Київ-Баскет переграв Запоріжжя і вийшов у фінал плей-офф Суперліги

Суперником киян по фіналу стане южненський «Хімік» або «Дніпро»

Київ-Баскет переграв Запоріжжя і вийшов у фінал плей-офф Суперліги
© Київ-Баскет
Сьогодні, 12 квітня, в Києві відбувся 4-й поєдинок 1/2 фіналу плей-офф Суперліги. Столична команда «Київ-Баскет» з рахунком 89:81 переграла БК «Запоріжжя». Кияни здобули перемогу в серії з рахунком 3:1 і вийшли у фінал Суперліги, де їх суперником стане «Хімік» або «Дніпро».
 
Суперліга. Плей-офф. 1/2 фіналу.
 
4-й матч. Київ. СК «Меридіан».
 
«Київ-Баскет»  БК «Запоріжжя» – 89:81 (25:30, 27:17, 16:22, 21:12)

Рахунок в серії – 3:1
 
Підписуйся на наш канал в Telegram і дізнавайся всі найсвіжіші новини раніше за всіх!

Джерело — Sport.ua

(1 голос)

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Новини партнерiв
Коментарі
    vismut58
      vismut58, 13.04.2019 13:28
    -1
    Коментар згорнуто. Показати
    Руслан Шевченко, 12.04.2019 22:50
    Это здорово. Просто +- в этом сезоне равны, хороший чемпионат. Однако в Еврокубках не участвуем или отказываемся, в чем престижность Чемпионства? В чем интерес? А еще и суперкубок будут играть. Для чего и кого?
    Для зрителей и болельщиков! Лично я получаю удовольствие от большинства игр, где точно и знаешь кто победит.
    Руслан Шевченко
      Руслан Шевченко, 12.04.2019 22:50
    -1
    Это здорово. Просто +- в этом сезоне равны, хороший чемпионат. Однако в Еврокубках не участвуем или отказываемся, в чем престижность Чемпионства? В чем интерес? А еще и суперкубок будут играть. Для чего и кого?
    Ihor--
      Ihor--, 12.04.2019 21:42
    +1
    Киев выглядел лучше в этой паре с самой первой игры. Заслуженный выход в финал.
    kerch30
    online
      kerch30, 12.04.2019 21:21
    0
    Мурзина в сборную
    vismut58
      vismut58, 12.04.2019 21:13
    0
    Коментар згорнуто. Показати
    С первой же игры Киев оказался очень неудобной командой для БКЗ. Имеем в финале 4е место, а победитель регулярного чемпионата! в 4 круга! вдруг оказывается за бортом... Формула ни в дугу
    Ihor--
      Ihor--, 12.04.2019 21:42
    +1
    Киев выглядел лучше в этой паре с самой первой игры. Заслуженный выход в финал.
    kerch30
    online
      kerch30, 12.04.2019 21:21
    0
    Мурзина в сборную
    vismut58