Йожеф САБО: «Не потрібно всіх собак спускати на Хацкевича!»

Експерт вважає, що у київського «Динамо» абсолютно немає середньої лінії

Йожеф САБО: «Не потрібно всіх собак спускати на Хацкевича!»
© ФК Динамо Київ. Йожеф Сабо
Екс-наставник київського «Динамо» Йожеф Сабо поділився думками про звільнення Олександра Хацкевича з поста головного тренера столичного клубу:
 
«Вище голови не стрибнеш. Я говорив, що «Динамо» нема чого робити з такою грою в Лізі чемпіонів. «Брюгге» сильніше в даний момент. Мені шкода Хацкевича, тому що він потрапив в такий період складний. Не потрібно кричати, гніватися, а будувати команду. Саме від молодих гравців потрібно чекати результатів і витримати цю складну паузу. У нас є молоді гравці, які кращі за ті ж Де Пени і Соля. Вони – майбутнє «Динамо» і їм потрібно давати ігровий час.
 
Склад на домашній матч проти «Брюгге» мене здивував. Не знаю, наскільки цей вибір був вибором саме Олександра Хацкевича. Кияни добре почали перші десять хвилин, а далі – м'яч не тримається, центр поля провалюється. Там постійно вільні гравці суперника. Де наша середня лінія? Не встигає? Глибоко сідає? Є питання до гравців: якщо вони не виконують того, що від них вимагають – їм немає місця в київському «Динамо». У Лізі чемпіонів інший рівень, а ми тут пропускаємо три м'ячі вдома. Поки не буде стабільності складу, не буде гри. Деякі кажуть, що у нас ще є Ліга Європи, але не забувайте, що і там будуть виступати пристойні команди. Шкода, що «Динамо» вилетіло з Ліги чемпіонів, не заробило пунктів для України.
 
Неприємно читати, як наші вболівальники некрасиво відгукуються про Олександра Хацкевича. Він грав у хороший футбол, тренував збірну Білорусі – не потрібно «спускати на нього всіх собак». Це неправильно. Потрібно дивитися і на команду. Давно говорив, що середньої лінії у нас немає. Ця ланка постійно змінюється. Кияни підписали Кадірі, а він не грає. Для чого тоді було підписувати?! У «Динамо» немає виконавців. Головний тренер також може робити помилки. Він повинен їх бачити та усувати. Якщо гравець не виконує вимоги – потрібно шукати іншого на цю позицію.
 
Зараз команду не потрібно критикувати. Є Ліга Європи. Сезон ще не провалений – від «Шахтаря» відставання всього три пункти. Правда, боюся, що «Динамо» знову буде втрачати очки з командами з другої шістки, поки «гірники» будуть брати свої. У них є клас».
 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — 1927.kiev.ua

(10 голосів)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Опитування
  • Хто має очолити київське Динамо після звільнення Олександра Хацкевича?
    • 36.48% (444)
      1. Юрій Вернидуб
    • 4.27% (52)
      2. Роман Григорчук
    • 3.62% (44)
      3. Андрій Шевченко
    • 3.7% (45)
      4. Сергій Ребров
    • 2.55% (31)
      5. Олексій Михайличенко
    • 3.53% (43)
      6. Олег Блохін
    • 1.4% (17)
      7. Юрій Мороз
    • 2.96% (36)
      8. Олександр Петраков
    • 4.68% (57)
      9. Мірча Луческу
    • 3.86% (47)
      10. Інший український тренер
    • 31.88% (388)
      11. Інший іноземний тренер
    • 1.07% (13)
      12. Олександр Заваров
    Результати опитування Проголосували — 1217
    В опитуваннях можуть брати участь тільки зареєстровані користувачі.
    Будь-ласка, авторизуйтесь або зареєструйтеся.
Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    padlo95
    padlo95, 14.08.2019 21:14
    0
    Даже прочитал заголовок, уже могу сделать выводы!! Динамо за два года нечего не выиграло... Команда деградировала до уровня первой лиги... Ни тренер ли в этом виноват!? Не нужно сейчас нести чушь!!!
    Alexey Antonenko
    online
      Alexey Antonenko, 14.08.2019 20:25
    +2
    Надеюсь у Динамо есть средний палец чтоб показать его клубному каналу Шахтёра.
    Kevko
    online
      Kevko, 14.08.2019 19:49
    +2
    Сабо - очень поверхностный "эксперт". Его появление в СМИ - стремление каналов Футбол показать свою объективность за счет "правильного" использования обиженного "динамовского сердца". Он всегда находил возможность похвалить Шахтер и покритиковать Динамо.
    doktor09
      doktor09, 14.08.2019 18:06
    +5
    Ваще-то, Хац развалил вполне приличную сб. Беларусии, о чем я и писал 2 года назад. Но получил кучу минусов от конфуциев и лаедов. Шо то щас оне засунули свой язык в жопу, видимо ники меняют...
    Ag1077
      Ag1077, 14.08.2019 17:53
    +6
    Ни хера се период, поставьте меня на два года тренером Динамо с зарплатой 40000 евро в месяц, а что, я до 35-ти лет в футбол играл, а потом Колос из Переяслава тренеровал, мы даже у Динамо-2 с Алиевым на день города выиграли, вот.
    Surkisfuilo
    Surkisfuilo, 14.08.2019 17:50
    +2
    Дійсно, усіх не потрібно. Треба парочку вовкодавів спустити і на Суркіса
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 14.08.2019 17:49
    +1
    avtv5555, 14.08.2019 17:36
    На счет Хацкевича с Сабо несогласен тренер-0. А вот что нет средней линии 100%. и первую очередь нужен хороший диспетчер даже если он стоит 10-20 млн., дешевле вряд-ли найдешь.
    Тут да, но некоторым игрокам в средней линии даже шанса не давали. Из средины можно выделить только Буяльского и Шепелева, остальные максимум резерв. Зачем тогда Булецу отдавали непонятно, он может сыграть АПЗ
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 14.08.2019 17:46
    0
    Penalty, 14.08.2019 16:45
    "Я его слепила из того что было "......Делать команду из того что было под руками у Хацкевича - задача не из легких. Кого не поставь даже на ранней стадии отбора ЛЧ из имеющихся под рукой и все равно ошибешься. Дальше - еще больше проблем, кого из одинаково никаких оставить в команде и поставить на игру. Новый тренер ? Денег нет ни на тренера ни на новые запросы именитых. Придет тот местный, для кого $ 500 тыс. в год лучше чем ничего......
    Конечно не из легких, но не все так плачевно как вы говорите. Трансферы были но Хацкевич списывал даже тех кто показывал неплохой уровень или вообще не давал шанс по непонятным причинами. Во вторых у Динамо одна из лучших или даже лучшая академия в стране которая постоянно выпускает неплохих игроков но как мы видим работать он с ними умеет не очень. По сути при Хацкевиче заиграло только 2 игрока с молодняка, это Миколенко и Шапаренко( который опять же остановился в развитии и деградировал), все осталные уже были в команде до него(пускай и при нем стали основными). Еще один фактор который показывает, что Хацкевич не справлялся, так это то, что через матч(а иногда и каждый) выходили разные игроки в старте, о каких тогда можна говорить результатах если тренер сам не знает кем и как лучше играть? Посмотрите на тот же Брюгге, разве у них игроки выше классом? Тот же Бонавентуре или Соболь разве игроки топ уровня? да не факт даже, что хоть один из был бы в Динамо основным. Никто конечно не знает ли следующий тренер будет лучше и сможет хоть что то поставить в команде. Но то , что Хацкевич не справился, это факт! Хотя шансов давали много.
    avtv5555
      avtv5555, 14.08.2019 17:36
    +1
    На счет Хацкевича с Сабо несогласен тренер-0. А вот что нет средней линии 100%. и первую очередь нужен хороший диспетчер даже если он стоит 10-20 млн., дешевле вряд-ли найдешь.
    Uzi
      Uzi, 14.08.2019 17:26
    +1
    У деда маразм .
    Іван Лапечук
      Іван Лапечук, 14.08.2019 17:15
    +7
    Сабо уже совсем с ума выжил..его бульбаша из сб. Белоруси выгнали к ебеням после 4 матчей отбора на ЧМ..а в ДК его терпели 2 сезона + начало третьего
    Lytvyn
    Lytvyn, 14.08.2019 17:06
    0
    Думаю, що "Динамо" повинно підібрати авторитетного тренера. Продати і роздати в аренду всю нинішню команду, яка не відповідає навіть рівню 2 ліги.Ці гравці самозакохані в себе і далі грати на високому рівні не зможуть. Немає бажання і немає навичок.Повернути з аренди всіх чемпіонів світу та дійсно добре граючих динамівців.Другої дороги до успіху немає.Все, що є в Динамо це баласт!
    salamanka1982
      salamanka1982, 14.08.2019 17:06
    -4
    Я думаю Сабо должен получить последний шанс в тренерской карьере от Сурков. Этот дед супер кризисный менеджер всегда был, думаю, поставь его тренером перед матчем ответным с Брюге Динамо запросто прошло их
    Penalty
      Penalty, 14.08.2019 16:45
    0
    "Я его слепила из того что было "......Делать команду из того что было под руками у Хацкевича - задача не из легких. Кого не поставь даже на ранней стадии отбора ЛЧ из имеющихся под рукой и все равно ошибешься. Дальше - еще больше проблем, кого из одинаково никаких оставить в команде и поставить на игру. Новый тренер ? Денег нет ни на тренера ни на новые запросы именитых. Придет тот местный, для кого $ 500 тыс. в год лучше чем ничего......
    Predator
      Predator, 14.08.2019 16:26
    -1
    Можно одного лаеду подзаборного спустить и хватит
    zakharka
    online
      zakharka, 14.08.2019 16:21
    0
    Такий собі дядько - і вашим і нашим , всі хароші , колись стане добре , ....
    Якщо б ці кривоногі опудала хочаб інколи грали в футбол , а так - з року в рік обіцянки ...
    Але Сабо на тому і годується...
    VVV
    VVV, 14.08.2019 16:08
    +4
    «Играл за Динамо,тренировал Беларусь...»..ахрінітєльно круті аргументи)
    stopor2016
      stopor2016, 14.08.2019 16:00
    +2
    Саба - морда лица заинтересованная , Суркисами обиженная.
    «УАФ– М а ф і я!»
    online
      «УАФ– М а ф і я!» , 14.08.2019 15:59
    +20
    А кто последние 2 года тренировал Динамо, на кого собак спускать??
    dig_sum
      dig_sum, 14.08.2019 15:56
    +17
    >> Мне жаль Хацкевича, потому что он попал в такой период сложный.
    >
    Сабо думает, что Хацкевича подписали в начале июня, а не два года назад?
    «УАФ– М а ф і я!»
    online
      «УАФ– М а ф і я!» , 14.08.2019 15:59
    +20
    А кто последние 2 года тренировал Динамо, на кого собак спускать??
    dig_sum
      dig_sum, 14.08.2019 15:56
    +17
    >> Мне жаль Хацкевича, потому что он попал в такой период сложный.
    >
    Сабо думает, что Хацкевича подписали в начале июня, а не два года назад?
    Іван Лапечук
      Іван Лапечук, 14.08.2019 17:15
    +7
    Сабо уже совсем с ума выжил..его бульбаша из сб. Белоруси выгнали к ебеням после 4 матчей отбора на ЧМ..а в ДК его терпели 2 сезона + начало третьего
    Ag1077
      Ag1077, 14.08.2019 17:53
    +6
    Ни хера се период, поставьте меня на два года тренером Динамо с зарплатой 40000 евро в месяц, а что, я до 35-ти лет в футбол играл, а потом Колос из Переяслава тренеровал, мы даже у Динамо-2 с Алиевым на день города выиграли, вот.
    doktor09
      doktor09, 14.08.2019 18:06
    +5
    Ваще-то, Хац развалил вполне приличную сб. Беларусии, о чем я и писал 2 года назад. Но получил кучу минусов от конфуциев и лаедов. Шо то щас оне засунули свой язык в жопу, видимо ники меняют...
    VVV
    VVV, 14.08.2019 16:08
    +4
    «Играл за Динамо,тренировал Беларусь...»..ахрінітєльно круті аргументи)
    Alexey Antonenko
    online
      Alexey Antonenko, 14.08.2019 20:25
    +2
    Надеюсь у Динамо есть средний палец чтоб показать его клубному каналу Шахтёра.
    Kevko
    online
      Kevko, 14.08.2019 19:49
    +2
    Сабо - очень поверхностный "эксперт". Его появление в СМИ - стремление каналов Футбол показать свою объективность за счет "правильного" использования обиженного "динамовского сердца". Он всегда находил возможность похвалить Шахтер и покритиковать Динамо.
    Surkisfuilo
    Surkisfuilo, 14.08.2019 17:50
    +2
    Дійсно, усіх не потрібно. Треба парочку вовкодавів спустити і на Суркіса
    stopor2016
    online
      stopor2016, 14.08.2019 16:00
    +2
    Саба - морда лица заинтересованная , Суркисами обиженная.
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 14.08.2019 17:49
    +1
    avtv5555, 14.08.2019 17:36
    На счет Хацкевича с Сабо несогласен тренер-0. А вот что нет средней линии 100%. и первую очередь нужен хороший диспетчер даже если он стоит 10-20 млн., дешевле вряд-ли найдешь.
    Тут да, но некоторым игрокам в средней линии даже шанса не давали. Из средины можно выделить только Буяльского и Шепелева, остальные максимум резерв. Зачем тогда Булецу отдавали непонятно, он может сыграть АПЗ
    avtv5555
      avtv5555, 14.08.2019 17:36
    +1
    На счет Хацкевича с Сабо несогласен тренер-0. А вот что нет средней линии 100%. и первую очередь нужен хороший диспетчер даже если он стоит 10-20 млн., дешевле вряд-ли найдешь.
    Uzi
      Uzi, 14.08.2019 17:26
    +1
    У деда маразм .
    padlo95
    padlo95, 14.08.2019 21:14
    0
    Даже прочитал заголовок, уже могу сделать выводы!! Динамо за два года нечего не выиграло... Команда деградировала до уровня первой лиги... Ни тренер ли в этом виноват!? Не нужно сейчас нести чушь!!!
    Тарас Чубак
      Тарас Чубак, 14.08.2019 17:46
    0
    Penalty, 14.08.2019 16:45
    "Я его слепила из того что было "......Делать команду из того что было под руками у Хацкевича - задача не из легких. Кого не поставь даже на ранней стадии отбора ЛЧ из имеющихся под рукой и все равно ошибешься. Дальше - еще больше проблем, кого из одинаково никаких оставить в команде и поставить на игру. Новый тренер ? Денег нет ни на тренера ни на новые запросы именитых. Придет тот местный, для кого $ 500 тыс. в год лучше чем ничего......
    Конечно не из легких, но не все так плачевно как вы говорите. Трансферы были но Хацкевич списывал даже тех кто показывал неплохой уровень или вообще не давал шанс по непонятным причинами. Во вторых у Динамо одна из лучших или даже лучшая академия в стране которая постоянно выпускает неплохих игроков но как мы видим работать он с ними умеет не очень. По сути при Хацкевиче заиграло только 2 игрока с молодняка, это Миколенко и Шапаренко( который опять же остановился в развитии и деградировал), все осталные уже были в команде до него(пускай и при нем стали основными). Еще один фактор который показывает, что Хацкевич не справлялся, так это то, что через матч(а иногда и каждый) выходили разные игроки в старте, о каких тогда можна говорить результатах если тренер сам не знает кем и как лучше играть? Посмотрите на тот же Брюгге, разве у них игроки выше классом? Тот же Бонавентуре или Соболь разве игроки топ уровня? да не факт даже, что хоть один из был бы в Динамо основным. Никто конечно не знает ли следующий тренер будет лучше и сможет хоть что то поставить в команде. Но то , что Хацкевич не справился, это факт! Хотя шансов давали много.
    Lytvyn
    Lytvyn, 14.08.2019 17:06
    0
    Думаю, що "Динамо" повинно підібрати авторитетного тренера. Продати і роздати в аренду всю нинішню команду, яка не відповідає навіть рівню 2 ліги.Ці гравці самозакохані в себе і далі грати на високому рівні не зможуть. Немає бажання і немає навичок.Повернути з аренди всіх чемпіонів світу та дійсно добре граючих динамівців.Другої дороги до успіху немає.Все, що є в Динамо це баласт!
    Penalty
    online
      Penalty, 14.08.2019 16:45
    0
    "Я его слепила из того что было "......Делать команду из того что было под руками у Хацкевича - задача не из легких. Кого не поставь даже на ранней стадии отбора ЛЧ из имеющихся под рукой и все равно ошибешься. Дальше - еще больше проблем, кого из одинаково никаких оставить в команде и поставить на игру. Новый тренер ? Денег нет ни на тренера ни на новые запросы именитых. Придет тот местный, для кого $ 500 тыс. в год лучше чем ничего......
    zakharka
    online
      zakharka, 14.08.2019 16:21
    0
    Такий собі дядько - і вашим і нашим , всі хароші , колись стане добре , ....
    Якщо б ці кривоногі опудала хочаб інколи грали в футбол , а так - з року в рік обіцянки ...
    Але Сабо на тому і годується...
Ви не авторизовані.
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
Якщо ви не маєте облікового запису, ви повинні зареєструватися.
© 2003-2019 Sport.ua
Продовжуючи переглядати SPORT.UA, Ви підтверджуєте, що ознайомилися з Політикою конфіденційності