US Open. Свитолина второй раз за год обыграла Винус Уильямс

Лучшая украинская теннисистка выбила двукратную победительницу турнира

US Open. Свитолина второй раз за год обыграла Винус Уильямс
© US Open. Элина Свитолина
Лучшая украинская теннисистка Элина Свитолина (№5 WTA) выиграла второй матч основной сетки на открытом чемпионате США по теннису.
 
В поединке второго круга украинка в двух сетах обыграла легендарную американку Винус Уильямс (№52 WTA). 
 
US Open. Второй круг
Элина Свитолина (Украина) – Винус Уильямс (США) – 6:4, 6:4
 
Вывеска матча обещала зрителям настоящее зрелище. Как минимум в концовке второго сета они его получили в полной мере.
 
Но сначала все было не так феерично. Винус проиграла под ноль первую подачу и весь сет была в роли догоняющей. Тактика Свитолиной на матч работала, чувствовалось, что Элина сегодня готова лучше. Все-таки 14+ лет разницы ощущаются даже для таких фантастических атлетов, как Уильямс-старшая. У американки, конечно же, были свои козыри. Мощнейшая подача, как первая, так и вторая, невероятный опыт и родные трибуны, которые не давали расслабиться ни на минуту – все это помогало Винус держать интригу в матче до последнего.
 
Развязка первой партии должна была произойти уже в восьмом гейме, после того как Элина оформила второй брейк. Но, как это часто бывает в женском теннисе, сразу подать на сет не удалось. Украинка была близка, чтобы ответить третьим брейком, но все же дело пришлось доводить до еще одной своей подачи. Здесь уже проблем не возникло.
 
 
В перерыве резвый мальчуган передал американке новый стаканчик с кофе и это к большому удивлению ей помогло. Со старта второй партии Винус выиграла три гейма подряд  и в воздухе запахло намеком на третий сет. Но 39-летней американке этого запала не хватило, Элина выиграла пять геймов подряд и была готова к оформлению скрытой баранки. 
 
Здесь уже взыграла гордость Уильямс-старшей, в девятом гейме она сражалась как львица, отыграв пять матчболов. Сам гейм, к слову, затянулся на 15+ минут, зрители пребывали в экстазе. Особенно, когда местная любимица все-таки заработала очко и продолжила поединок. Но на большее надеяться ей не приходилось, Свитолина была сильнее и заслуженно победила.
 
 
Эта победа Элины была тяжелее, чем на Ролан Гаррос. Обе теннисистки сыграли лучше, особенно американка, которая очень удивила уровнем игры еще в Цинциннати, где проиграла только будущей чемпионке в 1/4 финала.
 
В целом, первые две победы первой ракетки Украины над американками, которые стабильно играют дома на максимуме возможностей, очень радуют. О дальнейших перспективах думать пока не хочется, лучше поболеем за Даяну Ястремскую.
 
В третьем круге Элина сразится против Даяны Ястремской (№32 WTA) или Ребекки Петерсон (№71 WTA).
 

Подписывайся на наш канал в Telegram и узнавай все самые свежие новости первым!

Источник — Sport.ua

(50 голосов)

Если вы нашли ошибку, пожалуйста, выделите фрагмент текста и нажмите Ctrl+Enter.

Новости партнеров
Загрузка...
Комментарии
    vital
    online
      vital, 29.08.2019 12:03
    -1
    *тримати планку...
    vital
    online
      vital, 29.08.2019 12:01
    +3
    Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 10:27
    Нормальні - це ті, що будуть вже в четвертому колі (питання потенційно Ястремської наразі опустимо). І з Кіз і з Кенін Світоліній наврядчи вдасця дочекатися що суперниці втомляться скоріше за неї та почнуть помилятися так як це робила Венус (44 невимушених!!!). Я не применшую заслугу Еліни я просто кажу, що вся її гра базується на тому, щоб дочикатися помилки суперниці, а активних дій з її боку - обмаль. Тому і були два "вльоти" тій же Кенін поразка Бенчіч...
    Ну якщо перейти на персоналії, то Кіз може програти будь-кому, якщо в неї не піде гра і тоді не вимушених помилок буде теж не менше ніж у Вінус (із "стабільністю" Кіз чекати від неї другого поспіль успіху трохи наївно) ;
    в останній грі Бенчіч все ж програла Еліні;
    так Еліна програла Кенін двічі впродовж одного тижня, але це один і той самий відрізок сезону, коли одна з суперниць була кращою за іншу і заслужено виграла, типу розборок із Бенчіч - та хто в гіршій формі, та й програла. Питання скільки тижнів поспіль Кенін буде тримати плану перед шлемного ігрового тонусу, а Еліна з того часу точно додала в агресивності, що видно по матчах на шлемі.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 11:55
    -1
    Александр Черепанов, 29.08.2019 11:37
    Я еще вчера писал, что Элина далеко не на максимуме сыграла с Винус и она может быть мощнее и резвее) Тут согласен! Но, в общем, сильно прибавить она не сможет и поменяться тоже.
    А сильно прибавляти у випадку з Еліною і не потрібно. Вчора забракло одного вінерса при перших двох мачболах і ще одного в першому сеті при рахунку 5:3. Брак активних дій вилився і в відсоток реалізації брекпойнтів(якщо не помиляюся у Еліни їх було аж 17!!!!)
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 29.08.2019 11:37
    -1
    Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 11:20
    Я не кажу, що Еліна має стати другою Сереною, я веду до того, що граючи постійно в глухому захисті виграти серйозний турнір практично нереально. Свої перемоги на Прем'єрах вона здобувала тоді коли крім надійної гри в захисті добавлялася більш активна атакуюча гра. Та й на підсумковому турнірі Світоліна- всіх здивувала неочікуваними сплесками активності. Еліна може грати більш активно це вона демонструвала ще 1,5-2 роки тому. Тепер вона входить в свої кондиції після експериментів минулого року з вагою, і, я переконаний, що буде грати активніше в нападі. Однак по вчорашньому матчу я просто констатував свої спостереження.
    Я еще вчера писал, что Элина далеко не на максимуме сыграла с Винус и она может быть мощнее и резвее) Тут согласен! Но, в общем, сильно прибавить она не сможет и поменяться тоже.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 11:20
    0
    Александр Черепанов, 29.08.2019 10:52
    Элина не настолько талантлива и технична, как та же Кенин. Но, при всем этом она уже почти 3 года в 10 ке лучших. И берет она как раз своим трудолюбием и физ.подготовкой. Ну, а как прыгнуть выше головы? Она не будет атакующей и сносящей все на своем пути теннисисткой, не будет и мегатехничной. Но, у нее есть свои козыри и она старается ими по максимуму пользоваться.
    Я не кажу, що Еліна має стати другою Сереною, я веду до того, що граючи постійно в глухому захисті виграти серйозний турнір практично нереально. Свої перемоги на Прем'єрах вона здобувала тоді коли крім надійної гри в захисті добавлялася більш активна атакуюча гра. Та й на підсумковому турнірі Світоліна- всіх здивувала неочікуваними сплесками активності. Еліна може грати більш активно це вона демонструвала ще 1,5-2 роки тому. Тепер вона входить в свої кондиції після експериментів минулого року з вагою, і, я переконаний, що буде грати активніше в нападі. Однак по вчорашньому матчу я просто констатував свої спостереження.
    Матвей Вайсберг
      Матвей Вайсберг, 29.08.2019 11:11
    0
    Такая Свитолина может пройти очень далеко. Тьфу, тьфу!.. Молчу...)
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 29.08.2019 10:52
    +2
    Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 10:27
    Нормальні - це ті, що будуть вже в четвертому колі (питання потенційно Ястремської наразі опустимо). І з Кіз і з Кенін Світоліній наврядчи вдасця дочекатися що суперниці втомляться скоріше за неї та почнуть помилятися так як це робила Венус (44 невимушених!!!). Я не применшую заслугу Еліни я просто кажу, що вся її гра базується на тому, щоб дочикатися помилки суперниці, а активних дій з її боку - обмаль. Тому і були два "вльоти" тій же Кенін поразка Бенчіч...
    Элина не настолько талантлива и технична, как та же Кенин. Но, при всем этом она уже почти 3 года в 10 ке лучших. И берет она как раз своим трудолюбием и физ.подготовкой. Ну, а как прыгнуть выше головы? Она не будет атакующей и сносящей все на своем пути теннисисткой, не будет и мегатехничной. Но, у нее есть свои козыри и она старается ими по максимуму пользоваться.
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 10:27
    +1
    Elis, 29.08.2019 10:11
    "Нормальні" - це які? Бертенс? Квітова? Барті? Назвіть тих "нормальних", кого Еліна не обігрувала і ніколи не зможе обіграти.
    Еліна не Кіборг в тенісі, змиріться з цим. Може, тоді вдасться побачити, що вона величезна розумниця і просто насолоджуватись тим, що вона вміє і робить.
    Еліна не стане першою в світі і не візьме шлем? Ну то вийдіть у вікно, не мучтесь.
    Бо ниття вже серйозно придовбало. Чесно. Не ви перший, не ви останній.
    Нормальні - це ті, що будуть вже в четвертому колі (питання потенційно Ястремської наразі опустимо). І з Кіз і з Кенін Світоліній наврядчи вдасця дочекатися що суперниці втомляться скоріше за неї та почнуть помилятися так як це робила Венус (44 невимушених!!!). Я не применшую заслугу Еліни я просто кажу, що вся її гра базується на тому, щоб дочикатися помилки суперниці, а активних дій з її боку - обмаль. Тому і були два "вльоти" тій же Кенін поразка Бенчіч...
    Elis
      Elis, 29.08.2019 10:11
    +6
    Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 09:56
    Погоджуюся, що Еліна грунтовно зі своїм тренерським складо підготувалися до поєдинку. Вивчила досконало манеру гри і сильні сторони Венус та намагалася зіграти максимально незручно для суперниці, однак скільки було таких успішних обводок за весь матч 2-3? Скільки було Вінерсів у Еліни в останній третині поєдинку? Наразі правильний розбір супротивника допомагає Еліні в іграм з американськими тінейджерами та напів- пенсіонерами, а що буде з нормальними суперницями (не в образу Венус, але фізично вона вже не стягує кілька турнірів поспіль грати)?
    "Нормальні" - це які? Бертенс? Квітова? Барті? Назвіть тих "нормальних", кого Еліна не обігрувала і ніколи не зможе обіграти.
    Еліна не Кіборг в тенісі, змиріться з цим. Може, тоді вдасться побачити, що вона величезна розумниця і просто насолоджуватись тим, що вона вміє і робить.
    Еліна не стане першою в світі і не візьме шлем? Ну то вийдіть у вікно, не мучтесь.
    Бо ниття вже серйозно придовбало. Чесно. Не ви перший, не ви останній.
    dudigo78
      dudigo78, 29.08.2019 10:02
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 09:44
    Дивився цілу гру. Вразили 2 моменти: 1. Бабця ВВ - ріспект. Мати таку силу волі..... . Під час деяких розіграшів (особливо в другому сеті) складалося враження, що у Венус зараз станеться серцевий напад, вона реально виглядала, як старенька бабця з американських фільмів про негритянські квартали - згорблена, йде, дрібно переставляючи ноги з опущеними руками та плечима та дуже втомленим розглядом... А буквально наступний розіграш вбиває м'ячика в корт з такою силою та завзяттям, ніби то якась 18-річна Моресмо чи Ястремська тільки вийшла на корт... ...2. Інше, що мене вразило, нажаль, певні аспекти гри Світоліної - особливо в другій половині другого сету в Еліни практично не було вінерсів 3-4 останні гейми вона заробляла очки виключно ейсом, або завдяки невимушеній Вільяма. Навіть матч вона виграла маючи 6 матчболів через помилку суперниці. . Гаразд Венус- підстаркувата жіночка з вже доволі обмеженими фізичними можливостями звідси і стільки помилок, а що буде в іграх з молодими, фізично витривалими суперницями? Навіть потенційно з Ястремською при такій грі Світоліна- має усі шанси програти...
    якраз з Ястремською при такій грі Еліна має всі шанси легко виграти
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 09:56
    -4
    Stanislav Matusevych, 29.08.2019 02:18
    Передивлявся моменти матчу, ще одну важливу річ щодо сьогоднішньої гри Еліни потрібно виділити. Вона добре протидіяла виходам Вінус до сітки. Ми звикли до стабільної обводки зліва коротким кросом. Сьогодні ж вдавалося обводити з бекхенду і по лінії. А з форхенду постійно летів сильний удар в ноги, і з ним навіть у майстрині гри з льоту Вінус були проблеми.
    Погоджуюся, що Еліна грунтовно зі своїм тренерським складо підготувалися до поєдинку. Вивчила досконало манеру гри і сильні сторони Венус та намагалася зіграти максимально незручно для суперниці, однак скільки було таких успішних обводок за весь матч 2-3? Скільки було Вінерсів у Еліни в останній третині поєдинку? Наразі правильний розбір супротивника допомагає Еліні в іграм з американськими тінейджерами та напів- пенсіонерами, а що буде з нормальними суперницями (не в образу Венус, але фізично вона вже не стягує кілька турнірів поспіль грати)?
    Vbolivalnyk-Peter
    online
      Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 09:44
    -6
    Дивився цілу гру. Вразили 2 моменти: 1. Бабця ВВ - ріспект. Мати таку силу волі..... . Під час деяких розіграшів (особливо в другому сеті) складалося враження, що у Венус зараз станеться серцевий напад, вона реально виглядала, як старенька бабця з американських фільмів про негритянські квартали - згорблена, йде, дрібно переставляючи ноги з опущеними руками та плечима та дуже втомленим розглядом... А буквально наступний розіграш вбиває м'ячика в корт з такою силою та завзяттям, ніби то якась 18-річна Моресмо чи Ястремська тільки вийшла на корт... ...2. Інше, що мене вразило, нажаль, певні аспекти гри Світоліної - особливо в другій половині другого сету в Еліни практично не було вінерсів 3-4 останні гейми вона заробляла очки виключно ейсом, або завдяки невимушеній Вільяма. Навіть матч вона виграла маючи 6 матчболів через помилку суперниці. . Гаразд Венус- підстаркувата жіночка з вже доволі обмеженими фізичними можливостями звідси і стільки помилок, а що буде в іграх з молодими, фізично витривалими суперницями? Навіть потенційно з Ястремською при такій грі Світоліна- має усі шанси програти...
    GeloN83
      GeloN83, 29.08.2019 06:16
    -2
    Отримає від батька прочухана Вільямс.
    tima fialko
    online
      tima fialko, 29.08.2019 02:20
    +5
    Виявляється,коли є гарна фізична форма яка повертає впевненість,то народжується і техніка.Це і продемонструвала Еліна.Взагалі то вболівати за Світоліну справжня насолода-вона завжди тримає в тонусі
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 29.08.2019 02:18
    +11
    Передивлявся моменти матчу, ще одну важливу річ щодо сьогоднішньої гри Еліни потрібно виділити. Вона добре протидіяла виходам Вінус до сітки. Ми звикли до стабільної обводки зліва коротким кросом. Сьогодні ж вдавалося обводити з бекхенду і по лінії. А з форхенду постійно летів сильний удар в ноги, і з ним навіть у майстрині гри з льоту Вінус були проблеми.
    kerch30
    online
      kerch30, 29.08.2019 00:55
    -2
    kerch30, 29.08.2019 00:54
    Пошла очень юную и очень старую
    Прошла
    kerch30
    online
      kerch30, 29.08.2019 00:54
    -3
    Пошла очень юную и очень старую
    Ace Ventura
      Ace Ventura, 29.08.2019 00:11
    +4
    Красава!!! умничка!!!
    Виталий Грин
      Виталий Грин, 29.08.2019 00:02
    +3
    Хоть что-то хорошее в этот день произошло.
    dakota86
      dakota86, 28.08.2019 23:49
    +1
    Stanislav Matusevych, 28.08.2019 23:23
    Хороший матч вийшов. Трохи забагато помилок, але швидкості були дуже високі. І Еліна не поступалася потужній суперниці. Вдавалося навіть приймати подачі в корпус під 190 км/год. Своя подача летіла нормально. Кілька неймовірних м'ячів у захисті було виграно у фірмовому стилі. Головне - вдавалося тримати Вінус за задньою лінією, не давати їй входити у корт. Мінус - у продовженні старої хвороби помилок на вже майже виграних м'ячах.
    Але в цілому непогано. Побачимо після дощика у четвер, чи станеться нарешті українське дербі.
    Плюс за пост, я же писал тенис это твое но не футбол ( матч Зори в Испании )
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 28.08.2019 23:23
    +21
    Хороший матч вийшов. Трохи забагато помилок, але швидкості були дуже високі. І Еліна не поступалася потужній суперниці. Вдавалося навіть приймати подачі в корпус під 190 км/год. Своя подача летіла нормально. Кілька неймовірних м'ячів у захисті було виграно у фірмовому стилі. Головне - вдавалося тримати Вінус за задньою лінією, не давати їй входити у корт. Мінус - у продовженні старої хвороби помилок на вже майже виграних м'ячах.
    Але в цілому непогано. Побачимо після дощика у четвер, чи станеться нарешті українське дербі.
    captain2009
      captain2009, 28.08.2019 23:27
    +17
    Концовка вышла на загляденье - борьба характеров! Дай бог каждому почти в 40 лет так играть, как Винус. Действительно, живая легенда. Элина справилась, идет дальше, и это главное! Не согласен с теми, кто говорит, что у Элины нет игры. Сегодня ее практически не за что упрекнуть, разве что важные мячи надо сразу реализовывать, а не доводить до качелей. А так сыграла в свой теннис, даже поддавливала Винус и, когда можно было, старалась играть активно. Ждем Даяну и украинское дерби в 3м круге. Лично я буду в нем за Элину, так как ей важнее набрать очки для итогового. Надеюсь на прекрасный теннис с нашими девушками.
    captain2009
      captain2009, 28.08.2019 23:42
    +14
    А еще хотел бы добавить, что понравилась форма Nike у Элины. Ей, на мой взгляд, очень идет. Наконец-то найк создал интересную модель. И особенно понравилась эмблема найк в цветах нашего флага. Хотелось бы, чтобы эта форма была для Элины успешной.
    Vladdal
      Vladdal, 28.08.2019 23:23
    +14
    Мне сегодня игра понравилась. Спасибо Элине, но спасибо и Винус. Ведь играют две теннисистки.
    dudigo78
      dudigo78, 28.08.2019 23:24
    +12
    Комментарий свернут. Показать
    Капитан Врунгель, 28.08.2019 23:18
    Молодец, Лялька!
    Но реализация сетболов/матчболов - это просто капец
    Тут не тренер, а психолог толковый нужен.
    якраз сьогодні в неї не було особливих шансів на сет болах. придертися особливо нема до чого. просто по ту сторону сітки грала наддосвідчена тенісистка високого рівня
    aka_MIK
    online
      aka_MIK, 28.08.2019 23:19
    +12
    Красотка! Тяжело конечно играть когда все болельщики против тебя
    Stanislav Matusevych
    online
      Stanislav Matusevych, 29.08.2019 02:18
    +11
    Передивлявся моменти матчу, ще одну важливу річ щодо сьогоднішньої гри Еліни потрібно виділити. Вона добре протидіяла виходам Вінус до сітки. Ми звикли до стабільної обводки зліва коротким кросом. Сьогодні ж вдавалося обводити з бекхенду і по лінії. А з форхенду постійно летів сильний удар в ноги, і з ним навіть у майстрині гри з льоту Вінус були проблеми.
    Mishka_Tayson
      Mishka_Tayson, 28.08.2019 23:46
    +11
    А бабуся то ще ого-го!) - карала за найменше послаблення у грі. Дуже видовищний матч вийшов і Еля його прикрашала не менше від Вінус. Молодчинка!
    Сергей Богданов
      Сергей Богданов, 28.08.2019 23:21
    +11
    Молодец Элина сделала хорошо работу, ну и Винус уважуха!
    Александр Черепанов
      Александр Черепанов, 28.08.2019 23:19
    +10
    Абсолютно заслуженная и уверенная победа Элины!!! И это пусть еще Винус скажет спасибо, что Свитолина не включала турбо-режим Счет мог быть гораздо более разгромным Но, с самого начала и до конца, даже после 0-3 и нереализованных 5 матчболов, не покидала уверенность в победе Элины, притом 2-0
    Александр Ад
    online
    Александр Ад, 28.08.2019 23:31
    +9
    VITASS, 28.08.2019 23:25
    это уже мастерство. улыбка на лице после промаха в 15-ти минутном гейме. Эля была сегодня уверена в себе. да и я не переживал. видно что может еще прибавить
    Відчувається шо Єля ще може додати!Я теж це помітив.Американка же віддавалась повністью на корте.Гарній матч!Молодець Єліна!!!
    Andrian Harandzha
      Andrian Harandzha, 28.08.2019 23:29
    +9
    Впевнений, що якісь з цих моментів ввійдуть в топ-кращих ударів US Open. Можливо, матч претендуватиме і на найбільш видовишний. Подивимось, що буде далі. Але зараз, молодець!
    VITASS
      VITASS, 28.08.2019 23:25
    +9
    это уже мастерство. улыбка на лице после промаха в 15-ти минутном гейме. Эля была сегодня уверена в себе. да и я не переживал. видно что может еще прибавить
    fut61fan
      fut61fan, 28.08.2019 23:18
    +8
    Ну стійка баба попалась.Еліна БРАВО!!!!!
    Nikita2012vip
      Nikita2012vip, 28.08.2019 23:18
    +7
    Умница!!!
    Elis
    online
      Elis, 29.08.2019 10:11
    +6
    Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 09:56
    Погоджуюся, що Еліна грунтовно зі своїм тренерським складо підготувалися до поєдинку. Вивчила досконало манеру гри і сильні сторони Венус та намагалася зіграти максимально незручно для суперниці, однак скільки було таких успішних обводок за весь матч 2-3? Скільки було Вінерсів у Еліни в останній третині поєдинку? Наразі правильний розбір супротивника допомагає Еліні в іграм з американськими тінейджерами та напів- пенсіонерами, а що буде з нормальними суперницями (не в образу Венус, але фізично вона вже не стягує кілька турнірів поспіль грати)?
    "Нормальні" - це які? Бертенс? Квітова? Барті? Назвіть тих "нормальних", кого Еліна не обігрувала і ніколи не зможе обіграти.
    Еліна не Кіборг в тенісі, змиріться з цим. Може, тоді вдасться побачити, що вона величезна розумниця і просто насолоджуватись тим, що вона вміє і робить.
    Еліна не стане першою в світі і не візьме шлем? Ну то вийдіть у вікно, не мучтесь.
    Бо ниття вже серйозно придовбало. Чесно. Не ви перший, не ви останній.
    dudigo78
      dudigo78, 29.08.2019 10:02
    +5
    Комментарий свернут. Показать
    Vbolivalnyk-Peter, 29.08.2019 09:44
    Дивився цілу гру. Вразили 2 моменти: 1. Бабця ВВ - ріспект. Мати таку силу волі..... . Під час деяких розіграшів (особливо в другому сеті) складалося враження, що у Венус зараз станеться серцевий напад, вона реально виглядала, як старенька бабця з американських фільмів про негритянські квартали - згорблена, йде, дрібно переставляючи ноги з опущеними руками та плечима та дуже втомленим розглядом... А буквально наступний розіграш вбиває м'ячика в корт з такою силою та завзяттям, ніби то якась 18-річна Моресмо чи Ястремська тільки вийшла на корт... ...2. Інше, що мене вразило, нажаль, певні аспекти гри Світоліної - особливо в другій половині другого сету в Еліни практично не було вінерсів 3-4 останні гейми вона заробляла очки виключно ейсом, або завдяки невимушеній Вільяма. Навіть матч вона виграла маючи 6 матчболів через помилку суперниці. . Гаразд Венус- підстаркувата жіночка з вже доволі обмеженими фізичними можливостями звідси і стільки помилок, а що буде в іграх з молодими, фізично витривалими суперницями? Навіть потенційно з Ястремською при такій грі Світоліна- має усі шанси програти...
    якраз з Ястремською при такій грі Еліна має всі шанси легко виграти
    tima fialko
    online
      tima fialko, 29.08.2019 02:20
    +5
    Виявляється,коли є гарна фізична форма яка повертає впевненість,то народжується і техніка.Це і продемонструвала Еліна.Взагалі то вболівати за Світоліну справжня насолода-вона завжди тримає в тонусі
    Ace Ventura
      Ace Ventura, 29.08.2019 00:11
    +4
    Красава!!! умничка!!!
    firstromario
      firstromario, 28.08.2019 23:27
    +4
    якраз той третій гейм де стало 3-0 і було найбільше критики був вирішальним. Хоть світоліна його програла але поганяла віллямс там добре.
Вы не авторизованы.
Если вы хотите оставлять комментарии, пожалуйста, авторизуйтесь.
Если вы не имеете учётной записи, вы должны зарегистрироваться.
© 2003-2020 Sport.ua
Продолжая просматривать SPORT.UA, Вы подтверждаете, что ознакомились с Политикой конфиденциальности