Йосип ПІВАРИЧ: «У новому сезоні Динамо буде чемпіоном»

Захисник київської команди розповів про підготовку до нового сезону

Йосип ПІВАРИЧ: «У новому сезоні Динамо буде чемпіоном»
© ФК Динамо Київ. Йосип Піварич

30-річний хорватський захисник київського «Динамо» Йосип Піварич розповів про період реабілітації після травми і підготовку до нового сезону.

- Йосип, не бачилися з тобою з зимових зборів, з моменту травми. Як ти?
- Зараз добре, все нормально. Задоволений тим, що готовий до роботи, тренуюся з командою. Коліно не турбує, це найважливіше.

- Що було найскладнішим у період відновлення після травми?
- Це психологічно дуже важко. Працював багато кожен день в Загребі в одній з клінік. Радий, що відновився і готовий до ігор.

- За «Динамо» спостерігав протягом реабілітації? З хлопцями спілкувався?
- Звичайно. Найголовніше, що відновився і почав грати. У своєму першому матчі відіграв 30 хвилин. Думаю, в наступному буде трохи більше, 45 хвилин, наприклад. Але ще поговоримо з тренером.

- Поки ти відновлювався, Віталій Миколенко, твій конкурент по позиції, серйозно додав. Як ви з ним спілкуєтесь? Як конкуруєте і що скажеш про нього?
- Будь-яка конкуренція - це добре. Завжди треба краще тренуватися, грати. У кожній команді на кожній позиції має бути по два хороших гравця. Вітаю Віталія, він дуже добре відіграв сезон. Він молодий гравець, почав грати за збірну.

- Уже кінець збору, залишилося два матчі. Як відчуття фізично?
- Це збір, ми повинні працювати багато. Втома цілком можлива. Результат на зборах не такий важливий. Головне, бути тактично готовими, виконувати тренерські установки.

- Пара слів уболівальникам, які за тобою скучили?
- Вірте в нас! У новому сезоні ми будемо чемпіонами.

Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — ФК Динамо Київ

(1 голос)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    Rostislav Zdorenko
      Rostislav Zdorenko, 12.07.2019 18:41
    -1
    SEMIRAMID, 12.07.2019 14:05
    У Пятова спросили: готов ли он поднять Кубок Лиги Чемпионов. Пятов сказал готов!
    Это как понимать? Пятов накачал мышцы для поднятия трофея? Или прошёл курс лечения в специальном учреждении, после укола в котором уже ничего и никого он не боится
    Журналисту, задающий глупый вопрос, надо было спросить: туалетную бумагу взял, на случай, если попадётся МанСити?
    Новость о Пивариче, а ты Пятку вспоминаешь стрелочник
    SEMIRAMID
    online
      SEMIRAMID, 12.07.2019 14:05
    +6
    wildstylezz, 12.07.2019 13:11
    Пятов такого не говорил. Не выдумывай!!! Его спросили что финал пройдет в Стамбуле (именно там Шахтёр выиграл КУЕФА) и готов ли он поднять опять там трофей? Он ответил что будут стараться! Он не говорил что они его выиграют, не говорил что пройдут в финал и все такое.....Как спросили , так и ответил. А Пиварич балабол!! Дырнамка будет бороться за 2е место с Зарей и Днепром....
    У Пятова спросили: готов ли он поднять Кубок Лиги Чемпионов. Пятов сказал готов!
    Это как понимать? Пятов накачал мышцы для поднятия трофея? Или прошёл курс лечения в специальном учреждении, после укола в котором уже ничего и никого он не боится
    Журналисту, задающий глупый вопрос, надо было спросить: туалетную бумагу взял, на случай, если попадётся МанСити?
    wildstylezz
      wildstylezz, 12.07.2019 13:11
    -19
    SEMIRAMID, 12.07.2019 11:58
    Так Пятов тоже вроде в своих высказываниях-интервью о победе в Лиге Чемпионов заикался, правда при этом молиться, чтобы МанСити не попало. Остальные европейские гранды Шахтёру по зубам! Пиварич не говорил о победе в Лиге Чемпионов в отличии от Пятова, который автографы сепарам налево и направо раздает со страха, да переживает, что МанСити не попало на ШЛАК и рекорд 0:9 не побило! А что касается Чемпионата Украины, то он скорей всего прав - не будет ручного ФФУ, продажных судей и команд, и надеюсь подаренных Мариуполям бумажных очков. Да и Днепр в вышку возвращается - плохой знак для ШЛАКА!
    Пятов такого не говорил. Не выдумывай!!! Его спросили что финал пройдет в Стамбуле (именно там Шахтёр выиграл КУЕФА) и готов ли он поднять опять там трофей? Он ответил что будут стараться! Он не говорил что они его выиграют, не говорил что пройдут в финал и все такое.....Как спросили , так и ответил. А Пиварич балабол!! Дырнамка будет бороться за 2е место с Зарей и Днепром....
    AK_228
      AK_228, 12.07.2019 12:41
    -24
    SEMIRAMID, 12.07.2019 11:58
    Так Пятов тоже вроде в своих высказываниях-интервью о победе в Лиге Чемпионов заикался, правда при этом молиться, чтобы МанСити не попало. Остальные европейские гранды Шахтёру по зубам! Пиварич не говорил о победе в Лиге Чемпионов в отличии от Пятова, который автографы сепарам налево и направо раздает со страха, да переживает, что МанСити не попало на ШЛАК и рекорд 0:9 не побило! А что касается Чемпионата Украины, то он скорей всего прав - не будет ручного ФФУ, продажных судей и команд, и надеюсь подаренных Мариуполям бумажных очков. Да и Днепр в вышку возвращается - плохой знак для ШЛАКА!
    ефрейтор, Вы бредите!
    spaceDJ
      spaceDJ, 12.07.2019 12:33
    -6
    Коллеги! На "ветке" появился кент В.Щербачева.Теперь всем жопа.
    igroxi
      igroxi, 12.07.2019 12:28
    +3
    Все правильно говорит. Было бы странно, если бы игроки говорили что мы уверенно займем 2 место и будем счастливы. Мы верим в команду и ДИНАМО будет чемпионом.
    Maccceo Plex Plex
      Maccceo Plex Plex, 12.07.2019 12:19
    -18

    Ну если не в следующем, то через год, обязательно)))
    dgurkis
      dgurkis, 12.07.2019 12:19
    -20
    tima fialko, 12.07.2019 12:13
    Йося,как ты не прав!
    І у цьому і у наступному сезоні куянє будуть чампіонами. Бо вони справжні стрибунчата козацького роду. Якщо я помиляюсь, то пущай у всіх нас завзятих пукан загориться синьо-білим вогником!
    tima fialko
    online
      tima fialko, 12.07.2019 12:13
    -2
    Йося,как ты не прав!
    vitek-kherson
      vitek-kherson, 12.07.2019 12:10
    -19
    "Цыплят по считают" я думаю в Шахте по более будет "выживших"
    SEMIRAMID
    online
      SEMIRAMID, 12.07.2019 11:58
    -1
    ВВВ, 12.07.2019 11:45
    А ще в цьому сезоні Динамо виграє Лігу чемпіонів-Піваріч. Дивно чути таке від гравців напередодні чемпіонату.Чому гравці МанСіті,Ліверуля,Барси,Баварії,Ювентуса та багатьох інших великих клубів футбольної Европи говорять що керівництвом поставлене завдання в наступному сезоні виграти(а частіше боротися за захист титулу чи завоювання) чемпіонат,кубок чи будь-який інший турнір,гравці цих клубів пишуть що ми докладемо максимум зусиль для виконання поставлених на сезон завдань,а гравці Динамо (не перший до речі) пишуть "ми виграємо" ,"ми станемо" і все інше в такому ж дусі. Є в Україні така приказка "не кажи "гоп" доки не перескочишь.А то потім знову доведеться винних шукати!!!
    Так Пятов тоже вроде в своих высказываниях-интервью о победе в Лиге Чемпионов заикался, правда при этом молиться, чтобы МанСити не попало. Остальные европейские гранды Шахтёру по зубам! Пиварич не говорил о победе в Лиге Чемпионов в отличии от Пятова, который автографы сепарам налево и направо раздает со страха, да переживает, что МанСити не попало на ШЛАК и рекорд 0:9 не побило! А что касается Чемпионата Украины, то он скорей всего прав - не будет ручного ФФУ, продажных судей и команд, и надеюсь подаренных Мариуполям бумажных очков. Да и Днепр в вышку возвращается - плохой знак для ШЛАКА!
    ВВВ
    online
      ВВВ, 12.07.2019 11:45
    -21
    А ще в цьому сезоні Динамо виграє Лігу чемпіонів-Піваріч. Дивно чути таке від гравців напередодні чемпіонату.Чому гравці МанСіті,Ліверуля,Барси,Баварії,Ювентуса та багатьох інших великих клубів футбольної Европи говорять що керівництвом поставлене завдання в наступному сезоні виграти(а частіше боротися за захист титулу чи завоювання) чемпіонат,кубок чи будь-який інший турнір,гравці цих клубів пишуть що ми докладемо максимум зусиль для виконання поставлених на сезон завдань,а гравці Динамо (не перший до речі) пишуть "ми виграємо" ,"ми станемо" і все інше в такому ж дусі. Є в Україні така приказка "не кажи "гоп" доки не перескочишь.А то потім знову доведеться винних шукати!!!
    AK_228
      AK_228, 12.07.2019 11:40
    -23
    ну а что ему еще говорить? надежды юношей питают
    maverik
    maverik, 12.07.2019 11:38
    +2
    Я даже не сомневаюсь в этом.ДИНАМО ВПЕРЕД К ПОБЕДЕ В ЧЕМПИОНАТЕ !!!
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 12.07.2019 11:38
    +6
    Это нужно на поле доказывать а не в интервью!
    umnuy
      umnuy, 12.07.2019 11:14
    +4
    строиться новая команды,высокие цели,это же динамо,мы будем чемпионами
    mayakovskiy1
      mayakovskiy1, 12.07.2019 11:08
    +4
    Надеюсь им от такого мозгового онанизма легчает))) 3 года уже на заглоте, зато пафоса сколько
    Rostislav Zdorenko
      Rostislav Zdorenko, 12.07.2019 11:03
    -18
    Где-то я уже это слышал
    J0e777
      J0e777, 12.07.2019 10:57
    +1
    Рваными пердаками донецких удовлетворен
    SEMIRAMID
    online
      SEMIRAMID, 12.07.2019 14:05
    +6
    wildstylezz, 12.07.2019 13:11
    Пятов такого не говорил. Не выдумывай!!! Его спросили что финал пройдет в Стамбуле (именно там Шахтёр выиграл КУЕФА) и готов ли он поднять опять там трофей? Он ответил что будут стараться! Он не говорил что они его выиграют, не говорил что пройдут в финал и все такое.....Как спросили , так и ответил. А Пиварич балабол!! Дырнамка будет бороться за 2е место с Зарей и Днепром....
    У Пятова спросили: готов ли он поднять Кубок Лиги Чемпионов. Пятов сказал готов!
    Это как понимать? Пятов накачал мышцы для поднятия трофея? Или прошёл курс лечения в специальном учреждении, после укола в котором уже ничего и никого он не боится
    Журналисту, задающий глупый вопрос, надо было спросить: туалетную бумагу взял, на случай, если попадётся МанСити?
    UKRAINE FAN
    online
      UKRAINE FAN, 12.07.2019 11:38
    +6
    Это нужно на поле доказывать а не в интервью!
    umnuy
      umnuy, 12.07.2019 11:14
    +4
    строиться новая команды,высокие цели,это же динамо,мы будем чемпионами
    mayakovskiy1
      mayakovskiy1, 12.07.2019 11:08
    +4
    Надеюсь им от такого мозгового онанизма легчает))) 3 года уже на заглоте, зато пафоса сколько
    igroxi
      igroxi, 12.07.2019 12:28
    +3
    Все правильно говорит. Было бы странно, если бы игроки говорили что мы уверенно займем 2 место и будем счастливы. Мы верим в команду и ДИНАМО будет чемпионом.
    maverik
    maverik, 12.07.2019 11:38
    +2
    Я даже не сомневаюсь в этом.ДИНАМО ВПЕРЕД К ПОБЕДЕ В ЧЕМПИОНАТЕ !!!
    J0e777
      J0e777, 12.07.2019 10:57
    +1
    Рваными пердаками донецких удовлетворен