Підтримати українських військових та людей, які постраждали через війну

Формула 1
| Оновлено 02 липня 2019, 10:33
4916
5

Ферстаппен vs Леклер, помилка Феррарі і проблеми Мерседеса

Підсумки цікавого гран-прі в Австрії

| Оновлено 02 липня 2019, 10:33
4916
5
Ферстаппен vs Леклер, помилка Феррарі і проблеми Мерседеса
formula1.com

Як це Ред Булл зміг перемогти?

Не Феррарі, а саме Ред Булл перервав серію з 8 гонок від старту сезону, в яких перемагав виключно Мерседес. Ще одне підтвердження повного провалу Скудерії в цьому році. Втім, мова тут про інше. Про те, що Ред Булл переміг заслужено. Якщо рік тому успіх Ферстаппена в Австрії багато в чому був випадковим - через подвійний виліт Мерседеса і проблеми Феррарі з шинами, то тут все по ділу. Ферстаппен прорвався в лідери з 7-ї позиції, і особисто мені не зрозуміло, звідки у Биків узявся цей темп. Нехай у Макса шини були свіжішими, ніж у конкурентів, але це все одно не пояснює, як Ферстаппен відігравав чи не по секунді з кола у будь-якого суперника, включаючи Леклера.



Хоча Ніко Росберг в своєму відеоблозі після гонки зазначив чергову помилку Феррарі. Усі конкуренти стартували на більш жорстких і довговічних шинах медіум, тоді як Скудерія вибрала софт. Саме на ньому обидва пілоти проїхали другу частину кваліфікації, а тому повинні були використовувати на старті гонки. Якби Леклер стартував на медіумі, то протримався б на трасі довше (як Ферстаппен) і в кінці мав би більш свіжий комплект за рахунок пізнього піт-стопа. Можливо, це дійсно так.

Дуже дивний момент зі швидкістю Ред Булла. Бики привезли певні оновлення аеродинаміки, і пілоти хвалили збільшення притискної сили, але такого все одно ніхто не чекав. Правда, радіти не варто. Швидше, це все ж було виключення з правил, а етапи в Великобританії і особливо Угорщині напевно все поставлять на свої місця. Надто вже потужно виглядає Мерседес, щоб хтось зміг кинути йому виклик. Плюс топ-команди вже починають перекидати сили на боліди 2020 року, і не варто чекати від Феррарі або Ред Булла істотного прогресу.

Але будемо сподіватися, що і Ред Булл, і Хонда продовжать йти правильним шляхом. Для японського виробника моторів це перша перемога в Ф-1 за 13 років.

Що стосується скандального епізоду Леклер - Ферстаппен, то мені складно скласти однозначне враження. З одного боку, Макс дійсно робив рух кермом і виштовхував суперника за межі полотна. З іншого боку, це все ж гонки, які в тому числі бувають контактними і жорсткими. Не можна за кожен такий епізод карати штрафом. Багато говорять, мовляв, Феттеля ж оштрафували в Канаді, значить, і Ферстаппена повинні. Спірна логіка.

 


За нею, виходить, абсолютно будь-який спірний момент повинен каратися, тому що раніше покарали Феттеля? Та й випадки були абсолютно різними. Себастьян отримав штраф +5 секунд за небезпечне повернення на трасу після вильоту в траву. Саме небезпечне повернення перед носом боліда Хемілтона послужило причиною штрафу. Ферстаппена могли покарати за провокування зіткнення і виштовхування супротивника за межі траси. Це зовсім інше.

Звичайно, Шарля Леклера шкода. Через проблеми з болідом він втратив перемогу в Бахрейні, тепер тут був в трьох колах від першого тріумфу в Ф-1 ... З огляду на проблеми Феррарі, таких шансів у сезоні може вже й не бути, однак і самому пілотові, думаю, хочеться добути чисту перемогу, а не в результаті рішення стюардів. Леклеру ще доведеться почекати, хоча дебютна перемога від нього все одно нікуди не дінеться.

Ого, Мерседес не виграв

Якщо ж абстрагуватися від Ферстаппена і Леклера, то потрібно відзначити першу в сезоні гонку, яку виграв пілот не Мерседеса. А з огляду на результати минулих етапів, 3-е місце Валттері Боттаса і 5-я позиція Льюїса Хемілтона (перервав серію з 11-ти гонок на подіумі) є провальною для німецької команди.

В Австрії у Мерседеса постійно щось трапляється: можна згадати зіткнення Хемілтона і Росберга, а також подвійний сход в минулому році. Загалом, не найкраща траса для німецької команди. Якщо ж говорити серйозно, то проблемою став перегрів мотора при дуже жаркій погоді. Після заїзду про це розповів бос команди Тото Вольфф. Двигун перегрівався, тому гонщики не могли використовувати максимальний режим і їхати в темпі суперників. Цим пояснюється і легкий обгін Боттаса з боку Ферстаппена, і те, як легко Хемілтон в кінці віддав позицію Феттелю.



Що ж, трапляється і таке. Тим же, хто жадає більшої інтриги в чемпіонаті, думаю, занадто радіти не варто. У Мерседеса все ще кращий дует "аеродіміка + мотор", і є впевненість, що через 2 тижні в Великобританії ми побачимо приблизно ту картину, яка була у Франції.

Макларен, Альфа Ромео

Останнім часом ми вже відзначали прогрес Макларена, але британська команда продовжує радувати вболівальників своїми виступами. На старті Гран-прі Австрії Ландо Норріс навіть вискочив на 4-е місце і якийсь час стримував Феттеля і Ферстаппена, а Карлос Сайнс, стартуючи 19-м, зумів заїхати на 8-е місце. Норріс закінчив 6-м, і це знову подвійний фініш в очках для Макларена.

На цьому тлі, напевно, особливо прикро Рено, які постачають британцям свої мотори. Даніель Ріккардо і Ніко Хюлькенберг закінчили гонку 12-м і 13-м відповідно. У загальному заліку Сайнс і Норріс входять в топ-8, а Макларен в Кубку конструкторів 4-й, випереджаючи Рено на 20 очок. Мабуть, якщо не говорити про Мерседес, то саме Макларен зараз можна назвати головним прогресом сезону.

Позитивною оцінки заслуговує і Альфа Ромео. Машини з моторами Феррарі регулярно борються за очки, а дует Кімі Райкконена і Антоніо Джовінацці вперше в сезоні двома машинами закінчив в топ-10. Хтось списує все на двигуни Феррарі, але справа точно не тільки в цьому. Можна подивитися на Хаас, якому в цьому сезоні зовсім не вдається повторити те, що було останні 2 роки, і мотори не рятують.

Альфа Ромео в основному стараннями Райкконена має 22 пункти і лише на 10 очок відстає від Рено з їх багатомільйонним бюджетом і статусом заводської команди.

Загальний залік

Успіх Ферстаппена дозволив йому випередити гонщиків Феррарі і піднятися в топ-3 загального заліку. Судячи з усього, Макс, Феттель і Леклер поведуть боротьбу за 3-е підсумкове місце.

Валттері Боттас трохи відігрався, але все ще відстає від Хемілтона на 31 пункт.

Оцініть матеріал
(5)
Повідомити про помилку

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть

Налаштувати стрічку
Налаштуйте свою особисту стрічку новин
Коментарі 5
Введіть коментар
Ви не авторизовані
Якщо ви хочете залишати коментарі, будь ласка, авторизуйтесь.
ManUtd
Желаю всем защитникам этого маневра повстречать в жизни такого "соседа" по полосе при повороте направо... И чтобы у вас сломался регистратор и вы не смогли доказать свою правоту, что вы спокойно ехали по своей полосе и тут внезапно появилось это "чудо"
sokolyk
Что за логика: "пилоту (Леклеру, имеется ввиду - ред.), думаю, хочется добыть чистую победу, а не в результате решения стюардов"? Ферстапенн собственно и выиграл в результате решения стюардов, потому что его обязаны были штрафовать. И что? Он от этого сильно не переживает