Найвищий показник за 15 років. Ігри НБА зібрали вражаючу кількість глядачів
За перший місяць сезону матчі НБА переглянули понад 60 млн глядачів
Матчі НБА, що транслюються на NBC/Peacock, Amazon Prime Video, або ESPN, зібрали понад 60 млн глядачів впродовж першого місяця регулярного чемпіонату, повідомила ліга в четвер, відзначивши, що це найвищий показник для відкриття сезону за останні 15 років.
Ці дані не включають сезон 2011/12, який розпочався в День Різдва – традиційно один із найпопулярніших днів для перегляду НБА. Проте це позитивний сигнал для ліги, враховуючи, що це перший рік 11-річної угоди на $76 мільярдів із трансляційними партнерами НБА.
Контент НБА зібрав понад 30 мільярдів переглядів на соціальних платформах ліги та сторонніх ресурсах, що є рекордом на цьому етапі сезону. Продажі товарів на NBAStore зросли більш ніж на 20%, зазначає ліга, і частково це пов’язано з гравцями, яких ліга називає «зірками наступного покоління» – серед них Шей Гілджес-Александер, Ентоні Едвардс, Віктор Вембаньяма, Тайріс Максі, Купер Флегг, Джейлен Бранссон та Лука Дончич.

Підписки на NBA League Pass зросли на 10%, а час перегляду ігор на платформі – на 8%, повідомила ліга.
Відвідуваність на аренах тримається на рівні минулого сезону, який став другим за всю історію ліги з показником близько 97% заповненості. Станом на четвер десять команд зібрали аншлаги на всіх домашніх матчах цього сезону – «Бостон Селтікс», «Клівленд Кавальєрс», «Голден Стейт Ворріорс», «Х’юстон Рокетс», «Майамі Хіт», «Нью-Йорк Нікс», «Оклахома-Сіті Тандер», «Фінікс Санз», «Сан-Антоніо Сперс» та «Юта Джаз». Деякі інші команди, наприклад «Атланта Хоукс» та «Шарлотт Хорнетс», демонструють зростання відвідуваності майже на 10% у порівнянні з минулим сезоном.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть
ВАС ЗАЦІКАВИТЬ
У послугах Юрія Фербея також зацікавлені «Полісся», «Карпати» та ЛНЗ
Шведа пропонували львівському клубу