишешь что-то не то, что пишут остальные, то тебя обязательно заминусуют и посчитают изгоем. Но, что я не так сказал? Изначально написал, что Элина сыграла стабильно, но далеко не круто, как многие пишут. А подача сегодня действительно была хорошей у Элины. Но, почему нельзя смотреть правде в глаза? Тем более я всем сердцем болею за Свитолину и переживаю за каждый матч, я не какой-то троль. Да, Элина хорошо принимала подачу, но она в этом ас и одна из лучших в туре, поэтому это не есть новость. Но то, что Элина заставила ошибаться Киз вообще не согласен. Свитолина сегодня делала умопомрачительные слайсы, что ей не свойственно, чем сбила соперницу? - Нет! Элина играла по линиям и все залетало? Или, может, сегодня удары были настолько сильными, что Киз не могла с ними справиться? А, может, было сумасшедшее вращение мяча? Или у Элины статистика феноменальная. 10 - 13 винерсы - невынужденные. Это же не финал Уимблдона, где у Халеп было , по-моему что-то около 12-3 и конкретная пощечина Уильямс. В том то и дело, Элина сыграла достаточно надежно и она делала все правильно, по той причине, что у Киз не пошла игра, именно сегодня она играла гораздо хуже, чем в других матчах. А Элина поняла это и не стала придумывать велосипед, начала просто возвращать мячи в корт и не заставляла она прям ошибаться Медисон. Я увидел сегодня именно это. Но, я рад, не меньше Вас и остальных победе!!! Просто люблю честный анализ матча. Возможно, я не прав и это действительно субъективное мнение. Но, хотелось оставаться в реальности. Всех еще раз с победой!!!
    Не перебільшуйте на рахунок "ізгоя" Деякі просто з вами не згодні і мають право на свою думку, як і ви. А я вважаю, що Еліна все робить правильно - віддає рівно стільки сил грі, скільки потрібно і ні на крихту більше, розподіляючи сили на весь турнір до кінця. Це про мудрість і зрілість.
    Не дивилась матч Кіз проти Кенін, але якщо ви наполягаєте, що вона грала значно краще, то, може, їй банально не вистачило сил відіграти 2 матчі підряд на високому рівні. І це її проблеми, а не Елінині.
    Хтось там нижче написав, що Еліна проводила фантастичний матч, а потім програвала слабшій суперниці. Нарешті в Елі хороша і стратегія, і тактика на весь турнір, а не тільки на 1-2 матчі. Дівчинка дорослішає. І на Вімблі це спрацювало, сподіваюсь, тут теж. Нехай свій найфантастичніший матч видасть у фіналі, а ми почекаємо.
    Пам'ятайте про "програти битву, щоб виграти війну".
    Ну і... Дівчина старалась. Давайте просто похвалимо її за гарний матч. Не ідеальний, але хороший. Ну не завжди треба шукати якісь мінуси і вказувати на помилки, у нас же тут не педрада. Іноді достатньо просто похвалити. Це мотивує більше, ніж критика. Тим більше Еліна більше, ніж заслужила сьогодні на похвалу. Хороший дроп в першому сеті, сітка won - 4/5. Дівчина заслуговує на хороші слова. Критикують її й так завжди більше, ніж треба.
    Он у вас два мінуси і вам вже неприємно, а Елі як це все читати? А вона ж читає...
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 02.09.2019 04:43
    +9
    Для тих хто вважає, що Кіз зіграла погано, пропоную згадати цьогорічний турнір в Брісбені і матчі Цуренко проти Осаки і Плішкової. Так от сьогодні був матч проти Осаки, але якби Світоліна дала слабину на своїй подачі, то він би міг цілком перетворитися на матч проти Плішкової. Це якщо дуже коротко
    Nyeyedyaka
      Nyeyedyaka, 02.09.2019 04:06
    +9
    firstromario, 02.09.2019 03:56
    Сам стиль ігри Світоліни це друге. Вона захисний ігрок. Якщо в опонентки нема хоть в два рази більше не вимушених помилок в Еліни фактично нема шансів виграти.
    Це поверхневий погляд. Звідки у потужних гравців з'являються невимушені помилки? Правильно, від того, що захисний гравець тягне їхні атаки і змушує робити більше ударів загалом у розігташі, а що більше ударів ти робиш, то більше шансів на формально невимушену помилку. А далі ще й вступає в дію психологія.
    vital
    online
      vital, 02.09.2019 03:57
    +9
    Александр Науменко, 02.09.2019 03:50
    Это же надо, ни одного брейка не позволила американке!
    На подачі Еліни брейком і не пахло: не те що брейкпойнта в Кіз, жодного разу за 2 сети навіть рівно не було. Для Еліни це дійсно не типово.
    На моїй пам'яті, Даяша так само на прийомі в програному матчі проти Конти зіграла.
    vital
    online
      vital, 02.09.2019 03:43
    +9
    Ну і по грі: Кіс як для себе подавала на 4+, бо вона може й ...надцять ейсів. А от у тривалих розиграшах все в одні ворота - американки. Та й прийом у Кіз такий собі: на першій подачі Еліни, яка проходила, 93% 37 із 40 виграних розиграшів у Еліни.
    Очікувано Еліна зіграла стабільно, нестабільна Кіз сьогодні провалилась у всьому іншому, крім подачі, а цього цілком вистачило для впевненої перемоги Світоліної.
    Andres
      Andres, 02.09.2019 03:39
    +9
    Вітаю всіх хто не спить! ;)
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності