Підгрушна прийняла рішення продовжити кар'єру

У лютому у біатлоністки була виявлена гостра стадія міокардиту

Підгрушна прийняла рішення продовжити кар'єру
© Twitter. Олена Підгрушна
Українська біатлоністка Олена Підгрушна прийняла рішення продовжити кар'єру. 32-річна спортсменка достроково завершила попередній сезон в середині лютого.

Причиною стало виявлення гострої стадії міокардиту (запалення серцевого м'яза). Однак минулого місяця Олена пройшла повторне обстеження. На щастя, лікарі не виявили протипоказань для активних занять спортом.
 
Передсезонну підготовку Підгрушна проводитиме в загальній групі. Керувати нею будуть Валерій Лєсников, Володимир Махлай і Олександр Біланенко.
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Український біатлон

(3 голоса)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Завантаження...
Коментарі
    kerch30
    online
      kerch30, 09.05.2019 17:36
    0
    Пускай молодие докажут, что сильнее
    kerch30
    online
      kerch30, 09.05.2019 17:31
    0
    Вперед капитан, если що таблетки логинова у Кручовой возьмешь
    ampl7
      ampl7, 03.05.2019 13:43
    +3
    Лена, Лена, Лена... В твоем возрасте уже нужно повторно выйти замуж, родить детей... Ну и вернуться в биатлон. В качестве тренера.
    svv72
      svv72, 02.05.2019 20:59
    +1
    Она вообще пару гонок за сезон провела . Как можно задыхаясь на горных трассах (Астма) и имея проблемы с сердцем в 32 года претендовать на что то серьезное в таком , скажем, нелегком виде спорта как биатлон. Надо готовить молодежь.
    Владимир Ключка
    online
      Владимир Ключка, 02.05.2019 20:57
    0
    что творится ? она третий сезон занимает место и никакого результата... все.. пора на отдых.. спасибо за олимпиаду.. все... уступи место молодым.. результата уже не будет
    svetikrm
      svetikrm, 02.05.2019 20:45
    0
    svv72, 02.05.2019 20:03
    Мне нравится: " она приняла РЕШЕНИЕ " А руководство команды ты спросила?
    А разве её отстраняли от сборной? Медицинское заключение позволяет продолжать спортивную карьеру, вот она и вернулась. По скорости вначале прошлого сезона она была лучшей, поэтому имеет полное право. Но сезон должен быть не таким как два предыдущих.
    svv72
      svv72, 02.05.2019 20:16
    0
    врачи не обнаружили противопоказаний для активных занятий спортом.
    Активно заниматься это не значит быть готовой завоевывать медали.
    svv72
      svv72, 02.05.2019 20:03
    -2
    Мне нравится: " она приняла РЕШЕНИЕ " А руководство команды ты спросила?
    svv72
      svv72, 02.05.2019 19:58
    +1
    Туристический сезон на халяву за госкошти продолжается.
    Otec_Gorio
      Otec_Gorio, 02.05.2019 19:58
    +2
    АСТАНАВИСЬ!!!
    Dre
      Dre, 02.05.2019 19:55
    +4
    dudigo78, 02.05.2019 19:07
    Перш ніж викидати гамнєцо на вентилятор, згадайте хто в нашій збірній може фінішне коло пробігти на рівні топів. Це я до того, що здоровій Підгрушній альтернативи на останньому етапі естафети поки нема
    Хочу помилятись,та не вірю в Олену.
    Краще б поберегла здоров'я.
    dudigo78
      dudigo78, 02.05.2019 19:07
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Перш ніж викидати гамнєцо на вентилятор, згадайте хто в нашій збірній може фінішне коло пробігти на рівні топів. Це я до того, що здоровій Підгрушній альтернативи на останньому етапі естафети поки нема
    alekos59
    online
      alekos59, 02.05.2019 19:03
    0
    опять будем кушать леденец, когда другие будут соревноваться и побеждать ???
    vizuals
    online
      vizuals, 02.05.2019 18:05
    -1
    Чого коштувало її рішення продовжувати сезон ,всі знають. Тепер будемо бачити, що буде коштувати команді це рішення
    Dre
      Dre, 02.05.2019 19:55
    +4
    dudigo78, 02.05.2019 19:07
    Перш ніж викидати гамнєцо на вентилятор, згадайте хто в нашій збірній може фінішне коло пробігти на рівні топів. Це я до того, що здоровій Підгрушній альтернативи на останньому етапі естафети поки нема
    Хочу помилятись,та не вірю в Олену.
    Краще б поберегла здоров'я.
    dudigo78
      dudigo78, 02.05.2019 19:07
    +4
    Коментар згорнуто. Показати
    Перш ніж викидати гамнєцо на вентилятор, згадайте хто в нашій збірній може фінішне коло пробігти на рівні топів. Це я до того, що здоровій Підгрушній альтернативи на останньому етапі естафети поки нема
    ampl7
      ampl7, 03.05.2019 13:43
    +3
    Лена, Лена, Лена... В твоем возрасте уже нужно повторно выйти замуж, родить детей... Ну и вернуться в биатлон. В качестве тренера.
    Otec_Gorio
      Otec_Gorio, 02.05.2019 19:58
    +2
    АСТАНАВИСЬ!!!
    svv72
      svv72, 02.05.2019 20:59
    +1
    Она вообще пару гонок за сезон провела . Как можно задыхаясь на горных трассах (Астма) и имея проблемы с сердцем в 32 года претендовать на что то серьезное в таком , скажем, нелегком виде спорта как биатлон. Надо готовить молодежь.
    svv72
      svv72, 02.05.2019 19:58
    +1
    Туристический сезон на халяву за госкошти продолжается.
    kerch30
    online
      kerch30, 09.05.2019 17:36
    0
    Пускай молодие докажут, что сильнее
    kerch30
    online
      kerch30, 09.05.2019 17:31
    0
    Вперед капитан, если що таблетки логинова у Кручовой возьмешь
    Владимир Ключка
    online
      Владимир Ключка, 02.05.2019 20:57
    0
    что творится ? она третий сезон занимает место и никакого результата... все.. пора на отдых.. спасибо за олимпиаду.. все... уступи место молодым.. результата уже не будет
    svetikrm
      svetikrm, 02.05.2019 20:45
    0
    svv72, 02.05.2019 20:03
    Мне нравится: " она приняла РЕШЕНИЕ " А руководство команды ты спросила?
    А разве её отстраняли от сборной? Медицинское заключение позволяет продолжать спортивную карьеру, вот она и вернулась. По скорости вначале прошлого сезона она была лучшей, поэтому имеет полное право. Но сезон должен быть не таким как два предыдущих.
    svv72
      svv72, 02.05.2019 20:16
    0
    врачи не обнаружили противопоказаний для активных занятий спортом.
    Активно заниматься это не значит быть готовой завоевывать медали.
    alekos59
    online
      alekos59, 02.05.2019 19:03
    0
    опять будем кушать леденец, когда другие будут соревноваться и побеждать ???