Еліна Світоліна – Серена Вільямс. Прогноз і анонс півфіналу US Open

Історичний матч проти живої легенди тенісу

Еліна Світоліна – Серена Вільямс. Прогноз і анонс півфіналу US Open
© Jimmie48 Photography. Еліна Світоліна
В ніч з четверга на п'ятницю найкраща українська тенісистка Еліна Світоліна (№5 WTA) побореться за вихід у фінал відкритого чемпіонату США з тенісу.
 
Матч 1/2 фіналу проти американки Серени Вільямс (№8 WTA) відбудеться першим запуском вечірньої сесії на корті імені Артура Еша. Час початку поєдинку - 02:00 за Києвом. Винагорода за перемогу в матчі становить 520 рейтингових очок і $ 940,000 призових на додаток до 780 очок і $ 960,000, які вже зароблені.
 
Для Світоліної це буде дебютний пів фінал на кортах Нью Йорка і другий – на турнірах серії Grand Slam (перший був на недавньому Вімблдоні). Для Серени цей пів фінал стане 13-м на домашньому мейджорі (9-3) і 38-м на усіх Шоломах разом узятих (32-5). Як бачимо, здолати легендарну американку за крок до фіналу вдавалося одиницям, але найчастіше це траплялося саме в США.
 
Суперниця
 
Серена Вільямс не потребує додаткового представлення. Її знають навіть ті, хто жодного разу не дивився тенісні матчі. Але Серена до народження доньки і після – все ж трохи різні тенісистки. Після річної перерви і важких пологів Вільямс-молодша повернулася в статусі колишньої зірки на Ролан Гаррос-2018, де не тільки шокувала всіх вбранням в стилі «жінки-кішки», але і зробила заявку на майбутні перемоги. Рухалася вона важко, але виграла 3 матчі. На наступних двох мейджорах американка вже грала у фіналах (поразки від Анжелік Кербер і Наомі Осаки). 
 
Якщо не враховувати грунтовий мейджор, де потужність Серени не дає настільки великої переваги над опоненткою, майбутня суперниця Світоліної в новітній частині своєї кар'єри не змогла вийти тільки у фінал Australian Open-2019. Той матч проти Кароліни Плішкової вона запам'ятає на все життя: футфол на своєму матчболі, травма і зупинка в 1/4 фіналу. А перед тим ще ж був епічний фінал з Осакою в Нью-Йорку, з «коучінгом» від Муратоглу, розбитими ракетками, звинуваченнями в бік судді Карлоса Рамоса у всіх смертних гріхах і висловом «яжмать», який ще довго згадуватимуть Серені.
 
Jimmie48 Photography. Серена Вільямс
 
Але все це лірика, Вільямс усе це вже пройшла, знову вийшла на пік форми і в Північній Америці виграла всі матчі, крім фіналу в Торонто проти Андреєску, де довелось знятися вже після кількох геймів через травму спини. До речі, цьогоріч в півфіналах US Open зіграють чотири останні переможниці турніру в Торонто (Серена-2013, Бенчіч-2015, Світоліна-2017 і Андреєску-2019).
 
Нагадаємо, що останню заслужену перемогу над Вільямс-молодшою здобула Сімона Халеп в фіналі Вімблдону, зробивши всього 3 невимушених помилки за 14 геймів. Чи може Світоліна повторити щось подібне і так літати по корту – сказати важко, але є як мінімум приклад, на який потрібно рівнятися.
 
Шлях на турнірі
 
Щодо суперниць на турнірі, то більш небезпечні вони були в українки. Серені дісталася лише одна тенісистка з топ-20 (Ван Цян), яка за результатами сезону поки йде на 29-му місці і до того ні разу не заходила так далеко на ТВШ. А от Світоліна в п'яти матчах здолала трьох американок і може стати всього четвертою тенісисткою в історії, яка обіграє на US Open обох сестер Вільямс. Попереднього разу це вдавалося Плішковій в 2016 році.
 
Стадія  Світоліна  С. Вільямс
1-е коло  Осігве (6-1 7-5) №109 WTA  Шарапова (6-1 6-1) №87 WTA
2-е коло  В. Вільямс (6-4 6-4) №52 WTA   Макнеллі (5-7 6-3 6-1) №121 WTA
3-є коло  Ястремська  (6-2 6-0) №32 WTA  Мухова (6-3 6-2) №44 WTA
4-е коло  Кіз (7-5 6-4) №9 WTA   Мартич (6-3 6-4) №22 WTA
1/4 финалу  Конта (6-4 6-4) №16 WTA  Ван Цян (6-1 6-0) №18 WTA

Статистика на турнірі

   Світоліна   С. Вільямс
різниця геймів (% виграних) 62-33 (65.3) 65-26 (71.4)
середній рейтинг суперниць 43.6 58.4
виграно очок на подачі, % 65.8 71.2
ейси/гейм 0.15 0.27
подвійні помилки/гейм 0.08 0.19
% першої подачі 61.0 62.8
виграно очок на першій подачі, % 72.5 78.7
виграно очок на другій подачі, % 55.3 59.8
виграно очок на прийомі, % 48.0 51.8
віннерси/гейм 0.67 1.44
невимушені помилки/гейм 0.82 0.92
реалізація брейкпоінтів, % 44.0 56.4
виходи до сітки/гейм 0.4 0.62
успішні виходи до сітки, % 65.8 64.3
 
Перспективи в рейтингу
 
Еліна при будь-яких розкладах повертається до топ-3 світового рейтингу. Щоб піднятися на другу позицію – потрібно вигравати титул. Серена збереже місце в топ-10 світової класифікації, максимально вона може піднятися на шосту стрічку в разі перемоги в фінальному поєдинку. 
 
Більш важливою є боротьба в Чемпіонській гонці, за результатами якої вісім найкращих тенісисток сезону будуть відібрані на Підсумковий турнір. Всі півфіналістки наразі мають гарні шанси увійти до цього списку. Фіналістка збільшить їх відсотків до 90-та, про переможницю годі й казати. З великою долею ймовірності, невдахи півфіналів разом з Кікі Бертенс, Наомі Осакою і Петрою Квітовою розіграють 3 останніх путівки в Шеньчжень.
 
Прогноз
 
На Відкритому чемпіонаті США Світоліна показує, мабуть, свій найкращий теніс відразу за багатьма параметрами. Вона ще не програла жодної партії, впевнено і потужно подає, не дарує легких очок суперницям і виглядає дуже добре підготовленою психологічно. Зазвичай, опонентки Серени можуть програти ще до матчу, але навряд чи цей варіант пройде зараз.
 
Найбільша проблема в тому, що навіть якщо Світоліна проведе свій найкращий матч в житті – вона все ж може програти. Все буде залежати від Серени, занадто велика різниця в класі, досвіді, потужності і т.д. Також американка добре пам’ятає поразку в останньому очному матчі, а програвати комусь двічі підряд вона дуже не любить.
 
Jimmie48 Photography. Еліна Світоліна
 
Але не забуваймо, що Вільямс майже 38 років, ситуація з фіналом в Торонто може повторитися в будь-якому матчі. Очікування рідної публіки також можуть зіграти злий жарт з американкою, не дарма ж 60% всіх поразок Серени в пів фіналах ТВШ відбулися саме в Нью-Йорку. 
 
Будемо дивитися і вболівати, певні шанси у Еліни є, але не потрібно одягати рожеві окуляри. Вільямс – безумовна фаворитка протистояння, перемога Світоліної стане гучною сенсацією і, можливо, головним досягненням в її кар'єрі на даний момент.
 
Прогноз Sport.ua: перемога Вільямс в двох сетах
Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(43 голоса)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Комментарии
    palpal
      palpal, 06.09.2019 03:26
    0
    sv_2000, 06.09.2019 01:52
    Неуважно читали... Там приводится ссылка на статистические аномалии, которых нет на других шлемах, а также на слова самих организаторов, что сенные расставляются на усмотрение организаторов... При этом вроде как в последние годы не так, но почему-то жеребьевка все еще весьма закрытое и непрозрачное мероприятие)))
    В статье утверждается о статистических аномалиях только для первых двух сеяных и приводится пара-тройка примеров. Потенциальная предвзятость может задевать интересы только двух игроков из хвоста заявочного списка и только в первом круге . В свете абсолютной бессмысленности для турнира создания таких «преференций» вызывает вопросы скорее методика статисследований, похоже на выдергивание нужных и замалчивание неудобных моментов. А показанная жеребьевка с комментариями абсолютно стандартна, отличие лишь в том, что жетоны тянут судьи, а не игроки. Сенсация высосана из пальца.
    0108niko_and
      0108niko_and, 06.09.2019 02:49
    +1
    Ну трошки не вистачає...
    VoOne1983
      VoOne1983, 06.09.2019 02:34
    0
    никовіліст, 06.09.2019 00:46
    Еліна з кожним днем росте й кріпне, а Серена з кожним днем старішає, наливається жиром та розсипається! Де була ваша баба Яга коли Еліна менше року тому перемогла всю тенісну еліту на підсумковому турнірі? А що заважало більш сильній Сирені перемогти менше сильну Еліну на Олімпіаді???
    Все може статися через дві години, але ніякий результат (крім невиходу на корт) не може називатися не те що "гучною", а навіть тихою "сенсацією".
    Ти ту гру на Олімпіаді дивився??? Чи просто рахунок глянув? В Серени травма плеча була, а зніматись мабуть не хотіла.
    0108niko_and
      0108niko_and, 06.09.2019 02:29
    +1
    Нервує
    0108niko_and
      0108niko_and, 06.09.2019 02:06
    0
    На євроспорт1 уже прев"ю.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 06.09.2019 01:52
    0
    palpal, 06.09.2019 01:06
    sv_2000,
    Не знаю, огорчу или нет вас, но ЮС ОПЕН в єтом плане, как минимум, под большим сомнением)))
    Итак юсопен 96, №2 австриец Томас Мустер и №3 американец Майкл Чанг поменяны местами в рамках правил и по формальной и вполне обоснованной причине ( Мустер грунтовик, а быстроногий Чанг универсал ) в одной (нижней) половинке, чисто имиджевый нюанс , не имевший никакого спортивного значения . Истерика вокруг посева Агасси шестым , а не восьмым, тоже яйца выеденного не стоит – 5.6.7.8 сеются одномоментно , одноуровнево, равновероятно. Кафельников поднял шум из-за 4-ого – 5 –ого места, ввиду недоступности отмененной сетки объективно оценить ущемление его интересов из-за этого сложно. Также как и заявленное не только в медиа его участие в договорных матчах по итогу в суде недоказанное. Вызывает настороженность другое совпадение – скандальное поведение и подозрение в нечестности подозреваемого в той же нечестности игрока. Что-то вроде «по себе судишь?»
    . И во-вторых, Вы уверены, что рефери US Open и некая Лера Ли, которая мягко говоря в нелюбящем Америку русском ресурсе козыряет словами «решаем-порешаем» , одинаково их понимают ? Брайан Ирли говорил о жеребьевке, а Лера подиграла близким и родным электорату словом. Спрос лохов порождает предложение Бендеров
    Неуважно читали... Там приводится ссылка на статистические аномалии, которых нет на других шлемах, а также на слова самих организаторов, что сенные расставляются на усмотрение организаторов... При этом вроде как в последние годы не так, но почему-то жеребьевка все еще весьма закрытое и непрозрачное мероприятие)))
    0108niko_and
      0108niko_and, 06.09.2019 01:52
    +1
    Давненько не коментував... Еля фореве!!! Тримаю кулаки!!!
    Vladdal
      Vladdal, 06.09.2019 01:36
    -1
    VoOne1983, 06.09.2019 00:30
    Скільки разів Еліна грала в фіналах ТВШ за останніх півтора роки???? А... ну .. да.. 0. А «стара, жопаста, бабушенція з заторможеними рефлексами» після пологів, які її ледь не вбили, маючи реальні проблеми як з фізикою, так і з психікою, 3 рази грала в фіналах. Можна по різному відноситись до Серени, як до особистості. Але як тенісистка, - вона найкраща за всю історію і якщо Еліна переможе - це буде дуже крута, але все таки, сенсаційна перемога.
    Сенсация будет если Элина выиграет 6:0 6:0. А если в упорной борьбе - это не сенсация.
    Да что спорить, выиграть ещё надо для начала, а потом выяснять сенсация или нет
    Недолго ждать осталось.
    palpal
      palpal, 06.09.2019 01:19
    0
    А вот закрытость жеребьевки однозначно не приветствую
    palpal
      palpal, 06.09.2019 01:06
    0
    sv_2000,
    Не знаю, огорчу или нет вас, но ЮС ОПЕН в єтом плане, как минимум, под большим сомнением)))
    Итак юсопен 96, №2 австриец Томас Мустер и №3 американец Майкл Чанг поменяны местами в рамках правил и по формальной и вполне обоснованной причине ( Мустер грунтовик, а быстроногий Чанг универсал ) в одной (нижней) половинке, чисто имиджевый нюанс , не имевший никакого спортивного значения . Истерика вокруг посева Агасси шестым , а не восьмым, тоже яйца выеденного не стоит – 5.6.7.8 сеются одномоментно , одноуровнево, равновероятно. Кафельников поднял шум из-за 4-ого – 5 –ого места, ввиду недоступности отмененной сетки объективно оценить ущемление его интересов из-за этого сложно. Также как и заявленное не только в медиа его участие в договорных матчах по итогу в суде недоказанное. Вызывает настороженность другое совпадение – скандальное поведение и подозрение в нечестности подозреваемого в той же нечестности игрока. Что-то вроде «по себе судишь?»
    . И во-вторых, Вы уверены, что рефери US Open и некая Лера Ли, которая мягко говоря в нелюбящем Америку русском ресурсе козыряет словами «решаем-порешаем» , одинаково их понимают ? Брайан Ирли говорил о жеребьевке, а Лера подиграла близким и родным электорату словом. Спрос лохов порождает предложение Бендеров
    никовіліст
      никовіліст, 06.09.2019 00:46
    -2
    VoOne1983, 06.09.2019 00:30
    Скільки разів Еліна грала в фіналах ТВШ за останніх півтора роки???? А... ну .. да.. 0. А «стара, жопаста, бабушенція з заторможеними рефлексами» після пологів, які її ледь не вбили, маючи реальні проблеми як з фізикою, так і з психікою, 3 рази грала в фіналах. Можна по різному відноситись до Серени, як до особистості. Але як тенісистка, - вона найкраща за всю історію і якщо Еліна переможе - це буде дуже крута, але все таки, сенсаційна перемога.
    Еліна з кожним днем росте й кріпне, а Серена з кожним днем старішає, наливається жиром та розсипається! Де була ваша баба Яга коли Еліна менше року тому перемогла всю тенісну еліту на підсумковому турнірі? А що заважало більш сильній Сирені перемогти менше сильну Еліну на Олімпіаді???
    Все може статися через дві години, але ніякий результат (крім невиходу на корт) не може називатися не те що "гучною", а навіть тихою "сенсацією".
    joystick2018
      joystick2018, 06.09.2019 00:32
    0
    Элина 2 сета
    VoOne1983
      VoOne1983, 06.09.2019 00:30
    +2
    никовіліст, 06.09.2019 00:16
    Сподіваюсь горе-мінусисти ще не забули, як впевнено в двох сетах з перевагою у 15 очок Еліна виграла тут у надзіркової надпотужної Венус, сестри меншої зірки, котру також підтримували трибуни. Також маєте згадати як перед цим Венус не залишила й мокрого місця від молодої Сайсай (38 ракетка, Венус 52) 6:1 та 6:0. Тобто, побідну Сирені старушенцію Еліна тиждень тому перемогла без питань. І саму Сирену Еліна вже перемагала у надважливому матчі, останньому матчі - коли Сирена була більш молода, а Еліна значно слабіша у всіх аспектах, ніж зараз.
    То яким же треба буди дебілом, щоб вважати перемогу молодої Еліни у своїй найкращий в житті формі над старою товстою жопастою повільною бабенцією з заторможеними рефлексами "гучною сенсацією"??? Я розумію что ви там бухаєте та курите, але ж не до такої встрачки, щоб писати таку маячню!!!
    Я нормально припускаю програш Еліни тенісістці з ТОП-10 рейтингу, але даю Еліні більше 50%. А ви, жалюгідні раби, маєте свої шкарпетки з'їсти та писати вибачення за свою дебільні "гучна сенсація", якщо Еліна переможе.
    Скільки разів Еліна грала в фіналах ТВШ за останніх півтора роки???? А... ну .. да.. 0. А «стара, жопаста, бабушенція з заторможеними рефлексами» після пологів, які її ледь не вбили, маючи реальні проблеми як з фізикою, так і з психікою, 3 рази грала в фіналах. Можна по різному відноситись до Серени, як до особистості. Але як тенісистка, - вона найкраща за всю історію і якщо Еліна переможе - це буде дуже крута, але все таки, сенсаційна перемога.
    никовіліст
      никовіліст, 06.09.2019 00:16
    -4
    Сподіваюсь горе-мінусисти ще не забули, як впевнено в двох сетах з перевагою у 15 очок Еліна виграла тут у надзіркової надпотужної Венус, сестри меншої зірки, котру також підтримували трибуни. Також маєте згадати як перед цим Венус не залишила й мокрого місця від молодої Сайсай (38 ракетка, Венус 52) 6:1 та 6:0. Тобто, побідну Сирені старушенцію Еліна тиждень тому перемогла без питань. І саму Сирену Еліна вже перемагала у надважливому матчі, останньому матчі - коли Сирена була більш молода, а Еліна значно слабіша у всіх аспектах, ніж зараз.
    То яким же треба буди дебілом, щоб вважати перемогу молодої Еліни у своїй найкращий в житті формі над старою товстою жопастою повільною бабенцією з заторможеними рефлексами "гучною сенсацією"??? Я розумію что ви там бухаєте та курите, але ж не до такої встрачки, щоб писати таку маячню!!!
    Я нормально припускаю програш Еліни тенісістці з ТОП-10 рейтингу, але даю Еліні більше 50%. А ви, жалюгідні раби, маєте свої шкарпетки з'їсти та писати вибачення за свою дебільні "гучна сенсація", якщо Еліна переможе.
    VoOne1983
      VoOne1983, 05.09.2019 23:39
    -1
    Robert Monroe, 05.09.2019 17:40
    Почему "безумовна фаворитка" даже в пятёрку рейтинга WTA не входит?
    А то по прогнозам прямо какой-то ареол непобедимости над Сереной нарисовался.
    Шановний, ви не на рейтинг дивіться, а на факти. А по факту є Серена Вільямс і є всі решта. Сирені на рейтинг, здається начхати, в неї задача догнати Маргарет Корт по слемам. На останніх 5ти ТВШ 3 рази в фіналах була Серена. Якимось дивом вона не виграла жодного з них. Єдина хто зараз може з нею реально змагатись це Халеп. Поразка будь кому іншому це автиматично сенсація.
    sv_2000
    online
      sv_2000, 05.09.2019 23:33
    0
    palpal, 05.09.2019 22:34
    Александр Жаирс,
    Не согласен с вами,что победа в этом полуфинале будет самым большим достижением в карьере
    Элины. Победа на итоговом турнире над всеми топовыми теннисистками мира,думаю, значимее, чем одна победа,даже если это суперзвезда.
    Лидеров «всех топовых» так много что лидера то и нет. А победа над Сереной , если сказка станет былью , будет джокером, который может и банк сорвать, и из-за стола игрового удалить, смотря как использовать…
    никовіліст,
    "перемога Світоліної стане гучною сенсацією" - яка маячня, більшої навіть від соловйова не чув... Коли п'ята (й поточна третя) ракета світу перемагає 8 (й поточну 10) - це сенсація? Та ще й гучна??? Що ви там курите, Sport.ua???
    Не пишите глупости, если не понимаете суть эмпирической методики подсчета рейтинга.
    sv_2000,
    Добавлю еще.... Очень бережно организаторы подвели Серену к полуфиналу.... Умеют они это... Сами признавались, что жеребят только несеянных, а потом сеянных выставляют на свое усмотрение)))
    Позвольте Вас огорчить, сеяных тоже жеребят… причем начиная с третьей ...
    Позвольте Вас огорчить, сеяных тоже жеребят… причем начиная с третьей .
    ---------------------
    Не знаю, огорчу или нет вас, но ЮС ОПЕН в єтом плане, как минимум, под большим сомнением)))
    https://www.sports.ru/tribuna/blogs/glaz_naroda/2555362.html
    ----------------------
    palpal
      palpal, 05.09.2019 22:34
    +3
    Александр Жаирс,
    Не согласен с вами,что победа в этом полуфинале будет самым большим достижением в карьере
    Элины. Победа на итоговом турнире над всеми топовыми теннисистками мира,думаю, значимее, чем одна победа,даже если это суперзвезда.
    Лидеров «всех топовых» так много что лидера то и нет. А победа над Сереной , если сказка станет былью , будет джокером, который может и банк сорвать, и из-за стола игрового удалить, смотря как использовать…
    никовіліст,
    "перемога Світоліної стане гучною сенсацією" - яка маячня, більшої навіть від соловйова не чув... Коли п'ята (й поточна третя) ракета світу перемагає 8 (й поточну 10) - це сенсація? Та ще й гучна??? Що ви там курите, Sport.ua???
    Не пишите глупости, если не понимаете суть эмпирической методики подсчета рейтинга.
    sv_2000,
    Добавлю еще.... Очень бережно организаторы подвели Серену к полуфиналу.... Умеют они это... Сами признавались, что жеребят только несеянных, а потом сеянных выставляют на свое усмотрение)))
    Позвольте Вас огорчить, сеяных тоже жеребят… причем начиная с третьей ...
    serega-2019
      serega-2019, 05.09.2019 22:27
    0
    Всім привіт !
    Еліно потрібна перемога!!!
    Перемога потрібна твоїм вболівальникам !!!
    Перемога потрібна Україні !!!
    Еліно подаруй нам ейфорію, МЕГА - настрій, неймовірну, фантастичну, феєричну, незабутню ніч своєю грою та позитивним результатом !!!
    dudigo78
      dudigo78, 05.09.2019 21:55
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    sv_2000, 05.09.2019 21:33
    не зовсім усвідомлюєте, що собою представляє Серена. Це щось типу, як Шахтар зараз в УПЛ. А вони можуть програти лише самим собі, від суперників нічого не залежить.
    ----------------------
    Вот этот ореол Серена заработала своей выдающейся карьерой. А по сегодняшнему факту она может проиграть многим топовым теннисисткам. И не сама проиграть, а быть переигранной. Халеп, Кенин, Плишкова не даст соврать. Нет вечного двигателя, вечной молодости. И записывать молодую далеко не последнюю теннисистку, как Свитолину, явным андердогом, от которой ни чего не зависит, как-то даже моветон)))
    А я вот наоборот говорю... Если Свитолина не сдрейфит, покажет свою лучшую игру, то у хоть и мощной, опытной, но тяжелой Серены мало шансов
    та я не проти
    sv_2000
    online
      sv_2000, 05.09.2019 21:33
    +4
    dudigo78, 05.09.2019 20:58
    Проблема в тому що це тенісистка зовсім іншого рівня ніж Кіз, Конта, і з нею така штука не пройде як довгі Елінині розіграші, вона буде без проблем все вертати і атакувати. Я розумію, можливо ви, як і більшість тут дописувачів почали цікавитись тенісом лише два роки тому, коли Еліна ввійшла в топ, тому і не зовсім усвідомлюєте, що собою представляє Серена. Це щось типу, як Шахтар зараз в УПЛ. А вони можуть програти лише самим собі, від суперників нічого не залежить. Тому сьогодні надія лише, що Серена провалить повністю гру, таке в неї і в найкращі часи бувало по декілька разів за сезон.
    не зовсім усвідомлюєте, що собою представляє Серена. Це щось типу, як Шахтар зараз в УПЛ. А вони можуть програти лише самим собі, від суперників нічого не залежить.
    ----------------------
    Вот этот ореол Серена заработала своей выдающейся карьерой. А по сегодняшнему факту она может проиграть многим топовым теннисисткам. И не сама проиграть, а быть переигранной. Халеп, Кенин, Плишкова не даст соврать. Нет вечного двигателя, вечной молодости. И записывать молодую далеко не последнюю теннисистку, как Свитолину, явным андердогом, от которой ни чего не зависит, как-то даже моветон)))
    А я вот наоборот говорю... Если Свитолина не сдрейфит, покажет свою лучшую игру, то у хоть и мощной, опытной, но тяжелой Серены мало шансов
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 05.09.2019 20:55
    +23
    Анатолій Чорнобук, 05.09.2019 20:06
    Гра двох мавп. Біла виграє в чорної. Якщо та не всереться від старості....
    нарешті нормальна аналітика під'їхала
    aleksanddr2018
      aleksanddr2018, 05.09.2019 16:10
    +21
    Выиграет - отлично, умничка. Проиграет - ничего страшного не произойдет. Держим кулочки всей страной. Ты наша гордость!
    vital
      vital, 05.09.2019 16:36
    +16
    Тенісні прогнози на спорт.юа збуваються вкрай рідко. Може й цього разу помилились?
    Юхим Голд
      Юхим Голд, 05.09.2019 17:12
    +14
    Треба вірити,треба!!! Бо інакше програє ще до гри. Вперед Еліна і нічого не бійся!!!
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 05.09.2019 18:21
    +13
    Vladdal, 05.09.2019 18:11
    Это не сенсация. Элина и на прошлом ТБШ была в полуфинале. И в рейтинге выше Серены. Почему будет сенсация, если выйдет в финал? К тому же в играх с Сереной счёт равный.
    Ну где вы тут сенсацию видите??
    Рахунок 1-4, це не рівність. Серена зараз заточена тільки на ТВШ. В неї 11 зіграних турнірів за рік і вона все одно в десятці. В Світоліної таких 20. Результат останнього матчу на Вімблдоні нагадати? Але там вихід був на двох травмах суперниць і вимученій Муховій. А тут абсолютно заслужено, ще й із запасом, тому має поборотися. Але закидати шапками Серену - це передоз перемоги в крові.
    Капитан Врунгель
      Капитан Врунгель, 05.09.2019 19:57
    +11
    Комментарий свернут. Показать
    Шанс нашей Ляльки - это длинные розыгрыши. Нужно стараться использовать своё единственное преимущество и пытаться тянуть любые мячи. Шансов не много, но нужно пробовать под девизом "Я не здамся без бою!"
    dudigo78
      dudigo78, 05.09.2019 20:58
    +7
    Комментарий свернут. Показать
    yuryan, 05.09.2019 20:34
    Треба побільше затяжних обмінів.. виснажувати поступово, не віддавати нічого просто так. І думаю все вийде!
    Проблема в тому що це тенісистка зовсім іншого рівня ніж Кіз, Конта, і з нею така штука не пройде як довгі Елінині розіграші, вона буде без проблем все вертати і атакувати. Я розумію, можливо ви, як і більшість тут дописувачів почали цікавитись тенісом лише два роки тому, коли Еліна ввійшла в топ, тому і не зовсім усвідомлюєте, що собою представляє Серена. Це щось типу, як Шахтар зараз в УПЛ. А вони можуть програти лише самим собі, від суперників нічого не залежить. Тому сьогодні надія лише, що Серена провалить повністю гру, таке в неї і в найкращі часи бувало по декілька разів за сезон.
    dudigo78
      dudigo78, 05.09.2019 20:04
    +7
    Комментарий свернут. Показать
    Oleg., 05.09.2019 19:52
    Добре було б цю «яжемать» поганяти по вуглам та під сітку.
    добре, але якраз удари по кутам і дроп-шоти це те, що Еліна не вміє робити від слова взагалі, особливо дроп-шоти
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 05.09.2019 18:34
    +7
    Хотів трохи обгрунтувати свій прогноз на нічний півфінал, але ті ж самі слова вже сказані у матеріалі:
    Найбільша проблема в тому, що навіть якщо Світоліна проведе свій найкращий матч в житті – вона все ж може програти. Все буде залежати від Серени, занадто велика різниця в класі, досвіді, потужності і т.д.
    За Еліною перевага лише у швидкості. І цього замало для того, щоб самій перемогти. Потрібно. щоб програла Серена. Виграти на ЮСО, мабуть, в неї навіть зараз можливо хіба за рецептом минулорічної Осаки. На таке можуть бути здатні у фіналі Андреєску або Бенчіч. Але не Еліна. Ані потужності, ані різноманітності сильно не вистачає.
    Тому, на жаль, вимушений погодитися з автором прогнозу. 1,38 на Серену - просто подарунок долі.
    Дуже б хотів помилятися.
    dudigo78
      dudigo78, 05.09.2019 18:23
    +7
    Комментарий свернут. Показать
    Vladdal, 05.09.2019 18:11
    Это не сенсация. Элина и на прошлом ТБШ была в полуфинале. И в рейтинге выше Серены. Почему будет сенсация, если выйдет в финал? К тому же в играх с Сереной счёт равный.
    Ну где вы тут сенсацию видите??
    По-перше Серена виступає лише на ТВШ і на великих Прем'єрах, тому і в рейтингу нижче, хоча якщо зараз відняти Елінині очки за Сингапур, то картинка трохи поміняється, по-друге в очних зустрічах рахунок 4-1 на користь американки, ну і по-третє будь-яка поразка Серени завжди, окрім перших матчів після пологів, вважалася певною сенсацією, при чому від будь-якої суперниці. Це дійсно саме той випадок, коли від суперниць нічого не залежить. Якщо Серена не травмована і зіграє хоча б на 60-70% своїх можливостей, то ніхто в турі її не зможе обіграти
    Martin Riggs
      Martin Riggs, 05.09.2019 18:03
    +6
    valdemar84, 05.09.2019 17:13
    перемога Світоліної стане гучною сенсацією?
    Перемога Світоліної над Сереною і вихід в фінал US Open – це не сенсація по-вашому? Щось люди зарано почали звикати до подібних результатів. Потім тільки не кажіть, що ваші очікування не виправдалися, якщо вона на кожному наступному ТВШ не буде виходити мінімум в півфінал
    Ваня
      Ваня, 05.09.2019 17:03
    +6
    В будь-якому випадку я сьогодні жаліти не буду, що не спав пів ночі
    sv_2000
    online
      sv_2000, 05.09.2019 20:48
    +5
    Найбільша проблема в тому, що навіть якщо Світоліна проведе свій найкращий матч в житті – вона все ж може програти.
    ---------------------
    Та ну на фик.... Если Элина проведет "найкращий матч у житті", то с очень большой вероятностью победит хоть и великую, но 40-летнию чемпионку....
    Все буде залежати від Серени, занадто велика різниця в класі, досвіді, потужності і т.д.
    -------------------
    Играет не какая-то эталонная Серена, с которой, действительно, мрачно было ловить шансы, а.... Ну не буду повторяться
    Також американка добре пам’ятає поразку в останньому очному матчі, а програвати комусь двічі підряд вона дуже не любить.
    -------------------------------
    Это уже совсем детский сад.... Свитолина не Шарапова, ничего там личного нет... Серена все уже всем доказала, она такая себе сытая львица, будет играть против голодной и супермотивированной тигрицы.... Сорри, если че, за этот кошачий зоопарк)))
    В общем, тигрице нашей, надо показать тот запредельный настрой и стойкость, которые у нее были в поединке с Киз и тогда все получится.
    Верю!
    tima fialko
    online
      tima fialko, 05.09.2019 19:56
    +5
    Ну оглядач загнув- "навіть при своєму кращому тенісі,Світоліна може програти Вільямс".Ти що Бог,коли знаєш рівень кращого тенісу Еліни?!Вона не раз своєю грою ставила вумників на місце.Чому б це не зробити ще раз
    ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО
      ОЛЕГ ОЛЕЩЕНКО, 05.09.2019 18:23
    +5
    Еліна - отаманша! Віримо в твою перемогу!
    sv_2000
    online
      sv_2000, 05.09.2019 21:33
    +4
    dudigo78, 05.09.2019 20:58
    Проблема в тому що це тенісистка зовсім іншого рівня ніж Кіз, Конта, і з нею така штука не пройде як довгі Елінині розіграші, вона буде без проблем все вертати і атакувати. Я розумію, можливо ви, як і більшість тут дописувачів почали цікавитись тенісом лише два роки тому, коли Еліна ввійшла в топ, тому і не зовсім усвідомлюєте, що собою представляє Серена. Це щось типу, як Шахтар зараз в УПЛ. А вони можуть програти лише самим собі, від суперників нічого не залежить. Тому сьогодні надія лише, що Серена провалить повністю гру, таке в неї і в найкращі часи бувало по декілька разів за сезон.
    не зовсім усвідомлюєте, що собою представляє Серена. Це щось типу, як Шахтар зараз в УПЛ. А вони можуть програти лише самим собі, від суперників нічого не залежить.
    ----------------------
    Вот этот ореол Серена заработала своей выдающейся карьерой. А по сегодняшнему факту она может проиграть многим топовым теннисисткам. И не сама проиграть, а быть переигранной. Халеп, Кенин, Плишкова не даст соврать. Нет вечного двигателя, вечной молодости. И записывать молодую далеко не последнюю теннисистку, как Свитолину, явным андердогом, от которой ни чего не зависит, как-то даже моветон)))
    А я вот наоборот говорю... Если Свитолина не сдрейфит, покажет свою лучшую игру, то у хоть и мощной, опытной, но тяжелой Серены мало шансов
    Александр Жаирс
      Александр Жаирс, 05.09.2019 19:52
    +4
    Stanislav Matusevych, 05.09.2019 18:34
    Хотів трохи обгрунтувати свій прогноз на нічний півфінал, але ті ж самі слова вже сказані у матеріалі:
    Найбільша проблема в тому, що навіть якщо Світоліна проведе свій найкращий матч в житті – вона все ж може програти. Все буде залежати від Серени, занадто велика різниця в класі, досвіді, потужності і т.д.
    За Еліною перевага лише у швидкості. І цього замало для того, щоб самій перемогти. Потрібно. щоб програла Серена. Виграти на ЮСО, мабуть, в неї навіть зараз можливо хіба за рецептом минулорічної Осаки. На таке можуть бути здатні у фіналі Андреєску або Бенчіч. Але не Еліна. Ані потужності, ані різноманітності сильно не вистачає.
    Тому, на жаль, вимушений погодитися з автором прогнозу. 1,38 на Серену - просто подарунок долі.
    Дуже б хотів помилятися.
    Не согласен с вами,что победа в этом полуфинале будет самым большим достижением в карьере
    Элины. Победа на итоговом турнире над всеми топовыми теннисистками мира,думаю, значимее, чем одна победа,даже если это суперзвезда.
    palpal
      palpal, 05.09.2019 22:34
    +3
    Александр Жаирс,
    Не согласен с вами,что победа в этом полуфинале будет самым большим достижением в карьере
    Элины. Победа на итоговом турнире над всеми топовыми теннисистками мира,думаю, значимее, чем одна победа,даже если это суперзвезда.
    Лидеров «всех топовых» так много что лидера то и нет. А победа над Сереной , если сказка станет былью , будет джокером, который может и банк сорвать, и из-за стола игрового удалить, смотря как использовать…
    никовіліст,
    "перемога Світоліної стане гучною сенсацією" - яка маячня, більшої навіть від соловйова не чув... Коли п'ята (й поточна третя) ракета світу перемагає 8 (й поточну 10) - це сенсація? Та ще й гучна??? Що ви там курите, Sport.ua???
    Не пишите глупости, если не понимаете суть эмпирической методики подсчета рейтинга.
    sv_2000,
    Добавлю еще.... Очень бережно организаторы подвели Серену к полуфиналу.... Умеют они это... Сами признавались, что жеребят только несеянных, а потом сеянных выставляют на свое усмотрение)))
    Позвольте Вас огорчить, сеяных тоже жеребят… причем начиная с третьей ...
    dudigo78
      dudigo78, 05.09.2019 21:55
    +3
    Комментарий свернут. Показать
    sv_2000, 05.09.2019 21:33
    не зовсім усвідомлюєте, що собою представляє Серена. Це щось типу, як Шахтар зараз в УПЛ. А вони можуть програти лише самим собі, від суперників нічого не залежить.
    ----------------------
    Вот этот ореол Серена заработала своей выдающейся карьерой. А по сегодняшнему факту она может проиграть многим топовым теннисисткам. И не сама проиграть, а быть переигранной. Халеп, Кенин, Плишкова не даст соврать. Нет вечного двигателя, вечной молодости. И записывать молодую далеко не последнюю теннисистку, как Свитолину, явным андердогом, от которой ни чего не зависит, как-то даже моветон)))
    А я вот наоборот говорю... Если Свитолина не сдрейфит, покажет свою лучшую игру, то у хоть и мощной, опытной, но тяжелой Серены мало шансов
    та я не проти
    yuryan
      yuryan, 05.09.2019 20:35
    +3
    мінуси ти для чого?
    Почекаймо матчу!!! Я від своїх слів не відмовлюсь, яким би не був результат!
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности